Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inge wow mooie streep, die is super vet! Maar ook weer stress om die bloedingen, maar dat hoeft niet het ergste te betekenen. Ik hoop zo op een goede bloedtest! Mijn duimen draaien!!!!

Geplaatst

Inge hoe is het ermee? Is het bloeden nu helemaal gestopt? Ik hoop het voor je.

En toch pas vrijdag weer bloedprikken?

Her net weer begonnen met de k#tbollen, pardon. Maar blegggghhh wat haat ik die dingen.

Geplaatst

Ja bloeden is sinds gisteren weer gestopt. Testje gedaan vanmorgen en streepje te

Ben zien. Maar hij is wel veel lichter dan die van zondag!

Geplaatst

Ok! Berichtje liep vast even opnieuw; een streepje te zien dus! Maar veel lichter en dat baart me zorgen! Geen licht 'streepje die je tegen het licht in met dichtgeknepen ogen licht ziet.' Wel een zichtbare streep. Naja.. Lichter wordende strepen zijn gewoon niet ok!

Morgen afwachten dus.

Heerlijk okaasan de bollen! Geniet er van ;-)

X

Geplaatst

Nee Inge, het is niet waar. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit alle hoop doet verdwijnen. Getverdemme zeg, het zag er zo ontzettend mooi uit. Bah. Dit is wel een heel groot verschil met de vorige foto die je postte. Ik wilde dat ik kon zeggen dat het niet erg is. Getver zeg.

Dikke knuffel.

Wel heel raar, dat je bloeden stopt, maar de streep lichter is.

Geplaatst

Ohnee Inge, wat een diepe teleurstelling! Ik hoop dat er toch een wonder gebeurd dat het goed komt! Ik begon hier vertrouwen in te krijgen. Zo dichtbij en dan toch.... Dikke knuffel!!!!

Geplaatst

Oh Inge! Pfff wat ellendig, ging je morgen nog hcg laten bepalen ?

Deze is inderdaad lichter.... Ik hoop zo dat het geen foute boel is!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

****sterkte maar hopelijk succes voor Inge, ik lees mee en duim enorm voor je!

Liefs Moes***********

Geplaatst

Hcg was 28.5 Te laag dus! Helaas dachten we dit al. Zijn verdrietig maar wel hoopvol. Na de operatie is dit de eerste keer dat we een serieuze poging hadden en die zo ver kwam. Dus de volgende keer zien we positief in!

Thanks voor alle lieve berichtjes!

X

Geplaatst

Bah Inge wat balen! Sterkte! Moet je gewoon afwachten of nog een keer terug??

Geplaatst

Inge wat balen meid... maar zo zie je maar de ingreep heeft goed geholpen. .

hoop dat het de volgende keer raak is en de kleine 9 maanden zal zitten...

Geplaatst

Ooh jeetje zeg Inge, ik heb gewoon je hele rollercoaster vd afgelopen dagen gemist! Jee zeg, wat ontzettend kut, zo dichtbij en dan vandaag dit nieuws. Aan ene kant wel hoopgevend voor volgende x, maar voor nu erg heavy lijkt me! Sterkte meid!

Enuiteraard allemaal nog bedankt vd felicitaties! Dee, goed geheugen hoor, haha, Django heeft inderdaad ook weer een flinke bos donkere haartjes. Het gaat erg goed met ons. Het voelt regelmatig nog of ik droom en ik in iemand anders leven ben beland met dit gezinnetje...

Geplaatst

Oh Inge wat ontzettend ellendig! Fijn dat je zo positief klinkt en daar heb je ook alle reden toe, sterkte en vooral ook veel succes voor de volgende poging!

Geplaatst

@Inge ohnee wat ontzettend balen! Goed dat je positief bent, hopelijk kun je snel aan de nieuwe poging beginnen! Nu toch even zwaar dit, geef het even de tijd. Dikke knuffel!

Geplaatst

Hebben zo hard gehuild dit weekend, ondanks dat verdriet zijn we ook echt hoopvol voor een vervolg. Ben ook nog enorm ongesteld geworden, echt énorm bah! Dus; rood vlees op de bbq, wijn en huilen! Prima Pinksterweekend!

@ink niet raar hoor dat je dat even mistte; je bent net bevallen gekkie! Geniet er van! Fijn te lezen dat het goed gaat!

@okaasan! Las dat je een mooie TP had in het Gent topic! Nou,kom op meid! Mijn duimen draaien voor jou!

X

Geplaatst

Och Inge wat ontzettend verdrietig. De tranen schieten me in de ogen, want dit is zo herkenbaar. Wat een ellende hè. Nog een hele dikke knuffel.

En ook het hoopvolle is weer heel herkenbaar. Gelukkig dat je er ook zo naar kan kijken, want dat maakt het allemaal net ietsje pietsje draaglijker.

En dank je wel voor je lieve woorden.

Geplaatst

Dames hoop zo dat jullie lange weg beloond word met een wonder...

Al die tegenslagen enig doorgaan... Heb echt respect voor jullie...

als ik mijn traject al een ramp vond en dat is niks in vergelijking bij jullie...

Hoop snel mooie berichten te mogen lezen...

Sterkte meiden in de race...

• 2 weken later...
Geplaatst

@Okasaan hoe gaat het met je?

@Inge ik ben benieuwd hoe het met je gaat, maar misschien wil je even rust en niets op het forum schrijven. Neem je tijd en hou je positieve spirit vast.

Pff schrijf met tranen in mijn ogen, ik hoop zo dat jullie strijd eindigt in het krijgen van jullie liefdesbaby!

Geplaatst

Wat zijn jullie toch onwijs lief ladies!

Wij houden hoop! Maandag gaat de deca er weer in, en eind juli weer beginnen. Eerste Accapunctuur sessie gehad, alle beetjes helpen.

En daar horen jullie lieve berichtjes ook bij!

Okaasan! Dikke knuffel!

Liefs Inge

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden