Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Miekske en Mia, ook ik wil weer even laten weten onder de indruk te zijn van de laatste afleveringen! Was op vakantie, daarom nu pas gekeken, en net zoals meer meiden hier er 'lekker' bij zitten janken.

Mia, leuk ook om jullie 1e echo te zien bij dr V!

Vanavond weer voor de tv!!

Liefs, Dee

• 2 weken later...
  • Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb gisteren even de herhalingen van de afgelopen 2 afleveringen bekeken.... Ik kan jullie zeggen; dit is momenteel niet goed voor mijn hormonsters....

Ben nog nooit emotioneel geweest met Pregnyl, maar gisteren wel... Prachtige afleveringen weer, stoor me er alleen wel aan dat Caroline meerdere malen vertelde: ze wilde al vroeg een kind nemen, een kind neem je niet, die krijg je!! Irriteer me daar altijd zo aan, maar is meer mijn gevoel hoor ;-).

Geplaatst

Viel mij ook op Babii! Een poosje geleden zei ze dat ook ook al, en dus vorige week weer...... Beetje jammer.

Stil trouwens in dit topic?

Geplaatst

Ja, het valt mij ook op... en wat ik deze keer ook heel misplaatst vond was de reactie van die ene man ( vriend van Alex) bij het voetbalveld.

Deze aflevering was vooral gericht op het medisch traject, dan had ik dat stuk eruit geknipt!

Geplaatst

Hallo,

Ff tussendoor....

Ik heb hier ook wel eens iets gelezen over een tv programma die ene Christine aan het maken was. Sommige van dit forum zouden hier ook aan mee doen en worden gefilmt.

Wie weet of dit programma ook daadwerkelijk op tv komt?

Groetjes Lottepot

Geplaatst

t was mij ook al opgevallen dat Caroline dat een aantal keer zei, iets wat ik ook heel vervelend vond,

maar ook vreemd, ook zij word er toch met d'r neus op gedrukt dat het niet vanzelf gaat, dan praat je

toch niet zo??

En die reactie van die vriend vond ik ook heel erg fout!! NOgal makkelijk omte zeggen dat je geen kinderen

zou willen op die leeftijd, als daar ook geen sprake van hoeft te zijn,........

En zoals je zegt Jose, t was gericht op het medische gedeelte, dan ga je toch niet zo'n reactie ertussen

zetten, ik zou me behoorlijk gekwetst voelen als ik naderhand zou zien dat onze vrienden zo gereageerd zouden

hebben!!zeker als je behandeling dan ook mislukt is.......

Geplaatst

Ben dus niet de enige die zich ergert aan de uitspraak van caroline "neem je kinderen". Wij zitten niet meer in het traject en zijn dus ongewild kinderloos. De laatste aflevering heb ik niet gezien afgelopen week. Maar ga zeker nog even kijken.

Wij hebben er bewust voor gekozen om niet mee te doen met babyboom. Maar ben benieuwd of ze ook nog iets over ongewild kinderloosheid erin zetten. Of zou dat voor hun te ver gaan.

Succes allemaal

Geplaatst

Net weer babyboom gezien... Is er die weet hoe het nu met de stellen gaat??? Oa marianne en alex toch wel nieuwsgierig naar er zullen toch wel mensen zijn die bij hun in de buurt wonen??

Vindt deze serie van baby boom wel heel emotioneel elke keer.. vooral de ziektes die groot in beeld worden gebracht en dat kindje wat zal overlijden.. Heel heftig.. Misschien ervaar ik het nu ook heftiger omdat je zelf het medisch traject hebt door lopen..

Hebben jullie dat ook?

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus bevallen van ons wonder S-T-A-N

Geplaatst

Peggy...herkenbaar hoor.

Hier ook elke week weer met dikke tranen op de bank!. Lijkt wel of het me nu meer raakt dan toen we midden in de behandelingen stonden..gek he?!

Nou zijn sommige situaties van stellen die mee deden ook wel erg heftig...

Ben ook wel nieuwsgierig naar verder afloop...zal eens kijken op de site..misschien in bloks meer info? Dan leef je wat uitzendingen mee en dan wil je ook weten hoe t verder is gelopen he..heb ik ook.

• 2 weken later...
Geplaatst

@Mia, ik wil je nog feliciteren met de geboorte van jullie dochter Puck!!! Wat fijn dat alles goed gegaan is en je zat ook alweer in de uitzending van babyboom! Erg emotioneel voor je zo kort na de bevalling, maar een mooie uitzending!

Erg jammer dat de serie afgelopen is, ik ging er iedere week voor zitten en liet de traantjes maar komen. Ben ook benieuwd hoe het met de andere stellen gaat, hopelijk komt er nog een vervolg of laten ze wat weten op hun blog.

Liefs Roossie

• 11 maanden later...
Geplaatst

Meiden, vanavond begint 'Babyboom in Afrika'....

Ik zag in een voorstukje dat Mia van het forum ook afgereisd is naar Afrika. Ik ga in ieder geval zeker kijken.

En Mia, wat super dat je dit hebt mogen meemaken....ben heel benieuwd naar de afleveringen.

Geplaatst

Geen idee, misschien was dat een preview? De serie van vanavond staat bekend om de 'nieuwe bb in Afrika'.....ben benieuwd ;)

Geplaatst

Was een hele mooie aflevering, manlief en ik zaten samen op de bank te huilen.

5 juli is er weer een uitzending, ben benieuwd ga het weer helemaal volgen.

Geplaatst

Ik ga hem eens terugkijken op uitzendinggemist.nl. Ik kan het sowieso nergens bij droog houden dus ik zet de tissues klaar... Leuk dat 5 juli weer een uitzending is, begint dan de nieuwe serie?

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo Dames,

Mijn man en ik doen mee aan het nieuwe seizoen Babyboom. Zijn er nog meer mensen die meedoen aan het nieuwe seizoen?

Grt. Denise

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden