elinorac Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Hallo meiden, Even een nieuw topic geopend, er gaat weer wat gebeuren... Ik heb een paar trouwe volgelingen :hello: en voor hen (en wie verder geïnteresseerd is natuurlijk) schrijf ik hier hoe deze poging verloopt. Ik zet mezelf niet op lijstjes en wachtbankje deze keer, wil het anders doen dan de andere keren en rustig houden (vooral mezelf). Ben zojuist terug van de uitgangsecho en alles ziet er goed uit: geen cyste gelukkig en een stuk of wat kleine follikels en aan allebei de kanten een grotere. Ik heb laatst geleerd hier dat er inderdaad al wat te zien moet zijn, om te kunnen beginnen en heb me uit laten leggen dat er als het goed is altijd follikels klaar liggen, zelfs als je zwanger bent gaat dat door! Nooit geweten, ik dacht dat ik inmiddels aardig door de wol geverfd was maar weer wat geleerd. Volgende week manlief nog een potje inleveren, om te kijken of de longontsteking schade heeft aangericht, zo nee, dan de eerstvolgende menstruatie starten, dat zal rond 10 juni zijn. Ik vind het toch wel weer een beetje spannend worden nu... Wordt vervolgd! Liefs, Caroline Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Hallo lieverd, Dus toch vandaag (en niet 25 juni) je uitgangsecho... het gaat weer beginnen! En goed nieuws met al die follikels die er al zijn... Meid, ga je zeker weer volgen! Dikke kus... San Quote
Daniella Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Hoi Caroline Ik begrijp dat je weer de zenuwtjes begint te krijgen. Ik heb er namelijk ook last van. Ik ben nu in afwachting van mijn menstruatie en dan kan ik ook weer van start. Ikzelf volg het korte protocol en mag ik op dag 3 al gaan prikken met Gonal-f. Ook wordt het mijn 3de ICSI en hopelijk geldt voor ons "3 maal is scheepsrecht". Dat zou mooi zijn toch. Ik wens je heel veel succes en hopelijk mag je weer van start in juni. Ik blijf je volgen. Groetjes Daniella Quote
Gast Mart Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Zo leren we elke keer weer wat nieuws:-) Heel veel succes Caroline! Quote
Nine Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 He Caroline, fijn (en spannend) dat het weer gaat beginnen! Ik ga je ook weer volgen, of course! Dat van de follikels had ik ook vernomen, bij mijn miskraam. Terwijl de vrucht "afdroop" (excusez le mot) zagen ze alweer allerlei nieuwe follikels in de eierstokken zitten. Veel succes de komende weken!! Liefs, Nine Quote
fren-1976 Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Ha Carolientje, wat een goed bericht weer! Spannend hoor, dat je weer mag beginnen. Ga ja natuurlijk weer volgen, want gun het je zo!! (Ik dacht dat er alleen bij PCO dames al follikels zichtbaar waren, maar kennelijk heeft iedereen dat, grappig idd dat we toch nog weer wat opsteken, terwijl we inmiddels zelf halve IVF-artsen zijn!) Quote
witje Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Caroline en hubbie heel veel succes deze keer. Dat het nu maar eens mag lukken!!!!!! Quote
Miepie80 Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Caroline, heel veel succes! Ik was ook verbaasd dat er met de uitgangecho al van alles klaar lag in de eierstokken... de arts gaf aan dat daaraan al te zien was of er in elk geval genoeg gestimuleerd kon worden (alleen is het dan natuurlijk nog de vraag hoeveel er ook echt gaan groeien). Quote
Sylvino Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Hoi Caroline, heel veel succes. 3x is scheepsrecht. Groet Sylvie Quote
Henne Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Caroline heel veel succes. Snap dat je wat meer afstand neemt deze keer. Doe ik zelf nu ook en met de komende cryo's. Hou je ons wel een beetje op de hoogte? Ik probeer je te volgen. Liefs, Henne Quote
Femke1982 Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Heel veel succes! Hopelijk is 3 keer scheepsrecht! Het is jullie ontzettend gegund! Groetjes Femke (vanuit het november topic 2009). Quote
Meiske74 Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Hai Caroline wat een goed bericht, ik hoop dat het zaad van je man goedgekeurd wordt en dat jullie verder kunnen, spannend weer, ik ga waarschijliijk ook rond 10 juni starten ik ga je volgen!! liefs Babeth Quote
SterreMaud Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 He Caroline, heel veel succes met ICSI 3! groetjes, Sterremaud (nov 09 topic) Quote
fren-1976 Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 He Caroline, heel veel succes met ICSI 3! groetjes, Sterremaud (nov 09 topic) He Sterre, dat is lang geleden!! Gaat alles goed met je? Voorspoedige zwangerschap? {sorry Caro, off-topic, maar was even nieuwsgierig} Quote
Zoë Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Caroline, Heel veel succes maar weer en dat deze ronde voor jullie mag zijn! Quote
MarMira Geplaatst 25 Mei, 2010 Geplaatst 25 Mei, 2010 Heel veel succes weer, Caroline! Ik hoop een kleine week na jou weer te starten, dus we gaan redelijk gelijk op lopen. Spannende tijden weer... Quote
edenal Geplaatst 27 Mei, 2010 Geplaatst 27 Mei, 2010 Hoi Caroline Ik heb het gevonden hoor! Ik ga je volgen.... Heel veel succes! Enne snel het potje inleveren hè!:sign17: Liefs Alice Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Ik duim dat je periode op tijd is donderdag... Quote
marionh67 Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Ik begrijp dat je ook weer gaat beginnen.........succes meis Quote
elinorac Geplaatst 8 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2010 Heb liever dat ie helemaal niet komt San, spontaan toch zwanger op het nippertje lijkt me wel wat... maar die kans is bijna nihil helaas... Dank jullie wel... ik heb nog niet veel te melden behalve dat ik vanmorgen de medicatie heb opgehaald bij de apotheek. En het ziekenhuis belde gister dat ze de uitslag van het zaadonderzoek ter beoordeling naar het Maasstad hebben gefaxt en ook naar ons sturen? Dat laatste verbaast me, wij kunnen er niet echt wijs uit worden lijkt me. Nooit eerder meegemaakt, vraag me ook af of manlief, die de telefoon aannam, dat wel goed heeft begrepen. Logischer lijkt me dat het naar gynaecologie is doorgestuurd, maar goed, ik zie wel. Quote
Gast estrhalita Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Konden ze niet gelijk door de telefoon zeggen of het goed was de uitslag? Spannend he, wanneer zou je dan beginnen. Ik zit inmiddels midden in mijn 4de poging, maar doe het dit keer zonder forum zeg maar. Hopelijk geeft dat iets meer rust voor mijzelf. Zie ik je nog in het EMC haha Quote
elinorac Geplaatst 8 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2010 Hoi Esther, aan de telefoon zeggen ze niks, ik denk dat het gewoon het lab was dat wilde doorgeven dat ze gefaxt hadden... was namelijk onduidelijkheid over wie dat ging doen: gynaecologie of het lab zelf. Ik ga morgen het Maasstad bellen, want ik verwacht morgen of overmorgen mijn menstruatie! Al zou het wel weer typisch iets zijn dat het weer iets langer duurt, bekend verhaal, als je er op zit te wachten... Ik verwacht dan over een week of 3 in het EMC te zijn, jij? Quote
Moontje Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Hey Carolien, Eindelijk kun je weer beginnen. Spannend hoor! Ik duim voor je dat alles goed gaat en ga het zeker volgen. X Moontje Quote
gerreber Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Hee Caroline! wat goed dat je weer mag beginnen (liever gehad dat het niet nodig was...)! Heel veel succes en ik ga voor je duimen! Quote
Meiske74 Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Hai Caroline heel veel succes!!!! groetjes Babeth Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.