Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Suus,

BAH, wat een kl*tezooi!!!

Heel veel sterkte met het verwerken. Hoop ook voor je dat er een cryo bij zit die wil blijven zitten!

NoaNoa en Hermien,

:yah::woohoo::yah:

Ook voor jullie twee mijn welgemeende felicitaties!!!!

Geplaatst

Wat een spanning hier!! Ik duim met jullie mee en hoop op opvulling van ons decemberbankje!! Succes!

Maar ook weer teleurstelling. Balen Suus. Wel weer fijn dat je cryo's hebt, toch weer een extra kans. Heel veel succes!

Geplaatst
@ Suus,

Veel sterkte, dikke knuffel

@Noa noa,

Je hebt net als mij op dezelfde datum de punctie en tp

gehad en nu dus een lichte positieve test, SUPER!

Had ik ook, ik heb vanmorgen een 2e test gedaan met de

digitale clearblue waar op staat of je zwanger bent en gelukkig

direct een positief resultaat ZWANGER.

Ik heb het zh gebeld en krijg nu 10 mei de eerste echo, spannend!

Misschien voor jou ook een fijn gevoel om met een digitale

te gaan testen, dan weet je het zeker!

In ieder geval van harte gefeliciteerd!!

@Surinail,

Misschien heb je het stukje hierboven al gelezen, ik ben dus zwanger

maar heb er nog 2 testen liggen en die worden nog

wel een keer gebruikt, gewoon een goed gevoel, ha ha!

10 mei de eerste echo en dan heb ik denk ik een beter gevoel.

Hoe gaat het met jou?

Zou iemand mij groen kunnen maken, ik weet nog steeds niet

hoe dat moet, erg he'!!

Alvast bedankt!!

Hoi Hermien wat super zeg van harte gefeliciteerd meid ik had het wel gedacht hoor, had een goed gevoel bij jou.....

Noa noa ook voor jou van harte gefeliciteerd

Suus vreselijk balen zeg...... sterkte!!!

Gast Diane180
Geplaatst

Hermien, GEFELICITEERD je staat mooi groen in de lijst !!!!

alle andere "groenen"van het wachtbankje die ik nog niet gefeliciteerd had :GEFELICITEERD !

Anoek, Okki en alle nieuwe wachtbankers welkom hier!

Suus balen zeg, hopelijk meer geluk met de volgende poging !

Iedereen sterkte met wachten, zit zelf nu op dag 8, (de dag waar het de vorige keer niet goed ging) dus spannend. Maar al over de helft en week 1 zit erop !!

liefs

Diane

Geplaatst

Kom op Diane, je gaat voor een positieve test dus het blijft vandaag goed gaan!

Vind het zelf ook spannend om de dag te naderen dat je ongesteld kan gaan worden.

Succes nog met wachten, ik wacht met je mee......

Geplaatst

@Hermien en NoaNoa: supergefeliciteerd....geniet er lekker van, gaat helemaal goedkomen.

@Suus: Balen meid!!! Probeer moed te houden en heel veel succes met je volgende poging, ook voor jou gaat het vast goedkomen!

Ik zit vandaag op de helft van m'n wachtdagen.....Ik moet zeggen dat m'n geduld flink op de proef wordt gesteld en de vele positieve berichten me goed doen. De verdrietige berichten maken me echter net zo hard weer onzeker....

Vanavond mijn man nog eens gepolst...."Schat, ik heb nog een test in de kast liggen..zullen we die morgenvroeg eens uitproberen? " Het antwoord was helaas wederom: "Nee Es, we wachten tot volgende week dinsdag"!!!

Vorige week had ik flink last van gespannen/pijnlijke borsten, krampen, hoofdpijn en gisteren had ik heel iets gevloeid, nu voel ik alleen heel af en toe een beetje kramp in m'n onderbuik en verder niets meer. Het vloeien lijkt van hele korte duur te zijn geweest, de inlegkruisjes blijven wit.....

Ik probeer maar rustig door te gaan met wachten, blijf zoveel mogelijk afleiding zoeken en doe m'n best om positief te blijven! Ik hoop dat ik volgende week om deze tijd m'n regeltje groen kan maken!!!

Liefs Esly!

Geplaatst

@NoaNoa,gefeliciteerd.super mooi nieuws.

@suus,veel sterkte

@anouk,voel me niet anders als anders alleen wat buik krampen.het is soms zo onwerkelijk dat er iets bijzonders in mijn buik zit.maar rustig afwachten.

@esly,spannend he nu dat je op de helft zit,nog steeds wachten,maar goede hoop houden enpositief blijven.het is soms zo moeilijk.

liefs miranda

Geplaatst

Klinkt goed Esly. Bij mijn zwangerschap 3 jaar geleden had ik ook op dag 7 wat bruinverlies en toen zat het dus goed. Nu na 7 cryo terugplaatsingen en 1 verse tp "hoop" ik inmiddels op wat bruinverlies aangezien ik die alle pogingen dus niet heb gehad en alles niet was blijven plakken.

Ik blijf nu wel een zeurende pijn in mijn liezen houden al sinds 2 dagen na de tp.

Krijg wat van al die bijwerkingen van die ballen en de Progynova, wat is nu echt en wat is een bijwerking???

Er is maar 1 antwoord en dat is testen op 21 april, maar toch... :cry2:

Geplaatst

Wachtende meiden,

Super spannend nu, ik lees dat er al veel op de helft

zitten van de wachttijd.

Dus het duurt nu niet lang meer, ik ga heel hard voor

jullie duimen en ik hoop dat het allemaal maar groen mag worden.

:myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed::myfignerscrossed:

Geplaatst

Hallo allemaal.Ik voeg me ook op het wachtbankje van April. We hebben vanmiddag de laatste cryo's gekregen. Ik ga over 2 weken testen ongeveer........Joy1

Geplaatst

Wat een spanning hier meiden!

Voor de rooie meisjes heel veel sterkte!

Voor de groene meisje, van harte gefeliciteerd!

en voor de nog wachtende meisjes, kom op hè!

Hieronder even een knopje tot gegarandeerd groen (haha, vond 'm wel leuk:-)

groene_energie.gif

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Joy,

Kom er gezellig bij.

Laatste poging zie ik in je onderschrift.... spannend hoor !

Heb je 2 cryo's teruggeplaatst gekregen ?

Sterkte met het wachten hopelijk gaat het deze keer lukken !!

ik ga voor je duimen.

Liefs, Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Wish,

Hoe gaat het wachten ???

En wanneer is je testdag ?????

liefs,

Diane

Geplaatst

Diane,

Zal maar meteen met de deur in huis vallen.....

Voel me vanaf de tp al Kl*te!

(wil geen medelijden kweken hoor, echt niet)

Denk dat m'n positieve energie wat opgeraakt is.

Ben altijd zo positief (met soms een dipje maar dat heeft iedereen wel eens)

en nu is het echt 'lik m'n vestje' met m'n gevoel.

Kan elk moment van de dag in janken uitbarsten. Geen huilen maar echt janken hoor!

Laat ook regelmatig iets uit m'n handen vallen, bijv bij de vaatwasser leeg halen, post uit de brievenbus halen.

En als ik dan iets laat vallen, wordt ik zoooo boos daarom.

Moet eigenlijk wel lachen om wat in nu schrijf, best stom dat ik daarom zo boos moet worden. Haha!

Nou, dit is me wel een antwoord op je vraag.

Enne, ik ga denk ik zaterdag testen, dat is dan dag 15 na punctie.

Geplaatst

Ja,We hebben ze allebei terug gekregen! Bijzonder hoor. Zolang ingevroren geweest. Ik was toen nog 39, een paar maand voor mijn 40e verjaardag, en dan uit de vriezer komen alsof ze er nooit in hebben gezeten...(Althans dat vertelden ze mij gisteren.)

Inderdaad laatste poging en dan gaan we stoppen. Dus...met deze cryo's sluiten we het traject af. We hebben al afscheid genomen van het ferticentrum te Zwolle.

Joy1

Geplaatst

Ah Wish, Wat heftig voor je!!!Je bent idd. altijd zo positief en vrolijk voor een ander!!Nou meid, kan me die emoties best voorstellen hoor, het is ook zo spannend en er hangt zoveel van af! Dikke knuffel! Joy1

Geplaatst

Goedenavond dames,

Ik zit vandaag op wd 8 maar ik voel echt niks af en toe alleen krampen/steken in me buik en me navel. Door deze onzekerheid heb ik een test gedaan maar vet negatief!!

Geplaatst

Leuntje, Dat is jammer zo'n uitslag maar je kan te vroeg zijn met testen? Of geloof je daar niet in. Ik zou nog even wachten met heel verdrietig worden, al kan ik me wel voorstellen dat je er beroerd van bent, het hoeft natuurlijk niet de uiteindelijke uitslag te zijn toch?Joy1

Gast Diane180
Geplaatst

Wish,

Het is jullie 3e icsi zie ik, dus zal er wel wat meer spanning bij komen.

En hormonen kunnen er ook wat van !

Daar kan ik over mee praten deze 2e poging en mijn man al helemaal !!!

Veel uit je handen laten vallen enzo.... is toch typisch onhandigheid, (wat bij zwangeren vaak voorkomt, net als vergeetachtigheid...) dus wie weet......

reken je niet vanaf de tp ?

wij testen 14 dagen vanaf de terugplaatsing. Nu wachtdag 8 gehad, die is extra spannend omdat het de vorige poging op die dag mis ging...

We hopen dat ons "paaskuikentje" mooi blijft zitten (tp was 2e paasdag!) en pas over 9 maanden gevonden wordt ;-)

We testen maandag (de 19e).

Sterkte met wachten en laat niet teveel uit je handen vallen, ach en anders er gewoon om blijven lachen, die dingen zijn vervangbaar toch?

liefs

Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Leuntje,

Ik zit ook op wachtdag 8, maar we testen pas de 19e.

Het is ook wel erg vroeg om te testen, lijkt me 5 dagen eerder.....

Wat is jullie eigenlijke testdag dan ?

Er is ook een topic vroegtesters onder ons, misschien kun je daar wat meer info vinden.

Sterkte met wachten en het kan nog hoor !

groetjes Diane

Geplaatst

Hoi Diane,

onze testdag is de 17e hoop dat het te vroeg is geweest... ik denk dat ik de komende dagen wel vaker zal testen..

xxx...

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Leuntje,

Ik hoop dat de volgende testen wel een mooi streepje opleverd.

liefs,

Diane

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden