Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

Leuntje: TP 06-04, 2 cryo's, testen 17-04

Mama Ree: TP 03-04 1 cryo, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon: TP 04-04, testen 18-04

Wish: Tp 06-04, 2 emmy's testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Laika: TP 06-04, 1 cryo, testen 19-04

Esly: TP 06-04, testen 20-04 (bloedtest)

Ilse: TP 06-04, 1 cryo, testen 21-04

Okki: TP 06-04, testen 21-04

Cigdem: TP 09-04, testen 22-04

Simone09; TP 09-04, 2 emmy"s getest 23-04

Anouk: TP 09-04, twee emmy's, testen 24-04

Miranda: Tp 11-04 1 emmy, testen 25-04

KrisKras: 10-04 IUI, testen 26-04

Wannabemom: IUI(4) 13-04 , testen 27-04

Joy1; Tp 14 april 2 cryo's, testen 27 april

Schattie: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

Marie10: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

lytswyfke(kitty): TP 15 april 1 emmy, testen 29 april

Heids: TP 16-04 2 cryo, testen 30-04

Samsam: Tp 15-04 2 emmy's, testen 30-04

ChrisH:TP 18-04, 1 cryo, testen 30-04

Simba: TP 18-4, 1 emmy, testen 30-04

Estrhalita: TP 18-4, 2 emmy's, testen 30-4

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Heids,

Dat van die roze afscheiding had ik ook op wd 7, toen testte ik negatief.

Volgens mij had dat toen met innesteling te maken want de volgende dag wd 8 tesste ik voor t eerst positief. Volgens mij is t juist iets positiefs zolang er geen bloeding achteraan komt.

Ik heb vandaag op eigen initiatief een bloedtest aangevraagd om mijn hcg te testen, denk dat ik een afspraak maak voor vrijdag.

HOU VOL ALLEMAAL!!!!

Groetjes

Sam

jaaaa ik wil ook groen

vanmorgen test gedaan en zwanger :)

Dag Heids,

Wat heb ik je gezegd?? Hahaha die roze afscheiding was dus de innesteling geweest of zo had ik ook op wd 7, volgende dag positieve test.

VAN HARTE GEFELICITEERD, leuk hoe meer groen hoe beter!!

liefs Sam

Geplaatst

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

Leuntje: TP 06-04, 2 cryo's, testen 17-04

Mama Ree: TP 03-04 1 cryo, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon: TP 04-04, testen 18-04

Wish: Tp 06-04, 2 emmy's testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Laika: TP 06-04, 1 cryo, testen 19-04

Esly: TP 06-04, testen 20-04 (bloedtest)

Ilse: TP 06-04, 1 cryo, testen 21-04

Okki: TP 06-04, testen 21-04

Cigdem: TP 09-04, testen 22-04

Simone09; TP 09-04, 2 emmy"s getest 23-04

Anouk: TP 09-04, twee emmy's, testen 24-04

Miranda: Tp 11-04 1 emmy, testen 25-04

KrisKras: 10-04 IUI, testen 26-04

Wannabemom: IUI(4) 13-04 , testen 27-04

Joy1; Tp 14 april 2 cryo's, testen 27 april

Schattie: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

Marie10: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

lytswyfke(kitty): TP 15 april 1 emmy, testen 29 april

Heids: TP 16-04 2 cryo, testen 30-04

Samsam: Tp 15-04 2 emmy's, testen 30-04

ChrisH:TP 18-04, 1 cryo, testen 30-04

Simba: TP 18-4, 1 emmy, testen 30-04

Estrhalita: TP 18-4, 2 emmy's, testen 30-4

Helaas ben ik weer in het rood en zijn mijn cryo's op. Ik ben enorm verdrietig en ik baal heel erg. Helemaal opnieuw beginnen... Vraag me soms af wat ik zelf nog fout heb gedaan in met name de eerst wachtdagen.De volgende keer neem ik vrij in de eerste drie wachtdagen en blijf ik lekker in bed liggen. Dan kan ik mijzelf nergens mee belasten.

Ik denk dat ik eerst maar even niets ga doen en pas na de zomer verder. Ik heb even teveel wachtweken gehad in een korte tijd.

Geplaatst

lieve mensen,

ik heb een cryo terugplaatsing gehad 17 april en afgelopen zaterdag 25 april teste ik al positief elke dag getest nog steeds positief morgen bloedtest maar ben op van de zenuwen bang dat het vals alarm is.

( heb terugplaatsing in natuurlijke cyclus gehad en heb niks van hormonen gebruikt dus daar kan positieve testen niet aan liggen)

Geplaatst

Dames, helaas wordt het bankje nu toch wel weer een beetje rood zo op het laatst. Ik wens iedereen heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

@Joy, jij heel veel sterkte met het geven van een plekkie. Zoals al zovelen al hebben gezegd, als je een wens hebt voor (nog een) kindje dan blijft de teleurstelling groot.

@Welp, als ik jouw verhaal lees is het net alsof ik mijn eigen stukje van een aantal maanden geleden lees. Ook ik had een cryo tp in eigen cyclus en testte vanaf wd 8 positief. Ik heb zeker 5 dagen achter elkaar getest en het bleef positief. Zelf heb ik nooit een bloedtest gehad maar ben inmiddels wel ruim 33 weken zwanger. Het kan dus alle kanten op.

Ik ga voor je duimen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

dank je voor je reactie , waarom ik zo bang is omdat ik vorig jaar ook twee dagen een positieve test had en bleek 6 weken zwanger te zijn helaas werd het een miskraam.

dus deze keer is gewoon een stuk spannender.

Geplaatst

Potver, Chris H, ik herken wat je zegt ook. Je weet niet meer wat je moet doen. Zo frustrerend! Sterkte hiermee hoor, neem echt even de tijd daarvoor.

Welp een voorzichtige van harte, wow!

Het blijft 50/50 he dames?

Nog even allemaal hard en aanmoedigend juichen voor: Estrhalita, Simba, Marie10 en Schattie. Ik zeg 100% GROEN!!!

:wav: :wav: :wav: :wav:

:wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

@ChrisH; enorm spijtig dat het niet gelukt is!! en inderdaad, de wachtweken zijn slopend, ook na een cryo-behandeling. Maar je moet echt de moed niet verliezen hoor, je kan straks door voor poging 2 en nu voelt het wellicht niet zo maar echt, daar heb je straks weer de energie voor. Wat betreft het in bed blijven liggen na een tp... niet doen; volgens ons ziekenhuis is een goede doorbloeding juist belangrijk!!!

sterkte!

@Welp: van harte gefeliciteerd, logisch dat het spannend is, ik hoop dat je toch iets kan genieten

groeten

Babeth

Geplaatst

maak mij ook maar rood, testte vanmorgen ineens negatief en ging net plassen en veegde al bloed.

helaas was ff blij met een dooie mus

Geplaatst

Nee toch Heids! Weet je het zeker? Vandaag niet een toevallig andere test dan gister gedaan (die hogere waardes nodig heeft om uit te slaan)? Was het echt rood of roze/bruin? He verdorie, ik hoop echt dat dit vals alarm is voor je.

Gast Sannie66
Geplaatst

He bah, zie weer rode regels op het lijstje hier. Meiden, ontzettende dikke knuffel voor jullie! Heel veel sterkte...

Heids, dat is echt verdrietig nieuws! Speciaal voor jou een extra dikke pakkerd..

En nog een aantal met de laatste loodjes.. meiden, kop op he! Dit moet echt het groenste en vruchtbaarste bankje ooit worden!

:toothy4:

Geplaatst

Hey meiden, heids, wat vervelend dat het nu alsnog niet positief is! Veel sterkte, lijkt me heel moeilijk...

Ik hoop nog op een paar groene regels in het lijstje, dus zet 'm op dames!

Geplaatst

@Heids, veel sterkte om dit te verwerken. Het lijkt mij niet gemakkelijk, zeker als je al positief getest hebt. Ik heb dan nog niet getest, maar ik kan er me vanalles bij voorstellen.

@ Meiske, wat betreft het in bed blijven liggen, dat zal inderdaad ook niet de oplossing zijn. Het is even de frustratie die er nu uitkomt. Nu heb ik gewoon doorgewerkt en dan twijfel ik toch wanneer ik een dossier in mijn handen neem of gewoon al thuis de vaatwasser uitpakken bijvoorbeeld. Ik denk wel dat ik de volgende keer de eerste paar dagen vrij neem na de tp en dan(voor mij) leuke dingen doen zoals een boek lezen of winkelen.

In overleg met het ziekenhuis hebben mijn man en ik besloten om in oktober verder te gaan met poging 2. Ik ga eerst tot rust gekomen en genieten van de zomer en in augustus willen we naar Spanje op vakantie.

Gast estrhalita
Geplaatst

@heids een raar verhaal hoor. Ik heb in december zoiets meegemaakt. 10 dagen positieve testen en toen opeens negatief. 2 dagen later een miskraam. Maar bij jou wel heel raar. Misschien een andere test?

@Simba hoe is het met je?

Geplaatst

Nog niet getest.

Geen testen in huis ;-)

Besloten om tot vrijdagochtend te wachten.

Morgen moeten we allebei werken, dus dat is niet echt een goed moment om te testen.

Vanmiddag dus even een aantal testen kopen, en dan verder stressen naar vrijdag.

Ik heb nu ook minder klachten :-S

Nog wel met enige regelmaat menstruatie krampen, en ben erg bang dat dat een slecht teken is. Maar dat de menstruatie door de bollen niet op gang komt.

Maar goed, 'geen bloed, geeft moed'

Geplaatst

@ Meiske, wat betreft het in bed blijven liggen, dat zal inderdaad ook niet de oplossing zijn. Het is even de frustratie die er nu uitkomt. Nu heb ik gewoon doorgewerkt en dan twijfel ik toch wanneer ik een dossier in mijn handen neem of gewoon al thuis de vaatwasser uitpakken bijvoorbeeld. Ik denk wel dat ik de volgende keer de eerste paar dagen vrij neem na de tp en dan(voor mij) leuke dingen doen zoals een boek lezen of winkelen.

In overleg met het ziekenhuis hebben mijn man en ik besloten om in oktober verder te gaan met poging 2. Ik ga eerst tot rust gekomen en genieten van de zomer en in augustus willen we naar Spanje op vakantie.

Hallo ChrisH

Ik snap het wel hoor, na de cryo-tp zij ik tegen mijn man dat ik 2 weken op mijn kop zou gaan staan, je wilt er echt alles aan doen!

Zelf heb ik bij onze 2de poging dierct na de tp wel vakantie opgenomen 2,5 week. Op mijn werk is het altijd erg druk met een hoop gestress, ik had daar geen goed gevoel bij.

De tijd dat ik thuis zat na de tp lekker rustig aan gedaan, boeken gelezen, regelmatig met de hond wandelen, wat op visite bij vriendinnen etc.

Groot gelijk dat je even een echt rustmoment in gaat lassen, succes!

groeten

Babeth

Geplaatst

En ChrisH, Kitty, Heids, wat een dompers, heel veel sterkte zeg! Heel moeilijk hoor, jezelf weer opladen en hoop houden...ga er maar aan staan!!!!!Joy1

Geplaatst

Hoi Babeth,

In oktober heb ik ook al een week vrij genomen, misschien dat ik die nog probeer te verplaatsen, maar dat hangt dan van de tp af. Ik probeer in ieder geval in oktober de eerste dagen na de tp goed rust te nemen. Op mijn werk houden ze wel goed rekening met mij, maar toch kent mijn werk toch ook z'n stress-momenten. In oktober ga ik daarom meer vrij plannen.

Ik vind het trouwens van jou ook heel knap dat je weer verder durft/wilt gaan na alles wat jij en je man hebben meegemaakt. Daar heb ik verder geen woorden voor...

Hoi Joy,

Dit is inderdaad een domper. Uithuilen en opnieuw beginnen voor mij.

Voor de laatste dames die nog wachten, heel veel succes!

Geplaatst

ook ik heb niet goeds te melden vandaag weer negatief getest

en ziekenhuis gebeld...mocht mijn menstruatie in 2 dagen nog niet

komen , dan moet ik weer kontakt opnemen....mischien dat ze

wat kunnen betekenen...komt mijn menstruatie wel dan moet mag

ik niet gelijk weer beginnen vanwege ik punctie gehad hebt en medicatie,

(zo werd het mij uitgelegt) ik heb nog cryootjes,

dan word dat in juni

dames die nog wachten ik wens jullie allen veel succes,

liefs Marie.

Geplaatst

Sterkte Marie, wat ontzettend balen dit! Hoop dat je je dit snel een plekje kunt geven en weer gauw goed opgeladen door kan voor een nieuwe ronde. Fijn dat er in ieder geval nog wel cryootjes zijn!

Geplaatst

hey miki,

het is idd balen....maar ik ga mij er niet bij neerleggen,

ik moet deze maand wachten (mei) dan mag ik in juni weer beginnen,

gelukkig heb ik nog cryo's hopen dat die dan wel blijven zitten,

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden