Jump to content

Recommended Posts

• Replies 369
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

ok thnxx

ik heb trouwen snet ff gereageerd op je mailtje van de recepten maareh.. dat wordt een drama met mij

het lukt me weer niet!!

Posted

Hallllllloa, even tussen de bedrijven door hahha, (zit aan de foon met Nat. Nl-en) José": het is een "originele"tummytub, dus geen neppert, bedoel je dat??

Ik zal nog een fotootje plaatsen van haar onderste deel, ze zit gewoon op haar kontje haha. Maar ze is idd wel een grote baby he? Tenminste dat zeiden ze op het cb haha. dus ja...ik weet het ook niet, ze past er in ieder geval qua breedte nog makkelijk in hahaha.Foto-YW3CNSWK.jpg

Posted

wat is dat toch een leuk ding die tummy!!

maar goed als milan er niet meer lang in kan dan ga ik er maar geen halen!!

leuke foto hoor sab

volgens mij geniet ze er enorm van!!

groetjes rosalie

Posted

Hey Roos,

ze hebben ook nepperts, die zijn een heel stuk groter en zelfs die "dikke "baby waar Carolijn mee op de foto staat die zit ook nog in zo'n nep tummytub!! (vorige week geloof ik geplaatst, zitten ze samen op de bank) Wie weet gaat het dan toch passen en volgens mij zijn ze niet zo heel duur hoor..... Gewoon even gaan kijken.

Posted

José, ik vergeet je vragen te beantwoorden hahaha, sorry,

Ze gaat in de badkamer in bad. Ik kleed haar in haar kamertje om en dan neem ik haar in een badcape mee naar de badkamer. Terug gaat ze in de badcape met een handdoekerom heen mee.

De tummytub staat op de standaard van het badje. Dit badje hebben we gekregen vanmijn nichtje en is een jaar of 6 oud hoor. Het badje is nu bij mijn zusje en de standaard hebben wij gehouden. Mijn zusje heeft de wasmachine in de badkamer staan en daar gaat ze de beeb op in bad doen.

Waar staat ze bij jullie op dan?

Zo baddertijd hahaha, tot later!

Kus Sab

Posted

Sab; wat een geweldige foto!

Wat zit Carolijn heerlijk!

Wij hebben ook geen tummitub Roos, we hebben ze gelijk in bad gedaan.

Vinden ze prima. Ze schijnen wel de tummietub helemaal geweldig te vinden omdat het zo lekker compact is.

Lau; wat vreemd dat Thomas zo raar slaapt.

Hoe is het vannacht gegaan? Zal hij zo aan het dromen zijn?

Corine; wat heerlijk dat Famke zo goed heeft doorgeslapen in haar nieuwe bedje! En voor jou ook lekker, dan heeft moeders ook goed geslapen!

Moeilijk hoor wat je je oppas moet betalen. Mijn nichtje is 14 en zij heeft veel ervaring met kinderen. Heeft meerdere gezinnen waar ze oppast.

Het klinkt jong maar het is een pittige tante die weet hoe het werkt zeg maar.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook een fijner gevoel vind als ze met opa en oma zijn hoor, maar die passen al op als ik ga werken en anders komt er zoveel belasting op hun schouders.

We gaan het meer doen als we een verjaardag of feestje hebben in de buurt en dan geven we de laatste voeding zelf.

Ze hoeft dan eigenlijk alleen maar op de bank te zitten om het maar even zo te zeggen (en natuurlijk goed opletten!). Als er dan wat is ben ik binnen 5 minuten thuis.

En ik denk dat ik gewoon die drempel een keer over moet.

Kijk het hoeft niet elke week maar is het is ook wel eens leuk er samen op uit te gaan!

Posted

Beau, gisteravond weer even gehuil. Echt vreemd. Soms denken we dat ie het erom doet; huilen totdat papa of mama komt; even knuffelen en hij vindt het weer goed en gaat lekker slapen. Thomas is ook degene die zeer eenkennig uit de hoek kan komen. Kijkt ie je het eerste moment nog lachend aan, het volgende moment begint met een pruillip en eindigd in een huilbui tot krijsen aan toe.

Ook wij zullen het buurmeisje eens moeten gaan proberen met ons kroost. Haar moeder is dan (hopelijk, haha) in de buurt als het op vragen aankomt. De laatste voeding is hier om 19.30, dus dan kunnen we om 20.00uur in een restaurant zitten of ergens gaan borrelen.

Hey josé hoe is het met afbouwen van borstvoeding? Redt je het al alleen 's nachts te geven?

Ik heb gisteravond voor de eerste keer niet gekolfd. Viel best mee vanmorgen.

Welterusten meiden, ik ben hier geloof ik home alone?

Laura

Posted

Hallo meiden,

Even een berichtje van mij... Heb vandaag een flinke baaldag, vanmorgen bij de psycholoog geweest... Behoorlijk overspannen... Pfff, hopelijk morgen weer een betere dag. Kan me maar moeilijk concentreren vandaag, zelfs lezen op het forum lukt me niet helemaal. Morgen hopelijk wel weer. Zodra ik me weer wat beter voel, ga ik weer even teruglezen hier op het forum. Maar ik kruip nu even lekker op de bank. Wat kan zo'n gesprek met een psycholoog veel met je doen zeg, ben helemaal op in mijn hoofd na het gesprek. Marissa is bij mijn schoonmoeder vandaag, het liefste wil ik nu even lekker met haar knuffelen, maar ze geniet daar ook lekker vandaag. Fred haalt haar tegen half vijf weer op...

Meiden, ik lees jullie berichtjes hopelijk snel weer bij.

Liefs Bianca

Posted

hey lieve bianca,

doe lekker rustig aan meis!!

je zal nu wel lekker aan het knuffelen zijn met je kleine meid!!

geniet maar lekker!!

dikke knuffel van mij en milan

Posted

Bedankt meiden... Heb inderdaad even heerlijk met Marissa zitten knuffelen toen ze weer thuis was. Had dat ook echt ff nodig.

Ik kom er beetje bij beetje achter dat de behandelingen, de moeilijke zwangerschap (waar ik nu pas over praat, toen ik zwanger was dacht ik altijd: Niet klagen, ben allang blij dat we dit mee mogen maken. Maar makkelijk was het niet...) de zware bevalling, waar ik nog iedere dag last van heb (pijn onderrug en het litteken is ook nog erg pijnlijk - moet nog aan het litteken geopereerd worden, maar doe dat wanneer ik zelf weer wat rust heb terug gevonden.) toch meer sporen heeft achtergelaten dan ik zelf eerst in de gaten had... Ik ben gelukkig wel weer zover dat ik er vertrouwen in heb dat het met Marissa haar voedingsprobleem beter zal gaan, en kan nu ook meer van haar genieten. Na al die ziekenhuisopnames is het nu het moment om echt te genieten van ons wonder! En dat lukt me gelukkig ook goed. Maar ik voel mezelf nog lang niet goed en dat herstel is een lange weg. Een hele lange weg... Ik zou zo graag weer ons normale leventje willen oppakken, ik ook weer aan t werk, maar dat zit er nog niet in. Durf dat nu ook nog niet, ben bang dat ik me dan weer volledig op mijn werk ga storten en de problemen (het verwerken van alles) daardoor weer weggeschoven wordt, waardoor ik dan over een tijdje weer overspannen ben.

Sorry meiden voor mijn geklaag...

Ben wel opgelucht dat ik nu hulp heb en de gesprekken bij de psycholoog zijn goed, maar erg vermoeiend. Het lucht wel op in mijn koppie, maar weet nu ook dat het nog een lange weg is en dat doet best wel pijn...

Liefs en bedankt voor jullie lieve woorden!

Guest Amanda
Posted

Bianca, ik kan me voorstellen dat het er nu uitkomt bij jouw. Het heeft ook allemaal niet echt meegezeten. Heel veel sterkte met alles veerwerken, neem je tijd, werk komt wel. Sterkte meis.. en lucht hier je hart maar!

Amanda

Posted

Lau;

Wat raar van Thomas, het is zo te lezen jantje lacht jantje huilt.

Vervelend hoor! DAt is wel eens lastig hè, als ze ouder zijn kunnen z ezeggen wat er met ze aan de hand is. Nu moet je maar "raden" wat het is.

vind ik ook wel eens moeilijk hoor!

Ga lekker uit eten met je hubbie! Zoek een restaurant lekker dicht in de buurt.

Zodat je binnen no time weer terug kan zijn indien het nodig is.

En als haar moeder in de buurt is moet het toch wel kunnen?

Niks doen wat je niet wilt hoor; maar zo heb je ook weer eens lekker tijd voor elkaar!! Je hebt de kinderen, je werk, het is best druk zo!

Maar meis, zelf weten hoor; doen waar je je goed bij voelt!

Bianca; veel sterkte meis! Het zit jullie allemaal niet mee!

Ik vind je helemaal niet klagen hoor; je kunt het hier lekker kwijt bij ons, daar zijn we ook voor, niet alleen voor onzin-gepraat.

Hou je taai en denk goed om jezelf!

Sab; wat een leuke avatar heb jij!! Leuk hoor met je hubbie erbij!

Joos; hoe is het met jou?

Posted

Lieve meiden,

Het gevoel op dit nieuwe forum is net zo goed, zo niet beter als op het oude forum!!!

Bianca, wat goed van je dat je hulp hebt gezocht! Ik weet uit ervaring dat dit geen makkelijke optie is. Ik heb er echter geen seconde spijt van gehad en schaam me er niet voor. Jij hopelijk ook niet. Je geeft zelf al een verklaring; moeizame zwangerschap, ellendige bevalling en daarna ook een en al verdriet rondom haar klachten / reflux. Logisch dat je nu even door de bbomen het bos niet ziet! Kom hier maar spuien als je het even niet trekt, en voel je niet schuldig t.o. Marissa. Als jij je goed voelt, kun je alle liefde geven die ze nodig heeft! Dikke digiknuffel!

Beau, ik zal de stap inderdaad eens gaan wagen. Mijn buuf wil dolgraag oppassen, dus misschien als ik dan de fles vervroeg naar 19uur, kan ik om 19.30 in het restaurant zijn haha.

Hey meiden, zondag en vandaag heeft mijn span fruithap gehad. Zondag peer; iets te veel kleine stukjes erin gelaten, Iris had er moeite mee (domme mama). Vandaag peer met banaan en Iris zat geweldig te smullen. Thomas vond het niet zo geloodf ik, maar toch pp 10 lepeltjes erin gehouden haha.

Net was een buurmeisje aan de deur. Ze merkte vanmorgen dat er een kat in haar kantoor had gezeten; voetafdrukken op bureau en een stoel vol haren; misshcien is het onze kat!!!

Helaas kon ik haar zo snel niet vinden, en is ze alweer weg? Robbert is nu nog een keer kijken met voer....... O, wat hoop ik dat we haar terug vinden!!!

Nou, CSI is er weer, dus ga ik daar maar even gluren.

Toedels

Posted

he meisjes,

laura hoe is het met je kat..al gevonden..ik weet hoe het is hoor, ernie hier ook wel eens 2 dagen kwijt geweets, verschrikkelijk bezorgd hoor. Sterkte! Ging het goed met het buurmeisje?

Op het KDV vertelden ze ons dat FAAS toch moelijk alleen kan amuseren, dat hij veel aandacht wilt en veel van stemming veranderd...dat wisten wij al hahah net als Thomas..Hij trekt dan weer een pruillip, dan krijst hij echt heel hard en dan is hij weer aan t lachen..als hij je ziet en je loopt langs dan gaat jhij ook brullen..

Bianca, meid wat goed van je dat je hulp hebt gezocht en dat je er iets mee gaat doen!!

Ik weet et is makkelijk gezegd maar echt je hoeft niet te doen of het goed gaat als je je ook wel verdrietig voelt. dikke knuf!

beauke, wat een lieve meisjes!!!!!!!!!!!!!!!je avatar..

Iedereen dikke kus Cynthia

Guest Vonnie
Posted

Bianca,

Misschien wat laat, maar niet minder gemeend...wat goed dat je hulp hebt gezocht. Die stap is vaak het moeilijkste om te nemen! Ik kan me voorstellen dat zo'n gesprek met een psycholoog je heelemaal uitput, alsof je een marathon hebt gelopen. Maar ze gaan dan ook tot op de bodem. En het is nog al niet niks wat jullie de afgelopen tijd allemaal hebben meegemaakt. Eerst die verschrikkelijk lange medische molen (met alle onzekerheid van dien), dan een ontzettend gewenste maar niettemin moeizame zwangerschap waarbij jezelf denkt "ik heb hier zoveel voor moeten doen, ik moet dit wel mooi vinden"maar eigenlijk voel je je helemaal niet lekker. Vervolgens een zware bevalling, bijna een half jaar al aan het herstellen terwijl je kleine het ook nog eens heel moeilijk heeft.

Als je het zelf zo na leest (en ik zal misschien hier of daar de plank misslaan of iets vergeten) dan is het toch niet zo gek dat je je nu enorm leeg voelt!?

Meis, neem de tijd om alles op een rijtje te zetten (het zal een lange rij zijn denk ik) en je klaagt echt niet hoor! Wat mijn mede-forumvriendinnetjes al schreven: "wij zijn hier niet alleen voor de lol maar ook voor de serieuze zaken!".

Dikke knuf,

Posted

Hoi meiden,

even hier een berichtje ipv in het andere topic. Gisteravond een beetje rot avond gehad. Het gaat helemáál niet goed met mijn moeder. Ze heeft zó ontzettend veel pijn joh, zo erg....De morfine mag maar 4x per dag, nou ja maar..., toegediend worden en dat is gewoon niet voldoende..

Zo kan het niet langer door gaan en ze gaat vandaag weer onder de scan, ik weet niet precies waarom hoor..

Verder is er de keuze, of niets doen(geen optie iegenlijk ivm veel te veel pijn) of opereren. Maar dan niet de operatie aan de dikke darm, want dat kan de dikke darm niet aan op dit moment. In plaats daarvan gaan ze de dunne darm loshalen van de dikke darm en krijgt ze tijdelijk een stoma. Dan wordt de dikke darm ontlast en wie weet kan ze dan goed aansterken voor de "echte" operatie...

Al met al geen sinecure dus.

Mijn vader had het gisteravond erg zwaar en toen zijn we uiteraard even naar hem toe gegaan. Valt niet mee hoor om je vader zo te zien, hij heeft het er vooral moeilijk mee om zijn meisje zoveel pijn te zien hebben. (en mijn moeder is absoluut geen piepert) Gelukkig maakt zijn kleindochter een hoop goed maar toch..

Ik had er al een naar voorgevoel over toen ze het ziekenhuis inging....

Ik moest het even kwijt, sorry...

Vandaag inderdaad met Caro naar het cb, brrr, ben er gewoon nerveus voor stom hè?

Ik ga even naar de tantes, wellicht vrolijk ik daar van op.....

Gr.Sab

Posted

Lieve Sab,

Ik heb het al een paar keer gezegd en nu weer, ik vind het zo erg voor jullie!!!!

Wat moet het moeilijk zijn om haar zo pijn te zien hebben.

En helemaal niet sorry zeggen omdat je het erover hebt!

We zijn hier voor onzinpraat, maar ook voor serieuze berichten en we leven echt met je mee.

Dus meis, praat er maar lekker over!

Ik hoop gewoon echt dat je moeder straks minder pijn heeft,

Wat moet het verdrietig zijn voor jou haar zo te zien liggen.

Hou je taai en een hele dikke knuffel voor jou!:hug::hug:

Posted

thanks, kan niet veel meer zeggen, zit met tranen van je lieve berichtje . Lief dat jullie zo meeleven,doe me echt goed. Ben blij met jullie lieverds!

love001.gif

love001.gif

kan de andere smiley niet vinden...

Posted

oh lieve sab.......sjonge wat een vervelende situatie............het zit je moeder niet mee!!!!!

ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat die stoma rust gaat geven en dat dat de oplossing is voor haar!

En dan ook nog naar het CB voor een spuit...brrrrrrrrrrrr...ik weet het...niet leuk....wij mogen vrijdag!

Jongens wat een dag vandaag.......de poes van laura is dood.......dat gaat wat beloven vandaag!

Sab laura en ook bianca...allemaal een dikke knuffel!

Posted

hey sab,

ik wil je ook heel veel sterkte wensen met je mams!!

ik weet hoe vervelend het is om je ouders zo te zien!!

geef ze maar heel veel dikke knuffels!!

dikke knuf van mij

Posted

ja het is een beetje dramatisch gesteld met onze ouders allemaal he Roos? Wat een toestanden, ik hoop dat het hier bij blijft hoor Joos!! Niks meer beloven...

hoe is jouw moeder onder de chemo Roos?