Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vanochtend intake gehad bij de verloskundige in het ziekenhuis en weer en echo gehad en alls is top, ze lagen uitgebreid met z'n tweeen te zwaaien hihi..armpjes beentjes alles erop en eraan beide 3 cm groot. ben opgelucht ..nu eerst even een dutje doen.

liefs stiertje

ps ansje ji had toch ook een echo vandaag? hoe is dat gegaan?

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad en die was goed!!!Ben zo opgelucht en blij.

Wat wij berekend hadden klopt, ik ben vandaag precies 7 weken zwanger. Pff wat was ik zenuwachtig en toen liep het spreekuur ook nog eens uit.

Mooi kloppend hartje gezien, het is nu bijna 1 cm lang en alles zag er goed uit. Wat prachtig om je eigen kindje te zien in je buik.

Ik hoef nu ook niet weer een echo in het ziekenhuis en mag een verloskundige gaan zoeken. Gek idee dat we het ziekenhuis nu achter ons kunnen laten.

Stiertje wat fijn dat je weer een goede echo had! Super dat het goed gaat met de mini's en ze zijn al mooi gegroeid!

Janis hoeveel echo had jij in het ziekenhuis? Twee toch of heb ik het mis?

Cherry Ann hoe is het met jou?

Minoes hoe is het met jou?

liefs Ansje

Geplaatst

Hey Ansje wat fijn zeg! er valt vast een hele spanning van je af! :-) Maar wat snel dat je al naar de verloskundige mag! In Voorburg was het toen na 11 weken.

Bijzonder he om jullie kindje te zien!

Stiertej, wat gaaf lijkt me dat om twee wondertjes te zien "zwaaien"......... bijzonder hoor! Fijn dat alles goed was!

Uhm..... ik lees geen berichten over Dough, Gaat alles goed... Jullie hebben haar vast op een andere manier benaderd zeker.

Hier alles goed, de eerste week vind ik altijd relax de tweede het tegenovergestelde! :-))

Geplaatst

Stiertje, YES twee beebjes die zwaaien.

Ansje, wat fijn dat de echo goed was, en een mooi kloppend hartje hebt gezien, ik was ook zo zenuwachtig, zelfs voor de tweede echo en jah ik heb twee echo's gehad in het ziekenhuis, en mag nu naar de verloskundige. 27 juli hebben we daar de intake, denk dat we voor onze vakantie dan niet weer een echo krijgen, zal wel dan na de vakantie zijn.

Cherry-ann, De eerste week gaat ook snel voorbij, de tweede opzich ook wel, alleen de laaste twee dagen vond ik voorbij kruipen.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Liefs Janis

Geplaatst

Hoi hoi!

ik heb een vraagje; ik moet nu woendag, zaterdag en dinsdag 1500 pregnyl spuiten , dag 3,6,9. Houdt pregnyl je menstruatie tegen of heeft het er helemaal geen invloed op? Werden jullie ongeveer op de normale dag ongesteld of duurde dat langer? Ik wil graag weten of ik wat menstruatie betreft safe zit tot 1 augustus of dat ik in de laatste week wat kan verwachten op de wc.........

Liefs!

Geplaatst

@stiertje: WAt super dat jullie beide kindjes naar jullie zwaaiden:clap2:. Geweldig! Heb je je moeder al weer gesmst?

@ansje: Ook geweldig dat jullie het hartje hebben zien kloppen en nu gewoon naar de vk mogen!

@ cherry-ann: wij weten via hyves dat Dough is bevallen. Ze zal binnenkort haar verhaal wel komen doen hier denk ik.

Ik ben trouwens van alle tp's niet 1 keer voor de testdatum ongesteld geworden. Maar dat kan wel verschillen.

Geplaatst

He dames,

Stiertje en Ansje, wat heerlijk dat jullie beide een mooie echo hebben gehad. Krijg er bijna tranen van in de ogen, heerlijk zo'n bevestiging!

Cherry Ann, bij de eerste tp was ik een dag voor dat ik moest ongesteld geworden.

Vlg mij houdt de pregnyl in deze fase je lijf voor de gek omdat er puur zwangerschapshormonen worden ingespoten, zodat je lijf denkt dat je zwanger bent. Maar Dough is altijd goed in dit soort dingen maar die heeft nu vast wat anders aan haar hoofd!

Geplaatst

Geld de regel ongeveer 14 dgn na je eisprong nu ook? Want normaal wordt op dag 29 ongesteld....

Bah met die bolletjes ben ik iig safe en komt het pas als ik met de bolletjes stop....

Geplaatst

Hey dames.

Stiertje en ansje wat fijn van jullie goeie echo's van harte en nu lekker genieten.

cherry ja pregnyl laat het wel uit volgens mij mijn duimen draaien voor je.

Oja ik weet niet of ik dat hier al gedaan heb dough van harte meid met jullie super zoon.

Ik ga vanmiddag weer naar de dokter het gaat nog niet helemaal lekker dus ze moeten me maar even onder zoeken.

Verder heb ik niet zoveel oja afgelopen vrijdag mijn laaste werkdag gehad pfff zwaar huilen mijn clienten en de kinderen bah niks aan was pas om half 6 thuis en was om 3 uur al vrij haha.

En van mijn leiding gevende niks gehoor moet nog naar kantoor posvak leeghalen ik ben er helemaal klaar mee.

Iedereen een fijne dag mijn moeder ga ik zo halen

Liefs Jessica

Geplaatst

Hee meiden!

Hier ben ik dan weer, bevallen en wel! Zondag had ik stiekem al weeen, hihi! De rest heeft mij idd via Hyves benaderd, Cherry-Ann!

Ik heb verderop in het kort even mijn bevalling opgeschreven, kun je lezen bij mijn forum posts bij het topic uitgerekend augustus 2011.

De naam zet ik niet hier op 't forum. De meesten weten het misschien al, maar anders mag je altijd een pb-tje sturen!

Ik begeef me in een heel surrealistische fantastische wereld met man en ukkepuk. Naast herstelongemakken en borstvoedingsperikelen is het heerlijk!

Ansje, wat super dat je echo goed was!!!

En Stiertje ook weer 2 gezonde beebjes zien spartelen. Super!

Sissy, Johanna, hoe is het met jullie?

Liefs!

Geplaatst

he die dough ook al weer hier aanwezig dus. Lekker aan het genieten! Ik zal je verhaal in het andere topic wel even lezen. Ben erg benieuwd naar je bevalling ervaring.

@Minoes: vervelend dat je je nog niet goed voelt. Wat zei de dokter?

Wat lulig dat je niks van je leidinggevende hebt gehoord. WAt voor werk deed je?

Geplaatst

Dough, wat leuk dat je even wat laat horen en leuk dat je zo aan het genieten bent van je kleine man. Heftige bevalling heb je achter de rug meid. Ik heb net even je verhaal gelezen.

Gelukkig maar dat je dat snel vergeten bent als die kleine op je buik ligt, tenminste dat stel ik me altijd zo voor. Geniet lekker en we komen nog een keer met ons clubje bij je op kraamvisite!

Cherry Ann, ik weet niet of pregnyl je menstruatie tegenhoudt, ik heb zelf het idee van niet. De bolletjes daarentegen wel, maar die gebruik je nu niet.

Ik werd bij de eerste tp avond voor testdatum ongesteld en bij de 2e tp een dag na testdatum geloof ik, maar meestal voelde ik gewoon al wel dat het niet goed zat.

Bij de laatste tp voelde ik me een dag of twee voor testdatum ook echt anders, ik had wel buikpijn maar heel anders dan bij menstruatie.

Het is en blijft gewoon afwachten, hoe moeilijk dat ook is, sterkte in ieder geval met wachten en zoek veel afleiding.

Minoes, dus het gaat nog steeds niet zo lekker, bah zeg. Duurt wel lang he zo. Kan me voorstellen dat je laatste werkdag emotioneel was, aan je cliënten lag het volgens mij ook niet toch, waarom je daar weg wilde?

Karin duurt ook niet lang meer voor je de 20 weken echo hebt. Misschien is het al gevraagd hoor maar willen jullie weten wat het wordt?

Linda, hoe is het met Julian? En met jou natuurlijk hihi.

Ik moet nog één dagje werken en dan heb ik vakantieee, joehoe, volgende week lekker naar de zon, oh heb er zo'n zin aan. Ben erg moe steeds dus de vakantie komt ook wel op een welkom moment.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames.

Dough wat leuk hier wat van je te horen jij stoutert niks gezegt zondag haha geniet er lekker van.

Ik deed thuiszorg en aan mijn clienten lag het niet maar vandaag naar kantoor geweest en lag een zonnebril met een kartje bedank we zetten je in het zonnetje en de mensen die er zaten zeiden niks ik heb gewoon doei gezegt.

Ik heb teveel stress dubbel banen gehad en nu moet ik me bewijzen ja heel moeilijk voel me aleen onbegrepen en het gevoel dat ik getreiterd word bah zelfmoord neigen vroeg de dok ik zei dat niet maar wel aan gedacht haha toen begon mijn moeder te huilen maar goed ik moet gewoon me niet zoveel van andere mensen aan trekken maar dat is moelijk maar goed.

Ik wil jullie er niet teveel mee lastig te vallen dus blijf op de achter grond en ik zal op jullie reageren en ik kom er ooit wel.

Maar wil geen last meer zijn.

Succes allemaal en jullie horen wel wanneer ik weer ga beginnen.

Liefs Jessica

Geplaatst

Minoes lieve meid,

Vind het erg naar voor je dat je je zo voelt en hoop dat iemand je er snel mee kan helpen. Heb het gevoel dat het bij jou soms heel erg goed gaat en dan weer erg slecht, vervelend hoor!! Ik denk aan je en geef je vanuit hier een dikke digitale knuffel:knuf: en inderdaad jij komt er wel!!

liefs stiertje

Geplaatst

Dough heftig hoor jouw bevallingsverhaal maar ach...je krijgt er zoiets prachtigs voor terug! Mooie naam trouwens, hoor je in italie ook veel!

Geniet lekker van je mannetje!

Ansje laatste dagje werken voor jou heeeeeerlijk!! Ik moet vandaag en morgen nog. Waar ga je naar toe volgende week?

Cherry met die pregnyl kan ik je niet helpen ik heb het nooit gebruikt na een terugplaatsing want die heb ik in eigen cyclus niet gehad. Nog even doorbikkelen en dan komt jouw testdatum ook alweer dichterbij, ik duim me suf hoor!

Linda ik sms mijn moeder elke dag en zij mij ook want ze verveelt zich op vakantie hahaha. Ze zijn er al 4 weken en blijven nog 2 en eigenlijk is dat veels te lang maar ja...

Pfff ik ben ook echt aan vakantie toe zeg, zit echt op de grens...snauw mijn mannetje de hele tijd af..oeps!! Komt ook omdat ik nog steeds zo vreselijk moe en soms beroerd ben..volgens het ziekenhuis kan dat nog wel tot einde zwangerschap duren...AAARRGGHHH!!!

liefs stiertje

Geplaatst

hallo meiden

wat een een verhalen allemaal

met mij gaat het wel veel last van misselijkheid en pijn aan me borsten en ook flinke jeuk niet normaal meer dit heb ik nooit gehad

en als ik net al me vorige menstrutie ook 25 dagen er tussen zit dan ben ik dus nu 2 dagen over tijd en anders zaterdag pas maar ik mag pas volgende week donderdag testen er word hier al over dat ik zwanger ben en dat het een jongen word hih ja kom mij zus heeft maar drie meiden dus de wens van me ouder is tuurlijk een klein zoon hihi meisje is ook goed

veders moet ik toe geven dat ik af en toe al naar gebrorte kaartje zit te kijken hihi zelfs hebben we ook over de namen tot nu toe hebben we 2 namen jayjay en jiska hihi

@minoes dat van zelf moord ken ik ik ben dus vorig jaar er helemaal door heen gegaan geen baan meer relatie liep niet lekker en me kinderwens wilden niet tot ik naar de huisarts ging en zij vroeg hoe het met de kinderwens was kwam er alles uit maarja jij heb er aan gedacht ik heb 2 pogingne willen doen maar door een goede vriend er weer uit gekomen ben 3 maanden opgenomen geweest in een herstelingoord in wijchen daar veel aan me eigen kunne werken en om gaan met ons kinder wens daarom ook nu pas weer begonene

nou meid veel sterkte

gr sopje

Geplaatst

Lieve Jessica,

Je stoort mij iig niet met je verhaal, ik denk zo we zijn hier om elkaar te steunen en niet alleen met de behandelijng ook als het om iets anders gaat! Dus meis, als je je verhaal kwijt wilt gewoon hier neer zetten.

Hele dikke knuffel Janis

Geplaatst

Stiertje, ja ik heb vanaf vandaag vakantie! Oh ik ben zo blij dat ik lekker kan doen wat ik wil en lekker uit kan rusten. We vertrekken volgende week woensdag naar Griekenland, lekker naar het mooie weer toe.

Jij nog een dagje werken en dan kan jij ook gaan genieten. Wat vervelend dat je nog steeds zo moe en af en toe misselijk bent, is niet gek hoor dat je je af en toe op mannetje afreageert. Dat krijg je nu eenmaal als je je niet lekker voelt en mannetje begrijpt je vast wel. Je moet ook heel wat doorstaan met al die ongemakken. Nu je een tweeling krijgt gaat het met die hormonen ook dubbelop natuurlijk.

Nou ik hoop voor je dat het niet je hele zwangerschap duurt.

Minoes, doe je rustig aan meid en pas goed op jezelf en hulp zoeken he als je er niet uit komt. Je kan hier ook altijd je verhaal kwijt, dat weet je he? Je valt ons er echt niet mee lastig hoor, geloof dat maar. Sterkte meid!

Sopje je hebt al wat klachtjes lees ik, gebruik je bolletjes of spuit je pregnyl? Nog een weekje dus en dan weet je meer.

Liefs

Geplaatst

@Dough: ik heb je bevalling verhaal net gelezen. Een heel avontuur dus. Fijn dat alles goed gaat. Dus het gaat nog niet zo lekker met borstvoeding? Jij probeerd het in elk geval wel. Ik heb het helemaal niet geprobeerd ik heb ook hele gevoelige borsten dus moest er absoluut niet aan denken om borstvoeding te geven.

@Minoes: wat ellendig joh dat je je zo voelt. Wil je geen hulp zoeken want het klinkt vrij ernstig vind ik. En ja wat stiertje ook al zegt het ene moment ben je super opgewekt en het ander moment vreselijk down. In mijn familie heb ik veel borderliner's en jouw klachten lijken daar wel op.

Pas goed op jezelf!! En je kunt ons daar gerust mee 'lastig vallen 'hoor. Daar zijn we voor.

@sopje: spannend hoor die laatste week. Al die klachten zijn zo verwarrend.

@stiertje: dus je moeder verveeld zich op vakantie? 6 Weken is ook wel erg lang. Jullie gingen ook nog naar Italie toch?

@Ansje: je hebt vakantie!!! Als jij terug komt dan ga ik zo'n beetje dus moeten we 'het' maar even voor die tijd zien te regelen?

Mag je wel vliegen trouwens in de eerste weken van je zwangerschap?

Met mij gaat het goed hoor. Ben net weer ongi geworden en weer keurig op tijd!!! Dus eindelijk na 2 jaar zit het ritme er weer in! Morgen alvast de primolut halen omdat ik nu dus in Turkije ongesteld word en daar heb ik niet zo veel zin in.

Julian krijgt morgen vakantie. Vanmiddag heeft hij kennis gemaakt met zijn nieuwe klasgenoten. Er komen gelukkig een paar bekenden in de klas dat scheelt. Wel weer sneu want hij begint ziek te worden. Hij heeft altijd de pech dat hij in de vakantie ziek is.

Gisteren heeft hij weer nieuw gips gekregen. Misschien hadden jullie het al op hyves gelezen. Hij had met een potlood zitten porren omdat hij jeuk had en toen is de punt afgebroken. En dat ging irriteren natuurlijk. Dus opa en oma zijn met hem heen gegaan en nu heeft hij nieuw gips gekregen. Dit is nu het 4e gips al in 4 weken tijd dus hij houd ze goed aan het werk in het ziekenhuis haha.

Geplaatst

Hey dames

Ik heb geen bordeline dat hebben we al onderzocht.

Ik heb te veel meegemaakt vanaf dat ik al heel klein ben en dat maakt her er ook niet makelijker op.

Ik heb door de scheiding van mijn ouders spannings epilepsie gekregen en daar door paniek aan vallen en dat gaat nu redelijk.

Maar de wens van een kindje en dan het zo moeten verliezen dat doet zo'n pijn.

En iedereen om mij heen valt mij met dingen lastig waar ik niks aan kan doen heel irri ik moez knopen door hakken

Jullie zijn schaten ik doe dit met tel lan niet alles goed zien.

Liefs xxx mij

Geplaatst

@anje20 ik gebruik niks moest aleen voor me tp prignil spijten ik was op donderdag voor echo naar ziekenhuis geweest die ws niet goed toen ben ik vrijdag terug gegaan toen was die goed toen heeft utrecht mijn gebeld dat ik savond de prignil moest spuiten veders gebruik ik niks

net maar even ziekenhuis gebeld had gisteren kleinbeetje bruinbloed dus ik wist het niet hoe of wat bleek oud bloed te geweest zijn mis tog van me inesteling laten we hopen nog 6 dagen hihi als ik morgen nog niet ongi ben dan ben ik over tijd

gr sophia

sorry voor me taal fouten als die er in sta heb dislexy

Geplaatst

Hey lieve dames,

Lieve Jessica, hoop dat de huisarts je wat ondersteuning kan bieden. Misschien goed om het bij de wortel aan te pakken anders blijf je er last van houden. Het lijkt me heel zwaar en vermoeiend en helemaal als alles tegen gaat zitten. Ga je iets leuks met de man doen in de vakantie?

Sopje, nou jij heb ook al het ea meegemaakt zeg. Spannend die wachtdagen. Hoop dat het bruinverlies de innesteling is.

Ansje, lekker vakantie! Geniet er van, lekker bijslapen en relaxen.

Stiertje, arme stiertje man! ook bijna vakantie, maar lekker laten verwennen in het heerlijke italie! Ben jaloers!!

Dough, ik ga zo je verhaal lezen! De eerste baby van deze club is er!

Linda, fijn dat je in een goed ritme zit, hoop dat die primo nog wat geen roet in het eten gooit na de vakantie!

Janis, voel jij je al weer wat beter?

Gisteren hebben wij de 20 wk echo gehad. Alles lijkt goed! Zijn we heel blij om. Helaas lag popke op de kop helemaal beneden met de rug naar ons toe, hierdoor hebben we weinig gezien van gezicht en lijf etc. Was wel jammer maar ze hebben alles kunnen checken en het zag er goed uit. Ze hebben hard op mn buik moeten drukken, gistermiddag nog twee uur geslapen en toen wel wat last. Denk dat het de darmen zijn geweest. Het ging savonds gelukkig weer beter. We willen niet weten wat het wordt en gelukkig was het voor ons ook niet duidleijk te zien. Maandag moet ik weer aan het werk, bah. Vanmiddag babykamer checken en ga nog even shoppen.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hoi allemal,

Minoes; jeetje meid..... vind het echt vreselijk wat je allemaal door moet maken. De ivf- behandelingen op zich zijn al zo zwaar en als ik lees wat jij er allemaal nog bij heb word ik helemaal stil. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Ansje; Hele fijne vakantie! Heerlijk Griekenland! I LOVE GRIEKENLAND! geniet ze!

Linda; Hopelijk blijft het nu bij deze vierde keer gips! Ik moest stiekem wel even lachen hoor om het potlood verhaal! hihihi

Sopje; We lopen een beetje gelijk op ik mag 1 augustus testen, ik duim voor een mooie test voor ons beide! Succes met de slopende wachtdagen!

Stiertje; Wat onwijs balen dat je je zo ellendig blijft voelen zeg, zo had je het je niet voorgesteld! Hopelijk gaat dit echt niet de hele zwangerschap zo, dat mag niet hoor! Hou je taai!

Karin; Wat super dat de 20wk echo goed wat! Weer een mijlpaal! Leuk dat jullie het geslacht niet willen weten, dat hoor ik niet zo vaak meer! Heel heel heel veel plezier met het baby-shoppen! Ben benieuwd wat voor meubeltjes het worden!

Hier gaat het best aardig, voel me heel erg "zwanger" door de pregnyl, wel best rot.... Ik ga morgen een week op vakantie in eigen land dus tot over een week met hopelijk een goede uitslag....

liefs

Geplaatst

@cherry-ann: Alvast een fijne vakantie!!! Waar gaan jullie heen? Hopenlijk wordt het weer nog leuk anders is het ook zo jammer.

En dan hopenlijk kom je met heel erg goed nieuws terug!

Ja lach maar hoor om het potlood verhaal dat doet iedereen. Ik moest er zelf ook wel om lachen hoor het is ook typisch iets voor Julian.

@minoes: dikke knuffel voor je.

@Soppie: wie weet is het een innestelings bloeding. Ik hoop het voor je. Schrijffouten maakt niet uit hoor we begrijpen wat je bedoeld en daar gaat het om!

@Karin: Dus een mooie 20 weken echo gehad! En niet willen weten wat het wordt dus. Is ook wel zo leuk vind ik hoor. Wij wisten het ook niet en waren er van overtuigd dat het een meisje was dus was het een grote verrassing dat het een jongen was.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden