Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Sannie wat lief van je. Ik heb op internet ook wel zoiets gezien was alleen zo bang omdat er bij mij U/l staat dat dan de komma misschien zou verschuiven naar 6,40 of zo. Ik ga het maar proberen los te laten, voel ook niets aankomen van een ongi of zo. En inderdaad 26 maart 1e dag van de ongi en meestal cyclus van 28 of 29 dagen, maandag bij de thuistest zat ik op dag 31 en woensdag bij de bloedtest op dag 33.

Lekker zo een huisarts, die dat om kwart voor vijf even aan vriendlief meedeelt!

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik heb mijn oranje blouse al aan en ga zo maar even lekker uit mijn dak, zonder alcohol.

Liefs van Shan

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ben een paar dagen druk aan het werk geweest en gisteren mijn verjaardag gevierd.

Over de kwaaltjes. week 5 en 6 wel wat kwaaltjes, een beetje misselijk en last van borsten. Maar na week 6 begon het pas echt. Dus als je met 5 weken niets voelt, geen stress. En misschien zijn jullie wel de gelukkigen die er fluitend door heen gaan en nergens last van hebben. Lijkt me heerlijk.

Sjil: Volgens mij was jij het die zei dat je niet aan kon komen met een BBZ als reden om een eerdere echo te hebben. Sjil je hebt bij IVF een verhoogde kans op BBZ en ook al zetten ze de emmies in je baarmoeder. Ze kunnen gaan"reizen" tijdens de innesteling. Echter bij mijn BBZ had ik een veel te laag HCG. Ik had pas na 6 weken een positieve test in handen en bij acht weken is het misgegaan. Als je nu een echo creëer je weer extra onzekerheid, want ze zien geen kloppend hartjes voor 6 weken. Dus nu een echo kan ook extra onzekerheid geven. Ik weet hoe lastig het is om geduld te hebben. Sterkte meid!

Voor alle nieuwkomers: Gefeliciteerd en welkom!

X Moontje

Geplaatst

Hoi Moontje,

oh dat wist ik niet. Hebben ze ook niks van gezegd. Maar ze gaven in derdaad aan dat als ik nu (6 weken en 3 dagen) kom, de kans inderdaad er is dat het hartje nog niet te zien is en dat het weer een teleurstelling kan veroorzaken en met 7 weken weten ze zeker dat ze het kunnen zien. Vandaar dat ik gewoon moet afwachten. Ik houd moed, maar is niet makkelijk.

Bedankt voor je reactie.

Heb jij een BBZ gehad van een spontane zwangerschap?

Geplaatst

Sjil hoe is het?

Hier niet echt noemerswaardig meer. zit eigenlijk niets in het inlegkruisje alleen iets bij het afvegen, heel licht bruin kleur.

Heb jij ook krampen of een ongi gevoel?

Toch hou ik voor mij er ernstig rekening mee dat het niet goed is.

Eigenlijk zou het me verbazen als op de echo van 10 mei een kloppend hartje te zien zouden krijgen.

jij mag al over 3 dagen de echo?? gelukkig al snel!

sterkte meis!

liefs joske

Geplaatst

Hi Dames, Als je pril zwanger bent hoef je echt nog niet elke dag wat te voelen!

Dit hoeft niet te betekenen dat je niet meer zwanger bent of dat het een dreigende afloop is. Ik begrijp heel goed jullie onzekerheid, ik heb er zelf ook van tijd tot tijd mee te kampen. Maar je bent nu zwanger...... dus probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten! Geloof me bij mijn dochter heb ik vanaf de zesde week 15 weken gespuugd, en dat mis ik nu toch nog echt niet... ook al zou dat wel meer een bevestiging zijn. Plus misschien merk jij niks aan je lijf, vraag het maar eens aan je partner, ik word er namelijk niet echt redelijker op!!!

Over bloedverlies, ja het kan een teken zijn dat er iets mis is, maar dan moet het doorzetten, ik heb drie miskramen gehad en dat waren nooit een paar druppeltjes. Vloeien in de zwangerschap komt redelijk vaak voor doordat je baarmoeder nu zo goed doorbloed is. Je kunt bijvoorbeeld ook gaan vloeien als je gevreeen hebt.

Ik wil jullie allemaal zeggen kop op, geniet en op naar een stralende kerstmis!!!

Wel moedt ik zeggen dat ik totdat ik de echo maandag heb gehad mijn zwangerschap ook nog niet echt bevat.

Heel veel Liefs Chantal

P.S in wat voor een formaat moet je een banner maken voor in je handtekening?

Gaat nog niet helemaal goed.

Gast Sannie66
Geplaatst

@Chantal, volgens mij kun je kiezen welke html code... heb er ook wat moeite mee gehad. Suc6...

Hier dus het lijstje 'gepimpt':

Uitgerekend:

01-12-2010: Sjors en Sjimmie

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

03-12-2010: Moontje

05-12-2010: Annelot

05-12-2010: Lonneke

06-12-2010: Eslief (Esther)

09-12-2010: Sannie (Sandra)

09-12-2010: Nath82 (Nathalie)

11-12-2010: Sandra

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette

16-12-2010: Renata

22-12-2010: Surinails (Chantal)

23-12-2010: Jola

24-12-2010: Joske

25-12-2010: Esly

27-12-2010: Simone09

28-12-2010: Cidgem27

28-12-2010: Anoek

29-12-2010: Miranda78

31-12-2010: Shanna

Eerstvolgende afspraak:

03-05: Renata, 1e echo

03-05: Surinails, 1e echo 14:00

06-05: Moontje, 10.00 uur combinatieafspraak (2e echo, vk en gyn)

07-05: Jola, 1e echo 11:45

10-05: Joske, 1e echo 10.30

10-05: Lisette, 1e echo

11-05: Simone, 1e echo

11-05: Sandra, 2e echo 15.10

12-05: Cidgem, 1e echo

12-05: Sannie, 2e echo 09:30

12-05: Lonneke, 2e echo

18-05: Esly, 1e echo 16:15

18-05: Leepat, 2e echo 09:45

18-05: Anoek, 1e echo

19-05: Miranda, 1e echo

25-05: Eslief, 2e echo 16:00

25-05: Lonneke, vk

26-05: Sandra, 3e echo 16.00

28-05: Nath82, 2e echo 16:00

Geplaatst

Hoi Sjil,

Ja ik heb een BBZ gehad na een spontane zwangerschap Dus ik ben toch al een risicogroep (je hebt meer kans om het weer te krijgen). Mijn rechter eileider is gescheurd en met spoed verwijderd. Linker eileider bleek een half jaar later ook dicht te zitten en dus was IVF nog de enige optie.

Moontje

Geplaatst

Hoi sannie zou jij deze afspraken erbij willen zetten alsjeblieft?

Ik mag dinsdag 11 mei voor de eerste x kennis maken bij de verloskundige, ik blijf wel in het ziekenhuis maar het schijnt dat je je toch moet aanmelden daar dus vandaar.

En dan heb ik 20 mei een afspraak voor een echo bij de gyn.

Geplaatst

@ joske,

Tja hoe is het... heb vanmorgen ook niks meer gehad maar nu wordt het weer bruiner van kleur. Na ontlasting (die hard is en bijna niet komt, dus druk moeten zetten) kwam er weer wat rood bloed mee, maar denk dat dit normaal is.

Tja ik weet het niet. HEb al 5 miskramen gehad, dus maak me wel zorgen en steeds rond deze tijd. Ik hoop gewoon dat het nu goed gaat, maar houd ook in mijn achterhoofd dat het fout kan gaan. ja nog 2,5 dag en dan mag ik gaan voor een echo. Ik hoop zo dat er een hartje te zien is...

Voor jou ook spannend zeg...10 mei, dat is nog lang wachten zeg!

@ surinails,

Ik dacht altijd dat je alle kwaaltjes bij 6 weken toch wel moet blijven behouden. Bij mijn eerdere 5 miskramen namen ze ook altijd af vlak voor de bloeding of tijdens.

En met bloedverlies bij mij bedoel ik niet een paar druppels op dit moment. Het is best veel. Dat verschil snap ik wel. Het is gewoon afwachten......is gewoon moeilijk. maar dat heb jij ook al ervaren.

@moontje,

Heftig zeg... ben blij voor dat het nu wel gelukt is met IVF

@ Sannie,

kun je mij ook erbij zetten bij het lijstje. Als het goed is ben ik 20 december uitgeteld.

3mei hebik een echo.

Gast Sannie66
Geplaatst

Tuurlijk wil ik jullie (Sjil en S&S) afspraken e.d. erbij zetten...

Uitgerekend:

01-12-2010: Sjors en Sjimmie

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

03-12-2010: Moontje

05-12-2010: Annelot

05-12-2010: Lonneke

06-12-2010: Eslief (Esther)

09-12-2010: Sannie (Sandra)

09-12-2010: Nath82 (Nathalie)

11-12-2010: Sandra

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette

16-12-2010: Renata

20-12-2010: Sjil

22-12-2010: Surinails (Chantal)

23-12-2010: Jola

24-12-2010: Joske

25-12-2010: Esly

27-12-2010: Simone09

28-12-2010: Cidgem27

28-12-2010: Anoek

29-12-2010: Miranda78

31-12-2010: Shanna

Eerstvolgende afspraak:

03-05: Renata, 1e echo

03-05: Surinails, 1e echo 14:00

03-05: Sjil, 1e echo

06-05: Moontje, 10.00 uur combinatieafspraak (2e echo, vk en gyn)

07-05: Jola, 1e echo 11:45

10-05: Joske, 1e echo 10:30

10-05: Lisette, 1e echo

11-05: Simone, 1e echo

11-05: S&S, 1e afspraak vk

11-05: Sandra, 2e echo 15:10

12-05: Cidgem, 1e echo

12-05: Sannie, 2e echo 09:30

12-05: Lonneke, 2e echo

18-05: Esly, 1e echo 16:15

18-05: Leepat, 2e echo 09:45

18-05: Anoek, 1e echo

19-05: Miranda, 1e echo

20-05: S&S, 4e echo

25-05: Eslief, 2e echo 16:00

25-05: Lonneke, 1e afspraak vk

26-05: Sandra, 3e echo 16.00

28-05: Nath82, 2e echo 16:00

Geplaatst

s&s een afspraak bij de verloskundige is niet verplicht als je toch voor het ziekenhuis kiest maar kan wel slim zijn

ik heb er in ieder geval een grote boodschappentas vol met leuke hebbedingetjes gekregen

meeste dingen van zwitsal

Geplaatst

Dank je wel sannie voor het erbij zetten.

Sandra

Ik moest van het ziekenhuis een afspraak maken omdat als je gaat bevallen dan moet ik eerst de VK dus bellen en dan door naar het ziekenhuis omdat ik waarschijnlijk in het ziekenhuis moet bevallen. Raar zeg dat ik het dan toch moest doen, maar goed wat je zegt is altijd leuk al die hebbedingen hahahaha.

Ik had ook geen keus VK of Zhuis omdat ik een medische indicatie heb moet ik sowiezo in het ziekenhuis blijven.

Iedereen een leuke koninginnedag gehad?

Geplaatst

heerlijk die lijst te zien, zoveel in dec. uitgrekend en vooral de eerste echos, hopen dat meerdere ons mag volgen.

Dames alles verder goed en hoe voelen jullie je ???

Geplaatst

hier nog volop onzekerheid. Niet meer geworden maar ook niet minder.

Ik vindt nu heel moeilijk om positief te blijven.

Ik kan het af en toe niet goed handelen, en heb eigenlijk liever dat het nu dan maar een MK wordt dan deze shitzooi.

Moet verdorie nog 9 dagen wachten..., als het tenminsten niet eerder los komt, best wel lang.

Wij vonden met de echo van afgelopen dinsdag dat het vruchtzakje wel heel dicht bij de baarmoedermond zit, zou dit ook misschien kunnen verklaren dat het nu mis dreigt te gaan?

Wil eigenlijk ook wel weten waar ik aan toe ben, omdat ik me nog om moet plannen voor IVF. Ik sta nu voor week 19 gepland maar dat wordt natuurlijk nu niets.

Onbewust heb ik nog niet gemeld dat ik zwanger ben geworden, waarom weet ik eigenlijk niet.

Misschien wel dat ik bang ben dat ik niet meer voor IVF in aanmerking kom omdat ik nu weer voor de 2e keer spontaan zwanger ben geraakt.

De eerste keer in de 4e maand en de 2e keer in de 7e maand.

Heb ik dan nog wel recht op IVF????

Mijn probleem is gewoon dat ik een goed eitje moet treffen, denk ik.

ha ha jullie zien wel dat ik behoorlijk aan het denken en malen ben!

@Sjil ik heb de topic die pieneke zei "uitgerekend augustus" gelezen,

tjonge dan zijn er echt veel meiden die het zelfde overkomt dan ons.

Veel loos alarm, maar ik denk dat het bij mij niet loos alarm is omdat ik toch 42 ben en dus meer kans heb op een MK.

Maar juist daarom heb ik toch wel goede hoop voor jou meis!!

Hoe is het met jullie verder allemaal??

Shanna al wat van de schrik bekomen met je waardes die gelukkig toch wel goed blijken te zijn?? Pff lijkt mij dat de grond onder je vandaan zakt als je dat te horen krijgt.

liefs joske :icon_sunny:

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Joske wat ontzettend rot voor jullie die onzekerheid. Heb je nog wel een test gedaan? En geeft die nog wel zwanger aan?

Mocht het toch mis gaan en je denkt dat het aan de eitjes ligt, waarom ga je dan niet naar Dusseldorf toe, daar doen ze poollichaanonderzoek, dat hebben wij toen ook gedaan, de eitjes worden dan na bevruchting onderzocht op chrom.afwijkingen, wij hadden van de 3 eitjes er 2 met een afwijking en die worden dan ook niet teruggeplaatst.

Hier gaat het goed, van de schrik bekomen, gisteren mijn zussen het goede nieuws verteld, en dit weekend mijn schoonzussen, mijn zussen waren net als wij helemaal in shock. Vanochtend nog een test gedaan, zo een goedkope van het KV 2 voor 5 euro en die was meteen weer positief, niks 5 minuten wachten. Dit is er één zonder plastic en niet zo groot als de CB dus daar kan ik blanke nagellak opdoen, dan blijft het resultaat zichtbaar schijnt! (Die van maandag begint al te vervagen) en die is plat dus kan mooi in het album straks.

Joske vanaf hier een hele dikke vette knuffel voor je, en veel sterkte gewenst.

Liefs van Shanna

Geplaatst

HoiHoi,

Hieris het ook nog niet rustig. Ben niet meer helderrood bloed aan het verliezen, maar wel nog steeds bruin verlies. het blijft steeds aanhouden. Niet met afwegen, maar voel het gewoon komen terwijl ik loop enzo.

Het is afwachten. heb af en toe wat krampen, maar die lijken niet op menstruatiekrampen.

@joske

Voor jou is het ook balen zeg. wat een onzekerheid he! kon je maar gewoon de eerste 6 weken slapen ofzo en dan erachter komen dat het goed is.

Wat vervelend dat je nu ook nog voor de IVF zit. balen. Misschien maken we ons wel veel te veel zorgen en zit het gewoon goed. veel vrouwen hebben bloedverlies zeggen ze...

afwachten dus...

@ shanna 42.

Had jij ook slechte embryo's hier in nederland? of kan een embryo wel goed delen als er toch wat aan de hand is met de poollichaampjes?

Dat is wel ver he dusseldorf.

Moet je er dan vaak heen?

@Sannie,

bedankt voor het ertussen zetten~op de lijst

Geplaatst

Hoi Sannie66,

gefeliciteerd. Super zeg dat het gelukt is.

Heeft Alberda goed werk gedaan.

Op naar de 2de echo, geniet ervan.

Groet Sylvie

Geplaatst

Lieve meiden, ik heb slecht nieuws. Vanmorgen had ik roze afscheiding. Ik heb meteen een zwangerschapstest gedaan en die gaf aan dat ik niet meer zwanger ben. Ik heb het ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze dat het hoogstwaarschijnlijk een vroege miskraam is. Inmiddels is dat wel duidelijk: ik verlies veel bloed en heb flinke kramp. We zijn er kapot van. Dit is onze derde IVF poging. Twee van de drie pogingen zwanger geworden en dan in de laatste fase, als je voorzichtig al een beetje blij bent, een miskraam.

Gast Shanna42
Geplaatst
@ shanna 42.

Had jij ook slechte embryo's hier in nederland? of kan een embryo wel goed delen als er toch wat aan de hand is met de poollichaampjes?

Dat is wel ver he dusseldorf.

Moet je er dan vaak heen?

Geen idee, we hebben eerst 6 x IUI gedaan en zijn toen doorverwezen naar Dusseldorf, vanaf hier zo een kleine 2 uur rijden. In principe hoef je er maar 3x heen, intake, punctie en terugplaatsing, je kunt de echo's als je wilt bij je ziekenhuis in de buurt doen. Bij de ICSI hadden we 3 eitjes en die zijn d.m.v. Picsi bevrucht en dan doen ze dat poollichaamonderzoek, degene met een chromosomenafwijking wordt niet teruggeplaatst en voor de andere die wel goed is maakt dat onderzoek niet uit, dat doet verder geen kwaad aan het eitje, die deelt gewoon verder, dat het bij ons niet tot een zwangerschap kwam, kwam wsl. doordat de innestelling niet goed ging. Doordat ik al 42 ben is de kwaliteit van mijn eitjes sowieso slechter dan van een jonger iemand, vandaar dat wij voor poollichaamonderzoek zijn gegaan. Nu is het natuurlijk extra spannend want ik ben nu spontaan zwanger geworden en heeft er geen onderzoek plaatsgevonden, dus het kan zijn dat het om die reden alsnog mis gaat. Maar ja daar is de prenatale screening voor.

Groeten van Shanna

Geplaatst
Lieve meiden, ik heb slecht nieuws. Vanmorgen had ik roze afscheiding. Ik heb meteen een zwangerschapstest gedaan en die gaf aan dat ik niet meer zwanger ben. Ik heb het ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze dat het hoogstwaarschijnlijk een vroege miskraam is. Inmiddels is dat wel duidelijk: ik verlies veel bloed en heb flinke kramp. We zijn er kapot van. Dit is onze derde IVF poging. Twee van de drie pogingen zwanger geworden en dan in de laatste fase, als je voorzichtig al een beetje blij bent, een miskraam.

Och meis, wat erg!! een knuffel voor jou en je man!

Eerst maar een plaatsje geven. (makkelijker gezegd dan gedaan)

Bij mij gaat het ook niet goed, het zet nu meer door, dus is denk ik einde verhaal. Ook ongi gevoel nu.

pff weet ook niet wat ik ervan denken moet.

ga ook maar eens testen, hmmm wel klote allemaal.

liefs joske

Gast Sannie66
Geplaatst

Anoek! Nee... wat ontzettend, ontzettend, ontzettend! Geen woorden gewoon...

Joske, niet jij ook hoor! Meis, ik hoop het niet....

Geplaatst

:hug:Anouk........ sterkte .

Joske....... balen, hoop dat het echt vals alarm is.

En ja hier ........ gaat het eigenlijk nog best wel goed, begin er bijna in te geloven dat ik echt zwanger ben. hhahahaha. Kwaaltjes komen en gaan, is de ene dag wat heftiger aanwezig dan de andere, laatste 2 dagen echt 's ochtends "heerlijk" beroerd (gelukkig nog niet boven de pot gehangen), en volgens manlief gieren de hormonen hier door het huis heen, vind dat zelf best wel meevallen ;) maar weet wel dat ik wat heftiger reageer.

Maar durf nog niet van het zwanger zijn te genieten, als de dood dat het dan a.s. vrijdag èèn grote teleurstelling wordt.

Geplaatst

@ anouk, oooh wat erg !! heb er geen woorden voor, en die zijn er ook niet !!!! Sterkte voor jullie, ben er helemaal stil van

@joske, duim voor je dat het vals alarm is, sterkte ook

Geplaatst

@anouk,jeetje wat lees ik nou,ben er helemaal van geschrokken,wat erg voor jullie.ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.

dikke knuffel miranda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden