Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik was even niet op de site (weet niet of ik gemist ben ;) hihi) maar ik ben inmiddels bevallen!!!!

Ben opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en op 8-2 in de avond zijn onze dochters mbv een keizersnede gehaald. Ze heten J.ulia en R.oos en ze doen het heel goed!! ze wogen bij de geboorte (34weken en 1 dag)

ruim 1700 en ruim 1900 gram. En ik ben uiteraard helemaal verliefd, ze zijn zooooooo leuk.

Sinds gisterenavond ben ik zelf ontslagen uit het ziekenhuis al ben ik er nog wel heeeeel veel.

Wat ik zo snel zie is alleen Chablis nog bevallen in mijn "afwezigheid": gefeliciteerd!! hoe gaat het met jullie?

En hoe is het met de rest?? Het zal allemaal niet lang meer duren meiden!

Liefs Cindy[ATTACH=CONFIG]810[/ATTACH]

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Moi, gezellig dat je weer mee komt kletsen. Fijn dat het allemaal goed gaat.

@Cin, proficiat met je twee dochters. Ook Sanna is trouwens bevallen.

@Pammie en Sharon, die baaldagen ken ik maar al te goed. Vandaag is er ook weer één. Ik heb nergens zin in, verveel me en kan soms spontaan gaan huilen zonder te weten waarom.

@Celine, fijn dat de uitslagen allemaal goed waren.

Geplaatst

UITGEREKEND

1 maart March

1 maart Sharon

1 maart Minoes *engelkindje*

1 maart Pammie

2 maart Suzzy

3 maart Dreamer

4 maart Mob

5 maart Sanne

6 maart Kim

9 maart Moon

9 maart Audrey

11 maart Chablis

13 maart Jolanda

15 maart Moi

19 maart Kimmie

21 maart Cindy

27 maart Vanessa (zal door diabetes met 37+1 weken= 7 maart ingeleid worden)

27 maart Mik *engelkindje*

BEVALLEN

________

23 januari Sanne :bcbbboy2: 2 jongens

27 januari Chablis :bcbbgirl2: Kenzy

8 februari Cindy :bcbbgirl2: J.ulia en R.oos

Geplaatst

Ik heb even een nieuw fris overzichtelijk lijstje gemaakt. Hopelijk is dit okee?

Cindy van harte gefeliciteerd met je 2 meiden! mooie namen ook. Geniet ervan!

Celine,fijn dat je uitslagen helemaal goed zijn.

Moi,gezellig,je bent er weer!

Geplaatst

Cin van harte met jullie twee mooie meisjes! En dan ook nog van die mooie namen.

Ik hoop dat jullie ze snel mee naar huis mogen nemen.

Herstel jij goed van de ingreep?

Geplaatst

Dames, ik Wil jullie Allen veel succes wensen met de laatste loodjes en Cindy, van Harte gefeliciteerd met de geboorte van je mooie meisjes, fijn dat alles goed gaat !!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Meiden ik moet even "klagen" hoor. Ik ga steeds beroerder slapen. Gisteravond zijn we tegen 12.00 uur naar bed gegaan, vanochtend om 6.10 uur ben ik opgestaan.

Maar ik denk dat ik daar tussenin 7x!%@! wakker/uit bed geweest ben. Dit houdt toch geen mens vol!

Voor de rest gaat het goed, gisteren een gesprek met mijn schoonfamilie gehad. Ik denk niet dat het ooit gaat worden zoals het wezen moet maar alles is beter dan

hoe het ging. Mijn schoonvader is zo vreselijk dominant en eigengereid, gruwelijk is dat!

Morgenochtend mag ik met Bo weer naar het consultatiebureau, gelukkig staan er geen prikjes op het programma want daar is ze de laatste 2x behoorlijk ziek van geweest.

Zielig hoor! Woensdag moet ik weer voor controle naar het zh en dan volgende week donderdag weer en dan ben ik op maandag aan de beurt voor het inleiden.

Nog 2 weken en 1 dag dus! Wat dichtbij komt dat nu...... spannend.

Allemaal een fijne zondag.

Geplaatst

Vanessa, jou verhaal is zo herkenbaar. Bij mij gaat het slapen ook met de nacht slechter. Ik ben ook vaak 6-7 keer wakker per nacht. Ik kom ook al erg moeilijk in slaap, duurt tegenwoordig vaak 1,5 -2 uur voordat ik de eerste keer inslaap. Voor mij is het nog 2 weken tot de uitgerekende datum, maar ik hoop zo dat die kleine zich eerder meld. Ik ben het zwanger zijn (wat ik zo lang wilde) nu wel een beetje zat.

Geplaatst

Cin, van harte gefeliciteerd!!

Het slechte slapen is ook hier herkenbaar.... Veel wakker en pijn in m'n lijf....

En ook ik wil eigenlijk niet zeuren, want ik heb hier zo lang op gewacht. Maar van mij mag de kleine komen, lekker weer m'n eigen lichaam terug en een kleine in het wiegje :-)

Succes meiden met de bekende laatste loodjes!

Geplaatst

Niet om te plassen zoals de meeste denken.

Volgens mij wordt ik wakker omdat ik wil omdraaien. Dit gaat (natuurlijk) niet met mijn giga buik en ik denk dat ik daarom wakker wordt.

Geplaatst

Ja Chablis, als ik nu eens wist waarom ik wakker werd, maar dat is nou net het probleem. Soms moet ik plassen, maar meestal niet. Ik denk ook dat het met omdraaien te maken heeft (en mijn buik is niet eens zo groot) en ook met pijn in mijn rug en heupen. Hierdoor lig ik niet lekker in bed.

Geplaatst

Ik word vaak wakker om te plassen maar idd vaak gewoon zeg maar. Als ik even wil draaien of zo.

En ben ineens echt klaar wakker. Moet zeggen dat ik aanmezelf ook merk dat ik het erg spannend begin te vinden hoor.

En daar kan ik ook echt wakker van liggen.

Geplaatst

Ook mijn nachten zijn niet zo best! Ik slaap ontzettend licht, waardoor ik alles hoor. Mijn partner hoeft zich maar om te draaien bijvoorbeeld... En ook moet ik er vaak uit om te plassen. Ik haal 's middags even wat slaap in. Dat gaat prima!

Geplaatst

Mijn nachten zijn tot nu toe prima.Ik slaap lekker,en moet er altijd 1x uit om te plassen.

Voor de rest slaap ik als een roosje.

Vervelend voor de meiden die slecht/weinig tot niet slapen. Lijkt me érg vermoeiend!

Geplaatst

Het gekke is dat als je dit normaal (als je niet zwanger bent) overkomt je overdag niet zou kunnen functioneren.

En nu gaat dat wel. Het zal met de veranderingen van ons lichaam te maken hebben (voor de ene persoon pijntjes en voor de andere volume) en vooral

met de hormonen die door ons lijf gieren.

Spanning heb ik (nog) niet omdat ik denk door te lopen tot 7 maart. Wel denkt mijn omgeving dat de kindjes eerder komen, mijn buik is echt een heel stuk

gezakt, maarja dat zegt ook niets.

Geplaatst

Groot baby- nieuws: 17 februari bevallen van dochter L.aetitia. Ze woog 6 pond en is 49 cm lang. Grote bos donkere krullen. Zo mooi!!!

Nu thuis. Later meer. Alles goed. Ook met mij. Heerlijk!

Ik lees later bij meiden. Succes met de laatste loodjes!

Geplaatst
Groot baby- nieuws: 17 februari bevallen van dochter L.aetitia. Ze woog 6 pond en is 49 cm lang. Grote bos donkere krullen. Zo mooi!!!

Nu thuis. Later meer. Alles goed. Ook met mij. Heerlijk!

Ik lees later bij meiden. Succes met de laatste loodjes!

Moon,van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan!

Gaat goed hier in t maart topic. ;-)

Geplaatst

UITGEREKEND

1 maart March

1 maart Sharon

1 maart Minoes *engelkindje*

1 maart Pammie

2 maart Suzzy

3 maart Dreamer

4 maart Mob

5 maart Sanne

6 maart Kim

9 maart Moon

9 maart Audrey

11 maart Chablis

13 maart Jolanda

15 maart Moi

19 maart Kimmie

21 maart Cindy

27 maart Vanessa (zal door diabetes met 37+1 weken= 7 maart ingeleid worden)

27 maart Mik *engelkindje*

BEVALLEN

________

23 januari Sanne :bcbbboy2: 2 jongens

27 januari Chablis :bcbbgirl2: Kenzy

8 februari Cindy :bcbbgirl2: J.ulia en R.oos

17 februari Moon :bcbbgirl2: L.aetitia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden