Ga naar inhoud

Onze zoon Tygo is geboren

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Chantal,

Ook ik kan me voorstellen dat dit voor jullie een spannende periode is. Maar wat hebben jullie een mooi mannetje en wat goed dat hij zelfs al z'n oogjes open heeft gedaan.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs, Dorine

• Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Chantal

met tranen in mijn ogen heb ik de foto´s van jullie ventje bekeken, ik ben zo blij te lezen dat het goed gaat, stabiel lijkt mij al een enorme overwinning!

Wat moet het moment dat hij zijn oogjes opendeed een enorm vertederend geweest zijn!!!!

Logisch dat alles eng is maar hij doet het erg goed zo te lezen, dat moet jullie enorm steunen.

veel sterkte in het ziekenhuis en ik kijk uit naar je volgende update

lieve groetjes

Babeth

Geplaatst

Lieve Chantal,

Wat een ontzettend mooi kereltje is Tygo. Ik schoot echt vol bij het zien van de foto's.

Het voelt zo vreemd...jij liep maar 2 dagen voor op mij. Bij het zien van de foto's van Tygo besef ik ineens heel goed wat er in mijn buik zit.

ECHT EEN PRACHTVENTJE hebben jullie gekregen zeg!!!!!

En wat een mooi moment moet dat inderdaad geweest zijn dat hij voor het eerst zijn oogjes opende...(zwijmel)

Ik ben blij dat Tygo stabiel is en dat het de goede kant op gaat.

Snap heel goed dat de gesprekken met de arts erg eng zijn...je blijft bang voor slecht nieuws.

Nou lieve Chantal, geniet lekker van jullie kleine mannetje...en KOP OP!!

Tygo is een echt knokkertje..super!!

Veel liefs Nicole

Geplaatst

Chantal, wat een fantastisch, dapper mannetje. En wat een ontroerende foto's...

Ik hoop dat je vanmiddag een positief gesprek zult hebben met de arts!

Liefs, Nine

Geplaatst

Chantal, wat een mooie foto's van jullie mannetje!

Ik zit hier met tranen in mijn ogen ernaar te kijken. Ook het besef dat wij augustus-mama's al zo'n mooi babytje in onze buik hebben met alles erop en eraan.

Zo fijn om te lezen dat Tygo stabiel is en dat hij al zijn oogjes naar jullie heeft geopend. Hoop dat het gesprek van vanmiddag ook weer hoopvol en positief is.

hele dikke knuf

Geplaatst

Chantal en man,

Natuurlijk ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een prachtige foto's van jullie mannetje en wat een enorme vechter is het nu al.

Had je verhaal al gelezen, maar nog niet gereageerd. Het is echt een heel mooi ventje om te zien en wat mij meteen opviel wat een enorme bos met haar heeft hij al haha. Zo schattig om te zien.

Veel sterkte nog en hopelijk sterk hij snel aan en mag hij mss over een paar maandjes lekker met jullie mee naar huis om in zn eigen bedje te slapen.

Geplaatst

Wat een onwijs prachtig manneke, en wat heerlijk dat hij zijn oogjes geopend heeft, wat een euforie zullen jullie gevoeld hebben. We leven hier met z'n allen mee met dat kleine vechtertje.

Geplaatst

Wat een vechtertje is jullie Tygo...en wat een mijlpaal nu al dat hij zijn oogjes open doet.

Wat zou dat jullie goed hebben gedaan! Ik hoop dat jullie veel positieve dingen te horen krijgen met t gesprek vanmiddag.

Geplaatst

Hallo Chantal,

Ik heb de foto's wel 6x bekeken, zo onder de indruk ik ben van dit aandoenelijke ventje. Dat de nieuwe medicijnen maar heel snel aan mogen slaan, zodat de arts morgen met jullie weer kleine stapjes de goede kant uit kan bespreken.

Liefs Pien

Gast Nienke79
Geplaatst

Super foto's Chantal, dat hij maar heel snel aan mag sterken! Een echte vechter blijkt het te zijn, knap hoor.

Lfs, Nienke

Geplaatst

Hoi meid,

Jullie kleine is een echte vechtertje, ik hoop dat die snel veel aankomt en met jullie mee naar huis mag..

Ons kleine is met 34 weken geboren en dat was voor ons ook echt schrikken.. hij is nu 6.5 maand en is een echte flinkerd

Ik hoop goeie berichten te lezen van jullie kleine manneke..

heel veel sterkte!

Geplaatst

Lieve \Chantal,

Ik zit ook met mijn adem in naar de foto's te kijken.... wat een prachtig menneke!! We blijven met z'n allen voor je duimen!!!

liefs Yvon....

Geplaatst

Waauuuwww.....wat een prachtig minimannetje!

Bezie met tranen je mooie foto's. Ik ben enorm onder de indruk.

Niet alleen Tygo is een enorme vechter, jullie ook en daar heb ik veel bewondering voor.

Hoop dat het gesprek goed is verlopen en nog meer hoop heeft gegeven.

Geplaatst

Chantal, wat een knapperd! Zo klein, zo compleet... en al zo'n vechter!

Wat zullen jullie trots zijn! Maar wat zal het ook zwaar zijn... hoe is het nu met jou, lichamelijk en geestelijk?

Knuffel!!

Gast Sannie66
Geplaatst

Chantal, wat een prachtige foto's van jullie kleine, grote man! Altijd heel confronterend om al die slangetjes te zien, maar het is volgens mij echt een vechtertje!

Geplaatst

chantal

Hoe is het nu met jullie en met Tygo

Gaat het nog steeds zo goed?

Ik heb ook de fotos bekeken

ik heb er ook geen andere woorden voor dan zo klein, zo compleet zo kwetsbaar maar toch ook al zo sterk

Mooi manneke!

het gaat jullie goed

het allerbeste!

liefs claudia

Geplaatst

hoi dames

ik hoopte dat er mogelijk een nieuw berichtje was van Chantal

lieve Chantal, weet dat velen hier aan jou en de kleine Tycho denken!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Inderdaad.. ik hoop dat je snel in de gelegenheid bent iets te schrijven! Alhoewel ik ook heel goed begrijp dat je pet er totaal niet naar staat, omdat je het heel druk hebt. Ik hoop dat alles goed is met jullie en kleine Tygo.

Liefs Pien

Geplaatst

Elke dag weer even kijken of er een berichtje van je is. Ik denk vaak aan jullie en kleine Tygo. Hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Heel veel liefs,

Geplaatst

chantal,partner en tygo

Ik wilde ook even laten weten dat ik aan jullie denk!

hopelijk gaat alles harstikke goed!

en ben je gewoon druk met heen en weer rijden naar het ziekenhuis

en het verzorgen en voeden van Tygo!

hele dikke knuffel!!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Ook ik hoop dat Tygo het heel goed maakt ..kijk ook regelmatig even of er een berichtje is...maar net als iedereen al schrijft..je hebt vast je handen vol nu.

Groetjes Manon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden