Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Joske, ja heb het lange protocol, dus het spuiten gaat nog wel even door! Ik hoop dat de bijwerkingen van de deca mee gaan vallen. Ik ben migraine-patiënt, dus ben erg bang dat de migraine weer meer gaat worden...

@Angelique: ik begrijp dat je vandaag de punctie hebt (wat zeg ik, eigenlijk op dit moment...) Heel veel succes en ik hoop op een heel mooi resultaat!

@Tamaar, morgen de eerste FM. Spannend! Hopelijk zitten er veel mooie follikels!

Vandaag weer een dagje werken, moet nog even zin maken....

Maar eind deze week wordt het mooi weer! Nu al zin in!!

Succes allemaal meiden!

Liefs mob

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden, voor mij is de poging alweer voorbij; ben ongesteld geworden...

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop op veel positieve berichten.

Liefs Pien.

Geplaatst

Aaah PIen, wat een enorme domper!!!!!! heel veel sterkte meis, wat onzettend klote! (sorry)

Angelique, succes morgen met de punctie!!!!! je kan he wel hoor en wie weet vakt het deze keer mee met de napijn.

hoe gaat het met de dames in de wachtweken? voor sommige komt de testdatum al inzicht.....

Met mij gaat het redelijk, het bloedverlies is gistermiddag gestopt, de buikpijn is vannacht minder geworden maar nog niet over, ik hou het in de gaten en bel eventueel wat later met het ziekenhuis....

dames die aan het stimuleren zijn, ik hoop dat alles lekker door zal groeien zonder al te veel last van de bijwerkingen te hebben, hou vol dames, is voor zoiets moois!

Pfff gisteren vaderdag, mijn schoonouders en zwager kwamen naar ons omdat ik teveel last had, lag lekker op de bank.. Ik ha voor Martijn een gedichtje gemaakt en 2 foto´s op canvas gegeven, natuurlijk van onse kanjers!Hij was erg ontroerd en had eigenlijk vaderdag voorbij willen gaan maar was toch blij dat we er stil bij hebben gestaan.

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Pien: oh jeetje wat balen!!! Ik leef met je mee hoor.

@ alle andere meiden: is het nog een beetje vol te houden?

Ik heb niet zo heel veel geschreven, af en toe een berichtje, want ik heb toch echt wel heel erg last van die overstimulatie. Maar ik leef wel met jullie mee hoor.

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest om te testen, voor HCG (een dagje eerder) en voor die overstimulatie. Mijn arts heeft nog naar mijn buik gekeken en die is toch ook wel groter geworden. Ik heb er soms ook zo'n pijn van en ben zo kortademig. Als mijn bloed hetzelfde is (of slechter) als vrijdag, dan word ik opgenomen in het ziekenhuis!! Ik krijg te weinig vocht in mijn bloed en dat is niet goed.

Mijn arts zei wel dat het gewoon heel duidelijk is dat ik zwanger ben (hij zei dat hij eigenlijk niet eens hoeft te testen). En omdat ik maar 10 eicellen had en toch zo heftig reageer, dat het er ook hoogstwaarschijnlijk 2 zijn!!

We durven nu ook steeds meer blij te zijn, al blijft het toch wel eng hoor.

Heel gek ook, om na 7 jaar toch zwanger te zijn en dan waarschijnlijk ook nog van 2!!!

Ik hou jullie op de hoogte, al weet ik niet of ik als ik naar het ziekenhuis moet, mijn laptop kan gebruiken. Maar dan denk ik evengoed aan jullie hoor!

Meiden heel veel sterkte met de puncties, spuiten, tp en het lange wachten! Ik duim voor jullie...

Geplaatst

@Pien, wat balen zeg! Veel sterkte met deze teleurstelling....

@Sandie, Wat super dat je zwanger bent! Kan me voorstellen dat je het niet kan geloven! Nu hoop ik voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden! Hou ons op de hoogte!

@Babeth, wat mooi dat je iets aan je man gegeven hebt. Het zijn van die beladen dagen, helemaal voor jullie op dit moment. Wel goed om te horen dat jullie het verdriet samen kunnen delen....

Geplaatst

Hallo Meiden,

Helaas gister 5 dagen te vroeg ongesteld geworden, dus de escape iui heeft geen resultaat opgeleverd.

Vanmorgen het ziekenhuis gebeld, en ik mag morgen alweer de eerste spuit deca zetten. Het wordt weer een flare-up behandeling, dus donderdag alweer beginnen met de puregon.

Voor de meiden in de wachtweken.. toi toi toi

Voor de rode regels heel veel sterkte.

En voor de GROENE regels, SUPER allemaal van harte gefeliciteerd.

Groetjes Schattie

Geplaatst

Hoi allemaal,

Er gebeurt hier weer van alles. Ik zit nu net op het wachtbankje. Heb het gevoel dat ik nu veel sneller hersteld ben van de punctie dan vorige keer, dus dat is erg fijn.

@Angelique: hoe is de punctie gegaan? Hoop dat het mee is gevallen.

@Schattie en Pien: balen zeg dat het niet is gelukt.

@Sandie: hoop dat je toch niet opgenomen hoeft te worden.

Geplaatst

Oeps, was nog niet klaar met mijn bericht.

@Babeth: lijkt me zowel een mooi als moeilijk moment gisteren.

@alle prikkers: hoop dat jullie niet al te beurs worden.

Geplaatst

@ Pien en Schattie, wat ontzettend kl*te is het toch weer. Heel veel sterkte meiden!

@ Sandie, Ik heb ook in het ziekenhuis gelegen voor m'n overstimulatie, maar dat valt best mee hoor. Je krijgt een infuus, zodat je voldoende vocht krijgt. Daarna kijken ze steeds of je wel voldoende plast.

Ik hoop in ieder geval dat het niet nodig zal zijn.

Maar wat is het spannend!!!! Gefeliciteerd hoor!

@ Kaartje, je zit nu op het wachtbankje. Heel veel succes!

@ Babeth, goed van je dat je toch wat aan vaderdag hebt gedaan. Ondanks dat het wel erg moeilijk en emotioneel was, denk ik wel dat je er goed aan gedaan hebt. Het met de stille trom voorbij laten gaan, kan eigenlijk ook niet.

Geplaatst

@ Angelique, hoop dat de punctie goed is gegaan en dat er mooie eicelletjes gevonden zijn.

@ Sandie, ja hoor, jij bent zo zwanger als maar kan. Hoop dat je je snel beter gaat voelen.

@ Babeth, heftig moet vaderdag voor jullie zijn geweest - heb er gisteren niet bij stil gestaan, sorry.

Geplaatst

hoi dames

ik ben niet zo goed in het bij houden sorry daar en weet ook niet altijd de juiste woorden.

Ik mag vrijdag testen spannend!ik heb wel veel last van mijn buik en rug en ook een behoorlijk buik maar, die buik pijn word ik zo onzeker van bah niks aan.

Ben niet misselijk ofzo.

nou ik ben mij ei even kwijt.

Iedreen heel veel succes en sterkte

liefs jessica

Geplaatst

hier is de punctie gelukkig weer meegevallen ik blijf het niet leuk vinden maar ja het hoort er nu eenmaal bij!

ze hebben 15 eicellen geoogst en het zaad was ook goed dus als het goed is liggen er nu beginnende emmy's in de stoof!

Woensdag word ik gebeld over hoeveel er bevrucht zijn en gedeeld en dan is waarschijnlijk vrijdag te TP.

dus spannend maar weer!

tot nu toe is de napijn te doen en hopelijk blijft het zo

Voor alle anderen heel veel succes meiden!

Geplaatst

Fijn Angelique dat je het weer achter de rug hebt. Gelukkig is het je meegevallen.

Maar wat een mooie opbrengst!

Geplaatst

Jessica, nog even volhouden hoor. Nog een paar dagen, dan mag je testen!

Geplaatst

Hey Dames,

Heb het weekend helaas geen tijd gehad om te reageren en nu weer druk aan het werk. Zondag de TP gehad, had 1 toppertje (8-cellig) en die gaat zich hoop ik lekker nestelen. Had totaal 3 embryo'tjes, maar 1 was niet goed genoeg om de diepvries in te gaan en de ander had een chromosoompje teveel wat zou resulteren in een miskraam, dus wel een kleine teleurstelling, maar fijn dat ze dat wel allemaal kunnen zien. Voel me verder helemaal goed, maar ben sinds de Pregnylprik de hele dag misselijk en vreselijk pijnlijke borsten.. (wist ik veel dat het door die Pregnyl kwam).. Nou laat die misselijkheid straks maar weer lekker opzetten, dat heb ik er wel voor over!

@ Sandy: hoop dat je gauw opknapt en lekker mag zwangeren!

@ Schattie & Pien; wat vreselijk balen zeg(en dat is zacht uitgedrukt) wens jullie heel veel sterkte

@ Babeth; toch wel heftig he zo'n dag ?

Wij hebben de TP op vaderdag gehad en precies 1 jaar en 1 maand na ons trouwen. Mijn man heeft zijn hersteloperatie gehad op Valentijnsdag en mijn broertje heeft een operatie aan een spatader (in zijn, hoe zeg je dat netjes, scrotum, waardoor dus ook verminderd vruchtbaar) gehad op de dag van onze punctie.. Het zijn allemaal van die dagen, waarvan ik hoop dat ik er met een glimlach naar uit mag zien.. Helaas hebben we het niet allemaal voor het zeggen he?

Vooralsnog neem ik met een plaats op het wachtbankje en wens ik iedereen die ik nu ben vergeten heel veel sterkte en succes.

Liefs Jess

Geplaatst

Pien en Schattie, wat vreselijk shit dat het niet gelukt is! Wat balen zeg..

Minoes, jij mag vrijdag al testen, heb je niet al stiekum een testje gedaan??

Ik ga morgenochtend weer testen, heb geen hoop meer maar wie weet.., morgen is wd12 dus dan zou je zeker wat moeten zien als het zich genesteld heeft toch?!

Geplaatst

Hoi dames

@Schattie, wat een domper zeg, je hield er wel enigszins rekening mee maar toch, heel erg jammer, wel fijn dat je drect door mag, dan heb je tenminste niet het geovel dat je tijd verdoet, heel veel succes!!!

@Angelique, wat een mooie opbrengst, goed gedaan en je hebt je vast kranig gehouden, neem lekker je rust en op naar de tp! Fijn dat je woensdag al iets hoort, wij krijgen morgen voor 12.00 uur bericht en dan is in de middag de tp, of niet maar we gaan uit van een tp....

@Jessica, even geduld meid, mocht je je nu niet misselijk gaan voelen don´t worry, maar 1 op de 3 dames heeft er last van....

@Sandie, ik hoop dat je een opname bespaard blijft maar gelukkig klinkt het niet heel ernstig zoals Marha het uitlegt, alhoewel het in ieder geval niet leuk is als je niet in je eigen bedje ligt.

Kan me voorstellen dat je het niet kan bevatten om nu na 7 jaar zwanger te zijn....zo lang bezig en dan u positief, logisch!!! Wat de zwangerschap betreft, het zou super leuk zijn maar pin je er nog niet teveel op vast, ik had een lage hcg waarde waardoor er totaal geen rekening gehouden werd met een tweeling! en andersom zijn er dames met een hele hoge waarde waabij het gewoon een eenling blijkt te zijn. Ik wil je totaal niet ontmoedigen maar het zou lullig zijn als je er min of meer op rekent en jhet anders blijkt te zijn... op naar de eerste spannende echo!!!

In Brussel krijg je de tip bij overstimulatie om eiwitrijk voedsel te eten, misschien ook iets voor jou? Beterschap!

Ik heb vandaag nog met Brussel contact gehad, de vorige keer kreeg ik direct na de tp een Pregnylspuit van 5000 eenheden, zaterdag bij de punctie kregen we te horen dat dat ik op dag 3 na de tp bloed moest laten prikken en afhankelijk van die uitslag mag ik wel of niet pregnyl spuiten. Voor de zekerheid maar contact opgenmomen hoe het nu echt in elkaar steekt...blijkt er vorige keer een foutje gemaakt te zijn....

Nu inderdaad donderdagochtend laten prikken (Oestradiol en Progesteron) en als die waarden goed zijn mag ik ´s avonds 5000 er in jassen...

Ook nog even mijn klachten besproken, daar het vandaag een stuk verbeterd is tov. gisteren en ik t.m gisteren bloedverlies heb gehad duidt het niet op overstimulatie.

Het bloed dat ik verloren heb door de punctie is in mijn buik gekomen en veroorzaakt irritatie aan het buikvlies wat weer de pijn veroorzaakt.

Gelukkig maar, anders was er mogelijk niet eens een tp gekomen.

Ben toch wel blij als we morgen weer onderweg zijn naar Brussel

liefs

Babeth

Geplaatst

Hai Jetje

ik testte de vorige keer ook voor het eerst op wd 12 na de tp en toen was mijn test positief.

Volgens het protocol in Brussel moet je zelfs als je bloedverlies krijgt toch op dag 3 een bloedtest laten doen, vor het geval dat er sprake is van en late innesteling.

Jeteje, heel veel succes morgen hoor!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Voortraject

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

Angelique, 21 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni

Myron, 19 juni

Jessica, 20 juni

Meiske74, 22 juni

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli?

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Geplaatst

Joske, 21 juni start Deca, start gonal, 29 juni.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Appel, 18 juni

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni

Myron, 19 juni

Jessica, 20 juni

Meiske74, 22 juni

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Jessica: 2 juli

Kayka: 2 juli?

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Nou de eerste spuit deca zit er in. Ik hoop dat ik volgende week gewoon ongesteld word. Ik denk dat door de deca de cyclus wel eens in de war kan komen.

afwachten maar weer. hoe is het met de rest van de meiden?

Mob, ik heb ook af en toe migraine, ik heb er niet over nagedacht dat misschien door de deca meer last van zou kunnen krijgen. Ik hoop van ganse harte van niet.

pien en schattie, een knuffel voor jullie, lijkt me wel moeilijk.

liefs joske

Geplaatst

@Pien en Schattie: Meiden wat een teleurstelling. Heel veel sterkte gewenst.

@Babeth: Heel veel succes morgen met je TP. Spannend, want morgen hoor je pas hoeveel er totaal bevrucht zijn. Hoop dat er ook een paar cryootjes bij zullen zitten.

Vanaf morgen beginnen ook voor jou die "slopende" wachtweken.

@Martha: Vrijdag alweer je 1e fm. Heel veel succes alvast en dat ze maar lekker aan het groeien zijn.

@Sandie: Geloof het maar meid, je bent hartstikke zwanger. Hopelijk blijft je een ziekenhuisopname bespaart. Veel succes.

@Jessica: Ik zal voor je duimen vrijdag.

@Cena en Marianne: Hoe is het met jullie? Ook voor jullie zal ik hard duimen vrijdag.

@Joske: Voor jouw gaat het nu ook beginnen. Heel veel succes.

@Angelique: Gelukkig dat de punctie meeviel en dat je er niet zo'n last van hebt.

Op naar mooie bevruchtingen en de TP. Succes.

@Tamaar: Heel veel succes morgen met je 1e fm. Dat ze maar lekker groeien.

Met mij eigenlijk alles zijn gangetje. Ook ik heb wat klachten zoals, gevoelige grotere borsten, gevoelige buik met af en toe wat steekjes, soms wat lage rugpijn en bij vlagen soms wat misselijk. Ook in mijn bovenbenen een soort spierpijn gevoel.

Wat gewichtstoename, want de knopen van mijn broeken gaan nu wat moeilijker dicht. Waarschijnlijk vocht denk ik.

Ik heb nog een week te gaan tot de testdatum en als ik eraan denk dan word ik al wat zenuwachtig. Vind het weer zo spannend allemaal. Bang weer voor een teleurstelling.

Iedereen in ieder geval heel veel succes gewenst met die "slopende" wachtweken.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Babeth: heel veel succes vandaag!! Ik duim voor je!

Daniella: succes nog even met afwachten. Je gaat idd van alles voelen hè. Ik duim voor een positieve uitslag!

Joske: succes met prikken!!

Tamara: spannend je 1e fm! Succes!

Mart: voor jou ook idd alweer bijna je 1e fm. Wat gaat dat allemaal alweer snel. Ik duim voor een heleboel mooie eitjes (niet teveel natuurlijk ivm met overstimulatie :-) )

Alle andere meiden: ik duim ook voor jullie!! Succes en sterkte met prikken, puncties, wachten en tp's!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden