Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee joh Inkie, doe niet zo gek. Had het wel bewust nog niet hier gezet en wilde dat morgen doen na de bloedtest, maar het geeft echt helemaal niets. Ik kreeg al een berichtje van Megan, die het dus al heeft gezien. Dee ga ik nog wel PB-en, want dit resultaat is mede dankzij een carpoolritje met haar. En ik zal morgen hier ook een berichtje zetten. Want dit topic is toch wel mijn topic. Met elkaar hier hebben we zo veel gedeeld. Toch vind ik het ook wel lastig dit nieuws nu hier te delen, vanwege de einduitkomst van sommigen.

Maar ik vind het dus echt niet erg dat je het al schreef. Kan me je enthousiasme voorstellen (en vind ik ook heel lief). Maar ik vind het nog zo spannend vandaag en morgen, dat ik het even bij één topic hield.

En jij ook gefeliciteerd he Ink. Ik ga gewoon hier verklappen dat jij een heel mooi huis hebt gekocht. Mogen we een Funda linkje? Hahaha ;-)

Geplaatst

Hi meiden,

ik lees heel soms mee, maar eigenlijk niet meer. Las de spanning bij Okaasan en moest gewoon reageren!!! Ik ben zo ontiegelijk blij voor je!

Liefs de van mij, die associaal lang niet laat horen ;-)

Geplaatst

@Okaasan!!!! wowwww wat super voor jullie zeg!!! Ik zit hier te springen achter mijn laptop en krijg rillingen en de tranen schieten bijna in mijn ogen. Wat onwijs spannend nu die bloedtest. Ik wacht in spanning af!

@Ink, wat leuk dat jullie een nieuw huis gekocht hebben, gefeliciteerd!

Geplaatst

Haha Okaasan, verklappen we lekker elkaars nieuwtje :-). Maar die van jou is veeeeel mooier hoor!

Roossie - thanks! Hoe gaat het met jou? En je beide dames? Qua werk al weer wat gunstiger?

Babii, wauw, wat lees ik in je handtekening: zwanger van de cryo! Wat bijzonder zeg! Van harte! Leuk weer even kort wat van je te lezen. Hoe gaat het?

Geplaatst

@ink, met mij en de meiden gaat het goed! K. wordt volgende week alweer 10 maanden, nog even en ze is geen baby meer gaat zo super snel!

J. maakt volgens mij een nieuwe fase door avondeten gaat ineens lastiger, ze wordt ook al echt en dametje. Ze zegt wanneer ik iets moois aan heb en of mijn haar goed zit hhaha...... zo grappig.

Deze week en volgende week nog naar mijn freelancebaan, vanaf volgend jaar is het afwachten wanneer ik ingezet word. Het is erg balen, gelukkig heb ik wel leuke projecten lopen. Onlangs eentje voor een wijkbureau in onze gemeente afgerond waarbij ik een training heb gegeven, was erg leuk maar ook weer blij dat het goed is afgerond. Afwachten hoe alles gaat lopen volgend jaar. Eerst maar eens een mooie website voor mezelf bouwen, dat wordt wel tijd!

Geplaatst

Ink., ik ben inderdaad zwanger van een cryo van mijn man en mij, wat een geschenk! Inmiddels bijna 14 weken, vandaag weer een echo en ziet er super uit.

hier gaat het nu goed. Heb echt een hel van een bevalling en nasleep ervan gehad, lees; totaalruptuur, operatie, daarna incontinent, toen weer een operatie en tijdelijk stoma aangelegd, daarna stoma ophef en nu zwanger. Helaas blijft m'n onderkant zeer doen dus na m'n volgende weer onder het mes. Ik moet ook een verplichte ks nu, want andere blijf ik de rest van m'n leven incontinent.

hoe is het met jou?

Jeetje edr, ik lees gewoon dat jullie spontaan zwanger zijn geworden, echt geweldig!!! Wauw, ik ben natuurlijk na het overlijden weg geweest van het forum, en heb amper geschreven maar wauw!

ik ben overigens veel op een ander forum actief, maar met name op facebook. Volgens mij staat roossie er wel in bij mij.

lastig he die moeilijke fases roossie. De mijne begint nu met lopen, steeds meer stapjes los, maar oo achter die loopwagen rent ze het huis doorl ze kan ook prima zonder, maar durft het nog niet. Het is een super lief en slim kindje en lijkt echt extreem veel op haar papa.

liefs

Geplaatst

Ink gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Woon jij in Utrecht?

Oskaan gefeliciteerd meid.. Geniet ervan!

Babii gefeliciteerd!!! Brusje voor jullie dochter.. Lijkt me wel zwaar alleen, maar mama's hebben oerkracht :)

Geplaatst

Jullie waren wel een beetje voorbarig hoor :-)

Maar vandaag is het officieel. Ik ben gefeliciteerd door het zkh, dus dat telt.

Dus heb ik ook gewoon gelijk een ticker aan gemaakt en me aangemeld voor MvM. Maar echt doordringen doet het nog niet hoor. Dat komt nog wel.

Dank jullie wel dus voor de felicitaties. In het UZ-gent topic staat de hele soap van vandaag, want dat was het zo ongeveer wel . Wat een spanningen.

In elk geval was mijn HCG 116, dus dat was een mooie stijging in vergelijking met eergisteren.

Op 23 dec heb ik al de eerste echo. Ik ben er zo ongeveer nu al zenuwachtig voor. BRrrr.

En Babii, wat bijzonder. Van harte!

Geplaatst

Okaasan, ik zag net je pb-tje binnenkomen en wil daar meteen even op reageren zodat je weet dat je je zeker niet bezwaard hoeft te voelen! Integendeel: ik ben erg blij dat je zwanger bent. In de eerste plaats voor jou en in de tweede plaats zodat de Mpur dus érg goed besteed is! Ik voel me er echt niet rot door hoor, maak je geen zorgen. Natuurlijk zou ik best willen ruilen ;-) maar dacht eerlijk gezegd ook wel: jemig wat killing... (want had je berichtje op UZ Gent topic gezien maar wachtte met reageren tot je zelf het nieuws hier bekend kwam maken). Daarnaast zitten wij zó met ons hoofd (en hart) bij adoptie op dit moment dat ik er echt (echt!) geen moeite mee heb. Zo, ben je overtuigd? :-) O, enneh, gefeliciteerd natuurlijk! (en nee, geen nieuws meer over adoptie/een voorstel..... mocht dat zo zijn dan meld ik het hier natuurlijk wel even, alhoewel ik er dan waarschijnlijk inhoudelijk weinig over kwijt wil omdat het toch een openbaar forum blijft.........)

Geplaatst

Dee je bent lief! En ik ben blij met je berichtje, maar vooral om wat je in je berichtje schrijft. Dat klinkt wel of het echt goed gaat bij jullie thuis! Fijn.

Geplaatst

@Okaasan, wowww yeahhhh je bent zwanger! Wat een super goed nieuws! Wat fijn dat je nog voor kerst de echo hebt! Dit wordt een super kerst! Gefeliciteerd en laat het maar langzaam tot je doordringen dat je mama wordt!

• 2 weken later...
Geplaatst

Helaas, het is echt niet goed meer. Niets te zien in de baarmoeder en een dalend Hcg, althans het is weer 39 precies dezelfde waarde als de eerste meting twee weken geleden. Daarna is nog hoger gemeten en is het zeker weten nog verder gestegen.

Nu eerst dit achter de rug, dan een maand niets en daarna een cryo. Dat zal dus ergens in februari zijn.

Geplaatst

Ohnee Okaasan,wat een verdrietig bericht! Ik had nog wel goede hoop. Zo vreselijk naar en oneerlijk je was zo dichtbij en dan toch weer net niet.

Ik wens je veel sterkte om dit ook weer een plaatsje te geven. Een hele dikke knuffel!!!

Liefs Roossie

Geplaatst

Oskaan wat verdrietig te lezen dat er niks meer zat... Hoop dat je even kan opladen en dan feb een tp..

De mmm sucks! Al die teleurstellingen en wachten en wachten tot je weer mag...

Geplaatst

(Beetje late reactie, waren even het land uit.)

Okaasan, wat verdrietig dat het mis is gegaan. Zo dichtbij.... en toch weer zo ver weg.

We gaan heel hard duimen voor de cryo's.

Extra rottig om dit door te maken met de feestdagen (same here 3jr geleden).

Veel sterkte toegewenst!!!

• 3 weken later...
Geplaatst

O nee okaasan, wat onwijs verdrietig dit zeg. Zo niet tof, waarom nu weer :-(. Hopelijk os het met de cryos snel raak!

ik weet niet wie het schreef, maar ik vind het moederschap totaal niet zwaar, ook niet het alleen opvoeden van. Mijn grootste wens was dit samen te doen, maar helaas is dat niet zo. Hij kijkt mee vanaf zijn wolkje.

ik heb een zeer pittig kind, met enorm veel temperament, maar ach, als dat het is. Ik ervaar het niet als zwaar, een tweede ook niet. Het zou zwaarder zijn geweest als m'n man er eerst was, en ten tijde van de opvoeding weggevallen was, want dan ben je het gewend. Betekend niet dat er niks zwaar is, want het gemis os er intens, maar heb een geweldig dochtertje maakt alles weer goed. Dus nee ervaar niks als waar, geniet er optimaal van.

Geplaatst

Heey babii,

Leuk wat van je te vernemen.. Fijn te horen dat het goed gaat met jullie..

Al weer bijna 20 weken zwanger wow..

Het gemis lijkt me verschrikkelijk, maar je heb kindje van jullie samen

En een brusje onderweg.. Hopelijk geeft dat je veel troost en veel liefde..

Kus mijnbaby..

Geplaatst

Rustig hiero..

Ink hoe verloopt je zwangerschap??

Roossie hoe is het met jou en de meiden??

Inge al in de race??

Megan lees je nog wel eens mee? Dikke zoen van mij!!

Dee hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten op jullie wondertjes..

Oskaan hoe is het met jullie? Hoop dat je weer een beetje over jullie laatste mislukte poging Hern bent..

Nu op naar een mooie tp!

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi Inge, ik schreef je een pbtje over de gonal-f die ik gebruikte. Misschien heb je het niet goed ontvangen, dus ik hoop dat ik je zo wel bereik. Ik zou het zo zonde vinden als het over datum gaat. Als ik woensdag nog niets van je gehoord heb, ga ik een berichtje in het meerijd-topic plaatsen.

Verder is het hier rustig, ben ik echt erg moe en gestresst, zie ik vreselijk op tegen de cryo poging die er weer aan komt, en had ik vandaag mijn eerste FM en dinsdag de tweede.

Zo dat was mijn korte samenvatting :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden