Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joke

let goed opjezelf!!! zouden zomaar rugweeën kunnen zijn, ik wil je niet bang maken hoor maar ben alert (maar dat ben je al, zo te lezen)

lieve groet

Babeth

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast Nienke79
Geplaatst

@Joke, wat vervelend meis! Gelukkig ben je net zo ver als ons allemaal, maar ze moet toch nog even blijven zitten waar ze zit! Rustig aandoen dan maar en de dokters stalken :-)

@Marije, ja ik zie hem! Je buik dan he :-P Klein fotootje, mar wel een hele mooie buik.

@Colle, ja wij vinden hem ook super, maar inderdaad prijzig. Als het goed is krijgen we hem van mijn moeder (ik zeg als het goed is, want ze heeft het wel gezegd, maar inmiddels is hij er al en wij hebben toch echt zelf gepind ;-)). Maar ook al zouden we hem niet krijgen dan nog wlden we hem gewoon héél graag.

@Karin, haha, wat doe je om je (dikke) voeten? Nou geen sneakertjes ben ik achter, want dat zit nu toch echt een stuk minder aangenaam :icon_biggrin:.

Wij gaan nu lekker uit eten, tapas. Morgen heb ik mijn vrije dag, heerlijk relaxen. Nu nog precies 8 dagen x 9 uur werken en dan heb ik verlof.... Blijft vreemd :-)

Lfs,

Nienke

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi meiden,

Even het lijstje meegesleept. Ik ben net bij de VK geweest, alles was weer prima. Bloeddruk 120/70. We moeten nu elke 2 weken. Van buitenaf was de knul ook niet uitzonderlijk groot zei hij, gewoon een gezond grote baby.

Vandaag een uurtje gefietst in de zon, dat kan ik straks in mijn verlof wel vaker doen! Ik probeer via mijn werk een nieuwe fiets te kopen. Dan kunnen we volgend jaar lekker met die kleine voorop erop uit :hello2:.

Lfs,

Nienke

Uitgerekende datum:

05 juli: Annemarieke (Silvia) - meisje

04 juli: Caroline - Olivier en Rosalie geboren op 6-5-10, na 31 wk, 4 dg: alles gaat goed!

15 juli: Joke - meisje

17 juli: SJSL (Annelies) - meisje

20 juli: Nic - jongen

21 juli: Nienke79 - jongen

21 juli: Vliegmeisje (Marije) - meisje

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

02 juni: Annelies, info avond bevallen in het ziekenhuis

03 juni: Astrid, controle VK (bij 33 wk)

07 juni: Nic, controle VK (33 wk, 6 dg)

09 juni: Annelies, controle VK + uitleg bevalling (bij 33 wk, 4 dg)

11 juni: Joke, echo + controle gyn (bij 35 wk, 1 dg)

15 juni: Nienke, bijeenkomst bevallen (bij 34 wk, 6 dg)

16 juni: Nienke, controle VK (bij 35 wk)

17 juni: Astrid, eerste keer gynaecoloog (bij 35 wk)

Laatste werkdag vóór ingang verlof

14 juni: Nic

15 juni: Nienke

17 juni: Annelies

17 juni: Karin

23 juni: Astrid

Geplaatst

Marije, ik kan je foto zien (en als ik erop klik krijg ik een grotere in beeld), erg mooie/artistieke foto en mooie buik zeg!!

Bedankt voor de info over het trip trap blad. Ik ga er over denken! (maar nu nog even niet ... haha).

Joke ... ik hoop dat het goed met je gaat? Klinkt wel akelig hoor.

Ik had nog laten testen op blaasontsteking, maar heb ik echt niet (gelukkig). Heb wel behoorlijk pijn die voelt als blaasontsteking, maar zal dan wel de baby zijn die op zenuwen duwt. Moet tegenwoordig echt 100 keer de wc voor een mini-plasje ... dat is iets nieuws.

Mijn buik heeft ineens een groeispurtje gemaakt ... wordt behoorlijk.

Wij gaan zo naar de info avond in het ziekenhuis, ben benieuwd.

Fijn dat alles weer goed was bij de verlos Nienke. Nu om de 2 weken (ik ook), dan gaat de tijd echt helemaal snel!

Gast Nic1968
Geplaatst

Gisteren het proefje van het geboortekaartje ontvangen en we zijn er helemaal blij mee dus dit wordt hem! Nu maar eens aan de zendlijst gaan werken dan weten we hoeveel we ongeveer nodig hebben. Bedankt voor de tip van het Triptrap blad, wist ik helemaal niet dat dat bestond maar ik ga er zeker even achteraan. Nog 1 weekje werken en een prachtig weekend voor de deur dames! Nic

Geplaatst

Ik ben ook bezig met de zendlijst, maar denk dat ik die in m'n verlof maar ga afmaken. Heb er nu niet veel zin in, erg druk op het werk. Blehhh.

We zijn in het ziekenhuis niet zoveel opgeschoten. Helaas waren alle 7 verloskamers bezet, dus konden we geen rondleiding krijgen. De presentatie zelf was op zich duidelijk, ze gaan overal wel goed mee om. Maar vrijwillig bevallen in het ziekenhuis ... echt liever niet. Gewoon lekker thuis en moet het, dan moet het en weet ik nu een beetje wat ik daar kan verwachten. Ze geven als eventuele pijnstilling een ruggenprik of dat remi-pompje (ik had zelf al bedacht dat als ik pijnstilling zou willen, ik dat zou willen, dus dat is mooi). Ze leken er geen voorstander van ... maar ja, je hebt er recht op tegenwoordig.

Maar hopelijk dus lekker thuis.

Alvast fijn weekend! Ik ga morgen nog even werken, dan nog een druk weekend en dan ga ik overal mee afbouwen!

Hebben jullie ook dat je de baby veel vaker voelt? Bij mij lijkt ze wel constant wakker. M'n buik zit nu ook best hoog en ze zit echt met d'r voeten bovenin (eindelijk!) te trappelen als een gek. Zo schattig. Ook veel geschuif, maar ze kan geloof ik niet zo heel veel meer.

Geplaatst

Hoi meiden

Ik ben die avond nog mogen binnen gaan in de kliniek en het is een ontsteking z op mijn nieren , heb enorm veel pijn gehad ! deze nacht zelfs om de 5 minuten serieuze weeen gehad !! Maar geen opening , gelukkig !! En deze namiddag kwam hij op de kamer en ik mocht kiezen , oftwel blijven in het ziekenhuis oftewel naar huis gaan en niks doen , niet shoppen nikske wandelen , echt niks doen en liggen in mijne zetel of bed . Ik heb het tweede gekozen , want mijne man miste mij zo !ben tevreden thuis te zijn ze , al moet ik op mn tanden bijten niks te doen , maar het is voor een goed doel , en de weeen mag ik laten komen ... ale hup ! Meiden weeen kunnen pijnlijk ze zu :-) . De ontsteking was aan het dalen in mijn bloed dus zag er positief uit :-)

Gast Nic1968
Geplaatst

even afreageren: ik dacht dat ik de kinderopvang had geregeld, ook al was het niet mijn favoriete plek, en nu belt net iemand van planning dat ze 'helaas' geen plaats hebben per 1 november... terwijl het aanbod zwart op wit voor mij lig!! ben razend over deze gang van zaken, ze bellen zo nog terug dus ben benieuwd hoe dit afloopt. @#@$^&&%$^& Nic

@ sterkte Joke, hopelijk herstel je spoedig

Gast Nienke79
Geplaatst

@Joke, wat vervelend voor je! Ontsteking op je nieren kan de komst van je kleine veroorzaken toch? Netjes doen wat de dokter zegt dus :-)

@Nic, wat een rotstreek! Ik hoop voor je dat ze het oplossen, dit is hun probleem niet het jouwe. Lekker dat jij er nu mee opgezadelt bent, hopelijk krijg je snel goed nieuws.

@Annelies, ik ga ook "lekker" thuis! Wat jammer dat je de verloskamers niet hebt kunnen zien, maar hopelijk is het niet nodig!

Nog even een leuke link voor diegenen die net als ik nieuwsgierig zijn naar de populariteit van de gekozen naam voor de kleine!:

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/

Lfs,

Nienke

Geplaatst

hoi hoi

jeetje joke klinkt allemaal niet leuk sterkte dat je je maar snel weer beter voelt.

vandaag proefdruk opgehaald hij is helemaal goed ben zo blij.

nu alle kleertjes en lakentjes aan het wassen. na het weekend de klossen halen.

voel me eigen goed geen rare dingen alleen erg moe . alleen het lekken word nu echt serieus vooral s avonds en s nachts. ik blijf wassen heb nu compressen gehaald .

prettig weekend allemaal gr silvia

Gast Nic1968
Geplaatst

@Nic, wat een rotstreek! Ik hoop voor je dat ze het oplossen, dit is hun probleem niet het jouwe. Lekker dat jij er nu mee opgezadelt bent, hopelijk krijg je snel goed nieuws.

tja zo is het dus niet gegaan, mevrouw de 'directrice' belde zelf terug en wat ik ook zei ze beweerde dat de reservering nog geen toezegging was en dat ik daarna per abuis ook nog een verkeerde brief had ontvangen en dat dus echt geen plek is per 1 november! maar pas in 2011.... terwijl ik het bij de rondleiding nog zo expliciet had gevraagd omdat hun eerste brief dus wel die indruk wekte... echt schandalig om zo met je klanten om te gaan, zeker omdat zij de opvangplaatsen en dus de macht hebben. Ben er helemaal pissed over, ik vond het al niet zo'n fijn mens bij de eerste kennismaking maar ja we dachten we nemen dit gewoon en zoeken ook verder. O ja ze zei ook nog dat ze nog niet ging plaatsen omdat ik misschien per 1 november nog helemaal geen opvang nodig zou hebben als ik niet spoedig zou herstellen van de bevalling, nou vraag ik je... daar gaat zij toch niet over??

Toevallig hoorde ik op zwangerschapsyoga ook al iemand klagen over deze organisatie, hoe ze de zaken (niet ) regelen en hoe ze je bejegenen. Ligt dus niet alleen aan mij. Bahh!! nic

Heb overigens vandaag wel de koeka spullen binnengekregen en die zijn zo mooi! een geweldige hoes voor het aankleedkussen met donkerpaarse wafelstof, daar ook een dekentje van en dan nog twee prachtige lakensetjes in wit met borduursel. Ben meteen aan het inrichten en wassen geslagen!

Gast Nienke79
Geplaatst

Nou Nic, ik vind het echt achterlijk. Lekker dat ze hier ook nu pas mee komen. Nu je al bijna zover bent dat de kleine ook echt komt. Belachelijk.

Je stond ook nog bij je favoriet ingeschreven toch?

Ik ben wel blij voor je dat je koeka spulletjes zo mooi zijn, hopelijk fleurt dat je dag weer wat op!

lfs,

Nienke

Geplaatst

Jeetje Joke, wat heftig!! Lijkt me moeilijk zo superrustig aan doen. Hopelijk is de ontsteking snel weg.

Nic, ik word al pissig voor je. Echt belachelijk. En jij bent mooi de pineut, lekker makkelijk. Wel leuk dat de dekentjes zo leuk zijn :)

Ik heb nu ook af en toe al wat melk, hou het er maar op dat dat een goed teken is. Nog geen lekkages gelukkig.

Ik was gisteren werken, maar dat was niet zo slim. Ik slaap de laatste tijd echt zo slecht en was heel moe. Kreeg in de loop van de ochtend weer dat vlekkengedoe voor de ogen en heb m'n man gebeld die me heeft opgehaald. Hele middag op bed gelegen en geslapen (maar tussendoor veel wakker, zoals steeds). Daarna voelde ik me weer ok.

Volgens mij een lage bloeddruk probleem. Ga het de komende 2 weken nog wel proberen vol te houden, maar weet nog niet of het wel lukt. Dat superslecht slapen breekt je wel op.

Gast Nic1968
Geplaatst

Vervelend Annelies, het slechte slapen herken ik helaas maar al te goed maar ik heb gelukkig die vlekkenklachten niet, wel een heel laag energieniveau. Ik zou het maar een beetje rustig aan doen, of evt. in overleg met de arboarts een weekje eerder vrij nemen (heb je nog vakantiedagen? ziek melden gaat nu van je verlof af dus dat maakt niets uit).

Even iets heel anders: hoe zijn jullie mannen bezig met de voorbereiding? en dan bedoel ik vooral de praktische zaken, wat je allemaal nodig hebt aan spullen. Ik merk dat die van mij het allemaal een beetje laat gebeuren, omdat ik het toch wel regel. Kan zijn omdat het de tweede keer is maar toch baal ik er een beetje van. Niet dat ik het erg vind om de spulletjes te kopen, integendeel, maar ik zou toch graag zien dat hij uit zichzelf met me meedacht en met ideeen kwam. Misschien een beetje 'man eigen'? Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

Goedemiddag ladies,

Wat een weertje he? Heerlijk. Met dit zulk weer lijkt het aanstaand verlof toch wel aantrekkelijk.

Wat betreft mijn man: Ik heb gelukkig een heel betrokken man. Hij zit natuurlijk af en toe ook eens hier op het forum, gaat alle afspraken mee naar VK en gyn. Maar ook met spullen gaat hij mee en pakt hij zelf dingen die we nog moeten hebben of die hij heel leuk vindt. Daarbij moet ik zeggen dat ik soms ook echt niet weet wat we nodig hebben of welke maten bijvoorbeeld, dus wij staan daar dan samen te stuntelen, haha. Wel erg gezellig. Maar ik heb wel het idee dat Pat een beetje een uitzondering hierin is, want ik heb ook van o.a. inmiddels bevallen collega's gehoord dat het voor een man toch een beetje "afwachten" blijft totdat de kleine er ook daadwerkelijk is.

Een heel fijn weekend!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nou Nic.. heel herkenbaar! Ik stoor me er soms ook wel aan. Ik heb een lijstje gemaakt van dingen die nog gedaan moeten worden. En dan blijkt het mijn lijstje te zijn en niet "ons" lijstje ;-). Gerichte opdrachten geven werkt wel!

Liefs Pien

Geplaatst

Ik was positief verbaasd dat mijn man het bed-op-klossen project heeft opgepakt. Inclusief regelen bij de thuiszorg :) (hij kan over 2 weken de klossen ophalen).

Verder vraagt ie wel regelmatig wat er nog moet gebeuren (ik heb een lijstje). De echte babydingetjes zijn meer mijn ding, het kamertje, de grote dingen enzo meer het zijne. Dus bij ons gaat het prima.

Gast Nic1968
Geplaatst

Volgende week dinsdag intake met de verloskundige. Ik was helemaal verbaasd dat ze een afspraak aan huis maken, verwachte eigenlijk weer een telefonische intake. Ben benieuwd of ze ook over klossen beginnen want die was ik dus niet van plan om te halen voor die 3-4 halve dagen kraamzorg....

Ik probeer al twee dagen nieuwe foto's te uploaden via mijnalbum.nl maar het lukt me niet meer (hij loopt steeds vast) hebben jullie dat ook wel eens?Nic

Geplaatst

Ik heb vrijdag de intake bij de kraamzorg, ze komt ook langs. Ben benieuwd, ze klonk wel supervriendelijk.

Ik maak geen gebruik van mijnalbum, dus kan je niet helpen.

Ik heb de laatste tijd constant het gevoel dat ik blaasontsteking heb, herkent iemand dit? Afgelopen week laten testen, maar het is niet zo. Misschien is het gewoon de baby die super op m'n blaas loopt te stampen.

Wel had ik vandaag alweer bloed bij de urine (ik had ook een drukke dag, misschien komt het ook daar door). Ook vanmiddag een soort kleine lekkage in m'n onderbroek, kon nou niet goed peilen of het urine is of iets anders. Als m'n vruchtvliezen gebroken zouden zijn, zou er toch dusdanig veel vruchtwater uit moeten komen, dat ik dat toch echt wel door zou hebben? Of (als het hoofd is ingedaald, wat ik niet weet), zou het daarna blijven doorsijpelen toch?

Ik vind het maar lastig. We hebben woensdag een afspraak staan, maar ga denk ik toch morgen maar even bellen om te overleggen. De baby was vanochtend nog wel superdruk en ik voel haar nu ook weer bewegen. Maar echt leuk is het niet :(

Geplaatst

Hallo lieve meiden

wat fijn om te lezen dat alles hier zo goed gaat!!!

Jeetje, vandaag zou ik al 36 weken zijn, annemarieke, jij bent volgens het lijstje de eerste die uitgerekend is nietwaar?

Annelies, ik zou toch maar even laten kijken of je geen vruchtwater verliest, je kan wel degelijk kleine beetjes verliezen, de kleine maakt het ook wel weer aan maar toch.

Joke, hoe gaat het met jou?

Succes allemaal met de laatste loodjes!

liefs

Babeth

Gast Nienke79
Geplaatst

@Nic, ik heb dat eigenlijk nog niet gehad met mijnalbum. Ik heb alleen wel eens dat de foto te groot is, maar verder geen last.

@Annelies, wat vervelend dat je steeds het gevoel hebt dat je blaasontsteking hebt. Ik moet zeggen dat ik ook veel vaker plas, maar dat komt omdat hij gaat protesteren als mijn blaas te vol zit nar zijn zin, haha. Gaat hij hele vreemde vormen van mijn buik maken en dat zit niet lekker.

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Niet bijzonder veel gedaan ofzo, maar gewoon genieten van het samen zijn met mijn mannetje, het lekkere weer, die trappel in mijn buik, etc. Ik moet wel zeggen dat mijn buik vanaf nu toch wel redelijk "in de weg" begint te zitten met opstaan, sokken en veters, bikinilijn scheren, haha etc. Ook heb ik vandaag mijn eerste druppel gespot, boob gewijs.

Gaat alles verder goed ladies? Het is nog maar en paar weken en dan is onze maand aangebroken.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hoi allemaal

Babeth : Hier word het serieus lastig , heb deze nacht weer niks geslapen van de weeen .heb deze namiddag wat geslapen. Maar ik ben serieus opgezwollen ! mijn benen , voeten armen , handen , gezicht niet normaal ze en de buik hangt al laag .. pf en de pillen blijven nemen voor mijn ontsteking .

Hoe gaat het met jullie ?

Annelies : Kan dat ook niet zijn dat de slijmprop aan het komen is , ik las daarnet dat er wat bloed kan bij zijn dan . Al gebeld trouwens naar de vk waarschijnlijk bij jullie , om dit te melden ?

Joke

Geplaatst

Het begint nu op te schieten voor een aantal voor ons!

Annelies, ik zou toch even bellen hoor, dat weet je wat meer.

Joke, hoe gaat het met jou?

Nic, ik maak weinig gebruik van Mijn album, wellicht is er een storing? Ik heb afgelopen donderdag een telefonische intake van de kraamzorg gehad, krijg 53 uur maar daar gaan de uren van het ziekenhuis weer vanaf (6,5 uur per dag).

Nienke, heerlijk he dat getrappel!

Kammie, hoe gaat het met de verhuizing?

Spannend hoor, ik moet nog 7 (lange) weken wachten. Ben al wel mijn ziekenhuistas aan het inpakken (heb deze week al 3x gehoord dat ik dit al had moeten doen...).

En vandaag een beginnetje gemaakt met de babykleertjes van Rick en Emma wassen. Wat een berg, in dat opzicht wel een nadeel dat ik niet weet wat het gaat worden..

Tot mails.

Geplaatst

Hallo Joke

grote kans dat jullie meisje zich snel gaat aandienen misschien? het zal allemaal niet meevallen en met die warmte!

Hier gaat het redelijk,mis de jongens enorm natuurlijk en voel me leeg. het is moeilijk te verwoorden. We hebben gelukkig veel steun aan elkaar en we hebben ook veel steun van vrienden, familie, collegae en mensen van oa. het forum.

Ik moet zeggen dat ik er naar uitkijk dat we 4-7 gepasseerd zijn, ik blijf zo de weken en de dagen doortellen.

Inmiddels zijn we bezig met een nieuwe poging, ik zit aan de stimulatie en mogelijk rond 16-6 de punctie...wie weet, we hopen vurig op een broertje of zusje voor onze kanjers.

Nou meis, heel veel sterkte met de laatste loodjes hoor!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je Babeth

Ik versta je hoor !!Dat alles maar vlot mag verlopen in de behandeling !!! Dat er vlug een broertje of een zusje is :-)

Echt , de jongens zijn onvervangbaar maar een broertje of zusje zou zoveel vreugde brengen !!!

Het allerbeste toegewenst met de behandeling !!

Knuf Joke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden