Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Okaasan, fijn dat alles goed is bij jou daar binnen. Hopelijk zal de uitslag van de biopt ook goed zijn, of dat ze iets kunnen vinden en dat ze je daar dan mee kunnen helpen waardoor je toch zwanger raakt! Soms is het beter om te weten waar het aan ligt, dan kunnen ze je tenminste echt helpen. Moeilijk hé al die beslissingen die je moet nemen, ga je dan toch in het UMCU de behandeling weer doen?

Hier gaat alles goed, tenminste hier bij ons thuis wel. Met mijn broertje gaat het niet goed, hij heeft gisteren te horen gekregen dat hij een tumor in zijn hoofd heeft. Hij had al een tijdje last van hevige hoofdpijn, sneller emotioneel en vergeetachtig. Eind deze maand krijgt hij weer een MRI scan en waarschijnlijk gaan ze ook een bioptie doen om te kijken of het goed of kwaadaardig is. Ben er wel wat van slag door, die jongen heeft het al te verduren met zijn scheiding en dan nu dit weer. Zo is het emotioneel ook veel geweest in zijn leven ups en downs.

Maar goed ik ben een positief denker, mijn schoonvader is op zijn 72ste ook door een operatie van een hersentumor heen gekomen, dan kan hij dat ook en laten we het hopen dat het ook vooral goedaardig is.

Verder druk met het kamertje voor Jane het schiet al aardig op en ik moet erop letten rustig aan te doen, maar dat lukt al steeds beter.

Liefs Roossie

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dee heel begrijpelijk dat je even afstand doet.. en wat fijn dat het je goed doet.. Ik hoop dat jullie snel lief mooi babytje toegewezen krijgen..

Oskaan: Fijn dat alles goed is daar binnen :) Zoals Roos zegt wel fijn als er iets uitkomt dat je kan helpen bij een nieuwe poging..

Het is hier inderdaad erg stil.... Jij bent de enige die in de race is op het moment toch?

Iemand nog wat van Inge gehoord??

Hier 26 weken zwanger :) heb nu echt al een buikje... ik schrijf minder hier omdat het

bij een aantal van zo moeilijk gaat,dan wil ik niet elke keer over mijn zwangerschap en zoon schrijven..

Ik leef wel met jullie mee en lees ook mee...

Geplaatst

goedenmorgen dames ook ik schrijf hier weinig omdat ieder zo zijn eigen problemen ondervind. ondertussen ben ik 36 w1d zwanger en de kleine zit nog lekker warm bij me. wel is sinds gisteren mijn bloeddruk gestegen moet vandaag weer naar wkz voor controle. ben er nu 2 a 3 keer per week.we hopen dat we deze week nog kunnen uitzingen.

Geplaatst

@ Clau je loopt precies 10 weken voor mij.. Ik loop ook bij WKZ wel fijne mensen werken daar..

Ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten maar mocht ze komen ze is helemaal af.. Hou ons op de hoogte..

Geplaatst

Poeh Roossie, familieperikelen blijven jullie ook niet gespaard. Nu is het wel extra zuur voor je broertje dat hij alleen is. Dit soort heftige dingen kan je volgens mij makkelijker als stel dragen dan zo in je eentje. Gedeelde smart… Nou ja misschien schrijf ik het een beetje gek, maar je snapt vast wat ik bedoel. Er komt wel veel tegelijk op zijn bordje. Ik vind het wel erg knap dat jij er zo optimistisch in staat. Zou die tumor er misschien ook aan bijgedragen hebben dat zijn relatie niet meer zo goed ging? Hersentumoren staan er wel om bekend om je karakter en andere persoonlijke eigenschappen erg overhoop gooien. Sterkte ermee.

Claudia: heeft je bloeddruk zich nog een beetje gedeisd gehouden? Hopelijk zit je meisje nog lekker warm binnen. Veel te koud om nu geboren te worden, want brrr, wat is het guur buiten. Maar ja, over drie weken is het alleen maar kouder. Haha.

Mijnbaby: ben ik het vergeten, of heb je niet verteld of jullie een jongen of een meisje krijgen?

Een dikke knuffel voor alle meelezers :hug:

En Megan, bij dit berichtje dat ik ergens vond, moest ik toch wel heel erg aan jouw denken:

http://www.odilevaneck.nl/groepswerk.html En dan de bovenste workshop (workshop voor kinderloze vrouwen met partner die wel kinderen heeft).

Oh, over mosterd na de maaltijd gesproken, zie nu dat hij allang geweest is. Lekker snel ben ik met alles. Ik hoop dat jij en je vriend samen een goede weg vinden in alles. Ik denk vaak aan jou en ook aan Dee, en hoop zo dat het jullie steeds beter gaat.

Ik heb net de pipelle gehad. Dat vond ik wel even gemeen pijn doen. Ik had niet begrepen dat ik dan ook de uitslagen van slijmvlies en bloedonderzoek zou krijgen (omdat het een wetenschappelijk onderzoek is), dus die uitslagen komen pas als ik al volop aan het spuiten ben. Beetje onhandig, misschien zelfs een beetje onverstandig, maar ik wil niet meer wachten. Ze prikken vooral schildklier (die is goed, want een jaar geleden ook laten testen), glucose en allerlei stollingsfactoren. Als daar iets uitkomt, is het nog vroeg genoeg om met een antistolling te starten. Dus ga ik gewoon beginnen. Pffff, wel gek hoor, want een maand geleden riep ik nog zo hard dat ik meer naar niet dan naar wel neigde wat betreft een UMC-behandeling.

Wel een erg fijn idee, dat ik dan nog net een kans heb om voor de jaarwisseling en voor mijn verjaardag (pfff alweer 36) nog een kans heb om zwanger te worden. Ik zag er heel erg tegenop om weer een nieuw (levens)jaar niet-zwanger in te gaan. Die kans is er natuurlijk nog steeds, maar ook de kans dat het nu eens anders loopt.

Ook wel erg gek, dat ik dan de enige ben hier. Ik vind het zo jammer en verdrietig dat het hier zo uitgedund is.

Maar nieuwe UMC dames zijn natuurlijk van harte welkom hier.

Geplaatst

okaasan 36 is een mooie leeftijd om zwanger te worden hoor hahaha. ik ben net 37 geworden.heel veel s6 en ik voel dat dit hem gaat worden voor je.ik zal een extra kaarsje voor je branden. en voor je hub natuurlijk

Geplaatst

@Okaasan, bedankt voor je lieve bericht. Ik begrijp wat je bedoelt, het is nu ook heel zwaar voor hem zonder zijn gezin. En ja hij had het er ook over dat het misschien zijn karakter veranderd heeft en misschien dat de oorzaak is van zijn scheiding, dat zou heel zuur zijn. Donderdag krijgt hij weer een scan. En ja ik kan goed positief blijven, zolang ik me aan kansen kan vasthouden blijf ik positief, is soort overlevingsstrategie van mij in dit soort situaties. Ik had dit ook heel sterk toen mijn moeder ziek was.

Ennuh je bent lekker jong! Ik ontmoette mijn man pas toen ik nog net 35 jaar was. Ik ben voor het eerst zwanger geworden toen ik 39 jaar was. Ik ga hard duimen voor je dat je nog voor de jaarwisseling zwanger bent en geen champagne voor jou dit jaar! Ga je net als ik lekker aan de Jip en Janneke champagne! :toppie:

@Claudia, nog even volhouden en rustig aan doen hé, bij mij ging de bloeddruk beduidend naar beneden bij mijn vorige zwangerschap toen verplicht lui ging doen.

Liefs Roossie

Geplaatst

Roossie ik moet wel lachen om je opmerking "lekker jong". Zo voelt het op het moment echt niet. En helemaal niet als ik me dan bedenk dat dat kind van ons al zo ongeveer op de basisschool had kunnen zitten. Pfff, dan lijkt alles helemaal een eeuwigheid te duren.

Maar goed, vandaag (na een eindeloze aanloop van bruine prut, sorry, zal wel door de pipelle komen) ongesteld geworden. Door die gekke aanloop, ga ik weer enorm twijfelen, maar had om kwart voor zes echt rood bloedverlies. En het moet voor zes uur van het zkh. Hhaha, ik vind dat zo'n stomme grens. Korte cyclus dit keer, maar 24 dagen.

Sorry voor al mijn onsmakelijke verhalen.

Vanmiddag een boodschappentas vol hormonsters opgehaald bij de apotheek. De apotheekster keek me vrij gek aan toen ik haar feilloos wist uit te leggen waarvoor ik wel en niet een eigen bijdrage moet betalen. De computer ging namelijk op hol en ik moest volgens de bon €990 betalen. Dat dacht ik niet!

Morgen ga ik dus fijn een half uur in de wacht staan aan de telefoon om echt te starten, en dan gaat ook gelijk de eerste spuit erin. Brrrr, moet er nog even niet aan denken. Ben bang dat er wel wat tranen bij gaan vloeien.

En begin september 2013 mogen jullie allemaal op kraamvisite komen ;-) [ik steek alvast een kaarsje aan]

Geplaatst

@Okaasan, ik zet het alvast in mijn agenda, sept kraamvisite bij Okaasan!!! Ik ga me rot duimen voor je! En ja heb ook vaak de gedachte dat we al een kind van 4 jaar zouden kunnen hebben. En reken sommetjes van als Jane zo en zo oud ik ben ik.....

maar je weet nooit hoe alles gaat. Als kinderen maar in een geborgen en liefde volle omgeving opgroeien, dat is toch het belangrijkste.

Vabdaag 30wk echo gehad alles is in orde! Over 3 weken weer controle.

Geplaatst

Oh dertig weken alweer. Jeetje zeg wat gaat dat snel.Fijn dat alles helemaal goed was. Krijg je over 3 weken weer een echo? Of was dit de laatste?

Hier slechts 40 minuten in de wacht gestaan, is wel mijn persoonlijk record. Ik snap nooit dat het zo lang is, ik ben na een paar minuten wel klaar, maar kennelijk houdt iedereen hele verhalen. Want met 4 wachtenden en 40 minuten heeft iedereen gemiddeld 10 minuten vol gepraat. Nou ja, gelukkig was ik thuis en niet op mijn werk.

Vanavond gaat de eerste spuit erin, en die tranen gaan echt wel komen. Vanochtend al bijna met het uitzoeken welke spuit ik het beste mee kon beginnen om zo economisch mogelijk te spuiten. Dan heb ik nog extra veel Gonal over voor iemand anders :-)

Mijn telefoonalarm is gezet en het afstreeplijstje wat ik altijd maak, hangt al weer aan de kast. 5 december eerste FM. Ik merk wel dat ik er veel minder 'zin' en vertrouwen in heb dan vorige keren. Hoop dat dat nog komt.

Ik kreeg vandaag door de arbo-arts behalve sterkte ook een blije baby gewenst en "daarbij natuurlijk ook een blije moeder". Vooral dat laatste vond ik wel erg grappig en lief. Zo blij ben in nl. niet op het moment.

Geplaatst

@Okaasan, jeetje 40 min! Hoe is je eerste spuit gegaan? Wat lief zeg dat je aan anderen denkt terwijl het voor jezelf allemaal al moeilijk gaat, maar kan het me ook voorstellen. Je gunt het je zelf maar ook iedereen die maar kinderen wil. Lieve opmerking idd van je arbo-arts, die wilde je ook wat positieve power geven.

En ja het gaat zo hard als je eenmaal zwanger bent. Ik krijg nog met 36 weken een echo, dat is nieuw dan gaan ze kijken naar de ligging. Voorheen voelden ze dat gewoon, doen ze nu ook wel maar ze willen ook met de echo kijken. Dat is dan de laatste echo. De kleine ligt nu al met hoofdje naar beneden, dus gaat wel goed komen. Ik voel ook regelmatig wat gekriebel van onderen, dat zijn haar handjes hahaha

Heel veel succes Okaasan!

En de rest een hele dikke knuffel, vooral ook met de komende feestdagen waar bij je dan nog eens extra stil staat van nog een jaar erbij zonder kinderen! Dat realiseerde ik me althans ieder jaar. Dus bij deze een extra dikke knuffel!

Liefs Roossie

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal.

Roossie, tuurlijk bewaar ik de meds voor anderen, want ik ga niet meer spuiten hierna, want jij komt op kraambezoek in september (zegt ze heel stoer, ook al heeft ze er niet zoveel vertrouwen in). Dus dat heeft niets met lief te maken hoor, hhahahaha.

Maar de eerste spuit zit erin, met veel weerstand, en een dik brok in mijn keel. Ik heb er zo geen zin in.

En ik moest ook nog twee keer prikken, want in mijn haast om er snel vanaf te zijn, stak ik de naald al in mijn buik. Euhhhh, misschien moet je eerst nog even de dosis instellen, muts. Dus naald eruit, nieuwe naald erop en nog een keer. Zucht…

Geplaatst

Potver, zit me hier gewoon op te vreten. Had ik vorige keren bijwerkingen als ik weet niet wat. Nu ben ik wel moe (maar dat ben ik altijd het afgelopen jaar), maar verder niets. (het is ook nooit goed)

Ik voel niets van opzwellende eierstokken of wat dan ook. Terwijl ik vorige behandeling na drie dagen spuiten al niet meer met mijn broek dicht kon zitten, hoofdpijn had en de hele dag op mijn benen stond te tollen van de slaap. Grrr. Haal me echt van alles in mijn hoofd; follikels groeien niet, meds niet goed bewaard dus werken ze niet meer (had best nog veel over van de vorige behandelingen), poging die gestaakt gaat worden. Oh, wat is dat spuiten toch vreselijk. Bah bah bah. En ik heb pas woensdag mijn eerste FM. Ik vind het even niet leuk allemaal.

Heeft de rest hier het beter naar zijn zin?

Geplaatst

@Okaasan, hoe jij nu reageert op je medicijnen zo reageerde ik altijd. Ik was alleen maar moe, verder viel het allemaal wel mee. Je weet het niet het kan best zo zijn dat er het een en ander aan het groeien is bij jou daarbinnen. Ik lees in je handtekening dat je woensdag je fm hebt, spannend! Heb je de medicijnen in de koelkast bewaard? Het waren toch geen aangebroken medicijnen? Balen hé al dat afwachten.

Vandaag belde een vriend van mijn man op, zij gaan ook aan de ivf. Zijn steeds meer mensen uit onze omgeving die aan de ivf gaan, toen wij bezig waren kenden we niemand uit onze omgeving, best apart.

Liefs Roossie

Geplaatst

Dank je wel voor je berichtje. Ik dacht dat jij ook altijd heel snel gevoelige stokjes had. Maar niet dus. Stelt me wel een heel klein beetje gerust, maar echt gerust ben ik woensdag pas als de eerste FM is.

Inderdaad alles gewoon in de koelkast bewaard (die ooit weleens een nachtje open is blijven staan, maar ik weet niet meer of ik toen de meds erin had liggen of niet) en ook allemaal nieuwe onaangebroken spuiten. Zou dus eigenlijk gewoon goed moeten zijn, maar ja, je kent het, je haalt je alles in je hoofd als je denkt dat het niet helemaal goed gaat.

Ik ken ook niemand die in de MM zit, behalve jullie hier dan :-)

Geplaatst

Dank je wel :-)

Vandaag (eindelijk) voortdurend voelbare eierstokken. Pfff, stelt me wel gerust. Misschien ben ik iets slomer deze keer. Vorige keer ging ook wel in razend tempo. Toen heb ik maar 7 dagen gestimuleerd en was ik al klaar, althans de follikels waren toen al groot genoeg. Hoop eigenlijk dat het nu een dagje langer duurt, want anders is de punctie zaterdag en dan vieren we sinterklaas. Broers en zus zijn niet op de hoogte van ons hele traject, en dat wil ik graag zo houden. Duimen dus voor een extra dagje stimuleren. De eerste ICSI heb ik ook 8 dagen gestimuleerd en toen had ik wel nog iets betere resultaten dan de tweede keer. Dus ook op dat front zou het niet verkeerd zijn.

Nou beetje wazig geschreven zo, maar jullie volgen het vast wel.

Ik ben trouwens wel verbaasd. Ik ga nu halve dagen naar mijn werk en dat lukt me. Dat had ik vorige keren echt niet gekund. Toen sliep ik echt 20 uur per dag, nu 'slechts' de hele middag. Ongelooflijk dit verschil.

Claudia, bij jouw ook ongelooflijk trouwens dat je meisje nog niet geboren is. Dat had je een paar weken geleden ook niet verwacht! Goed hoor.

Roossie komt je vriendin hier ook mee schrijven, of gaat ze niet naar het UMCU? Of wil je lekker undercover onbekend blijven hier :-)

Inge ik ben benieuwd of je inderdaad in januari gaat beginnen met een nieuwe behandeling en of je natuurarts al weer nieuwe inzichten heeft opgeleverd.

Binnenkort weer een baby in je team. Veel sterkte daarmee (tja, en hoe weet ik dat nu ;-) Hoop dat het bij die ene blijft (ken alleen Me.....a van jouw team) en dat er niet weer een baby-explosie is zoals een tijdje terug. Want 1 baby is misschien nog wel te handelen, maar zo'n explosie…

Ink, al mee gedaan aan het onderzoek? Stelt niet zo veel voor hoor. Is een klein beetje gemeen als het gedaan wordt, maar dat gevoel is zo weer weg. En Dr. K..t is erg blij met je :-)

Ik heb afgelopen week veel terug gelezen (om te lezen hoe mijn vorige stimulatie verliep) en dat is best verdrietig. Zo veel UMCU-meisjes die niet meer hier schrijven, maar ook niet zwanger geworden zijn. Pfff echt heftig om te lezen. Zoveel van jullie die zo ontzettend meeleefden, en die nu van het MMM-toneel verdwenen zijn.

Een extra dikke knuffel voor iedereen die hier (misschien) nog wel mee leest, maar toch met lege handen staat. Want dan is het einde van het jaar echt niet zo leuk, weer een jaar voorbij, en weer je wens niet uitgekomen. Ik kijk er zelf telkens met veel tegenzin naar uit. Dikke knuffel. En ik wil ook nog zeggen dat ik jullie mis.

Geplaatst

haha, zit hier een beetje tegen me zelf te praten.

Maar de FM was prima, ongeveer 10 te zien. De linker eierstok was bijna niet in beeld te brengen, dus misschien nog ietsje meer. Alles nog net niet groot genoeg om al een punctie te plannen, en de arts twijfelde morgen of overmorgen voor een nieuwe FM. Toch maar morgen terug.

Geplaatst

@Okaasan, ik lees je berichten hoor! Wat mooi zeg 10 follikels en misschien wel meer als ze links in beeld krijgen. Succes morgen! Nu zal het allemaal wel snel gaan!

liefs Roossie

Geplaatst

haha, dat weet ik hoor. En ik weet ook dat er nog veel meer mensen meelezen.

En ik ben echt blij met die 10. Wel veel minder follikels dan vorige keren, toen had ik er 22 waar 15 eicellen uitkwamen (de follikels zonder cel waren ook echt pas 9-10 mm) en de eerste keer had ik er 13 waar ook 13 eicellen uitkwamen. Vorige keer was ik er heel erg mee bezig hoeveel follikels er zouden zijn. Dit keer echt totaal niet, misschien omdat ik eerst bang was dat er niets aan het groeien was. Dus, ik ben echt blij met die 10!

Geplaatst

10 is netjes hoor, veel wil niks zeggen.. ik had afgelopen 2 ivf pogingen veel maar elke keer maar 1 tp..

heb daarom liever minder van goeie kwaliteit dan veel waar je niks aan heb...

Geplaatst

@Okaasan 22 follikels is echt teveel, vandaar dat je bang was dat er niets zou groeien. Ik had met IVF ook 22 follikels, met de ICSI 10 follkels. De gyn streeft ook naar ongeveer 10 follikels, als je er veel meer hebt doet de kwaliteit niet ten goede! De energie moet over al die follikels verdeeld worden.

Geplaatst

Ik weet het. Was er vorige keer ook niet zo blij mee, want wel zoveel pijnlijke puncties, en dan "maar" 15 eicellen waar nog niet eens de helft goed van bevrucht was. Iets minder had ik ook prima gevonden. Dat is nu dus :-)

Ligt er bij jullie ook zo veel sneeuw? Hier redelijk wat en in plaats van 20 minuten deden we er een uur over naar het zkh. Lekker te laat dus, maar goed, dat was de eerste keer in meer dan 200 zkh-bezoeken. Dus dat mocht wel vond ik.

Het beeld was redelijk hetzelfde als gisteren, alleen allemaal wat groter. Vandaag kwam ze alleen tot 9 follikels, dus gisteren was er een nepperd bij of vandaag eentje gemist. Grootste follikel van al 19, maar er waren er een aantal nog echt te klein en ze hoopte dat die nog mee zouden gaan doen. Dus de punctie is in elk geval niet zaterdag, maar zondag of maandag. Daar wordt ik over gebeld vanmiddag. Ik begin het nu wel spannend te vinden.

Maandag is voor mijn gevoel wel laat, maar het zou ook erg fijn zijn als de kleintjes nog mee gaan doen. Beetje lastig vind ik het wat ik ervan moet denken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden