Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Myron;

Fijn dat het allemaal is meegevallen, nu maar effe lekker relaxen, ik begin nu ook al zenuwachtig te worden, maar ben blij dat het jou is meegevallen.. voel ik me ook wat beter en toch een beetje gerustgesteld.. Hou je taai!

@Kaartje.. we hebben er maar 1 nodig he? En die ene wordt gewoon een toppertje! Ik heb ook maar 3 'rijpe'follikels, dus ik moet ook maar hopen dat er én wat in zit én mijn man zijn turbozaadjes hun werk doen! ;-) , en de boel lekker gaat delen en ook nog eens lekker gaan plakken..........tis ook allemaal wat he?

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Myron: in theorie hadden we elkaar dan nog net moeten zien. Ik vermoed alleen dat ik om die tijd nog net even naar het toilet was? Misschien komen we elkaar zaterdag wel tegen? Even afwachten maar of de terugplaatsing doorgaat.

Geplaatst

@ kaartje, als alles goed gaat, komen we elkaar zaterdag tegen. Ik laat het 's morgens hier op het forum wel even weten. Ik vind het wel rot dat we nog 3 dagen moeten wachten. Grrr, wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. We zijn zowat wortel geschoten, hahahaha

Geplaatst

@ Babeth; hoeveel heb jij er inmiddels opgespaard? Voor jou ook nog maar een paaar dagen he? Beter 1 van goede kwaliteit dan 20 waar we niks mee kunnen..

Positief blijven is het enige wat we kunnen doen, Emiel Ratelband is er niks bij!

Duim voor je!

Geplaatst

@kaykay Op de dag van de punctie ben ik begonnen met de bolletjes, 2 om 16 uur. Maar misschien is de hoeveelheid niet bij elk zh gelijk?

Succes!!

Geplaatst

@Kaykay en Jessica: Heel veel succes morgen met jullie punctie en dat er maar mooie bevruchtingen tot stand mogen komen.

@Babeth: Succes weer morgen met je fm. Hopelijk heb je zaterdag de punctie.

Ik voel me momenteel niet je van het. Had al last na de punctie, opgeblazen buik en extra gevoelig, maar nu zit ik met krampen in mijn buik en steken. Misschien is het wel een goed teken dat er van binnen wat gebeurt, maar ga voor de zekerheid morgen even de dokter bellen mocht ik er nog last van hebben.

Misschien is er iemand die dit heeft of heeft gehad na de TP?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Mart@ wat een eer. En bijzonder om zo vertrouwt te worden met hun belangrijkste bezit. Hoop natuurlijk dat het nooit hoeft.

Kaartje@ net zoals de andere meiden zeiden we zien het positief in.

Hopelijk over 3 dagen de terug plaatsing.

Wens@ ook fijn je mag ook bijna beginnen.

Jessica@veel suc7 morgen.

Roosie@heerlijk mag je eindelijk beginnen.

Myron@fijn dat je voor dat het wist dat het voorbij was. En wat een mooie oogst.

Geplaatst

Hoi Daniella,

ik had die klachten op dag 2 en 3 na de punctie van de eerste behandeling, ik moest toen matig zijn met vocht (terwijl ze hier in NL juist veel drinken adviseren) en ik moest eiwitrijk voedsel eten..maar jij hebt het nu, daags na de tp.

Gewoon even bellen met het zkh hoor

beterschap

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ Myron, zo!! dat zijn nog 's een mooi aantal eitjes. Als daar geen toppertje tussenzit? En wat fijn dat de punctie is meegevallen. Ik ben tijdens de derde keer ook in slaap gevallen. Ik was zo stoned als een garnaal, haha. Dat mag wat mij betreft deze keer ook wel weer...

@ Kaartje, Ook al zijn het er maar twee, er hoeft maar eentje tussen te zitten die goed is hè. We gaan voor je duimen hoor!!!!

@ Jessica en Kaykay, voor jullie morgen ook weer de grote dag:drunken_smilie:! Ik hoop voor jullie ook dat het allemaal een beetje meevalt en dat er een mooi resultaat uit voortkomt!

Heel veel succes alvast!!

@ Babeth, natuurlijk is iedereen hier lief voor je en slepen we je er doorheen.

Dat kan toch ook niet anders potverdorie!!!

Na alles wat je hebt meegemaakt en hoe je er nu mee omgaat en daarnaast weet je ook nog 's energie te vinden om heel veel andere meiden hier op het forum te steuen...dan kun je toch ook alleen maar lieve reacties terug verwachten. Dat verdien je gewoon!

@ Roossie, welkom hier en alvast heel veel succes!

@ Wens, het schiet voor jou ook al lekker op! Voor je het weet is het zover. Ook heel veel succes en geniet nog even van je pauze!

@ Tamaar, hoe gaat het met je? Je loopt nu weer een beetje op me voor hè!

@ Daniella, ik zou ook even bellen hoor! Dat kan nooit kwaad.

@ Raba, voor jou schiet het ook al op hè. Nog even geduld en dan mag je ook beginnen!

@ alle meiden die in de wachtweken zitten. Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie al wat? Wat is het spannend hè!

En wat betreft het vertrouwen dat in ons is gesteld om de kindjes van een ander op te mogen voeden in geval van nood...

Ja, het doet me echt heel goed, ook al zal het hopelijk noooiiiit gebeuren...

Mijn schoonzusje is gewoon een heel lief mens. Ze heeft alles voor ons over en vind het dan ook vreselijk dat we zelf geen kindjes kunnen krijgen en er zoveel moeite voor moeten doen.

Toen ze zwanger was van haar eerste kindje 3 jaar terug, heeft ze zelfs gezegd dat haar kindje ons kindje is en dat we als we er behoefte aan hebben, we ze altijd mogen ophalen om leuke dingen mee te doen.

Het is natuurlijk superlief bedoeld, maar het is natuurlijk niet realistisch...

Ik ben er dan ook niet op in gegaan, maar onthouden doe ik de opmerking wel.

Het getuigd van een goed hart! En dat vind ik heel belangrijk!!!!

Geplaatst

Hey Kaykay,

Hoest bij jou gegaan vandaag?

De punctie viel heel erg mee, maar lag van de zenuwen bijna te hyperventileren. Gelukkig 3 mooie eitjes gevonden, dus nu afwachten en met geluk zondag de TP, jij ook?

Ga nu effe liggen, want buik rommelt en ben helemaal kapot (was al om 5 uur wakker)..

Geplaatst

hallo dames

@Jessica, jij hebt het gelukkig weer achter de rug, nu tenminste 1 mooi emmietje, wat geweldig om op vaderdag de tp te hebben...! Lekker rusten om weer je buik tot rust te laten komen hoor.

@Kayka, ik hoop dat bij jou ook alles goedgegaan is?

Ik ben vanmorgen weer bloed laten prikken en zojuist weer de echo gehad, ziet er goed uit.

De dominante was nog steeds dominant 22mm maar tevens 3 van 18, 1 van 17 een van 14 en nog wat klein spul. Ik houd er rekening mee dat de punctie zaterdag is....maar zeker weten doe ik het pas in de namiddag als Brussel een terugkoppeling gegeven heeft het BMS was en mooi bedje 15mm.

Geplaatst

Babeth,

Dus ongeveer 6 follikels als ik goed tel, mooi!

Hoop dat je vanmiddag duidelijkheid krijgt wanneer de punctie is.

Ik merkte aan mezelf dat ik dit altijd wel prettig vond om te weten, dan kun je jezelf beter focussen op wat er komen gaat.

Succes!

Geplaatst

Hai Wish

inderdaad, het precieze aantal met de kleintje weet ik niet meer, maar kan me ook niet zoveel schelen op de een of andere manier, een groot aantal is fijn mar ik ga echt voor de kwaliteit (al heb je dat natuurlijk niet zelf in de hand) maar ik weet dat ik me de vorige keer zo drukl maakte omdat het er niet heel veel waren.

Ik denk dat je me wel begrijpt haha

zeg voor jou komt de testdatum wel erg kortbij he, hoe gaat het?

I wish..I wish...

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi dames

Brussel heeft gebeld, we hebben zaterdag om 08.30 uur de punctie wordt erg vreg opstaan maar dat maakt niet uit!

Vanavond de geweldige Pregnyl en vanaf morgenvroeg moet ik starten met de Utrogestan 3x daags 200 mg.

Ik heb nog even naar de follikels gevraagd en ze zijn alsvolgt:

1x 22, 3x 20,1x 18, 1x15 1x14 en dan nog een aantal van 10 of minder.

Ik dacht dat alleen de eerste 5 er toe deden maar ze verwachten dat die van 14 en 15 ook nog van betekenis zullen zijn omdat de follikels tot aan de punctie doorblijven groeien vanwege de reeds gespoten menopur maar ook vanwege de boost die ze nog krijgen vanwege de Pregnyl.

Vroeg haar nog of men niet bang zou zijn voor een onaangekondigde ovulatie maar dat was niet het geval daar de bloedwaarden mooi waren.

op naar zaterdag!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Voortraject

Martha, 18 juni start Puregon

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Appel, 18 juni

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni

Myron, 19 juni

Meiske74, 22 juni

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Kayka: 2 juli?

Meiske: 6 juli

Geplaatst

@Martha, jouw stimulatie begint morgen, weer een fase verder....succes!

@Appel, succes morgen met je uitgaqngsecho

@Nico en Cin succes morgen met de eerste FM! jCin hoe gaat het met de cetroide?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Babeth! Dat is goed nieuws en zeker ook dat de ietswat kleinere waarschijnlijk ook nog mee gaan doen.

Zoals je zegt...op naar zaterdag

4_17_8.gif

sig.jsp?pc=ZSzeb097&pp=ZSman000

Geplaatst

Hi meiden,

Even een paar dagen niet geweest en jee wat is er veel bij te lezen!

@babeth, een mooie score! Ik duim voor je dat je zaterdag de punctie hebt!

@Mart, morgen beginnen met de puregon zie ik, weer een stapje verder, succes met spuiten.

@Daniella, ik zit nu op wd7 en heb sinds gisteren ook last van mn buik, soort ongesteldheids gevoel.. ik weet het niet, wordt er ook behoorlijk onzeker van al dat wachten, wat ja WAT moet je nou voelen... of moet je niks voelen, gek wordt ik ervan haha! Als je je morgen nog niet top voelt zou ik gewoon het zh bellen hoor!

@Alle andere meiden, succes!!! :wav:

Geplaatst
@Martha, jouw stimulatie begint morgen, weer een fase verder....succes!

@Appel, succes morgen met je uitgaqngsecho

@Nico en Cin succes morgen met de eerste FM! jCin hoe gaat het met de cetroide?

groetjes

Babeth

He Babeth, wat een goede score!! En fijn dat het zaterdag al is, dan ben je weer een fase verder.

Met mij gaat het met de medicijnen nog goed, niet benauwd of dat soort klachten. Ben wel doodmoe (combi hormonen en slecht slapen)en erg emotioneel, lang leve de hormoontjes :)

Ben ook erg benieuwd morgen.

Groetjes Cin, en succes met die pregnylprik weer!X

Geplaatst

Jee Babeth, toch nog een aantal mooie, grote follikels!!! En als ze die pregnylboost krijgen, komt het helemaal goed, toch?!

Spannend allemaal hoor meiden! Ik ben nog steeds voor jullie aan het duimen!

Hier gaat 'ie wel goed. Ik zit op wd 7 en qua ongeduld valt het nog wel mee.

Ik heb alleen sinds gisteravond/vannacht zo'n zere buik! Sowieso in mijn onderbuik, maar ook hoger, rond en boven mijn navel. Ik heb wel gelezen dat je steekjes in je onderbuik en richting je lies kan hebben als het innestelingspijn is. Maar ik vind dit zo hoog. Ik heb ook wel wat last van mijn darmen, dus misschien is dat het wel hoor. Maar je gaat je van alles indenken. En dat wil ik niet hoor, maar toch, als ik wat voel, dan denk ik toch: zou het....

Ik had v/d week gevraagd of ik weer in bad mag. En dat werd afgeraden. Maar voor hoe lang geldt dat? Mag je (als je zwanger bent) helemaal niet meer in bad of mag dat na een aantal weken wel weer?

En hoelang na je tp mag je weer zwemmen??

Beetje suffe vragen, maar ik heb eigenlijk geen idee!

Nou meiden, succes nog hoor!!

Geplaatst

Dat klinkt goed Babeth, heel veel succes voor jou en jullie!

Daniella, hoe is het nu met je? Heb je nog contact gehad met de arts? Hopelijk is de pijn weer minder. Kalm aan doen maar.

Jessica, fijn dat de punctie weer achter de rug is en het je meeviel. Weer een stap verder!

Jetje, herkenbaar wat je schrijft; ik had het vandaag, WD5 ook, zo'n beginnend ongesteldheidsgevoel... En ja, wat het dan is... Ik voel gewoon veel te veel, haha... Dingen waar je normaal waarschijnlijk niet eens op let.

Sandie, weet eigenlijk ook niet wanneer je weer mag badderen (alleen dat het in het begin wordt afgeraden). Nou ja, aan zo'n antwoord heb je eigenlijk ook niets, haha. Ik wacht zelf maar even tot de testdatum en dan zie ik wel weer verder.

Zag dat er morgen voor een aantal meiden weer wat staat te gebeuren; iedereen heel veel succes!

Geplaatst

@ Babeth, super die score. Nu gaan we duimen voor mooie rijpe eitjes en prachtige embryo's. Je hebt het dubbel en dwars verdient!

Half 9 is vroeg maar wij moesten er rond 7 u al zijn, eerst gezellig met z'n alle wachten bij het onthaal, je laten inschrijven en direkt maar effekes 1050 euro betalen. Vervolgens je dan nog laten prikken, lekker!

@ Sandie, mijn prof wil dat ik na de TP absoluut niet in bad ga. Ook tijdens mijn beide zwangerschappen raadde hij het me af. Na 12 wkn zou het geen kwaad meer kunnnen. Helaas heb ik dat aantal weken nooit gehaald.

Geplaatst

Hoi allemaal

Gelukkig voel ik me vandaag weer beter. Heb niet meer die erge buikkrampen en steken die ik gisteren had. Wat een ellende was dat zeg.

Nu nog wel af en toe een beetje kramp of wat steekjes, maar dat is uit te houden.

@Jetje, Sandie en Pien: Net wat jullie zeggen, je gaat je van alles indenken.

Laten we in ieder geval van het positieve uitgaan.

@Babeth: Geweldig dat je zaterdag alweer je punctie hebt.

Op in ieder geval naar mooie bevruchtingen.

@Martha: Ook jij bent weer een stap dichterbij. Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Nico en Cin: Heel veel succes morgen met jullie 1e fm.

Hoop dat ze lekker aan het groeien zijn.

@Appel: Jij succes morgen met je uitgangsecho en dat je maar snel van start kan.

Groetjes

Daniella

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden