Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Gast Nienke79
Geplaatst

Lieve Annelies en man,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Milou. Wat fijn dat ze er nu toch eindelijk is en nog een redelijk snelle dame! Geniet lekker van elkaar.

Lfs,

Nienke

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Leuke naam, een van mijn nichtjes heet ook zo, en het klinkt als een goede bevalling. Hoop snel meer te horen en foto's te zien. Geniet van elkaar en van deze bijzondere periode.

Misschien ben ik de volgende?? nog geen echte tekenen maar wel slijmverlies dus ben benieuwd wat vannacht gaat brengen, i.i.g. nadert woensdag ook al snel.....

Nic

Geplaatst

Goedemorgen Annelies en man,

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Fijn genieten nu !

Groetjes Manon

Gast Sannie66
Geplaatst

Lieve Annelies en partner,

Wat heerlijk om te lezen dat jullie M.ilou er nu eindelijk is. Kon het tijdens het lezen van je bevallingsverhaal helemaal voor me halen hoe je het hebt gedaan...

Geniet van haar, van elkaar en van het huilen; want dat zijn gewoon tranen van geluk!

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Annelies & partner; gefeliciteerd!! Leuke naam ook! En bedankt voor de uitgebreide beschrijving van het verloop van je bevalling! Je weet dat wij daar nieuwsgierig naar zijn! :) Geniet van elkaar en ik ben benieuwd naar de foto's!

Nic; ik hoop voor je dat de tekenen inderdaad de bevalling hebben aangekondigd en dat jij de volgende bent!

Astrid; Wanneer heb jij ook alweer je volgende afspraak voor een controle? Voor jou hoop ik ook dat je de volgende bent hoor. En voor mijzelf eigenlijk ook; zullen we allemaal maar gewoon dit weekend bevallen zodat we over kunnen gaan tot het uitwisselen van babyfoto's en ervaringen?:)

Ik heb het lijstje even opgehaald en aangepast. Na een behoorlijk lange stilte nu eindelijk weer een geboorte. Valt wel op dat de jongens op zich laten wachten; kom op mannen!!

Uitgerekende datum:

20 juli: Nic - jongen

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

28 juli: Nic, eventueel inleiden (bij 41 wk, 1 dg)

28 juli: Karin, controle VK (bij 39 wk, 4 dg)

Geboren:

26 februari: Lars en Nick (Meiske74) zijn vanwege vroeggeboorte helaas overleden.

6 mei: Olivier en Rosalie (Caroline)

25 juni: Bo (Joke)

27 juni: Anna-Lisa (Annemarieke)

9 juli: Julian Joshua (Nienke79)

9 juli: Puck (Marije)

23 juli: Milou (Annelies)

Geplaatst

Annelies & partner; gefeliciteerd!! Leuke naam ook! En bedankt voor de uitgebreide beschrijving van het verloop van je bevalling! Je weet dat wij daar nieuwsgierig naar zijn! :) Geniet van elkaar en ik ben benieuwd naar de foto's!

Nic; ik hoop voor je dat de tekenen inderdaad de bevalling hebben aangekondigd en dat jij de volgende bent!

Astrid; Wanneer heb jij ook alweer je volgende afspraak voor een controle? Voor jou hoop ik ook dat je de volgende bent hoor. En voor mijzelf eigenlijk ook; zullen we allemaal maar gewoon dit weekend bevallen zodat we over kunnen gaan tot het uitwisselen van babyfoto's en ervaringen?:)

Ik heb het lijstje even opgehaald en aangepast. Na een behoorlijk lange stilte nu eindelijk weer een geboorte. Valt wel op dat de jongens op zich laten wachten; kom op mannen!!

Uitgerekende datum:

Eerstvolgende afspraak:

Geboren:

26 februari: Lars en Nick (Meiske74) zijn vanwege vroeggeboorte helaas overleden.

27 juni: Anna-Lisa (Annemarieke)

9 juli: Julian Joshua (Nienke79)

Geplaatst
Na een behoorlijk lange stilte nu eindelijk weer een geboorte. Valt wel op dat de jongens op zich laten wachten; kom op mannen!!

Hier nog niets helaas, jullie? Ik heb wel meer prikkende steekjes in mijn bekkenbodem en meneer zit behoorlijk te duwen maar verder nog geen weeen of zo...... wake up boys!!:36_2_63: Nic

ps ticker klopt niet meer, ben geen 11 dagen over tijd hoor, maar 4....

Geplaatst

Nic, zelfs jouw ticker raakt in de war hihi!

Karin, nog niets in aantocht? Goed idee om dit weekend te bevallen, mij heb je hihi!

Het clubje 'nog zwangeren die nog (steeds) niet bevallen zijn' wordt zo steeds kleiner...

Hoe gaat het met Tine?

Wat een leuke babyfoto's van alle geborenen. Fijn dat alles goed gaat en ieder zijn ritme vindt!

Ik heb het lijstje even uitgebreid met de volgende afspraak bij de gyn. (hopelijk ben ik dan al wel bevallen).

Uitgerekende datum:

Eerstvolgende afspraak:

28 juli: Astrid, onderzoek bij gyn. (bij 40 wk, 5 dg)

Geboren:

27 juni: Anna-Lisa (Silvia)

9 juli: Julian Joshua (Nienke)

Fijn weekend!

Geplaatst

het wordt een beetje saai maar hier weer geen nieuws.... ik denk 's nachts steeds dat er iets in gang wordt gezet maar vals alarm... het is dat we woensdag staan ingepland voor inleiden anders zou ik nog naar de augustuslijst moeten.... vind het nu ook wel mooi geweest.. Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

Jemig Nic, ik voel met je mee. Op een gegeven moment ben je het wachten meer dan zat. Ik duim voor je dat hij nog voor woensdag komt!

Hier voor het eerst sinds Julian er is wel 7 uur geslapen! Ik was zoooo trots op hem vannacht. 1 keer is hij om 03.00 uur gekomen en 1 keer om 07.00 uur. Hij heeft heel snel (30 min) goed gedronken en ging dan weer lekker slapen!! Wat een luxe :-D

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nic, ook hier nog niets te bekennen.. Wel voortdurend een harde buik. Op naar woensdag, ben benieuwd of het natuurlijk bevallen wordt of alsnog een keizersnede...

Nienke, wat heerlijk he dat Julian 7 uur slaapt, daar kom je zelf ook van bij! Hopelijk houdt hij dit ritme vast.

Geplaatst

Jeetje meiden, wat duurt het allemaal lang he! Ik hoop echt dat het snel komt, zijn we lekker met z'n allen bevallen.

Milou is vandaag 3 dagen oud. Het is echt een ontdekkingstocht. Ze pakt de borst redelijk goed, maar ze haalt er waarschijnlijk nog niet voldoende voeding uit. We geven nu een beetje kunstvoeding (met een spuitje) bij en ik ben gestart met kolven ... hopelijk als de stuwing op gang komt gaat dat beter lopen. Ze ligt nu lekker te slapen, iets wat ze nog niet veel gedaan heeft, zeker niet overdag (niet dat ze huilde, maar ze hield zichzelf al 2 dagen veels te veel wakker).

We doen het rustig aan met kraamvisite ... de dagen zijn ZO vol alleen al met de kleine, dat is echt bizar.

Ik weet nog niet of ik foto's ga plaatsen, mijn man vindt dat een vervelend idee ... kijken of ik hem nog kan overtuigen.

Maar ze is echt mooi! Alle deskundigen vinden haar "goed gelukt" ... haha.

Hopelijk is er iemand van jullie aan het puffen nu!!

Liefs!

Geplaatst

Goed te horen Annelies! inderdaad lekker rustig aan doen, je hebt nog tijd genoeg....

Hier nog geen gepuf, heb wel gisteravond en vanochtend flinke en ook aanhoudende krampen gehad maar het zet niet echt door.... we hebben nog twee dagen...

Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

Niemand had me gewaarschuwd dat ik moest afkloppen.. :-P.

Vannacht denk ik 4 uur geslapen, haha. Topfit trouwens, wen er blijkbaar aan ;-)

Straks kraamvisite van mijn werk. Vrijwel al mijn mannelijke collega's komen. Gezellig!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nienke, en er zullen er nog vele volgen (met een beetje pech) hihi! Maar als je het blije koppie van je mannetje ziet dan ben je dit op slag weer vergeten.

Karin, hoe gaat het met je?

Geplaatst

Karin, hoe gaat het met je?

Het wordt erg saai maar hier helemaal niets te melden. Voel of merk niets, voor mijn gevoel zou ik ook in week 30 kunnen zitten ofzo. Dus heb erg mijn twijfels of de volle maan komende nacht daar verandering in gaat brengen...

Wel toevallig dat we alledrie woensdag weer voor controle moeten!

Bij jou ook nog niets?

Geplaatst

Meiden,

Ik denk aan jullie hoor! Zet em op met de laatste loodjes.... Je wilt natuurlijk niets liever dan die kleine in je armen houden en helemaal plat knuffelen...

Maar nog even geduld hoor, het is het echt zo ontzettend waard!

Hier ook slapeloze nachten. Op dit moment schreeuwt de kleine meid het uit van de krampjes... Zo zielig... Duurt hopelijk niet al te lang. Jammer genoeg heeft ze haar slaapuurtjes overdag en ligt ze 's nachts alleen maar te kreunen en te huilen. Maar ja het is echt zo dat zodra je dat koppie ziet, je helemaal smelt en met liefde jezelf weer het bed uit hijst...:icon_sunny:

Ik hoop gauw meer bevallingsnieuws te spotten!

Veel liefs, Marije

Geplaatst

Hai hai,

Karin, ik had al even de hoop dat je stiekum was bevallen hihi!

Hier helaas ook nog niets, ik wacht nu maar af wat er woensdag wordt besloten n.a.v. het onderzoek. De enige troost is dat ik binnen 1,5 week toch wel bevallen moet zijn anders wordt het een olifantendracht ;-).

Marije, wat zielig he darmkrampjes. Geef je borstvoeding?

Geplaatst

Allereerst Nic, Karin en Emma.. succes met de laatste loodjes, jullie geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. Ik hoop snel goed nieuws van jullie alledrie te lezen.

Even nog een vraagje aan de kersverse moeders. Mijn keizersnede is nu ruim 1.5 week geleden en ik verloor zojuist weer 2 flinke stolsels. Is dat normaal???????

Liefs Pien

Geplaatst

Hier ook nog niets, afgezien van af en toe flinke kramp die maar niet wil doorzetten. Is het vannacht volle maan of morgen?

Pieneke, ik kan me van destijds niet herinneren dat ik stolsels verloor na de keizersnede maar na een 'gewone' bevalling kan het ook een paar weken duren dus het lijkt me wel normaal.... Hebben ze er in het ziekenhuis niets over gezegd??

Nic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden