Jump to content

Zwanger worden handboek: do's and don'ts

Guest Mart
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil onderstaande handboek graag even met jullie delen. Het is niet echt alternatief, maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen.

Met name hoofdstuk 6, 7 en 8 zijn interessant voor wat betreft de do's en don'ts.

Ik hoop dat de link werkt:unsure:

http://www.zwangerwordenhandboek.nl/ZwangerWordenHandboek1.2.pdf

Wachtwoord: verwijderd ivm klacht uitgever

Gr.

Martha.

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wow Mart, is dit iets waar we normaal voor betalen moeten (Ebook ofzo)? Want dan ben jij gewoon keihard illegaal bezig, hihi. Ifso: foei! But anyways: thanxxx.

Staan zeker interessante dingen in, ook veel nieuwe! Zoals wat (teveel) Vitamine C en oraal bevredigen doet voor het Cervix slijm... Ah!

Maar waar haalt deze dame haar theorien dan vandaan??? Ik kan het even niet goed plaatsen nu.

Wow Mart, is dit iets waar we normaal voor betalen moeten (Ebook ofzo)? Want dan ben jij gewoon keihard illegaal bezig, hihi. Ifso: foei! But anyways: thanxxx.

Staan zeker interessante dingen in, ook veel nieuwe! Zoals wat (teveel) Vitamine C en oraal bevredigen doet voor het Cervix slijm... Ah!

Maar waar haalt deze dame haar theorien dan vandaan??? Ik kan het even niet goed plaatsen nu.

Klopt:-)

Heb het doorgelezen en het meeste wist ik al. Alleen van die echinae! Dat neem ik dus elke dag voor mijn weerstand. Had er uitgebreid op gegoogeld en zou geen invloed hebben maat stond hier dus van wel! Weer wat geleerd (al heb ik er op dit moment weinig aan).

Super post!!! Goed bezig!

• 1 month later...
  • 2 months later...

hello,

Zou het boek ook graag willen lezen en Nat of iemand anders, wat stond er nu in over echineacea? Dat slik ik nml trouw elke dag, is dat nu goed of niet? Heb als het goed is vanmiddag een tp (als ze goed ontdooien) dus ben heel benieuwd of ik er nu mee moet doorgaan of niet!

Thankssss