Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Linda, ja hij was aardig opgebrand aan het eind van de week. Maar nu heeft hij vandaag al z'n eerste zogenaamde margedag te pakken dus een lang weekend. Dat is ook wel even lekker voor al die startende kleuters. Een van de zwangere moeders had trouwens al 5 miskramen gehad, dus die had weer andere shit te verwerken en zo heeft ieder huisje zijn kruisje. Mijn man is ook niet heel enthousiast over Lutinus trouwens maar ja wat doe je er aan! Ik hoef het ook maar tot de testdag te gebruiken en dan ongeacht de uitkomst kan ik stoppen. Maar wat je zegt wel apart van die moeders v moedersdame, ik denk ook wel dat er bovengemiddeld veel moeders meedoen die de medicatie eerst zelf nodig hadden.

@ Tinkerbell, ja de pil slikken blijft gek! Morgen zit emmy nummer 5 er een week in en de spanning loopt dus al weer op. Vandaag heb ik wel zo'n chagerijnige-elke-bejaarde-in-de-supermarkt-die-mij-in-de-weg-loopt-die-ram-ik-dag, en dat heb ik altijd ongeveer een dikke week voor ik ongesteld word...pms denk ik...Dus daar word ik wel een beetje bang van maar misschien is het wel andere hormonale chagerijnigheid, laten we het hopen. En bovendien ik ben natuurlijk nog maar 1 x zwanger geweest en misschien was ik toen ook wel zo alleen was ik me toen nog niet zo bewust van m'n cyclus (en nu kan ik 'em uitschrijven tot in de details). Dus het zegt allemaal niks. Maar die 2de week sucks ja. Een vriendin van mij die verpleegkundige is stelde al voor om me in een tijdelijke coma te brengen zodat ik pas 19 september weer wakker hoef te worden maar dat leek ons allebei toch niet zo goed voor een prille zwangerschap ;-)

tijd voor een rustgevend kopje thee, laterrs!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ken dat Vianne ;-) schreeuwende kinderen doen het bij mij ook altijd goed.

Hoeft echt geen PMS te zijn....als je zwanger bent veranderen je hormonen ook en het kan ook gewoon door de spanning komen. Volgens mij kun je er geen pijl op trekken. Eng hè die laatste week? Dan ga je overal opletten.

genoeg afleiding is volgens mij vooral heel belangrijk. Niet teveel nadenk-tijd en gewoon lekker doorgaan met alles...maar ja, ik weet uit ervaring dat dat niet zo gemakkelijk is ;-)) duim voor je! Zet m op.

Ik las deze zomer een onderzoek en het blijkt dat de meeste vrouwen na de TP maximaal 5 dagen positief zijn en dan langzamerhand steeds negatiever worden en bijna allemaal denken dat het mislukt is. En toch is 25-30 procent zwanger. Zegt dus allemaal helemaal niks.

Geplaatst

Vianne ik kan me voorstellen dat de spanning toeneemt nu, helemaal omdat je nu ook wat pms klachtjes hebt. Je hebt toch geen onschuldige bejaarden geramd he? haha wel heel herkenbaar. Als je al één hormonenbom bent en die ouwe mensjes gaan ook nog eens midden in het pad staan grrr. Je zoontje krijgt dus meer mee dan jullie denken. Wel een ontroerend moment met je zoontje deze week.

Tinkerbell hoe is het met jou?

En met de andere dames?

Ik begin steeds meer te wennen aan het thuis zijn. Ik vind het heerlijk om Joël de hele dag om me heen te hebben, dat vind ik wel een groot voordeel dat ik nu zo veel van hem kan genieten. Het is ook zo krom, je doet er soms jaren over om een kindje te krijgen en als je het geluk dan hebt moet je op den duur weer werken en je kleine achterlaten.

Liefs Ansje

Geplaatst

@Tinkerbell: Dus ook al weer aan de pil. Heel tegenstrijdig inderdaad. Je zit nog in het verwerkingsproces van de mislukte poging en dan zit je gewoon al weer aan de pil.

Wel een fijn gevoel inderdaad dat jullie geld achter de hand hebben voor een eventuele betaalde poging. Maar we gaan er van uit dat jullie van dat geld gewoon lekker op vakantie kunnen gaan met een zwangere buik.

@Vianne: Het kan alle kanten op. Wie weet ben je zo narig door Lutines. Helaas zit er niks anders op dan wachten.

@Ansje: Ik kan me voorstellen dat je het lekker vind om alleen met J te zijn. Gewoon lekker van genieten!

Geplaatst

Ansje gaat goed hier.

Heb gelukkig een énorme dosis positiviteit bij mijn geboorte meegekregen dus ik ga inmiddels weer vrolijk op naar de volgende poging!

Teveel achterom kijken heeft toch helemaal geen zin. Ik verander er niets aan. En ik wil ook niet teveel vooruit kijken en alle negatieve scenario's doordenken. We gaan uit van het goede, die baby gaat er vast en zeker komen! Ik heb leuk en heel erg druk werk dus afleiding zat.

Kan me voorstellen dat je heel erg geniet van je tijd met J. Lijkt me heerlijk om even helemaal te kunnen moederen. En je weet dat er ook weer iets nieuws aan gaat komen, dan geniet je er nog meer van denk ik!

Geplaatst

Zo, de kwaaie dag is weer voorbij en er is geen enkele bejaarde aangevallen (niet door mij in ieder geval), ik heb me weer in weten te houden! Ik heb wel wat afleiding de komende week in mijn werk: een taart maken voor een jubileum en nieuwe dingen op mijn site zetten en vlak na de testdatum is Frank (zoon) jarig en die wil een kasteeltaart, pff dat wordt nog een heel project. Afleiding is inderdaad wel belangrijk om niet teveel te piekeren en te zoeken naar symptomen.

@ Ansje, is wel fijn he, gewoon even thuis zijn. Werken kan je hele leven nog maar je kleine ventje zit voor je het weet op school!

@ Tinkerbell, heel goed, die positiviteit! Mijn glas is ook altijd wel halfvol maar ik heb soms wel moeite om te geloven dat het ook bij een 5de terugplaatsing nog steeds best kan gaan lukken. Maar ik las gisteren ergens dat het net is als het gooien van een dobbelsteen, elke beurt heb je weer een nieuwe kans dat je 6 gooit en op een gegeven moment moet het dan ook een keer gebeuren. En dan is dit ook nog een dobbelsteen die 25% a 30% kans geeft op een 6!

Bedankt voor het duimen allemaal!

Geplaatst

Tinkerbell, dat is wel een fijne gedachte dat je in ieder geval nog pogingen zelf kan betalen mocht het met de vergoede pogingen niet lukken. Dat haalt in ieder geval wat druk van de ketel. Fijn dat je zo positief bent, dat heb je eigenlijk ook heel erg nodig in de mmm shit. Dus nu al weer aan de pil, het gaat alweer snel.

Linda hoe is het met jou? Zie je op tegen de operatie die je te wachten staat? Hoe is het eigenlijk met je oma?

Vianne dus flink wat afleiding aan het zoeken. Alleen maar goed lijkt me. Ga je kasteeltaart voor je zoontje zelf maken? Leuk werk vind ik dat altijd taarten maken.

Welterusten voor straks meiden!

Liefs Ansje

Geplaatst

Lieve meiden,

Man wat is er weer veel gebeurt hier.

Vianne, mijn duimen zijn schraal aan het worden van het draaien.

Tinkerbell, dus veel positiviteit vind dat heel erg knap hoor, maar denk wel aan je zelf en dat je ook de mislukte pogingen wel goed kan en gaat verwerken, wil je niet negatief praten hoor. Jah aan de pil, ik vind dat ook erg tegenstrijdig, maar het hoort er bij pfff hihi.

Jessica, nog even en dan lekker vakantie, zielig he dat ze even last kunnen hebben van de prikjes. Heb je al een vooruitzicht op een nieuw huis? of zijn de wachtlijsten erg lang?

Ansje, lekker he dat je thuis bent, ik ben ook lekker thuis bij S en vind dat heerlijk, als ik haar dan bij mijn zus breng is het aan de ene kant even lekker maar aan de andere kant heb ik dan totaal geen rust in mijn lichaam, wil dan in eens vanalles doen, en kom dan aan de helft weer niet toe haha.

Stiertje, wat een mooie foto's op facebook van de meiden.

Sissy, hoe gaat het met jou?

Puckie, wanneer ga jij weer van start?

Linda, wanneer staat de operatie gepland? Hoe lang moet je na de tijd herstellen? O meis hoop zo dat het allemaal goed voor je uitpakt, en dat je dan snel dan alsnog zwanger mag raken, zo he gun het je zo. Gun het iedereen hier om zwanger te worden daar niet van hihi.

Wilma, ben jij er ook nog?

Mon, lekker aan het genieuten van de cocktails?

Hoop dat ik niemand ben vergeten.

Hier gaat het super goed, merk dat ik me iedere dag beter aan het voelen ben, (soms nog wel mindere dagen hihi). Ga nu twee keer in de week onder begeleiding sporten, en dat gaat goed.

Met S gaat het ook in een woord geweldig, ze is over het algemaan een zeer lief en tevreden meisje, heb het idee dat of ze een sprogetje aan het maken is nu of dat haar tanden doorkomen. Kan er geen peil soms op trekken. Jemig alweer 7 maanden is ze, de tijd gaat echt zo mega snel.

Zat me vanmorgen nog te bedenken dan we over minder dan een maand alweer de afspraak hebben in het ziekenhuis voor een tweede. Voordat S er was duurde het me allemaal veel te lang en ik merk nu wel dat ik er een stuk relaxter nu in ga.

S ligt nu lekker op bed, hoop dat ze even lekker door zal slapen. Vanmiddag hebben we een verjaardag, man deze maand een stuk of 6 verjaardagen, wel gezellig.

Nou meiden fijne dag.

Liefs Janis

Geplaatst

@Janis: Ja heb heel wat bij te lezen als je even niet geweest bent. Fijn dat het zo goed gaat met S. Gaat ook zo snel allemaal. Is dat sporten bij de fysio of gewoon bij de sportschool. Vaak ga je je inderdaad beter voelen als je aan het sporten bent. Sinds ik begonnen ben met hardlopen voel ik me veel fitter en zelfverzekerder.

De operatie staat gepland voor eind oktober begin november. Ik moet eerst 3 maanden lucrin spuiten om de boel rustig te houden. Al is het me niet geheel duidelijk waarom. Ja het zou heel bijzonder zijn als ik daarna spontaan zwanger raak maar ik begin me de laatste weken wel te beseffen dat het zo ook goed is. Doordat Julian al 9½ is is hij al zo zelfstandig dat ik me af en toe wel bedenk dat het een hele grote verandering zal zijn voor ons alle drie. Het is een heel dubbel gevoel wat ik heb en het veranderd per dag ook hoor. Dus we laten het wel op ons afkomen straks.

Het herstel zal sowieso een week duren misschien langer. De afspraak is ook dat het tijdens dagopname gebeurd maar in het boekje staat dat het tussenschot verwijderen valt onder een grote operatie en je daarvoor langer moet blijven. We zien wel dus.

@Ansje: Met mijn oma gaat het redelijk. Af en toe gaat het heel erg slecht maar sommige dagen ook verbazend goed ( naar omstandigheden natuurlijk). Voor de zomervakantie werd de hele familie opgetrommeld en leek het onwaarschijnlijk dat ze er na onze vakantie nog zou zijn maar we zijn alweer bijna 6 weken verder en ze is er nog. Mijn moeder zou in de herfstvakantie naar Turkije gaan maar dat hebben ze geannuleerd vanwege mijn oma. Maar nu gaan ze in december naar Egypte. Ik vind dat ook niet handig want wie weet is ze er dan ook nog.

@Vianne: Dus je maakt ook taarten? Jij maakt ook op bestelling dus? Ik ben vorig jaar ook begonnen met taarten maar ben niet zo heel goed hoor. Heb nu ook een maand of 2 niks gemaakt. In de zomer maak je ook minder denk ik dan in de winter. Tenzij je veel verjaardagen oid hebt.

Geplaatst

Linda, ik sport bij de fysio. Heb wel nagedacht om te gaan hardlopen maar ik vind daar zelf niks aan, we hebben hier twee sportscholen en een is megaduur en de ander vond ik mega arrogant dus daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven haha. Zo kan het eerst ook en het gaat erg goed.

Jemig een week herstel, en aan de andere kant een zware operatie, zou als ik jou was gewoon lekker rustig aan doen na de operatie.

Kan me voorstellen dat je aan het twijfelen bent of je nu nog wel een tweede bent. Je hebt je er ook al wat bij neer gelegd.

Geplaatst

hey Linda, ik heb een bedrijfje in kleinschalige catering en taart-workshops, cupcakeworkshops en straks cakepop-workshops (die laatste moet ik eerste zelf nog even onder de knie krijgen, haha!). Eigenlijk wil ik geen taartopdrachten doen maar soms vragen mensen er specifiek om dus dan doe ik wel eens wat voor intimi zeg maar, is ook een beetje reclame. Als je daar echt aan wil verdienen, qua tijd en materiaalkosten worden ze zo duur en daardoor weer onverkoopbaar en dan moeten ze ook echt supergoed zijn, die stress begin ik maar niet aan, genoeg mensen die het doen en daar ook nog wat beter in zijn dan ik.

Maar zo'n kasteeltaart is wel even een leuke uitdaging!

Vandaag heb ik de hele dag gepoetst in een vriendin haar nieuwe huis, is weer goed voor mijn karma, haha!

Geplaatst

Janis, jeetje joh dat gaat snel dat je volgende maand al een afspraak hebt in het ziekenhuis. Fijn dat je nu een stuk relaxter bent. Het scheelt natuurlijk wel dat jullie al een lief klein meisje hebben. Als daar nog een lief klein kindje bij mag komen zou dat natuurlijk heel mooi zijn.

Ik zou het zelf ook heel leuk vinden om Joël nog een broertje of zusje te geven en ook P begint er steeds vaker over. Hij wilde altijd maar één kind maar zo zie je maar dat mensen kunnen veranderen. We wachten nog wel even want ik wil ook eerst eens kijken hoe het met mijn zelfstandig ondernemerschap gaat.

Ga je dan weer icsi eigen cyclus doen of weet je dat nog niet?

Linda fijn dat het met je oma onder omstandigheden redelijk gaat. Vakanties zijn wel lastig te plannen dan maar je moeder kan altijd nog annuleren als het nodig is. Ik snap je dubbele gevoel wel. Julian is natuurlijk al groot en het leeftijdsverschil is best groot dan maar dat doet natuurlijk niets af aan jullie wens. Als het aan jullie had gelegen was die tweede er natuurlijk al lang geweest. Je kan na de operatie in ieder geval weer hoop hebben maar je weet zeker ook doordat je af en toe het gevoel hebt van het is goed zo dat jullie het met z'n drietjes ook gaan redden. Hoe dan ook!

Vianne wat een leuk bedrijfje heb je! Leuk he om zo creatief bezig te zijn. Misschien kom ik nog wel een keer een workshop bij je doen. Ben nu zelf heel veel met cupcakes bezig maar echte mooie taarten maken lijkt me ook zó leuk.

Als je nu geen goed karma hebt weet ik het ook niet meer. Elke dag een goede daad doen zeggen ze he?

Hier alles okee. Joël had gisteren zijn dag niet zo. Niks was goed en veel huilen. Misschien zit wat aan te komen..hij heeft nog steeds een tandeloos bekkie haha dus misschien is dat het.

Vanmiddag moet ik weer naar het cb met hem. Lang geleden voor ons, maar de vorige afspraak was ik vergeten op de kalender te zetten en zo ben je snel weer weken verder voor de arts ook een keertje weer kan.

Liefs Ansje

Geplaatst

Wat zijn jullie allemaal creatief! Allemaal taart-bakkers....ik maak er een puinhoop van.

In mijn beleving is een kasteel-taart zo'n kasteel-cakevorm van de HEMA waar je beslag in gooit en als je m omdraait hij in elkaar stort ;-))

Leuk zeg Janis. Spannend ook weer! Misschien wel iets relaxter als de eerste? Je weet dat je zwanger kunt worden en je kent de behandeling.

Minoes bijna vakantie!!!!!

Vianne, tel je de dagen al af? Duim voor je.

Ook de groeten aan de rest, kan niet lang reageren. Heb drukke dag op het werk en typen op mobiel is zo'n gepriegel.

Ben gisteren de pil vergeten...haha. Vroeger zou ik nog in paniek zijn ook...

Geplaatst

Tinkerbell, haha de pil vergeten, ik zou er vroeger ook in paniek van raken hihi.

Ik wist wel dat ik zwanger kon raken, heb in 2010 een bbz gehad, maar wat betreft de behandeling heb je wel gelijk, denk wel dat ik het weer net zo spannend ga vinden. Ik ga er nu denk ik ook rustiger in omdat ik nu ook weet waarom ik niet natuurlijk zwanger kan worden, en niet meer zo lang hoef te dokteren van waarom niet snap je me nog? hihi.

Ik ben ook niet erg creabea qua taarten bakken hoor, als ik dat doe zit mijn hele keuken er onder, en moet dan ook nog alles opruimen haha, wat ik wel leuk vind en als ik er de tijd voor neem, is lekker koken, en dan echt van alles en nog wat, vaak regel ik ook de familiedingen.

Ansje, ik weet niet of ik nog wel in aanmerking kom voor eigen cyclus, ben immers nu al 35. Aan de ene kant heb ik zoiets van jah direct weer, ook omdat het met drie keer raak was, maar aan de andere kant? Ik weet het niet en als ik de kans wel zou krijgen dan laat ik me heel goed adviseren door de doktoren.

Vianne, wel erg leuk dat je een eigen bedrijf hebt, en dat je workshops geeft, misschien als je in de buurt woont kunnen we met z'n allen wel es een workshop doen bij je.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Liefs Janis

Geplaatst

Hey dames

Morgen vakantie jeeee

Wat een fijn gevoel pfff ben er emo van

Ben nog nooit o relaxt geweest tassen zijn nog niet eens gepakt alleen die van Ilana haha

Rest is wel klaar

Vianne wanneer ga je testen?

Leuk eigen taarten bedrijf wil ook wel work shop ;-)

Janis gaat de tijd snel hè hopelijk mag je nog eigen cyclus

Ansje had al ik ander topic gereageerd

Na de vak wat afspreken leuk ;-)

Linda spannend voor jou operatie komt dichterbij

Iedereen alvast fijn weekend

Liefs

Geplaatst

Vianne, dat meen je niet.

Bah, bah, bah wat een pech meisje.

ik had het zo voor je gehoopt. We verdienen het allemaal zo om een keer geluk te hebben.

een hele dikke digi-knuffel, sterkte! :CYBER_HUGS:

Geplaatst

Ja dat wordt wel tijd, een keertje positief nieuws! Ik ben nu wel een beetje klaar met die teleurstellingen. Ons "geval", lijkt toch helemaal niet zo moeilijk, vanzelf eerder een kind gekregen van dezelfde man, alleen slecht zaad, als er toch eenmaal een goed embryootje in zit dan moet dat toch een keer lukken, wanneer gooi ik nou eens die fucking 6 met de dobbelsteen!!!

We spelen ook met de gedachte om over te stappen naar Dusseldorf. Niet omdat we ontevreden zijn over het UMCG (integendeel) maar ik heb het gevoel dat je op een gegeven moment gewoon eens wat anders moet proberen. Iemand anders met een frisse blik er naar laten kijken. Werkte met mijn auto ook (ja suffe vergelijking), ik had steeds een onverklaarbaar lege accu, garage kon niks vinden maar het gebeurde wel steeds weer. Toen mijn autofluisterende neef er bij gehaald, die heeft alles open en los gehad maar kon ook niks vinden maar nu is het probleem wel verholpen. Kennelijk heeft hij het min of meer per ongeluk opgelost. Nou, wie weet werkt dat met een ander ziekenhuis ook wel zo. Geen garanties natuurlijk maar je kunt het op z'n minst proberen.

Ik ga morgen eerst maar eens bellen met het UMCG en dan zal er wel een evaluatie ofzo komen denk ik (?).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden