Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zit nog steeds goed vast gebonden aan Schatte en Es op het bankje...

Durf nergens op te hopen, maar hoop zo dat het goed is!!

Gisteren na het eten weer wat zure oprisrpingen, en dat heb ik eigenlijk nooit. Zou dat ook door die bollen komen? "t is elke keer maar even een paar boertjes....

Pffttt.. denk dat dit een lange week gaat worden....

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Cigdem,

Bedankt en jij ook van harte meid ik bid voor je dat ie blijft zitten!

Ik ben indd een stresskip, aan de ene kant ben ik blij en wil ik gewoon genieten maar dat kan ik gewoon niet tot ik iets verder ben. Daarom heb ik t ook me ouders en zo nog niet verteld.

Simba, jij zit nu ook op wd 10 want ik zag dat jij ook op 30 april mag testen, dat was ook mijn officiele testdag. Heb je echt geen kriebels om eerder te testen? Ik heb al 5 testen gedaan in 3 dagen en moet me er vandaag ook echt van weerhouden om niet weer te testen.

Heb vandaag ook beetje last van lage menstruatierugpijn krijg ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, daar wordt ik ook niet vrolijk van.

Kortom ondanks een positieve test nog steeds veel stress....

Dames die nog op t wachtbankje zitten heel veel geduld en sterkte!!!

En wel blijven zitten!

Liefs

Sam

Gast estrhalita
Geplaatst

@Simba de bijsluiter van die bollen en de bijwerkingen geldt bij het innemen van de bollen oraal. Vaginaal heeft het alleen werking op de locatie waar het ingestopt wordt en niet op de rest van je lichaam. Dus zou je geen bijwerkingen van mogen hebben. Dit hoorde ik weer via anders van het forum.

Hier nog steeds enorm misselijk bah daar wordt je ook niet vrolijk van. En Samsam jij hebt je tp op de 15de gehad, Simba en ik op de 18de dus dat scheelt 3 dagen. Voor ons heeft testen echt nog geen zin, want ik heb er vanmorgen 1 gedaan (wd7) en die was negatief. Pregnyl of Ovitrelle is dus uit het lichaam.

Geplaatst

Ester,

Ik heb ook test gedaan op wd 7 toen was die ook negatief. Daardoor wist ik toen ik op wd 8 positief testte dat t niet van de pregnyl kwam.

Test je morgen weer op wd 8?

Geplaatst

dames die groen zijn van harte gefeliciteerd,

de rode dames heel veel sterkte met het verwerken.

en de andere dames die nog wachten heel veel succes,

Geplaatst

Hoi allemaal, Gisteravond al een test gedaan. Niet zwanger maar ook zeker niet ongesteld. De witte bollen kunnen het tegenhouden maar dat is eigenlijk ook nog nooit bij mij gebeurd. Als de situatie onveranderd blijft dan ga ik dinsdagochtend nog eens een test doen en daarna het ziekenhuis bellen. Ik weet niet zo goed raad met deze voor mij nieuwe en rare situatie. :drunken_smilie: Joy1

Geplaatst

@anouk,wat super mooi nieuws voor jou.gefeliciteerd.opnaar de eerste echo.

@samsam,voor jou ook super mooi nieuws.gefeliciteerd.

de wachtende damen heel veel succes met wachten

de rode dames heel veel sterkte de komende tijd.

liefs miranda

Geplaatst

He Joy, nog niet echt duidelijkheid dus! Pfff. Ik had de 1e keer dat ik wel ongi werd door de bollen heen, de 2e keer niet. Maar toen niet zwanger ook helaas. Hopelijk dat het bij jou wel iets goeds betekent! xxx

Hoi allemaal, Gisteravond al een test gedaan. Niet zwanger maar ook zeker niet ongesteld. De witte bollen kunnen het tegenhouden maar dat is eigenlijk ook nog nooit bij mij gebeurd. Als de situatie onveranderd blijft dan ga ik dinsdagochtend nog eens een test doen en daarna het ziekenhuis bellen. Ik weet niet zo goed raad met deze voor mij nieuwe en rare situatie. :drunken_smilie: Joy1
Gast estrhalita
Geplaatst

Nee ik wacht nog even met testen tot woensdag of donderdag. Had alleen vandaag al getest omdat ik zo verschrikkelijk misselijk ben.

Geplaatst

heje..... Es... schrijf ik net vanaag dat ik nog goed vast gebonden zit aan jou en Schattie aan het bankie..... schrijf jij dit enge verhaal..

Niet doen hoor....!!!

Geplaatst

Sow, wat een hoop groene regels erbij!! Dames van harte gefeliciteerd!!

Alle rode dames, sterkte!!

Alle wachtenden, heel veel succes en hou vol!!

Geplaatst

@KrisKras, heel veel sterkte gewenst meid!! Ik vind zulke berichtjes altijd zo rot...word er zelf ook een beetje verdrietig van. Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt!!

Liefs Esly!

Geplaatst
He Joy, nog niet echt duidelijkheid dus! Pfff. Ik had de 1e keer dat ik wel ongi werd door de bollen heen, de 2e keer niet. Maar toen niet zwanger ook helaas. Hopelijk dat het bij jou wel iets goeds betekent! xxx

Miki, Ik wil je toch bedanken voor het bericht! Ik ben blij dat er nog iemand zo'n ervaring heeft als ik nu, al is het een negatieve ervaring. Ik vind het zo raar om in deze situatie te zitten! Het maakt me toch onzeker.

We wachten het af. Joy1

Geplaatst

Lieve Joy,

Ik ben ook nog steeds aan het duimen en hopen op een zwangerschap voor je/jullie!

Lijkt me ook een erg onzekere situatie, kom op he het kan!!!!

Geplaatst

Lieve allebei hierboven, Dat doet me ook wel weer goed hoor het meeleven! Schiet mij maar lek hoor! (Wat betreft deze situatie) Ja, het kan nog dat is waar, dinsdagmorgen testen! Joy1

Geplaatst

Kriskras,

Wat vreselijk naar meid echt jammer, ik gun t ons allemaal een positieve test! Sterkte met verwerken...

Joy, ben blij dat je nog in de race zit, ik blijf voor je duimen en je volgen.

Ikzelf had vanmiddag een ware dipmiddag, ik moest vreselijk huilen.

Had geen idee waar t vandaan kwam ben nu so ongelooflijk onzeker. Heb al de hele dag lage menstruatierugpijn, krijg ik ook altijd wanneer ik ongesteld moet worden. Heb t idee dat als ik goed zwanger ben, ik deze dagen zonder bloed moet doorkomen...maar hoe ik val om van de spanning!

Sorry een hoop gezeur...maar ik kan er niks aan doen.

Hebben de dames die nu zwanger zijn ook menstruatiepijn gehad maar zonder bloed???? En dit natuurlijk zwanger ''overleefd''?

liefs

Sam

Geplaatst

Sam, Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook menstruatieklachten zonder bloedverlies, 2 dagen eerder getest, last van mijn onderrug, Ik dacht constant dat ik ongesteld moest worden. Toen ik echt op de testdag nog eens teste werd ik meer gerust. Het maakt je ook onzeker. Zwanger maar toch menstruatieklachten. Mijn gyn, vond het een goed teken zo'n buik/baarmoeder die in beweging was. Ik weet niet of het jou kan geruststellen. Maar dit is mijn ervaring. Succes met de stress maar houd ook vast aan de positieve test!! Liefs Joy1

Geplaatst

@SamSam, voor mij is het heel herkenbaar. Ik heb in de wachtweken ook bijna alleen maar een ongigevoel gehad. (Alleen in de eerste wachtweek had ik ook zere en gespannen borsten) Daarnaast was ik wel heel erg moe en was ik blij wanneer ik m'n bed zag 's avonds. Dat kan natuurlijk ook van de bollen komen.....Nu de de eerste wachtweken voorbij zijn en ik positief nieuws heb gehad, zit ik in fase 2 van de wachtweken.....ik zit te wachten op de eerste echo! Die staat pas voor 18 mei gepland, dus we moeten nog even geduld hebben. Ook nu voel ik (nog) niet veel meer dan zo en wat kramperig gevoel in m'n buik. Echt blij durven we nog niet te zijn, ik wil eerst de echo zien en 1 of 2 hartjes zien kloppen! Ik hoop dat ik je over een paar weken kan vertellen dat ik de eerste spannende weken heb overleefd, maar zit ook nu nog in spanning;-)

Als ik jou zo hoor klinkt het wel positief hoor! Zet em op he?!

Liefs Esly!

Geplaatst

Bedankt voor de geruststelling meiden.

Dat klinkt indd hetzelfde, ik heb ook t idee dat dat emotionele ook een beetje van de hormonen komt.

Esly ik had jou niet echt gevolgd dus jij hebt ook 2 emmy's teruggekregen,

dan zit je ook weer met de spanning 1 of 2 ingenesteld? Ik dacht daar gisteren ook al stiekem aan. Op welke wachtdag heb jij getest?

Wachten wachten en nog eens wachten in dit proces iets wat ik vanmiddag even helemaal niet meer trok.

Ben iedere x blij als ik ''heelhuids'' uit de wc terugkom....

Geplaatst

Hoi,

Bij deze wil ik alle wachters even een hart onder de riem steken.

Wachten is verschrikkelijk......:icon_shaking2:

Heb geduld!!

Groet

Lisette

Geplaatst

Samsam, Joy1 en Esly,

Ik ben dan zwanger maar verga van de buikpijn net wat jullie zeggen die menstruatie pijn, opgezette borsten.

Ik ben dan echt bang dat ik ongi word.

Ik ga vandaag gewoon bellen of dat normaal is.

En dat gevoel wat jij hebt Esly, ik durf mij ook niet al te hard te verheugen zal blij zijn als die eerste wachtweken voorbij zijn.

Moet nog wachten tot de eerste echo 11 mei.

Sucses Liefs Simone

Gast estrhalita
Geplaatst

He dames zo herkenbaar. Hier ook. Gisteren dus een negatieve test en nu durk ik dus niet meer te testen. Verleden week enorme pijnlijke borsten. Nu niet meer, maar zo misselijk, echt heel erg. Dag 4 nu al en sinds gisteren ook enorme ongi krampen en lage onderrug pijn. het blijft altijd wachten wachten wachten. Ik ben al 3x zwanger geweest en ook voor mij blijft het onzeker hoor.

En ja dan ben je zwanger, dan wacht je weer tot de 1ste echo, dan tot de 12 weken, dan (in ons geval) tot de vruchtwaterpunctie, dan 4 weken later de uitslag en dan de 20 weken echo en dan wordt het pas genieten, maar dan wacht je ook weer tot de geboorte.

Heel veel sterkte allemaal. We houden mekaar gewoon vast op het bankje.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden