Ga naar inhoud

Wie starten er ook in September 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@dublin dank je...

nou dat is ook goed nieuws en idd wat je zegt als het nodig is

het belangrijkste is natuurlijk dat je door mag.. ben benieuwd donderdag..

@jetje dank je ja was echt erg en vooral als je te laat in het zh ben had ook gebeld naar het zh dat het later word en gelukkig was het geen probleem hahaha

het voornaamste is dat alles goed was....

en hoe is het met jou is het nog een beetje uit te houden in de ww... nog 6 dagen wel spannend hoor we duimen voor je

nou vandaag me laatste spuit puregon.....

liefs

• Reacties 533
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen Dames,

Ik ga plaats nemen op het wachtbankje. Of laat ik het zo zeggen de langste 2 weken van mijn leven ga ik weer doormaken

Mijn verhaal zal ik in het kort schetsen.

In mei had ik mijn eerste IVF poging. Wat was ik blij 8 eicellen (gespoten met Puregon)

Tot de dag van de TP ...... er was maar 1 eicel bevrucht en deze was maar 6 cellig op dag 3.

Dat was een domper. Ik gaf aan de arts aan: "Goh jeemig maar 1 bevruchting"Waarop ze als antwoord gaf:"Beter iets dan niets".

Juist ja, met een ontstemd gevoel ben ik naar huis gegaan en na 11 dagen was ik al ongesteld.

Voor de 2e keer mochten we ICSI doen ipv IVF.

Ook deze keer had ik 8 eitjes (gespoten met Menopur)

Er waren 5 bevruchtingen.

Ze hebben maandag 2 emmies terug geplaatst.

1x een 9 cellige

1x een morula

Op 1 of andere manier heb ik er niet echt vertrouwen in.

Ik wens iedereen een voldragen zwangerschap toe en hoop dat iedereen deze moeilijke dagen/tijden doorkomt.

Geplaatst

Gabrie,

Ik hoop dat je zwanger wordt van de 2 emmy`s zwanger wordt. Blijf positief meid...

Wat houd een Morula in??

Geplaatst

Hey Gabrie,

Wat is een murola?.... Probeer hoop te houden... En alvast succes.

@Dublin jippie nog in de race...;-)

Geplaatst

Beste dames,

De cellen van een embryo zeggen nog niets over de innesteling.

Er zijn dames zwanger geworden van een 4,6 of 8 cellige embryo

Bij sommige is zelfs een blastocyste terug geplaats waar ze niet van zwanger raakten.

Je moet ook een hoop geluk hebben!

Geplaatst

Haha tk en ik lezen te gelijk jou stuk....

Bedankt voor je uitleg en dat klinkt toch mega positief al het zo goed deelt?!....ik hoop ook dat je gewoon lekker slagen zak...

Lfs nano

Geplaatst

Hoi,

Ik kom even kijken hoe het met jullie gaat!

@witje: Ik duim met je mee dat alles goed gaat! En idd. Het wil niks zeggen hoe goed de embryo eruit ziet! Onze jens was ook maar 6 cellig en de follikel was ook nog niet helemaal rijp. Er is toch een heel mooi mannetje uitgekomen! Na 4 pogingen word je hier wel een stuk nuchterder in!

@jetje: Bijna testen! Spannend, ik duim voor je mee!

@T.K: Bij jou minder goed nieuws? Ik zie dat je je weer aan moet melden als je menstruatie begint?

De rest, heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes!

Mijn update: Ik ben ondertussen 6 dagen overtijd......... 2 testen gedaan;negatief. Zou toch ook wel een heel groot wonder zijn als het spontaan gelukt zou zijn... Toch blijft die onzekerheid. Waarom word ik niet ongesteld. Heb 5 dagen na mn eisprong een mini bloeding gehad. 1 dagje... Daarna niks meer..... We wachten af. 12 oktober heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis. Daar krijgen we te horen wat de verdere plannen zijn. We wachten af.

Groetjes sanne

Geplaatst

Haiii Sanne,

Ik had gisteren volgens mijn berekeningen ongi moeten worden, maar door de zenuwen denk ik dat ik het npog steeds niet geworden ben.

Bah bah. De ongi pijn is er wel maar het breekt nog niet door.... Hopen dat ik vandaag nog wordt haha..

Spannend. Ik hoop dat je zomaar spontaan zwanger bent geworden.

Geplaatst

Hier vanmorgen getest en helaas witter dan wit....:(

Vrijdag nog de bloedtest en dan een afspraak maken voor een gesprek wanneer de volgende behandeling zal starten.

Geplaatst

Beste NoesvH,

Veel sterkte.

Misschien heb je nog te weinig HCG hormoon in lichaam wat ze wel kunnen meten met een bloedtest.

Liefs,

Gabrie

Geplaatst

He bah wat een vervelende meldingen weer zeg.

Sterkte daarmee.

T.K. wachten op je ongi duurt altijd lang.......

Geplaatst

@ T.K. hoop voor je dat je snel ongesteld wordt.

@ Angel vanavond de pregnyl! Vrijdag de punctie. Succes he, geniet er morgen van dat je een dag HELEMAAL niets hoeft te doen.

@ Jetje, bijna testen....

Ik nog 1 keer spuiten en dan de 3e FM. Vandaag een slijmpropje, waardoor ik even het gevoel kreeg dat de deca te weinig invloed heeft. Maar aan mijn buik te voelen heb ik nog steeds follikels. Gooide gisteren een tennisballetje weg voor de hond, nou wat een pijnscheut in mijn eierstok. Hield wel rekening met tillen en bukken, maar een balletje weggooien en nog niet eens ver tja die had ik niet ingecalculeerd... Hoop zo dat ik morgenavond de pregnyl kan zetten! Fingers crossed.

@ de rest, heel veel successss

Geplaatst

dank jullie wel..

@raba hoop dat je vrijdag je tp krijg. spannende dag morgen

@dublin ja morgen lekker rustdag.. duim voor je dat ze morgen goed gegroeid zijn en dat je gelijk te horen krijg wanneer de pregnyl is en je tp.. succes

zo de pregnyl is ook gedaan net

morgen al weer donderdag... vind het wel een beetje eng hoor je weet ook niet wat je te wachten staat..

en dan wachten of er wel een bevruchting gaat plaats vinden zijn allemaal dingen die me nu echt bezig houden...

en na hoeveel dagen krijgen/kregen jullie de terugplaatsing??? is meestal 3 dagen toch dan zou het voor mij maandag zijn als het goed is

liefs

Geplaatst

yes de ontdooing is goed gegaan. Morgen de tp om 14:30.

En dan die akelige wachtweken.

Meiden bedankt dat jullie zo meeleven.

Geplaatst

yes de ontdooing is goed gegaan. Morgen de tp om 14:30.

En dan die akelige wachtweken.

Meiden bedankt dat jullie zo meeleven.

Succes morgen!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden