Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sanna en Audrey, wel goed op jullie zelf letten he! Gewoon ff rustig aan doen...

Hier zijn we weer een dag verder. En het gaat goed. Ben lekker moe ;-) Ik stond vanochtend fit op en ben gelijk dingen gaan opruimen enzo, maar nu zakken m'n ogen weer bijna dicht.... Soms iets misselijk, maar weet je wat dan helpt? Koffie drinken! Volgens mij wordt elke zwangere misselijk van de koffielucht, maar bij mij juist niet ;-)

Gisteren hebben we het ook aan mijn zusje verteld, die is ook helemaal bij natuurlijk!

Liefs Mob

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sanne en Audrey ik hoop dat de buiken snel weer zonder vocht zijn. Zelf had ik 1 week na de punctie ook wat symptomen van OHSS. Ik ben toen 1,5 week thuis geweest. Bij mij heeft het gelukkig niet echt doorgezet.

Mijn borsten doen vandaag echt een stuk minder zeer. Ik word daar weer onzeker van. Ik wou dat het al 19 juli was.

Mob, inderdaad wel vreemd van die koffie. Ik drink sowieso geen koffie en ik ben ook nog niet misselijk. Volgens mij is het wel verstandig om tijdens de zwangerschap niet te veel koffie te drinken.

Geplaatst

Mijn borsten doen vandaag echt een stuk minder zeer. Ik word daar weer onzeker van. Ik wou dat het al 19 juli was.

Mob, inderdaad wel vreemd van die koffie. Ik drink sowieso geen koffie en ik ben ook nog niet misselijk. Volgens mij is het wel verstandig om tijdens de zwangerschap niet te veel koffie te drinken.

Mijn borsten deden eergisteren ook minder zeer, maar nu voel ik ze wel weer met vlagen. Dus niet gelijk ongerust worden! Snap het wel hoor, ik zit mezelf ook telkens in de gaten te houden ;-)

Enne, ik drink maar 1 kopje koffie op een dag, alleen in de ochtend. Maar het helpt dus wel tegen de misselijkheid, nu 2 keer....

pfff, ik moet m'n huisje schoon gaan maken, maar heb niet zo'n zin :-(

Geplaatst

hoi dames

ik lijk ook al wel 4 maanden zwanger volgens mij komt dat ook door de hormonen.

ik ben ook steeds heel onzeker maar als ik jullie verhalen dan lees dan vrolijk ik wel op we hebben de zelfde klachten.ik ben heel moe en last van mijn buik en rug verder is het wel te doen.

ik heb ook minder zin om wat te doen haha erg he!!

en ik pas ook gene kleren meer haha tijd voor nieuwe

iedreen geniet lekker van onze zwangerschappen en toi toi komt weer warm weer aan pffff

liefs jessica

Geplaatst

Audry let maar goed op jezelf! En rustig aan doen!

Die onzekerheid hier ook hoor, zou willen dat het morgen de 19e al zou zijn.

Geplaatst

oooh, ik kon het niet laten. Toch nog een test gedaan om te kijken of ie nog net zo positief is! En ja hoor, knalpositief. Verscheen meteen en nog donkerder dan de controlestreep, dus met het hcg zit het wel goed denk ik ;-)

Morgen eindelijk de echo!

Geplaatst

Ik voel me niet zwanger, maar aan m'n buien te merken, ben ik het duidelijk wel. Ik zit nu al in een emotionele achtbaan, verschrikkelijk. De ene keer voel ik me echt depressief (ben zelfs bang voor een prenatale depressie), wil ik alleen maar slapen en met niets of niemand praten en een uur later gaat het wel weer. Ik had vanavond eigenlijk een afspraak staan met iemand van Moeders voor Moeders (aangezien ik het zelf ook nodig heb gehad, vind ik dat ik het ook terug moet doen) maar ik ga het afzeggen. Ik moet eerst even aan mezelf denken en het allemaal rustig op me in laten werken.

We waren er natuurlijk op het einde zo van overtuigd dat het niet zou gaan lukken, dat ik nu echt moeite heb met omschakelen. Zie heel veel beren op de weg (waarom wilde ik ook al weer zo graag een kind, gaan we het financieel wel redden, hoe doen we het met opvang) dat ik nog niet kan genieten van de leuke zaken (Hallo, we krijgen gewoon een kind!!).

Al gooi ik er 10 testen tegen aan, ik denk niet dat het me gaat overtuigen. (Maar ben blij voor je Mob, dat de jouwe nog steeds positief is).

Geduld tot de 13e.

@Mob: succes morgen! Ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren.

Geplaatst

Mob ik kan me zo goed voorstellen dat je blijft testen.

Ik blijf het ook heel verleidelijk vinden... er liggen er nog twee in de kast.

Als ik stress krijg doe ik er meteen nog één.

Morgen heb je de echo, waarschijnlijk wordt je dan helemaal gerustgesteld en kan je meer gaan genieten!

March, inderdaad goed naar je eigen lichaam luisteren.

En als je moe bent ga je toch lekker even slapen, je lichaam geeft het niet voor niets aan (als het gaat ivm je werk tenminste)

Probeer je niet te druk te maken over zaken die over 8 maanden gaan komen.

Dan heb je een wolk van een baby in je armen en ga je heerlijk genieten zonder depressie!

Geplaatst

Mob,ook ik heb gisteren nog een test gedaan. Gewoon even ter geruststelling, dus je bent niet de enige. Veel succes morgen met de echo.

March, ik hoop dat je snel wel van je zwangerschap kan gaan genieten. Denk nu maar eerst aan jezelf. Moeders voor moeders kun je ook nog wat later in de zwangerschap laten komen. Misschien na je eerste echo.

Ik ben ook ontzettend moe. Vanaf een uur of één 's middags begin ik te gapen, maar ja op mijn werk kan ik moeilijk gaan slapen.

Morgen komt er bij iemand van moeders voor moeders. Ben benieuwd of ik al mee kan gaan doen.

Geplaatst

Ik ben ook moe! En misselijk als ik een lege maag krijg, dus voor de maaltijden. Vanmorgen viel het me eindelijk op dat ik een hoop vocht kwijt ben. M'n buikomvang is met 4 cm afgenomen en ik ben sinds vorige week 2,5 kg kwijt aan gewicht! Niet normaal toch? Ik voel me ook een stuk beter. Merk nu pas hoe verrot ik me voelde en hoeveel pijn ik de hele dag had. Gelukkig gaat het beter! Ik ben nu al nerveus voor de echo maandag. Niet eens zo zeer of het een tweeling is, maar meer of het vruchtzakje(s) wel gegroeid zijn. Maar zorgen maken heeft geen zin. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en hopen dat daardoor de tijd wat draaglijker wordt. Verder geniet ik van elke dag dat ik zwanger ben. Ik vind deze tijd ook erg bijzonder van de ene kant, want alles ligt nog voor je. Je weet nog zo weinig, alleen dat er een kindje aan komt...Ook wel iets om te koesteren vind ik.

Hebben jullie trouwens al kinderen?

March: wat vervelend dat je je zo voelt. Hoe gaat je partner er mee om? Kan hij je wel begrijpen?

Mob: ik snap je wel met die test hoor. Ik heb woensdag, vrijdag en zondag getest. En vandaag was ik in dubio of ik er nog eentje zou kopen. Maar heb ik gevoel kunnen weerstaan. Misschien morgen toch nog....hahahhaha. Succes morgen!!!!!

Sanne: hoe gaat het met je buik?

Kim: ik heb de mazzel dat ik thuis ben door de OHSS en daardoor lekker kan gaan liggen als ik moe ben. Als die kleine op het kdv is dan...Toen ik van hem zwanger was viel ik na de lunch regelmatig in slaap aan m'n bureau!

Ik heb me maandagmiddag aangemeld bij Moeders voor Moeders, maar ben nog steeds niet teruggebeld. Is dat normaal en moet ik gewoon geduldig zijn?

Geplaatst

Audry wat super te lezen dat het beter met je gaat!

Rustig aan blijven doen dan voel je jezelf vast en zeker weer een stuk beter.

Mijn buik is nog enorm, heb geen pijn aan of zo.

Dus moet echt goed bekijken wat ik ga aandoen... zal eens gaan shoppen want om de dag hetzelfde is ook niet alles.

Wij hebben nog geen kinderen. Dit is de eerste keer dat ik een positieve test gehad heb.

Hoop zooo dat het goed blijft gaan.

Kim, ik kan helaas ook niet gaan liggen op mijn werk..

De laatste 1,5 uur heb ik het helemaal gehad moet ik eerlijk zeggen.

Misschien een cup a soup om 1 uur ipv 4 uur :toothy10:

Geplaatst

@March: jeetje meis, dat klinkt idd als een prenatale depressie.

Trek snel aan de bel als dit aanhoud meis.

Ik heb trouwens wel vaak gehoord dat een prenatale depressie na de 13e week afneemt ivm minder wordende hcg.

Die angsten van hoe gaan we het allemaal doen, redden we het wel enz.

Die zijn heel normaal.

Het is allemaal reuze eng en je kan niet meer terug.

Je bent voor de rest van je leven verantwoordelijk voor je kind.

En dat is best beangstigend!

Maar het komt allemaal goed, echt waar.

Jullie zijn klaar voor een kindje en diep van binnen weet je dat.

Ik hoop dat je gevoel je dat ook snel weer laat voelen!

Hele dikke knuffel voor jou meis.

@Audrey: ik lees overal dat ze de volgende dag al terugbellen van MvM, dus zou als ik jou was morgen weer even bellen.

Wat lekker dat je een hoop vocht kwijt bent zeg!

Hier zijn we zwanger van ons eerste wondertje.

@Testen: ik durf echt niet!

Na de posi digi durf ik het niet meer (en dat was op NOD)

Ben veelste bang dat de streepjes minder donker zijn (was op NOD al zo namelijk, dus weet dat het niets hoeft te zeggen, maar ga me dan toch zorgen maken)

Als we de echo hebben gehad en alles is in orde, dan ga ik mn laatste Kruidvat test doen en misschien de laatste digi.

@Moeheid: hier ook heel moe.

@Mob: succes morgen bij de echo!

Geplaatst
Ik ben ook moe! En misselijk als ik een lege maag krijg, dus voor de maaltijden. Vanmorgen viel het me eindelijk op dat ik een hoop vocht kwijt ben. M'n buikomvang is met 4 cm afgenomen en ik ben sinds vorige week 2,5 kg kwijt aan gewicht! Niet normaal toch? Ik voel me ook een stuk beter. Merk nu pas hoe verrot ik me voelde en hoeveel pijn ik de hele dag had. Gelukkig gaat het beter! Ik ben nu al nerveus voor de echo maandag. Niet eens zo zeer of het een tweeling is, maar meer of het vruchtzakje(s) wel gegroeid zijn. Maar zorgen maken heeft geen zin. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en hopen dat daardoor de tijd wat draaglijker wordt. Verder geniet ik van elke dag dat ik zwanger ben. Ik vind deze tijd ook erg bijzonder van de ene kant, want alles ligt nog voor je. Je weet nog zo weinig, alleen dat er een kindje aan komt...Ook wel iets om te koesteren vind ik.

Hebben jullie trouwens al kinderen?

March: wat vervelend dat je je zo voelt. Hoe gaat je partner er mee om? Kan hij je wel begrijpen?

Mob: ik snap je wel met die test hoor. Ik heb woensdag, vrijdag en zondag getest. En vandaag was ik in dubio of ik er nog eentje zou kopen. Maar heb ik gevoel kunnen weerstaan. Misschien morgen toch nog....hahahhaha. Succes morgen!!!!!

Sanne: hoe gaat het met je buik?

Kim: ik heb de mazzel dat ik thuis ben door de OHSS en daardoor lekker kan gaan liggen als ik moe ben. Als die kleine op het kdv is dan...Toen ik van hem zwanger was viel ik na de lunch regelmatig in slaap aan m'n bureau!

Ik heb me maandagmiddag aangemeld bij Moeders voor Moeders, maar ben nog steeds niet teruggebeld. Is dat normaal en moet ik gewoon geduldig zijn?

dat is raar zou morgen zelf even bellen als ik jou was ik werd gelijk de volgende dag gebeld

Geplaatst

Echo is goed!! Vruchtzakje te zien in m'n baarmoeder, komt overeen met m'n zwangerschaps duur!

26 juli weer terug, dan ben ik 8 weken en moet er een hartje te zien zijn...

Ik ga nu maar eens genieten :-)

Liefs Mob

Geplaatst

1e echo:

Mob: 8 juli

Audrey: 12 juli

Minoes: 13 juli

March: 13 juli

Sharon: 14 juli

Sanne: 19 juli

Kim: 19 juli

Dreamer: 20 juli

2e echo:

Mob: 26 juli

Dreamer:

Sharon:

Minoes:

March:

Audrey:

Sanne:

Kim:

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Mob: 7 maart 2011

Sanne: 8 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Sharon:

Minoes:

Kim:

Heb de afspraak voor de 2e echo toegevoegd. Net moeders voor moeders gebeld en alvast een afspraak gemaakt bij de verloskundige (een kennis van ons en die is helemaal gelukkig dat we bij haar komen).

Ik loop met m'n hoofd in de wolken vandaag ;-)

Geplaatst

@Audrey, ja echt een gigantische opluchting. Heb nu ook gewoon het gevoel dat helemal goed gaat komen! Dus ik ga gewoon genieten!

Hoe is het met jou? Nog een paar dagen en dan heb je weer een echo! Neem het vocht nog verder af?

Geplaatst

Mob: gelijk heb je! Het vocht gaat langzaam. Ik moet echt geduld hebben. Maar ik voel me wel goed gelukkig. Breng m'n zoontje alweer op de fiets naar het kdv en dat gaat goed. Vorige week moest ik daar niet aan denken en deed ik alles met de auto.

Ik heb vanmorgen toch nog 2 voor 5 testen van kv gekocht en net eentje gedaan. Jeetje, ik wist niet dat er zo snel een tweede streep kon verschijnen. Tegelijk met de controlestreep. En bijna net zo donker! Dat stelt me toch wel weer gerust, morgenvroeg doe ik de andere en dan kap ik met dat testen. Dan is het ook al bijna maandag en krijg ik de echo. Wel pas om 1620, dus de hele dag zenuwachtig zijn ben ik bang. Vanmorgen ook nog moeders voor moeders gebeld ik sta wel in de computer, dus vanavond zal ik wel gebeld worden.

Geplaatst

Meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Wat fantastisch he?! En zoooo spannend.

Ik post eigenlijk even om te waarschuwen voor doorgaan met testen. De Kruidvat 2 voor 5 euro testen worden namelijk lichter (echt heel licht) als je HCG enorm hoog is. Ik had destijds met een week of 6,5 meen ik nog getest en grote paniek, nog maar een heel licht streepje ... ziekenhuis .. bloedtest: torenhoog HCG. Echo: nog geen duidelijk hartje te zien, want te vroeg. Dat was echt een rotijd! Paar dagen later terugkomen voor nog een bloedtest + echo, 's ochtends dan ook maar m'n laatste Kruidvat test opgemaakt ... streepje NOG lichter en HCG was juist NOG hoger (iets van 90000) en toen ook hartactiviteit. Door dat doorgaan met testen had ik het mezelf toen heel moeilijk gemaakt.

Een paar weken later merkte ik trouwens hetzelfde met de MvM test (dit had ik pas laat, omdat ik eerst wou afwachten of de zwangerschap wel goed zou blijven gaan), ook daar had ik geen heel overtuigend streepje, terwijl ik echt heel zwanger was en dus veel meer HCG had dan de meeste meiden die beginnen met MvM.

Dus ... op een gegeven moment vertrouwen hebben hoor!! En genieten.

Geplaatst

@Mob: wat super dat het op de juiste plek zit en goed overeen komt met de zwangerschapsduur!

Nu lekker genieten.

@SJSL: ik had op mn NOD al een lichter streepje dan de dag ervoor met de kruidvat 2 voor 5 euro.

En dat terwijl de digi van Niet Zwanger naar Zwanger ging.

Ik durf dus idd niet meer te testen om dat scenario te voorkomen!

@Echo: ben zo jaloers dat jullie hem allemaal zo vroeg hebben!

Geplaatst

Mob wat een geweldig goed nieuws dat alles goed is en het groeischema helemaal volgens plan!! Nu lekker gaan genieten inderdaad

SJSL dank je wel voor de goede tip!!

Heb er ook nog in de kast liggen voor stressmomenten ...als het dan ook nog lichter is raak ik helemaal van slag. Toch maar proberen te laten dus.

Dreamer hoe gaat het met jou? is de misselijkheid al een beetje afgenomen door de medicatie? Ik hoop het voor je...

Geplaatst

@Mob: wat een geweldig goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat je nu echt kan gaan genieten.

@Audrey, doe maar rustig aan zeker met dit warme weer.

Daarnet is de consulente van "moeders voor moeders" geweest en de test was mega positief. Ik mag vanaf maandag urine gaan opvangen. Ik heb een fotolijst (voor de echofoto) als cadeau gekregen en ook een heel lief babymutsje. Ook krijg ik nog een boek.

Geplaatst

SJSL: bedankt voor de tip. Dat is inderdaad handig om te weten. Ik moet het ook helemaal niet doen, maar ja...

Kim: fijn dat ook die test megapositief was!

Ik ben nog steeds niet gebeld door MvM....

Geplaatst

Hoi dames,

Hoewel ik het o zo spannend vind wil ik me graag bij jullie aansluiten. Na 12,5 jaar huwelijk en negatieve resultaten bij spontaan proberen, IUI's en IVF's hebben we nu bij de 4e IVF (ICSI) behandeling een positieve test. ZWANGER en uitgerekend in maart, net als jullie.

Mijn huidige verhaal lijkt op dat van Audrey: 19/6 terugplaatsing gehad van 2 emmies, overstimulatieklachten en ruim 5 weken zwanger nu.

Einde 1e wachtweek kreeg ik overstimulatieklachten: 2 x controle in ziekenhuis (bloedwaarden en echo). Rustig aan doen. Einde 2e wachtweek toename overstimulatieklachten: 2 x controle in ziekenhuis (bloedwaarden, echo en HCG dit keer). Rustig aan doen en bevestiging van wat ik thuis op test al had gezien: ZWANGER!

Ruim 5 weken zwanger dus nu, maar door al dat vocht een buik die niet misstaat bij een zwangerschap van enkele maanden (heb er nu al 6 kg aan zitten = vocht). Dat is ongemakkelijk en voel me nog niet echt lekker a.g.v. dat vocht dat in de weg zit.

Hoop dat het ook bij mij de komende weken wat af zal nemen.

Lang verhaal over mezelf als introductie; heb jullie verhalen al gelezen en vind het leuk een beetje met elkaar mee te gaan leven en lezen...

Ga nu bellen met moeders voor moeders. (Wauw, dat ik daar nog eens aan bij kan dragen, zeg!)

Geplaatst

Moon: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat geweldig zeg na zo'n lange tijd! Jou verhaal lijkt inderdaad op die van mij. Ik dacht van de week even dat het vocht ging afnemen, maar helaas gaat het erg langzaam. Misschien ook door het warme weer?

Nou ja, ook al is het ongemakkelijk, we zijn wel mooi zwanger!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden