Jump to content

Na hoeveel TP nog NIET zwanger?

Megan

Na hoeveel TP (incl. cryo's) nog niet zwanger?  

43 members have voted

1. 1. Na hoeveel TP (incl. cryo's) nog niet zwanger?

Recommended Posts

poging in brussel ipv elders (een heel goed labo, daar gebeurt het uiteindelijk he, de gyn maakt het verschil niet volgens mij) en lang protocol ipv kort, menopur ipv gonal of puregon en thyrax tegen iets te traag werkende schildklier. TSH waarde moet echt rond de 1 max 2 liggen en de norm in nl is 5 maar dat schijnt dus te hoog te zijn volgens mijn gyn. Dus tja, waar het aan lag... geen idee. Maar laatst heb ik weer 1 keer kort protocol gedaan (in dusseldorf) en toen weer weinig bevruchtingen dus dat lange lijkt in mijn voordeel te werken. oh ja en geen witte wijn gedronken 2 weken voor stimuleren, schijnt ook heel slecht te zijn voor je eicellen. En ik heb gewoon poepie veel geluk gehad!!Ik gun jou toch zo hetzelfde megan!groetjesnoor

Hoi Megan,

Ik ben uiteindelijk bij onze 7 de TP zwanger geraakt, nu bleek er een poliepje te zijn die alle andere TP deed mislukken, ze hebben bij mij voor dat we aan de derde poging begonnen eerst een chromosomen onderzoek gedaan en in mijn baarmoeder gekeken. De TP erna was ik gelijk zwanger.

Succes deze laatste poging.

Groetjes suus

Ooh Noor dan heb ik het van jou gelezen ergens, wie is er gekker dan ik en dan alles wat je hebt gedaan. Heb er wel wat aan gehad! Ook schildklier laten checken: 2,45 geloof ik. Helaas niet onder de twee. En daar doen ze hier ook niks aan, want prima en zelfs (net) onder de drie.

Suus een geniepige poliep dat meen je! Die kende ik nog niet. Kun je dat niet zien op een echo? Echt erin kijken zeg maar? Hoe ga ik dat ook voor elkaar krijgen. ....

Thanks meiden en jullie gefeliciteerd he. Heerlijk na zo'n lange weg of niet? ? Fijn!

Grtz megan

• 2 weeks later...

Hoi Megan,

Ik ben zwanger van mijn 9e terugplaatsing. 2 verse en de rest waren cryo's (steeds eentje terug laten plaatsen). De 9e keer heb ik 2 cryo's terug laten plaatsen en van een van deze 2 ben ik nu dus zwanger.

De weg kan lang zijn, maar het kan echt lukken. Hou vol!

Groetjes,

Sas

• 8 months later...

2x ivf - 2 tp (geen cryo's)

5x iui

1x ivf (twee cryo's - 1 na ontdooiing over) 1 tp

Zwanger van de eerste

1x ivf - 1 tp (geen cryo's)

1x ivf - 1 tp (drie cryo's - geen tp)

1x ivf - 1 tp - ziet op wachtbank (twee cryo's in twee rietjes)

• 1 month later...

Ik had ooit al gestemd, denk toen ik de eerste keer zwanger was. Maar inmiddels is dit de 11e....en laten we hopen de laatste.

Verder zwanger geweest van de 6e en de 8e tp. Daarnaast nog positief getest van de 2e, 4e en 5e tp maar alle keren toch ongesteld geworden.

Hoi sissie, jee dat gaat ook hard hè, 9 tp alweer.

Henne, ik zie dat het allemaal nog pril en spannend is. Succes meid, dat het goed mag aflopen deze keer!

Zit zelf inmiddels op 13 mislukte terugplaatsingen, 7 icsi's en 6 cryos. Er zijn nog drie cryos, maar ik heb de moed opgegeven......

Grt Megan

• 4 weeks later...

Hey Meiden,

Ik ben nieuw hier en meteen maar even aan deze poll meegedaan. Helaas na 7 tp van in totaal 9 Emmy's nog niet zwanger. 2x vers en 5x cryo. Volgende poging met prednison, fraxiparine.

Liefs,

lies

• 1 month later...

In 2007 na de eerste tp van 2 embryo's raakte ik zwanger van mijn zoontje.

Helaas liep het voor een tweede kindje een stuk moeizamer.

Ik heb 5 verse icsipogingen gedaan, waarbij in totaal 12 emmy's zijn teruggeplaatst.

Vorige maand zijn 2 cryo's teruggeplaatst uit de 5e icsipoging en ik ben nu (pril) zwanger!

Dus nu een positieve test in handen na in totaal een tp van 14 bevruchte eicellen.