Ga naar inhoud

MEI 2010, wie starten er in mei 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Guusje hou je haaks, niet leuk om om het weekend in te gaan. Een echte achtbaan. Sterkte!

Vandaag tweede fm gehad en alles loopt goed. had alleen een niet erg communicatieve echoscopiste dus heb niet alle informatie er uit kunnen trekken. In ieder geval vier grotere follikels van zo'n 18-19 mm en een clubje kleinere, die mogelijk nog wel mee gaan doen. Ik hoop het wel, de zes van vorige keer wil ik tenminste wel halen en hopelijk nog wat meer. Hoe dan ook, de punctie is dinsdag 1 juni!

Wij gaan dit keer voor twee embryo's. Na je 35ste mag je bij ons kiezen, en vorige keer hebben we veiligheidshalve bij de verse terugplaatsing voor een enkele emmie gekozen. Maar nu dus twee. Bij ons zeggen ze dat het de kans op een zwangerschap wel vergroot, maar daarmee ook de kans op complicaties igv een tweeling. Maar ik krijg het idee dat innestelen bij mij sowieso niet zo makkelijk gaat dus wat mij betreft hoe meer 'munitie' hoe beter.

En oh ja, draag nu ook liever een legging oid dan mijn inmiddels veel te strakke spijkerbroek. Lekker, dat opgeblazen gevoel. En chagrijnig + heel erg moe ben ik ook. Joepie! :icon_geek:

• Reacties 558
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja Mart dat bedoel ik ook. Nu ik veel meer follikels heb een veel meer last heb van mijn buik. Vraag ik mij dat echt af of je niet veel meer pijn hebt, dan in eigen cyclus. Eigen cyclus vond ik prima te doen, dat was maar 1 een duurt niet lang, is zo gepiept. Dat is bij de gestimuleerde wel anders, omdat ze er ook meer op moeten zuigen natuurlijk.

Je hebt me wel wat gerust gesteld Mart bedankt, Ik ben ook geen pieper hoor, het blijft gewoon vervelend en ik wou het weten zodat je je enigzins kunt voorbereiden.

Guusje ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want hier wordt je helemaal gek van die onzekerheid. Veel moed gewenst en denk om je zelf, doe het rustig aan meid.

Debsie

Geplaatst

Debsie, het is natuurlijk voor iedereen verschillend hoe het voelt.

Zelf vind ik het absoluut geen pretje, maar het is te doen.

Er zijn ook genoeg meiden die het erg vinden meevallen, dus hou je daar maar aan vast.

Gewoon met een open mind de behandeling ondergaan en voor je het weet is het voorbij en kun je lekker even uitrusten.

Nogmaals heel veel succes!

Geplaatst

Mart bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik ben eigenlijk ook al lang blij dat ik zover ben gekomen en ik zie het maandag eigenlijk allemaal wel. Het duurdt maar even en ik krijg geloof ik een roesje.

Als ik jouw verhaal lees ben je al een echte expert, poeh heavy hoor. waar haal jij alle moed vandaan en door zettingsvermogen?

Ik was in nov '09 ook even zwanger. Dat was nog in eigen cyclus. Dat ging ook al na een paar weken mis. Daar heb ik een goede opdonder van gehad. Gelukkig heb je dan weer een voouitzicht dat je verder kunt, zodat je weer hoop op kunt bouwen. Wel belangrijk om het een plaatsje te kunnen geven, vind je ook niet?

Miepie ik hoop dat je vandaag goed nieuws hebt gehad?

Debsie

Geplaatst

Pieternel, hoe gaat het bij jou met de effecten van het spuiten van de Gonal F? Merk je al wat?

Bij mij begin ik de buik toch wel meer te merken! Met name als ik wat druk ben geweest, dan protesteren de stokjes toch wel een beetje hoor. Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn.

Ik heb vandaag heerlijk geshopt! En het ging nog hartstikke goed ook. Dat had ik van te voren toch niet gedacht hoor, dat ik m'n normale dingen nog heel goed kan doen. Soms moet ik het wel een tikkie rustiger aan doen, maar het valt me niks tegen! Heerlijk. Vandaag lekker op het fietsje richting stad, samen met zusje, zonnetje scheen. Het kon niet beter. Ik heb twee topjes gekocht, een vestje en twee mooie zomerbroeken.

Miepie, hopelijk goed nieuws van jouw kant...

Guusje, hoe is het nu met jou? Pfoe, ik moet wel vaak aan je denken hoor!

Debsie, jij ook sterkte meis!

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Nanoes, hoe gaat het met jou? Heb je de wijde broek alweer aan? Spannend he, de punctie komt er weer aan voor je. Hopelijk de laatste!

Geplaatst

Hoi!

Debsie, ik heb er tijdens de punctie nu extra op gelet; ze prikken in principe maar 2x (1 links, 1 rechts) echt door de bmwand heen, dat is het pijnlijkste. Het leegprikken van de follikels is een stuk minder pijnlijk. Ook voor 1 follikel moeten ze natuurlijk al door de bm wand heen en het duurt idd wat langer. Ik heb geen idee hoe de punctie van 1 follikel voelt, maar denk dat meerdere niet een enorm verschil maakt (hoewel met meer follikels je buik sowieso gevoeliger is natuurlijk... hmmm... geen idee dus... sorry :drunken_smilie:)

Nanoes, fijn dat alles er zo goed uitzag!

Pieternel, ik heb ook een paar keer flinke koppijn gehad van de deca. Toen ik puregon ging bijspuiten was het over... Over aantallen; in het AMC is het standaard maar 1 topper (of 2 matige) als je onder de 35 bent. Bij cryo's plaatsen ze er wel 2 terug. Bij een evt. 3e poging mag je wel voor 2 gaan, maar dat moet je echt zelf aangeven dan.. Ik ben van 1 verse zwanger geweest, en bij de TP van 2 cryo's was het ook maar 1 vruchtje.

Guusje, wat kl*te... het leek zo goed te gaan, maar bloedverlies icm een te laag hcg klinkt inderdaad niet erg hoopvol. Sterkte.

Melz, welkom hier! Succes met de laatste zware wachtdagen.

Martha, nog maar een weekje, dan mag je alweer starten! Ik hoop zo voor je dat het dit keer gaat lukken en de kleine dan ook blijft plakken... Succes!

CenA, hoe is het bij jou met je rommelende buik? Ik heb ook al sinds woensdag alleen slobberbroeken aan gehad (thuis + zh) en 1 broek die een maat te groot is dus nu mooi van pas komt ;-).

Voel me enorm opgeblazen sinds de punctie, en darmen rommelen enorm. Lopen gaat wel weer, maar heb echt 2 dagen flinke pijn gehad (compenseren voor de soepele punctie ;-)). Vandaag voor het eerst de deur weer uit geweest, gisteren alleen op de bank gelegen, maar merk dat ik nog enorm snel moe ben en zodra ik teveel doe flinke pijn in m'n onderbuik, dus ik hou me nog maar even rustig.

Vanmiddag gebeld dat de TP morgen doorgaat! Nog geen idee wat de kwaliteit is en hoeveel het er zijn, horen we morgen pas....

Geplaatst

Fijn om te horen hoe jouw punctie ervaringen zijn Miepie! Dat gaat morgen een heel spannende dag worden voor jullie.... maar de tp gaat door, harstikke goed meis!

Ja, buik rommelt wel wat, maar het is me vandaag heel erg meegevallen. Ik merk dat als ik druk ben ik tegen mijn grenzen aan ga, dat ik dan meer last krijg van de buik. Rustig aan doen dus! Gelukkig kan dat nu ook wel. Ik zit nu heerlijk in mijn huisbroek, daar krijg je me thuis ook bijna niet uit hoor, haha! Dat zit zo lekker los...

ik ben benieuwd wat de echo/fm van aankomende donderdag gaat laten zien!

Succes morgen!

Geplaatst

Even heel kort vanaf mijn telefoon; tp van een 'superembryo' volgens de arts. Erg pijnlijk, ze kon de bm niet inkomen.... Van de tien eitjes waren er zeven rijp, allemaal bevrucht, allemaal topkwaliteit. Super dus!

Geplaatst

Even een berichtje van hier.

Allereerst super lief jullie berichtjes, dat doet me goed. Ik lees jullie berichtjes wel van hoe wat en wanneer, maar vind het een beetje lastig nu om bij te houden. In iedergeval heel veel succes met wachten, TP en Puncties.

Ik ga steeds meer vloeien van beetje bruin naar iets meer bruin/rood. Ik vrees het ergste. Heb nu ook onderrug pijn en wat kramp in mijn onderbuik. Net zoals in ongi ga worden. Morgen vroeg bloedprikken.

Ik heb van die bewust-zijn kaarten, gister trok ik de volgende kaart:

Je hebt recht op je verdriet, maar ook op je geluk. Klopt precies dacht ik.

Veel liefs Guusje

Gast Nan1980
Geplaatst

Lieve allemaal!

Ik ben heel even een tijdje weg geweest en heb net even bij gelezen van iedereen. De stukjes over de puncties sla ik een beetje over,want daar ben ik wat zenuwachtig voor dat ik mezelf daar niet helemaal gek mee wil maken.

@ Guusje: ik vind het zo erg voor je, ik blijf duimen dat het toch goed komt

@ Angela: hoe gaat het met je? Kun je nog wel hardlopen met die volle buik:-)

Voor iedereen heel veel sterkte en succes!

Ik ben nu een paar dagen ook bezig met Puregon. Wie doen dit eigenlijk nog meer? Lees meer over andere dingen.. Ik moet zeggen dat het twee keer prikken niet echt fijn is en dat ik nu heel langzaam ook wel wat last van mn buik begin te krijgen, maar het is allemaal nog te doen. Komende vrijdag hebben we de eerste echo. Ik hoop zo dat er veel eitjes te zien zijn. Ik voel me net een kip die aan het broeden is haha.

Voor iedereen een fijne zondag! Liefs Nan

Geplaatst

Hallo meiden vannochtend het verlosende telefoontje gehad.

Manlief,familie en vrienden waren nog zenuwachtiger dan ikzelf was geloof ik.

Soms komt zo een stoere houding toch wel goed van pas.

In ieder geval goed nieuws gehad :headbanger:

Vanmiddag om 13:45 had ik de Tp.

Super blij natuurlijk en nu maar gaan wachten,over twee weken Zt doen.

Groetjes en succes allemaal...

Geplaatst

Voortraject:

Sabine: start Lucrin 16 april

Isa: start decapeptyl 17 april,start puregon 29 april

Miepie80: start decapeptyl 21 april, start Puregon 12 mei

Francis: start lucrin 3 mei Gonal f 11 mei

Tess: 1 mei decapeptyl, 12 mei Puregon

Joske: ca. 5 mei Deca, 13 mei Gonal F

MommySoonIHope: 5 mei decapeptyl, 19 mei puregon

Vonnie: 5 mei start Decapeptyl, 8 mei Menopur

Nan1980: 10 mei start decapeptyl

Tadine: 13 mei Synarel 14 mei Gonal F

Zomer: 13 mei Decapeptyl, 27 mei Gonal F

CenA: 14 mei start Lucrin, vanaf 24 mei Gonal F

Nanoes: 20-05 Deca, 21 mei Gonal F

Kaartje: 24 mei decapeptyl

Pieternel: 22-04 deca, 25-05 deca&Gonal F 225

Echo:

Isa: 29 april

Tess: 12 mei

Sabine: 14 mei

MSIH: 17 mei

Kimmie: 1e 21 mei, 2e 25 mei, 3e 27 mei

Zomer: 26 mei

Pieternel: 17 mei en weer op 25 mei

FM (Follikelmeting):

Vonnie: 12 mei eerste, 15 mei 2e FM, 17 mei 3e FM

Miepie80: 18 mei 1e FM, 21 mei 2e FM, 23 mei 3e FM, 25 mei 4e FM

Francis: 19 mei 1e fm, 21 mei 2e fm, 23 mei 3e fm

Tess: 19 mei

MSIH: 25 mei

Zomer: 2 juni

CenA: 3 juni 1e fm

Tadine: 21 Mei 1e Fm 25 mei 2e Fm

Nanoes: 26 mei

Pieternel: 2 juni

Punctie:

Meisje81: 17 mei

Vonnie6: 19 of 20 mei

Object: 21 mei

Tess: 25 mei

Tadine: 27 Mei.

Miepie80: 27 mei

Francis: 28 mei

Terugplaatsing:

Witje: 2 mei, 1 cryo tp, 10 cellig

Cin: 4 mei

meisje81: 20 mei

object: 24 mei

Tess: 27 mei

Tadine: 30 Mei

Testen:

Witje: bloedtest 14 mei

Guusje: TP 15 mei -bloedtest 27 mei

Rain28: TP 21 mei -bloedtest 4 juni

Tess: 11 juni

Tadine: 14 Juni

Gast Nan1980
Geplaatst

Nan1980: 10 mei start decapeptyl, 27 mei puregon

Echo:

FM (Follikelmeting):

Nan1980: 4 juni 1e FM

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Gast Nan1980
Geplaatst

@Tadine: spannend!!! fijn dat je goed nieuws kreeg en ik ga voor je duimen

Geplaatst

Voortraject:

Nan1980: 10 mei start decapeptyl, 27 mei puregon

Echo:

FM (Follikelmeting):

Nan1980: 4 juni 1e FM

Punctie:

Terugplaatsing:

Miepie80: 30 mei

Testen:

Miepie80: 14 juni

Guusje, kan me helemaal voorstellen dat je hoofd nu niet helemaal staat naar onze verhalen... maar ik blijf toch heel heel stiekem nog hopen op een wondertje morgen.

Tadine, super dat bij jou de TP ook doorgegaan is! Bij jou de TP wel soepel verlopen?

Nanoes, ik hoop dat je punctie net zo "relaxed" zal zijn als dievan mij... eerst op naar een goede FM deze week!

Geplaatst

Meiden die deze week de Fm hebben heel veel succes..

@ Guusje sterkte morgen meis, heb nog een klein beetje hoop voor je!

@ Mientje, balen voor je dat de Tp pijnlek was voor je, nu maar hopen op een goede afloop.

Bij mij verliep het goed, de wachtijden liepen wat uit, en met een volle blaas was dat wel even afzien hahahahaha..

Maarja heb me dr doorheen geworsteld en is goed gekomen.

Had mn mams meegenomen (en husband uiteraard) en die vondt het toch wel heel bijzonder allemaal.

Gr Tadine.

Geplaatst

Ha Nan1980! Goed weer van je te horen, ik vroeg me al af hoe het met je ging. Hier gaat het goed hoor! Ik heb vanochtend nog hardgelopen, maar ik begin het wel te voelen hoor. De stokjes beginnen zo af en toe aardig te rammelen en ik schommel wat in energie, maar hardlopen gaat nog wel. Nog wel....

Ik kwam vandaag op het einde tijdens het lopen de man met de hamer toch wel even tegen. Ik ben doorgegaan, maar het viel me best zwaar op 't einde. En dan heb ik ongeveer 6 km gelopen, waar ik dan ongeveer 45 min. over doe. Ik vind dat voor nu niet verkeerd hoor.

Hoe gaat het met jou? De vorige keer gaf je aan de je moe was en weinig fut had om dingen te doen. Hoe is dat nu? Ik zag dat je aankomende vrijdag de 1e fm hebt. Ik donderdag! Spannend he??

Pfff... omdat ik me eigenlijk best goed voel, ben ik best bang dat de eitjes niet goed groeien. Ik hoop maar dat ik donderdag al ergens tussen de 5 en 10 mooie eitjes ga zien. Er gebeurt wel het e.e.a. in mijn buik, dat voel ik echt wel, maar ja... die onzekerheid.

Guusje meid, 't klinkt niet goed... ik vind het zo ongelooflijk rot voor je. Bah!

Tadine, nu met goede moed de wachtweken in!

Gast Nan1980
Geplaatst

Hey Angela! Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels al zo lang niet meer gelopen dat ik bang ben dat ik het helemaal niet meer kan... Goed hoor en fijn dat het bij jou nog zo goed gaat. Met mij gaat het redelijk. Ben erg ziek geweest. Geen bijwerking gewoon puur pech dat ik een griep kreeg. Ik heb sinds vandaag erg last van mn buik. Alsof ik ongesteld moet worden ofzo. Beetje het idee dat alles op en neer schommelt en moest vanavond na het prikken ook weer huilen. Word soms niet goed van mezelf haha. Ik voel mezelf nu net een legbatterij kip die hoopt dat ze vrijdag flink wat eieren heeft. Ik vind het ook wel spannend hoor en wel leuk dat we beetje gelijk op gaan! Liefs Nanna

Geplaatst

Nan joh, je pakt het hardlopen later wel weer op. Je lijf herkent het nog wel, maar je conditie moet je weer opbouwen. Komt wel goed. met een beetje geluk zal het nog heel lang duren voordat je het weer kunt oppakken.... Wat dacht je van pas over zo'n 9 maanden? Ik zie mezelf ook niet nog heel lang doorlopen hoor. Na de punctie zal het toch even wat rustiger gaan worden op dat gebied. Een ding tegelijk!

Vervelend dat je zo ziek bent geweest. Bleh, de griep is zo klote! Jouw buik zal vast reageren op de Puregon. Ik doorloop het lange schema, dus bij mij gaat het ietsje langzamer allemaal. Jij zit op de sneltrein, dus ja, die eitjes maken een flinke groei door in heel korte tijd! is het niet gek hoor dat je je een beetje kippig voelt, haha! De emo's zijn heeel herkenbaar. Bij mij schommelt het ook en ik had laatst op weg naar huis (kwam van het werk) zelf dat ik echt ineens de tranen in de ogen had staan. Zo stom! Gelukkig weet ik dat het door de hormonen komt en het dus even bijhoort. Dat stelt me ondanks de verwarring dan toch weer gerust.

ja, leuk dat we gelijk op gaan! En ook met Pieternel! Sterkte deze week en we spreken elkaar gauw weer.

Geplaatst

Helaas meiden, ik ben van de mei bank af gevallen. HCG was nu 2. Ondanks de tegenvaller ben ik wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.

Guusje

Geplaatst

Sterkte Guusje.

Echt K.. voor jullie

Ik heb mijn punctie gehad en dat ging alles behalve makkelijk. Er is 4x door bw geprikt 2x links en 2x rechts. 1 x zat de naald verstopt en moest er een nieuwe aangekoppeld worden. Het roesje viel ook nog eens verkeerd, wat ik toe gediend kreeg. Misselijk als een hond bahhhh 2x ovegeven. Ook veel napijn. In het begin was het echt wel te doen, verder in de behandeling niet meer. Dit kwam voornamelijk doordat het roesje bij mij niet goed viel. Dus dames niet bang worden, want dit komt maar zelden voor 1 op de 20 werdmij verteld. Dus het is echt wel te doen als alles goed gaat.

De verzorging en de nazorg in het UMCG was top!!!! Lieve mensen deze keer.

Debsie

Geplaatst

Debsie, zo dat was dus een flinke tegenvaller...wat anders dan dat ik je had voorgeschoteld. Zo zie maar, het is bij niemand gelijk en ook per punctie niet.

Laat jezelf maar even lekker vertroetelen de komende dagen en dan op naar een mooi resultaat!

Guusje, ach je wist het eigenlijk al wel hè, maar toch blijft altijd dat ene kleine sprankje hoop nog bestaan. Heel veel sterkte meis!

Miepie80, dank je wel. We gaan er weer voor! En voor jou: hou 'm deze keer vast hè!!!!

Geplaatst

Guusje balen meis echt kl...!

Heel veel sterkte.

Debsie vervelend dat het zo tegenviel, rustig aan doen nu en even lekker laten verwennen.

Ik heb vandaag even een flinke terugval gehad, kon gelukkig vrij nemen op mn werk en heb heerlijk een middagje alleen doorgebracht.

Alles voor mezelf op een rij gezet en even heerlijk liggen slapen vanmiddag.

Voel me gelukkig nu weer stukken beter.

Wat het toch allemaal met een vrouw doet he.

Groetjes Tadine.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden