Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Bianca en Priscilla, fijn dat jullie de punctie achter de rug hebben. Priscilla wel akelig voor je dat het zo'n pijn heeft gedaan. En wat een goed resultaat allebei 11 eitjes en grappig ook jullie allebei op dezelfde dag en zelfde aantal eitjes. Jullie kunnen nu lekker bijkomen.

En Bianca succes met afrijden, ik hoop dat het je lukt met een beurze buik!

Ik kreeg het pas op de dag van de tp smorgens te horen of er een bevruchting had plaats gevonden, dan hoorde je gelijk hoe laat je je tp hebt. Dus op de 3e dag na de punctie, apart dat het bij ieder ziekenhuis zo anders gaat.

@Sonja en Daniella succes morgen, hopelijk kunnen jullie nog wat slapen.

@Aafke ze hadden ons gezegd na ongeveer 4 weken aan de beurt te zijn, vandaag staan we precies 4 weken op de wachtlijst. Vrees dat als we de brief eindelijk ontvangen, dat we dan nog een paar weken moeten wachten, maarja dan weten we wel waar we aan toe zijn.

@Violeta, geen zorgen maken om de punctie, het is echt te doen. Ligt er ook aan hoeveel follikels je hebt en hoe groot ze zijn. Iedereen ervaart het ook weer anders, ik vond zelf het hsg onderzoek erger.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja Roossie, dat ben ik volkomen met je eens... die HSG vond ik ook vreselijk!!!

De puncties fluit ik dan doorheen eigenlijk haha!!!

Liefs

Geplaatst

@Bianca en Priscilla: Ik duim voor een mooi aantal bevruchtingen en dat de TP maar gauw mag gebeuren.

@Roossie:Wat betreft die pleisters............... ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het is namelijk mijn 1ste keer cryo behandeling.

Het bevordert in ieder geval de groei van je bms. Vandaar dat ik die pleisters door moet blijven gebruiken na de TP totaan een eventuele zwangerschap.

@Sonja: Meid wat een spanning he. Ik zit ook nu in hetzelfde schuitje en hoop ook zo dat ze goed zullen ontdooien morgen.

We gaan maar van het positieve uit en dat we beide morgen een TP zullen krijgen.

Ik duim voor je dat ze beide goed zullen ontdooien.

Hoe laat heb jij de TP? Ik om 12.00 uur.

@Rest van de meiden: allemaal bedankt weer voor jullie steun.

Ik wens jullie ook allemaal heel veel succes en dat het bankje flink GROEN zal kleuren.

Ik blijf jullie allemaal volgen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@ Bianca1 en Violeta80, mijn punctie zelf was niet zo pijnlijk. Mijn voorbereiding wel... Ter voorbereiding moest een infuusje geprikt worden voor "morfine", maar ik heb de mazzel dat ik ZEER (en dan bedoel ik ook zeer) moeilijk te prikken ben. 3 verschillende personen en bij de 9e infuusnaald/prik zat ie eindelijk. Twijfelde nog even of ze via het infuus op zoek waren naar mijn eitjes. Gelukkig ben ik niet bang voor spuiten en heb ik een hoge pijngrens (jaren last van endo, leer je omgaan met pijn). Maar ik ben dus 3 kwartier bezig geweest voor het infuus en 7 minuten met de punctie...... Hoop dat deze keer het infuus makkelijker gaat :-].

Violeta80, maak je niet te druk. Probeer het gewoon op je af te laten komen, je weet waarvoor je het doet. Hou je daaraan vast.

Geplaatst

Tnx meiden allemaal!!!

Trouwens Daniella, die HSG is voor mij juist een ervaring om wel te vergeten haha.

Bedoelde jij vast ook!!

Ik heb de tp morgen om 1440 uur. Wij hebben maar 2 cryo's, dus hoop dat het geluk ook eens aan onze kant staat.

Jullie hebben er 6 lees ik in je onderschrift? Gaan ze net zolang door totdat 1 het heeft overleefd?

Jij ook heel veel succes!!! Op naar een lucky day op de oh zo bijgelovige.... vrijdag de 13e ;)

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal!

Jeetje ik heb net deze discussie gelezen (ben net nieuw hier op het forum) en moet zeggen dat ik toch wel een beetje nerveus word van die punctie!

Wat vervelend Priscilla dat het zo,n pijn deed! Het lijkt me ook helemaal niks zeg!

Ik zag erg op tegen het mezelf prikken maar dat vindik nu dus 100% meevallen!

Ook merk ik er nog niks van! Is dat normaal?? Ik ben nu pas 2 dagen bezig hoor (mijn eerste ivf poging). De meningen van de pijn van de punctie zijn wel erg verdeeld..... ik hoop zo dat het meevalt!

Voor degene die morgen de punctie HEEL VEEL SUCCES en sterkte!!!

en degene die hem vandaag hebben gehad!Rust lekker uit!

en nog even een vraagje (misschien een domme vraag) maar wat is HSG??

Ik merk dat ik veel termen nog niet ken terwijl ik toch ook bezig ben met hetzelfde als jullie hier!

Liefs wendy

Geplaatst

Ja, idd Sonja, haha. Zou ik graag willen vergeten die ervaring.

Bij mij zitten ze per 3 ingevroren, dus als de eerste 3 eventueel niet goed mochten ontdooien dan beginnen ze aan de andere 3.

Wendy: HSG is de afkorting van Hysterosalpingogram.

Is een moeilijk woord, maar het betekent dat er rontgenfoto's gemaakt worden van je baarmoederholte en eileiders.

Er wordt dan een contrastvloeistof ingespoten en dan kunnen ze aan de foto's zien of er afwijkingen zijn aan je baarmoeder en of je eileiders doorgankelijk zijn.

Dit was bij ons dus een zeer pijnlijke ervaring.

Dat je nog niets voelt van de hormonen die je spuit is normaal hoor. Het is pas je 2de dag en strakjes zal je merken dat het wat meer begint te rommelen van binnen. Dit is een goed teken, want dat betekent dat het aan het groeien is van binnen.

En wat betreft de punctie, is echt voor iedereen anders hoor. De een ervaart het zo en de ander weer zo. Probeer je daar maar niet te druk over te maken. Straks maak je je druk en zal je zien dat het allemaal meevalt.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je behandeling.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Tnx meiden allemaal!!!

Trouwens Daniella, die HSG is voor mij juist een ervaring om wel te vergeten haha.

Bedoelde jij vast ook!!

Héél pijnlijke ervaring. Die vergeet je nooit weer ook al zouden we het willen;-)

Geplaatst

goeiemorgen allemaal,

er is weer flink wat bijgeschreven, heb maar een briefje erbij gehaald om wat dingen te noteren.

Dublin....gisteren gestart met 2e IVF...veel succes en op naar de startecho...

Bianca en Priscilla: wat vervelend dat de punctie zo'n pijn heeft gedaan bij jullie beiden...wel grappig dat jullie wel hetzelfde aantal eitjes hebben...hopelijk worden deze ook bevrucht en kunnen jullie snel door naar de tp...krijgen jullie dat vandaag of morgen dan te horen, toch? of er bevruchting is geweest...weer een stukje spanning...

Wen1979...succes met de 1e IVF...ik had dat bij mijn eerste ivf ook, dat ik geen last van de spuiten had, geen last van de hormonen...bij de tweede poging nu, heb ik wel overal last van...spuiten zetten doet pijn (maar met een ijsklontje de plek verdoven waar de spuit komt, is een supertip geweest!!! Thanx...weet niet meer wie hem me gaf, maar ben je eeuwig dankbaar...)

Leef! sterkte in de wachtweken...zie dat je gisteren bent begonnen met de utrogestan!!! succes!!! hoop dat de wachtweken snel voorbij zijn meid en met een positief eindresultaat natuurlijk!!!

Aafke...succes vandaag met de 2e fm...

Anne...op naar een goeie echo de 20e!! duim voor je!

Danielle...hoop dat de cryo goed ontdooit en dat je doormag voor de tp!

Marlijnne...zie dat je op 7-8 een tp hebt gehad, hoeveel embryo's/cryo's heb je teruggekregen? succes en sterkte in de wachtweken!! hoop dat ze snel voorbij zijn en dat je aan het einde een positieve test in handen mag houden!!

Sonja...de laatste uurtjes vandaag zullen wel heel erg spannend zijn voor...ik hoop dat ze niet bellen en dat je vanmiddag gewoon om 14.40 uur de tp hebt!!! mijn duimen draaien overuren voor je!!!

Roossie...ik heb een vermoeden dat er bij jou thuis te zien is dat je regelmatig naar de brievenbus loopt om te kijken of de verlossende brief bij zit...hoop echt voor je dat de brief gauw komt en dat je dan weet wanneer je kunt beginnen!!!

Violetta...bij iedereen is de punctie weer anders...ik heb er de eerste niets van gevoeld, behalve een klein prikje toen ze door de vaginawand gingen om de follikels aan te prikken...laat je niet gek maken door alle verhalen hier..iedereen ervaart het weer anders...al moet ik zeggen, dat ik nu ook wel een beetje zoiets had van...tja...dat zou zomaar ook bij mij nu kunnen tegenvallen, omdat het mijn tweede poging is...maar ik ga er niet vanuit...

Met mij gaat het nog wel...sinds ik de puregon gebruik naast de deca zijn de hoofdpijnen weg en heb ik geen moodswings meer...lang leve de puregon...hahahaha...volgens mij is al die energie voor de hoofdpijn en de moodswings nodig voor de eistimulatie, dus heb je gewoon geen tijd voor hoofdpijn en moodswings...hahahaha...voel het behoorlijk drukken vandaag...hoop dat die twee kleine flink gegroeid zijn. want ik zat me gisteren te bedenken dat als ze er minimaal 3 nodig hebben voor een punctie, dan bestaat de kans dat ze zeggen dat ik maandag nog eens moet terugkomen voor een 4e fm en dat de punctie dan woensdag zal zijn en vrijdag dan de tp...wij krijgen trouwens ook de dag na de punctie te horen of er bevruchting is geweest...helaas niet hoeveel eitjes bevrucht zijn...we horen pas na de terugplaatsing ook hoeveel er bevrucht zijn, hoeveel er zijn teruggeplaatst en van welke kwaliteit deze zijn...of er cryo's zijn of komen, dat horen we dan geloof ik pas een week daarna...

en ja...die HSG...heb er twee mogen meemaken, de eerste was verschrikkelijk en gelukkig dat ik al lag, want anders was ik omgekiept...de tweede was een eitje...bij de eerste ging er vanaf het begin al vanalles mis...had assistent-gynaecologen (vond mezelf dus achteraf een proefpersoon)...de eendebek was stuk en toch stug doorblijven gaan met openschroeven, het balonnetje ging kapot...het ergste was gewoon dat ze bleven doorwroeten, terwijl ik lag te vergaan van de pijn...op een gegeven moment had de gynaecoloog zelf (niet mijn eigen) maar het overgenomen en toen kreeg ik eindelijk een nieuwe eendebek in en een nieuw balonnetje...maar het deed al zo'n pijn en ze konden niet goed erbij, dat ze dus uiteindelijk zijn gestopt...nee...zoiets zul je nooit vergeten...

De tweede hsg is door mijn eigen gyn uitgevoerd en was binnen 5 minuten gepiept..geen centje pijn...heerlijk...hahahaha...

Mart...hoe gaat ie nu met jou??? gaat ie een beetje???

liefs,

Nico

Geplaatst

Hey meiden!

Nog een klein 1,5 uurtje en dan hoor ik hoe of wat.. spannend..

@violetta, niet bang zijn hoor, het was ook weer niet zo erg dat ik het nooit weer zou doen, want je bent het ook zo weer vergeten, maar rechts konden ze de eierstok niet vinden dus moesten ze hard drukken met het echo apparaat en dat deed heel erg pijn(meer dan het aanprikken), en een paar keer prikken kortom ging heel moeilijk.. inwendige echo doet bij mij soms al pijn.. (heb er waarschijnlijks iets gevoeligs zitten)

Voor iedereen is het weer anders.. Het is zeker niet mijn bedoeling iemand bang te maken!

Ik lees namelijk dat iedereen zoveel pijn heeft gehad met de hsg.. nou daar heb ik dus weer bijna niks van gevoelt en zou ik zo opnieuw doen.

Dus zo zie je maar alles is bij iedereen anders..

hey bianca,

Ik mocht idd zelf de zetpil doen (gelukkig haha) ik baal altijd van die dingen haha..

Ik heb heerlijk geslapen.. jij?

Mijn napijntjes zijn bijna weg alleen nog een klein beetje beurs gevoel..

Heel veel succes met je afrijden he.. dan je je papiertje vandaag maar mooi in je handen mag houden!

@ sonja..

Ik heb me speciale kaars voor je aangestoken voor vandaag..

Ik hoop dat je vanochtend niks hoort en dat je vanmiddag mooi de tp hebt..!!

@ Nico

Ik hoop voor je dat ze flink gegroeit zijn.. en dat je zoals je hoopte maandag de punctie hebt en woensdag de tp!!

@wen

Welkom en succes met je poging! Spuiten vond ik ook meevallen hoor, maar ik spoot niet zelf, dat deed Ron (mijn vriend) voor mij.. ik ben namelijk panisch voor naalden.. dus zelf in mij prikken gaat niet lukken.

En wat de punctie betref moet je gewoon op je af laten komen hoor!

Niet druk om maken want is voor iedereen anders!

nou ik ben nu al het wachten zat haha!! ben ik zo ontzettend slecht in! mja hoort erbij he..

Liefs Prissy

Geplaatst

Hoi Meiden,

Even een kort berichtje,Sonja succes vandaag!!En vrijdag de 13de is een geluks dag want ben geslaag!!!in 1 x!!Dus voor jou ook goed nieuws vandaag!!

Daniella ook veel succes vandaag.

En priscilla weet jij al iets???

Strakjes reageer ik even op iedereen nu eerst even taart halen hihi.

Liefs BIanca

Geplaatst

Hey!!!!!:wav:

Gefeliciteerd meid! En nu op naar het volgende postitieve nieuws

Geplaatst

Whaaaa lieverd, wat een nieuws.... gefeliciteerd!!! Joepie, geweldig zeg!!!

Wat moet dit een week voor jou zijn zeg!!

Geniet ervan!!! Want jouw dag kan al niet meer stuk dacht ik zo!!

Pffff, nog een uur te gaan, dan ben ik gerust gesteld. Vannacht was werkelijk een ramp haha. Lag heerlijk te pitten, totdat manlief het licht aan deed, want er vloog een neefje constant om z'n oren aaaarrrrghhh. Hele zomer nog geen last van gehad en uitgerekend vannacht dus wel.... dus daarna niet echt meer kunnen slapen!

Nico, jij had vandaag weer FM meid, hoe is het gegaan?

Alle meiden, bedankt voor jullie lieve succeswensen, doet me erg goed! Jullie zijn stuk voor stuk GEWELDIG!!!!

Liefs

Geplaatst

@Bianka; gefeliciteerd met het behalen van je rijexamen leuk...

Nu de TP nog veel succes..

@Sonja jij ook succes met je TP???? Morgen????

@Dublin: succes met je tweede poging ivf

@RPB: Jij krijgt ook zo snel mogelijk je TP hoop ik succes

Alle andere meiden ook veel succes:)

Geplaatst

Hey meiden!

@ Bianca.. Gefeliciteerd meis!! super goed in 1x! nu op naar morgen en dan ook graag zulk goed nieuws!

@Sonja.. spannend nog een uurtje..!!

En ik heb net het ziekenhuis gebelt.. goed nieuws maar niet zo goed als gehoopt.. van de 11 folikels die ze aangeprik hebben, hebben ze maar 6 eitjes gevonden waarvan 4 die rijp genoeg waren voor bevruchting.. ze zijn wel alle 4 bevrucht door middel van icsi.. en de punctie die heb ik maandag om 13.30..

Dus spannend allemaal en ik hoop dat ze de rest in kunnen vriezen.

Liefs Priscilla

Geplaatst

T.K. nee, vanmiddag om 1440 uur.

RPB, snap dat je een beetje teleurgesteld bent, maar 4 bevruchtingen is een mooie score hoor meid!!!

Op naar maandag. Maar je bedoelt vast tp ipv punctie haha!!! Ik duim nog even voor je, hopelijk dat je nog een paar cryootjes eraan over houdt. Dat zou helemaal geweldig zijn, maar.... so far so good!!!

Liefs

Geplaatst

hey....

Bianca...super nieuws....!!! geweldig zeg!!!

Sonja...nog heel even volhouden...mijn duimen draaien voor je dat je vanmiddag de tp hebt!!!

ik heb pas over 2 uur de 3e fm...dus moet ook nog even wachten...hoop dat ze flink gegroeid zijn en idd maandag de punctie en woensdag de tp.

Priscilla...al iets bekend bij jou??? ook voor jou draaien mijn duimen!!:duimen draaien:

xx

Nico

Geplaatst

Voortraject:

Roossie: 16 aug. tel. consult.

Meid 78: 3-8 start deca/

Startecho:

Tulp: 22-8

FM's:

IVFSH - 11 augustus 1e

Aafke 12 augustus 1e fm

Jackie 13-8 BMS meting

Nico74 - 13 augusustus 3e

Shanna - 14 augustus 1e fm

Naomi 20 augustus 1e fm

Punctie:

Bianca - 12 augustus

Nico74: 16-8 (ligt aan 3e fm)

Terugplaatsing:

Sonja - 13 augustus ( cryo('s))

Daniella - 13 augustus (cryo('s))

Nico74: 18-8 (ligt ook aan 3e fm en aan bevruchting na punctie)

RPB - 16 augustus

Testen

RPB - 29 augustus

Geplaatst

haha ja ik bedoelde idd de tp.. en ik ben idd een beetje teleurgesteld maar ben al lang blij dat er eitjes zijn en dat ze ook idd bevrucht zijn!!

En idd op naar een goede zwangerschap!!

Bedankt allemaal voor jullie steun!

En ik wil van jullie ook allemaal goed nieuws he! ;-)

Liefs Prissy

Geplaatst

Priscilla...dat is toch goed nieuws...4 embryo's!!! klasse...op naar een goeie tp en dat ze maar heeeeeeel lang mogen blijven zitten (9 maanden maximaal...hahahaha)...hoop dat ze de rest kunnen invriezen!!! toi toi toi!!!

x

Nico

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

Allereerst Bianca GEFELICITEERD!!! :good1::occasion5: Super hoor!!

Vrijdag de 13 word gewoon een geluksdag voor vele van jullie:D Hope so! Ik hoop dat Priscilla en Sonja (en natuurlijk alle andere die deze dag iets te horen krijgen) ook zulk goed nieuws hebben en dus vrijdag de 13e als geluksdag zien!!Succes met wachten!! Dat lijkt me echt heel vervelend!! Hoop dat de TP snel kan zijn!!

Ik was gisteren pas voor het eerst online maar merk dat ik vanochtend al dacht: ow ff kijken op het forum!!! haha! hoe snel zoiets werkt he!!

Fijn om te lezen hoe het andere vergaat! Wat vervelend dat poging 2 voor Nico wel pijnljk is! Hopelijk heb ik maar 1 poging nodig!!

Ik vind het tot nu toe echt zo meevallen!! maar ben natuurlijk pasin het begin! Zal dus wel heftiger worden!!Ook mij leek spuiten heel eng maar helaas moest ik het wel zelf doen omdat mijn vriend een eigen restaurant heeft en savonds dus werkt!! De eerste keer die spuit in mn buik voelde ik me echt trots! :D

Thanks ook voor de uitleg (daniella)!! Ik ken die termen gewoon niet zo goed! Ik heb ook eens zo,n baarmoeder foto gehad en dat was idd geen pretje! Dat is wel alweer 4 jaar geleden! Maar weet t idd nog goed!!

Nou meiden!! Succes allemaal!!!Duim voor jullie dat het goed mag gaan!! Ik ga nu even lekker met mijn meisje naar de bioscoop, aangezien het de laatste (!!!! zo hard gegaan die 6 weken) dag van de vakantie is!!

Liefs!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden