Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Babeth, succes!!! Hoop dat er mooie emmies zijn ontstaan.

@Marion, Hoe gaat het? Al getest of wacht je tot morgen?

@Sandie, hoop dat je je wat beter voelt en dat er geen ziekenhuisopname komt.

@Angelique, Duim voor je dat er nu mooie emmies aan het ontstaan zijn.

@Daniella, Jetje, Cena, zijn de zenuwen nog een beetje in bedwang te houden? Duim voor dikke strepen.

@Tamaar, en was de FM goed? zijn ze mooi gegroeid?

@Martha, Heel veel succes vrijdag. Dat alle eitjes maar mooi willen groeien.

@Pien en Schattie, jeetje wat een tegenvaller. Wat is het toch allemaal oneerlijk, hè.

En hoe het met mij gaat ... ik weet het op dit moment niet meer, tot zondag ging het allemaal best wel aardig, maar zondagnacht vreselijke buikkrampen gekregen en erge rugpijn en hoofdpijn, leek vanmorgen wel of ik gisteren goed aan de zuip geweest ben. Heb nog niet getest, wou ik gisteravond wel doen, maar heb besloten het toch maar 's morgens te doen. En vanmorgen had ik me verslapen, dus dan maar morgenochtend. Ben wel erg bang voor de uitslag. Hoop op een mooi kadootje voor mijn trouwdag vrijdag, maar iets zegt me, dat dit het niet gaat worden. Zit nu op WD11, dus nog een paar dagen stressen.

Verder iedereen heel veel succes en sterkte in deze slopende weken.

Liefs,

Marianne

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb al even niets meer van me laten horen, maar heb wel actief meegelezen hoor. Het wachten gaat op en neer, soms heb ik best goeie dagen en andere dagen zijn ronduit k*t. Vandaag heb ik weer niet zo'n beste dag, helaas. Ik ben er zo bang voor, om te testen vrijdag. Ik voel nl. helemaal niets meer in m'n lijf, geen gespannen boobies, geen zware buik, helemaal niets meer van dat alles. Alleen maar m'n oude, vertrouwde lijf, zoals ik dat gewend ben. Daarom ga ik voor vrijdag maar van het ergste uit. Morgenochtend de laatste utrogestan bolletjes, en daarna wordt het wel broekloeren, denk ik.

Vanmiddag ga ik er maar lekker even uit, ik denk shoppen voor heeeele dure schoenen. Wat kan mij het ook schelen!

Ik denk dat ik tot vrijdag nog wel even alleen lees hier hoor, maar ik laat jullie uiteraard wel weten dat de test vrijdag zegt.

Alle andere meiden, sterkte met alles!

Geplaatst

onze tp is vrijdag 25 juni en ik zie net dat mijn ventje en ik die dag 10 jaar samen zijn! oh spannend!

Morgen krijg ik telefoon hoe de bevruchtingen zijn en of er bevruchting is opgetreden, en dan vrijdag waarschijnlijk de tp.

Moet zeggen deze punctie is me enorm meegevallen heb bijna nergens last van alleen beetje beurs gevoel maar verder niks!

Geplaatst

Joske, 21 juni start Deca, start gonal, 29 juni.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Geplaatst

hallo meiden,

bedankt voor jullie lieve woorden, zojuist kwam het verlossende telefoontje van Brussel, om 14.15 is de tp!!!

Gek, vanaf vanmorgen werd ik wel wat nerveus....er zal er toch wel zeker eentje zijn???pffff.

Sjonge jonge, ze belde...er was verbinding maar ik hoorde niemand!!! daarna belde ik hen terug, in gesprek, zij waren mij weer aan het bellen ggrrrr maar goed, het is zover.Maar goed, rond twaalf uur springen, van te voren gaan we even naar de kapel hier bij ons, daar steken we regelmatig 2 noveenkaarsen aan voor onze jongens, nu ook maar ook voor hun mogelijke broertje of zusje....

@Tamaar, succes met je meting vandaag, ik hoop op een mooi bericht!

@Angelique, de 25ste is nog eens een mooi symbolische dag, dat moet toch wel goedkomen he!

@CenA, succes meis met de laatste slopende dagen, ze zijn killing enne shoppen is het beste medicijn nietwaar..

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth,

Wat een supergoed nieuws. Hoop dat er een supermooie emmy wordt teruggeplaatst. Weet je of er nog meer zijn. Of krijg je dit straks te horen. In Rotterdam belden ze alleen om te zeggen, dat er een TP was en in het ZH wat het resultaat geworden was.

Liefs,

Marianne

Geplaatst

Hallo allemaal!

Babeth!! Mijn vingers zullen het grootste gedeelte van de dag voor jou gekruist zijn!! Heel veel succes!

Even een update, ik ben hier bijna een week niet geweest... Donderdag punctie gehad, ging heel goed. Ook voor mijn vriend: deze film was beter dan de vorige keer, haha!

Resultaat: 13 eitjes. Za bellen of er bevruchting had plaatsgevonden: ja. Zo tp van 1 8-cellig. Ik wilde graag 2 maar daarmee gingen ze niet akkoord (nog 4 bevruchte over).

Ik voel mij heel goed maar heb het myron-sydroom: hij valt eruit! Ik ben een week vrij en dat vind ik heerlijk, alhoewel ik 2 crematies heb.

Hoe gaat het verder met iedereen? Ga zo even lezen... Zit het vertrouwen er nog en hoe dealen jullie met de tijd? Ook zijn er nu al tips wat wel en niet te doen?

Jessica, hoe ging het bij jou zondag?

Lieve allemaal, het weer gaat mooier worden, hopelijk ook voor ons!!!

Veel liefs Kaykay

Geplaatst

@Angelique: Succes voor morgen en op naar de TP vrijdag.

@Cena: Probeer positief te blijven. Ik begrijp hoe je je voelt, want ik heb er ook last van. Maar je moet weten dat je niet altijd iets hoeft te voelen als je zwanger bent.

Heel veel succes vrijdag en ik zal heel hard voor je duimen.

Over die bolletjes gesproken............... ik moet ze iig tot aan de testdatum gebruiken en als ik zwanger blijk te zijn dan moet ik ze blijven gebruiken tot 12 weken geloof ik.

Zijn er nog meer meiden die langer door moeten gaan als ze zwanger blijken te zijn???

@Babeth: Helemaal geweldig. Succes met de TP vandaag.

Dat er maar een mooi broertje of zusje mag ontstaan voor Lars en Nick.

Zal voor je duimen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Kaykay

Fijn weer wat van je te horen.

Geweldig dat je een mooi aantal bevruchtingen hebt en dat de punctie meegevallen is. Het Myron-syndroom........... had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.

Doen ze dan wat bij je om dat te voorkomen dat het eruit kan vallen???

Fijn dat je lekker een weekje vrij bent, maar die 2 crematies zijn idd minder.

Ik wens je iig heel veel succes en hou ons op de hoogte.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Ha die KayKay!

Nou dat Myron-syndroom komt me bekend voor, al moet ik zeggen dat ik er nu minder last van heb. (Gewoon ondersteboven hangen.. verder niks geks doen ;-)Wel leuk dat we gelijk oplopen, bij mij ook 1 8 cellige geplaatst.. de rest (lees overige 2) waren niet goed.. dus deze éne MOET het gewoon doen...

Ben me nu maar een slag in de rondte aan het werken, gaat de dag ook lekker snel voorbij..

Geplaatst

@Rachel, officiele testdag is morgen, maar ik durf niet!!!

K voel van alles en ook weer niets. K heb hoofdpijn wat me dan weer zorgen baart, heb ik meestal als ik ongesteld moet worden, pukkeltje in mn nek. Gisterenavond een gemene steek onder in mn buik en verder een beetje zeurderig gevoel. Geen opgeblazen gevoel ofzo. Boobies aan de zijkanten gevoelig.

Kortom wat moet je er allemaal van denken he.

Ik kijk wel wat ik doe morgen, ik heb in ieder geval geen testen in huis en vanavond ga ik naar Derek Ogilvie dus misschien morgen in de namiddag testen halen als ik de moed kan opbrengen en als ik ondertussen nog niet ongesteld ben geworden.

pppfffff, moeilijk he

Geplaatst

Maar nog niet ongesteld, dat klinkt toch wel erg ok.

Moet je zelf dan testen? Bij ons moet je bloed laten prikken in het ziekenhuis.

Spannend hoor, ik ga hard voor je duimen.

Geplaatst

Joske, 21 juni start Deca, start gonal, 29 juni.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Volgens mij is er een keer een oud lijstje gekopieerd. Ik stond namelijk weer in het voortraject. Ben net zo blij dat ik afgelopen zondag mijn laatste prik heb gezet ;-)

Geplaatst

gisteren met de eerste spuit begonnen. Was er erg emotioneel onder. En vond het toch enger dan verwacht. Man lief had alles al een uur van te voren uit de koelkast gehaald en klaar gezet. De luchtbel eruit gehaald. Wel lastig ging die eruit. Na een druppel eruit gespoten te hebben er weer een paar keer tegen aan getikt en toen ging die er pas uit. Ik heb gekozen voor 22:00. Het inspuiten brande wel maar gelukkig was het gevoel snel weg. Op naar vanavond.

Angelique@wat een mooi resultaat en fijn dat de punctie je mee is gevallen

Geplaatst
Hallo allemaal!

Babeth!! Mijn vingers zullen het grootste gedeelte van de dag voor jou gekruist zijn!! Heel veel succes!

Even een update, ik ben hier bijna een week niet geweest... Donderdag punctie gehad, ging heel goed. Ook voor mijn vriend: deze film was beter dan de vorige keer, haha!

Resultaat: 13 eitjes. Za bellen of er bevruchting had plaatsgevonden: ja. Zo tp van 1 8-cellig. Ik wilde graag 2 maar daarmee gingen ze niet akkoord (nog 4 bevruchte over).

Ik voel mij heel goed maar heb het myron-sydroom: hij valt eruit! Ik ben een week vrij en dat vind ik heerlijk, alhoewel ik 2 crematies heb.

Hoe gaat het verder met iedereen? Ga zo even lezen... Zit het vertrouwen er nog en hoe dealen jullie met de tijd? Ook zijn er nu al tips wat wel en niet te doen?

Jessica, hoe ging het bij jou zondag?

Lieve allemaal, het weer gaat mooier worden, hopelijk ook voor ons!!!

Veel liefs Kaykay

Ha die Kaykay,

Goed weer iets van je te horen. Miste je hier al een tijdje!

Maar wat is het Myron-syndroom? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Blijft je embryootje dan niet zitten? Jeetje, dan heb je die spanning er ook nog bij.

Je bent in ieder geval lekker even vrij deze week, dat is wel prettig. Ik hoop op een mooi resultaat!:blob1:

Sterkte bij de twee crematies deze week. Dat is niet zo'n leuk vooruitzicht!

X, Martha.

Geplaatst
@Rachel, officiele testdag is morgen, maar ik durf niet!!!

K voel van alles en ook weer niets. K heb hoofdpijn wat me dan weer zorgen baart, heb ik meestal als ik ongesteld moet worden, pukkeltje in mn nek. Gisterenavond een gemene steek onder in mn buik en verder een beetje zeurderig gevoel. Geen opgeblazen gevoel ofzo. Boobies aan de zijkanten gevoelig.

Kortom wat moet je er allemaal van denken he.

Ik kijk wel wat ik doe morgen, ik heb in ieder geval geen testen in huis en vanavond ga ik naar Derek Ogilvie dus misschien morgen in de namiddag testen halen als ik de moed kan opbrengen en als ik ondertussen nog niet ongesteld ben geworden.

pppfffff, moeilijk he

Marion, wat spannend zeg! Ik ga heel hard voor je duimen.

Wat leuk zeg dat je naar Derek Ogilvie gaat. Vind je ook een beetje eng. Hij kan je er zomaar tussenuit plukken hè...

Waar heeft ie z'n reading vanavond?

Heel veel plezier vanavond!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden