Ga naar inhoud

Na hoeveel TP nog NIET zwanger?

Na hoeveel TP (incl. cryo's) nog niet zwanger?  

43 leden hebben gestemd

1. 1. Na hoeveel TP (incl. cryo's) nog niet zwanger?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

poging in brussel ipv elders (een heel goed labo, daar gebeurt het uiteindelijk he, de gyn maakt het verschil niet volgens mij) en lang protocol ipv kort, menopur ipv gonal of puregon en thyrax tegen iets te traag werkende schildklier. TSH waarde moet echt rond de 1 max 2 liggen en de norm in nl is 5 maar dat schijnt dus te hoog te zijn volgens mijn gyn. Dus tja, waar het aan lag... geen idee. Maar laatst heb ik weer 1 keer kort protocol gedaan (in dusseldorf) en toen weer weinig bevruchtingen dus dat lange lijkt in mijn voordeel te werken. oh ja en geen witte wijn gedronken 2 weken voor stimuleren, schijnt ook heel slecht te zijn voor je eicellen. En ik heb gewoon poepie veel geluk gehad!!Ik gun jou toch zo hetzelfde megan!groetjesnoor

Geplaatst

Hoi Megan,

Ik ben uiteindelijk bij onze 7 de TP zwanger geraakt, nu bleek er een poliepje te zijn die alle andere TP deed mislukken, ze hebben bij mij voor dat we aan de derde poging begonnen eerst een chromosomen onderzoek gedaan en in mijn baarmoeder gekeken. De TP erna was ik gelijk zwanger.

Succes deze laatste poging.

Groetjes suus

Geplaatst

Ooh Noor dan heb ik het van jou gelezen ergens, wie is er gekker dan ik en dan alles wat je hebt gedaan. Heb er wel wat aan gehad! Ook schildklier laten checken: 2,45 geloof ik. Helaas niet onder de twee. En daar doen ze hier ook niks aan, want prima en zelfs (net) onder de drie.

Suus een geniepige poliep dat meen je! Die kende ik nog niet. Kun je dat niet zien op een echo? Echt erin kijken zeg maar? Hoe ga ik dat ook voor elkaar krijgen. ....

Thanks meiden en jullie gefeliciteerd he. Heerlijk na zo'n lange weg of niet? ? Fijn!

Grtz megan

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi Megan,

Ik ben zwanger van mijn 9e terugplaatsing. 2 verse en de rest waren cryo's (steeds eentje terug laten plaatsen). De 9e keer heb ik 2 cryo's terug laten plaatsen en van een van deze 2 ben ik nu dus zwanger.

De weg kan lang zijn, maar het kan echt lukken. Hou vol!

Groetjes,

Sas

Geplaatst

Hee Sas, wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Bedankt voor de opsteker, dat geeft de burger moed. We zullen zien.

Nog gouden tips voor de wachtweken? ;-)

grt Megan

• 8 maanden later...
Geplaatst

2x ivf - 2 tp (geen cryo's)

5x iui

1x ivf (twee cryo's - 1 na ontdooiing over) 1 tp

Zwanger van de eerste

1x ivf - 1 tp (geen cryo's)

1x ivf - 1 tp (drie cryo's - geen tp)

1x ivf - 1 tp - ziet op wachtbank (twee cryo's in twee rietjes)

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik had ooit al gestemd, denk toen ik de eerste keer zwanger was. Maar inmiddels is dit de 11e....en laten we hopen de laatste.

Verder zwanger geweest van de 6e en de 8e tp. Daarnaast nog positief getest van de 2e, 4e en 5e tp maar alle keren toch ongesteld geworden.

Geplaatst

Hoi sissie, jee dat gaat ook hard hè, 9 tp alweer.

Henne, ik zie dat het allemaal nog pril en spannend is. Succes meid, dat het goed mag aflopen deze keer!

Zit zelf inmiddels op 13 mislukte terugplaatsingen, 7 icsi's en 6 cryos. Er zijn nog drie cryos, maar ik heb de moed opgegeven......

Grt Megan

• 4 weken later...
Geplaatst

Hey Meiden,

Ik ben nieuw hier en meteen maar even aan deze poll meegedaan. Helaas na 7 tp van in totaal 9 Emmy's nog niet zwanger. 2x vers en 5x cryo. Volgende poging met prednison, fraxiparine.

Liefs,

lies

• 1 maand later...
Geplaatst

In 2007 na de eerste tp van 2 embryo's raakte ik zwanger van mijn zoontje.

Helaas liep het voor een tweede kindje een stuk moeizamer.

Ik heb 5 verse icsipogingen gedaan, waarbij in totaal 12 emmy's zijn teruggeplaatst.

Vorige maand zijn 2 cryo's teruggeplaatst uit de 5e icsipoging en ik ben nu (pril) zwanger!

Dus nu een positieve test in handen na in totaal een tp van 14 bevruchte eicellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden