Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nic, moet iedereen zelf weten tuurlijk! Ik bedoelde niemand erop aan te spreken, mijn opmerking was gewoon als grapje bedoeld (vandaar de ... haha erachter, maar komt soms lastig over op het net).

Super leuk wordt dat met het behang zo Nienke! Doe dan de volgende keer maar een foto met kleren aan ... zie het al voor me, zo'n foto met weggephotoshopte borsten .. lol.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi hoi

leuk hoor al die foto's.

wij hebben dit weekend niet kunnen behangen helaas mijn man moest werken.

misschien morgen . en anders maar eerst lekker weg.

daarna zet ik ook weer ff wat foto's neer.

groetjes silvia

Gast Nienke79
Geplaatst

Inderdaad ieders eigen keuze hoor, wat betreft buik met of zonder hoofd, haha. Neemt niet weg dat ik het erg leuk vind Annelies haar koppie er eens bij te zien!

@Silvie, hopelijk kom je snel in een uitgerekend topic!

@Silvia, jammer dat jullie niet hebben kunnen behangen, maar geen haast toch? Jullie gaan er nog even lekker tussenuit, jaloers!! Onze vakantie lijkt alweer zo lang geleden.

Dit weekend ging echt weer veel te snel voorbij.. Gelukkig straks een lekker lang paasweekend! :-)

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hoi meiden,

Denk ga even bij de buren meuten, maar dat er is niet zo veel meer om "bij te lezen" haha. Leuk te horen dat het bij jullie ook zo goed gaat.

Groetjes,

Natasja (juni 2010)

Gast Nienke79
Geplaatst

Nee Natasja, wij zijn helaas gedelete :-(

Van alle topics is juist die van ons verdwenen... Dus we maken er nu maar weer het beste van!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hoi Nienke,

Dat had ik inmiddels begrepen. Ik hoop dat ze nog een en ander kunnen terugzetten. Toch wel leuk om later terug te kunnen lezen. Gaat het goed met je?

Geplaatst

'k Heb nog steeds heel veel trek in een lekker broodje filet americain met uitjes en een beetje peper en zout hoor :-)

Gast Nienke79
Geplaatst

Haha, dat broodje filet blijkt lonken? Bij mij lonken de borreltjes af en toe, maar dan snuffel ik gewoon even aan het glas van mijn man :-). Ik drink namelijk helemaal geen alcohol nu ik zwanger ben, zelfs geen toetjes met een vleugje. Misschien overdreven, maar ik heb er geen goed gevoel bij.

Het gaat helemaal goed hier. Slaap slechter, minder conditie, spieren verslappen (spierpijn bij lichte inspanning), rare navel, haha. Maar ik geniet van dit wonder en we zijn vol verwachting op zijn komst, onze kleine man waar we zo lang op gewacht hebben :-D.

Hopelijk gaat alles bij jou ook lekker!

Lfs, Nienke

Geplaatst

Nienke.. het wordt geweldig bij jullie thuis! Jullie hebben echt superkeuzes gemaakt.

Ennuh.. wat betreft die navel: mijn mond hangt ook open als ik er naar kijk. Raar he? Als ik een dun shirtje draagt zie ik mijn navel zelfs door de stof heen ;-)

Liefs Pien

Geplaatst

Hoi meiden,

Leuk hoor Annelies, die buikfoto met hoofd ;-).... Ziet er mooi uit! Ben nog niet zo ver om een foto te plaatsen, komt misschien nog wel es.

@Nienke, had jij niet in ons "oude" topic een linkje met mooie behangetjes en/of iets van muurstickers o.i.d. geplaatst? Zo ja, wil je die nog es aan mij doorgeven? Ik vond ze toen zo mooi maar heb geen idee meer waar ik dat zou kunnen vinden. Wij willen ons zoontje een nieuw kamertje geven en willen er een stoere mannenkamer van maken. Dan kan die kleine ukkepuk in zijn oude kamer, efkes een ander kleurtje en klaar is klara....

Verder niet veel nieuws. Ben nog steeds ziek, lijkt geen einde aan te komen.. Zucht...

Tot later maar weer!

Lfs, Marije

Gast Nienke79
Geplaatst

He Marije, wat vervelend dat je nu nog steeds ziek bent! Ik heb inderdaad eens zo'n linkje geplaatst, even opzoeken...

http://www.hangmat-discount.nl/c-321992/muurstickers/

Het is niet dezelfde site, maar wel dezelfde stickers.

Voor de naamtwijfelaars (net als wij :tongueP:) ik kijk wel eens op deze site:

http://www.naamwijzer.nl/familie.php

Alleen maar om te kijken hoe het eruit ziet :laugh:

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nienke,

Ik ben helemaal blij met de namen-link van je! Als ik de namen die we in gedachten hebben invoer bij de tweelingcombinatie matchen ze subliem. Beide namen blijken heel erg goed bij mijn naam te passen en perfect bij mijn partners naam ;-)

Ik heb nog wat andere combinaties ingevuld voor de gein... meest slechte resultaat wat ik eruit krijg is redelijk. Geeft de test uberhaupt "slechte" matches aan?

Liefs Pien

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi Pieneke, geen idee eigenlijk of er ook echt slechte combi's zijn, haha. Ik heb inderdaad wel "redelijk", "erg goed", "goed" en "perfect" gezien. Ik check meestal hoe het eruit ziet, hihi. Ik ga eens even proberen met hele rare namen! Haha.

Nee! Ik krijg geen slecht! Zelfs Houdini vindt de site een goede keuze :-P

Lfs, Nienke

Geplaatst

Leuk! ik heb een heel goed (bij mij) tot goed (bij man en zoon) passende match!

Inderdaad ook leuk om te zien hoe zo'n naam er nu uitziet in combinatie met tweede naam en achternaam. Ik begin er al helemaal aan te wennen dus dit zal hem toch wel worden. Nic

Geplaatst
Grijns ;-).. ik heb een matig resultaat weten te scoren

met welke exotische naam??

Geplaatst

nee! Ik krijg geen slecht! Zelfs houdini vindt de site een goede keuze :-p

lfs, nienke

:lachu::lachu::lachu:

Geplaatst

Nienke,

Wat een geweldige link!! Maar ook bij onze naam krijgen we heel goed... Nou ja, als wij het maar mooi vinden toch?

Groet,

Amber

Geplaatst

Wat leuk die namenlink! Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar jullie namen! Gaat iemand de naam hier zeggen of is het risico dat een bekende het leest toch te groot?

Gast Nienke79
Geplaatst

Haha, iedereen in de ban van de namen :tongueP:

Ik ga hem niet zeggen Karin, ik ben natuurlijk "gewoon" te herkennen hier op het forum. Daarnaast hebben wij op naam gebied nog steeds geen knoop doorgehakt, haha.

Lfs, Nienke

Geplaatst

hoi hoi

nog even een berichtje morgen lekker weg.

ik verklap ook de naam niet moet wel een beetje een verrassing zijn.

ik merk wel dat ik wat rustiger aan moet doen de energie raakt snel op.

daar in tegen slaap ik al 3 weken heerlijk ik leg me hoofd neer en ben weg.

heb ik nog nooit gehad.

het is vroeg maar iedereen alvast heerlijke paasdagen.

groetjes silvia

Gast Nienke79
Geplaatst

@Silvia, een paar hele fijne daagjes weg gewenst!

Hier alweer op 24 weken meiden, gaat nu toch best wel snel. Tenminste, weken lijken ineens voorbij te vliegen. Pretecho komt zelfs al in zicht, hihi :blob6:

De naam die wij voor onze kleine man hadden wordt het waarschijnlijk niet (hoe voorspelbaar, haha), maar een andere hebben we nog niet. Nog steeds in de ban van de namen dus. Daar betrek ik jullie dan ook gewoon lekker (ongevraagd) bij. Hier dus weer eens een link: http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/actueel/kindernamen/kindernamen_alle_namen_2009.jsp Van de Sociale Verzekeringsbank. Staan alle namen gegeven in 2009 in (in NL). Kan ik weer even inspiratie opdoen :tongueP: haha

Lfs, Nienke

Geplaatst

Hallo!

Zelf zeg ik de naam hier ook niet hoor. Ik schrijf al een poos onder deze forumnaam ook op andere forums (nog tijdens de 'behandelingentijd') en in theorie zou een oplettende lezer inmiddels wel kunnen achterhalen welke Karin deze Kammie is. Ik ben sowieso wat voorzichtiger geworden: heb al gehad dat ik aan een vriendin vertelde dat ik de naam (combinatie voor- en achternaam) gegoogled had en dat een succesvol persoon diezelfde naam had, met nog wat meer toelichting over wat voor successen die naamgenoot had. Ging zij gelijk nadat ik het verteld had google-en op wat ik had verteld, en komt ze vervolgens doodleuk, "Oh, dus jullie noemen hem ...?". :(

Ook ik merk dat ik wat rustiger aan moet doen en mijn energie eerder op is dan voorheen. Nu moet ik ook zeggen dat de combinatie van zwanger en een verhuizing op komst incl. nog een huis in de verkoop niet de meest handige is en ook behoorlijk wat energie kost. Vandaar dat ik de afgelopen tijd ook wat minder op het forum actief ben geweest. De afgelopen weken hebben we veel geregeld, voorbereid en gekocht; dus dat geeft al wat meer rust. Ben ook flink aan het 'handelen' geweest op marktplaats (verslavend!) en ook mooie dingen voor de baby gescoord voor leuke prijsjes!

Doen jullie behalve het bedje op de babykamer ook een wiegje op je eigen slaapkamer en wat is jullie reden om dit wel/niet te doen?

Groetjes!

Geplaatst

Hoi "Kammie" ;-),

Das ook niet leuk van die vriendin dat ze meteen gaat googelen.... Ik zeg de naam ook niet hoor. We zijn er ook nog niet 100% zeker van.

De meeste spulletjes hebben we eigenlijk allemaal al van ons zoontje. Die kunnen zo doorgeschoven worden. Een wiegje bij ons op de kamer doen we niet. Eigenlijk alleen de eerste weken. Het wordt geloof ik wel aangeraden. Wij werden er alleen gek van. Elk piepje en kreuntje hoor je en daar werden wij wakker van. We hebben hem na 2 weken in zijn eigen kamertje gelegd met de babyfoon ernaast. Als er dan iets is, hoor je het gelukkig wel.

Sterkte met het verhuisgebeuren!

Lfs, Marije

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden