Ga naar inhoud

Nog een keer icsi voor derde kindje????

Aanbevolen Berichten

• Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Kriskras,

Heb net jou ook al even bekeken, zag zowaar dat er een hele topic naar je is vernoemd ?

Leuk ! Tja, wat hebben wij een geduld nodig hè ..... ik zie dat je vandaag je tp hebt ..... heeeeel veel succes !!!! Ik hoop dat dit 'm worden gaat voor jullie !!!!!

liefs hope hope

Geplaatst

Hope hope: klinkt goed die behandeling en fijn dat je je goed voelt! Hopelijk binnenkort gevolgd door een zwangerschap!

Wij gaan inderdaad nog even door met de druppels. Die man zei dat het fysiek goed met me gaat, voel me zelf ook beter, dus wie weet...

Karin: mooie banner inderdaad!

Kris Kras: ken je nog niet, maar hoop voor je dat de TP leidt tot een zwangerschap!

Disi: hopelijk hadden jullie een goed gesprek en mag je beginnen!

Ben benieuwd naar alle ontwikkelingen, hopelijk allemaal goede!

Geplaatst

Karin hoe was het vandaag met MvM? Waar ga je naartoe in Oostenrijk? welk gebied? ik ben met mijn zus 2X wezen skieën in Oostenrijk.

Je blijft hier toch wel meekletsen?

Hope wat klink je fijn, positief!

NDNA, nog even doordruppelen dus.

We hadden een fijn gesprek gisteren. Omdat onze rietjes met ingevroren zaadcellen vernietigd zijn moeten we eerst zorgen voor nieuwe zaadcellen (de arts zei tegen ons; "had mij maar gebelt dan had ik jullie gezegd om het te bewaren!". Maar ja dat doe je niet, je gaat niet een arts bellen -die je überhaupt niet zomaar aan de telefoon zal krijgen- omdat je de vraag krijgt wat te doen met de rietjes. Wij niet tenminste...wel hebben we hiervan geleerd. Ik was natuurlijk o.i.v. hormonen want de brief kwam nov/dec. `08, we hadden nog cryo`s)

Deze 2 weken dus proberen de kwaliteit op te krikken als er nog levende zaadcellen zijn en dan dus inleveren met gelijk een telefonische afspraak maken over de uitslag daarvan. En als er nog levende zaadcellen in zitten worden we ingepland voor ICSI.

Geplaatst

Hee Disi,

Mooi dat jullie een fijn gesprek hadden ! Als het allemaal goed gaat, heb je dus snel weer een icsi !! Super !!

Ja, dat zeg je mooi, ik voel me ook fijn !!!

We zijn ook druk op zoek naar een nieuwe pup, dus er komt sowieso weer nieuw leven hier in huis !! We hebben nog 1 labrador van bijna 12, z'n maatje hebben we 1,5 jaar geleden moeten laten inslapen na een hersenbloeding. Nu blijven we toch merken dat hij een soortgenootje mist in huis. Dus we gaan er weer voor ! Ik had eerst het idee dat zo'n jonge pup misschien niet altijd leuk is voor hem, maar goed, inmiddels ben ik ervan overtuigd dat hij dat zelf wel zal corrigeren als het hem te gek wordt.

Jij klinkt ook positief trouwens !!! Mooi dat het weer starten gaat hè !!!

Enne ...... inderdaad ........ Karin, je blijft hier toch ook wel vertellen hoe het met je gaat hè ??? Daar zijn wij heel nieuwsgierig naar hoor !!!

liefs hope hope

Geplaatst

Maar natuurlijk blijf ik hier gezellig kletsen meiden!! Ik ga hier even flink wat hormoontjes rondstrooien en uitdelen hoor! Ben alleen wat grieperig sinds gisteren, en aangezien ik me verder ook niet zo lekker voel, toch wat misselijk, lig ik lekker in bed.

Hope hope, wat leuk om weer wat van je te horen, en je 'klinkt' zo ontzettend positief!! Je kan uit je teksten lezen dat je goed in je vel zit, wat ontzettend fijn voor je! En wat leuk, een jonge pub in huis, geeft ook lekker weer wat afleiding!

NDNA, jij klinkt ook al zo positief, ook fijn om te lezen dat je je ook beter voelt, dan moet het goedkomen toch meiden??!

Disi, goed om te horen dat jullie zo'n fijn gesprek hebben gehad. Nu flink hopen op goede zaadcellen en dan op naar de ICSI! Waarom maken jullie eigenlijk gebruik van ingevroren zaad? Wij hadden gelukkig ook nog ingevroren zaad, dat is een paar jaar geleden gedaan omdat er toen vlak voor een ICSI behandeling helemaal geen zaadjes werden gevonden... Uiteindelijk niet nodig gehad, maar omdat manlief vlak voor deze poging flink koorts had, vond ik het een heel geruststelling, anders hadden we nog kans gehad dat deze poging niet door was gegaan!

Wij gaan naar een klein dorpje in Vorarlberg; er ligt alleen maar 10 cm sneeuw en alleen het kinderliftje is maar open... Nou ja, wij kunnen evt wel in een dorp verderop en een stuk hoger gaan skieen maar ik hoop wel dat onze zoon toch nog in het dorp skiles kan krijgen! Nou ja, we zien wel, we doen er niks aan. Tja Hope, ik vraag me af of het wat wordt met onze zoon, hij is net 5 en een flinke pieperd maar ach, hij heeft ons wel vaker verbaasd doen staan.. Het scheelt wel dat z'n grote neef en nichtje ook meegaan, maar die hebben vorig jaar ook al les gehad, dus ik hoop niet dat hij er van gaat balen als het bij hen een stuk sneller gaat. Aan de andere kant, sneeuw vind hij helemaal fantastisch, dus ik ben benieuwd!

Gisteren is inderdaad MvM geweest; uit angst voor een negatieve test had ik de dag ervoor zelf nog even getest en de teststreep was dikker dan de controlestreep dus hier geen twijfels meer, haha! Ben erg benieuwd naar de echo volgende week, en dan hopelijk het goede nieuws in Oostenrijk vertellen aan mijn familie ! Haha, ik ben zoooooo benieuwd naar hun gezichten, zij rekenen er absoluut niet meer op. Mijn ouders hebben laatst het campingbedje al teruggebracht want die 'hadden ze nu toch niet meer nodig' (onze jongste slaapt nu in een gewoon bed) en m'n schoonzus vroeg ook al wat ik met alle babyspullen ging doen, haha! Kan niet wachten!!

Meiden, ik ga zoooo m'n best doen om flink wat hormoontjes jullie kant op te krijgen, dat zou geweldig zijn!!

Geplaatst

Het schijnt inderdaad wat minder te zijn met de sneeuw hè. Hopelijk valt het mee !

Ja, weet je, ik ben gewoon al heeeel blij dat ik die behandelingen niet meer heb. Geen prikken meer. Geen kunstmatige hormonen meer in mijn lijf. Niet meer keer op keer naar het ziekenhuis. Ik heb echt het gevoel of ik weer helemaal echt mezelf ben. En die voetreflex doet daar nog een flinke schep bovenop zeg maar. Heerlijk. Maar leuk dat het jullie ook opvalt !

Zondag gaan we misschien al bij een pup kijken, spannend hoor !!! (Ik weet nu al dat ik dan direct helemaal verliefd ben haha)

Wij hebben onze jongens de 1e middag zelf al een soort eerste skiles gegeven. Ha, dat had als gevolg dat ze de dag erna de skiles maar weinig aanvonden, omdat ze alles al konden hihi. Tja, wat is nou wijsheid ??!! De 2e of 3e dag gingen ze voor het eerst met de sleeplift, de jongste viel daar een paar keer uit en zei dus direct na die les dat hij geen skiles meer hoefde. Mmmmmm, nou ik had toevallig een heel leuk boekje ('stilzitten als een kikker' mee waarin de 'piekerfabriek' wordt besproken, en nadat ik z'n zelfvertrouwen weer had weten op te krikken ging hij er gelukkig de dag erna toch vrolijk op aan. Vanaf die dag ging het als een trein, want toen begon het echt skien !! En daar kwamen ze natuurlijk voor haha.

Nou, Karin, ik wens je alvast veel beterschap EN alvast een hele fijne vakantie. Maar eerst natuurlijk nog heel veel succes bij de echo !! Laat je nog even weten hoe het was, voor je op vakantie gaat ?

liefs hope hope

Geplaatst

Hihi, ik geloof niet dat het goed gaat komen als wij onze zoon zelf skiles gaan geven; dat wordt meteen piepen en brullen als het niet lukt ;-) Vorig jaar hadden we van die plastic skietjes voor hem meegenomen, hij zou wel even gaan skieen maar dat viel hem vies tegen haha! Hij dacht waarschijnlijk zo van de berg af te kunnen, maar toen bleek dat het best moeilijk was om te blijven staan had er er al genoeg van (en dat was binnen 2 minuten..).

Wel leuk dat jullie jongens het uiteindelijk erg leuk vonden, vind het ook altijd erg leuk om die kleintjes op de skies te zien! Ik weet nog dat mijn nichtje vorige jaar m'n broer bijna een hartverzakking bezorgde; ze sjeesde zo voor hem uit en m'n broer maar roepen 'STOP STOP'. Vlak voor de ' rand' stopt ze heel rustig, draait zich om en zegt 'wat is er papa?' hahaha!

Ben erg benieuwd naar jullie pup, plaats je een foto zondag??

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]775[/ATTACH] Daar is ie dan !!! Nog 4 weekjes wachten, dan mogen we Sam ophalen !!!

Joepiedepoepie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pencil.pngHa, dat klinkt bekend trouwens, dat verhaal van je nichtje. Sommige dingen zie je liever niet haha.

De laatste les gingen de jongens echt met de stoeltjeslift omhoog, zij vonden het geweldig uiteraard, maar ik was toen wel zenuwachtig hoor. Bovenaan moet je een pad nemen om weer naar beneden te komen en ik had echt zoiets van: jamaar ... gaan jullie daar dan ook langs ???? Ha, die middag erop zoefden we daar als gezinnetje van de berg, geweldig !!!!

Ik hoop dat jullie lekker genieten daar !!! Met jullie geweldige nieuws wordt het helemaal een super en speciale vakantie !!!!!

auf wieder sehen

Geplaatst

Aaaaah, wat een poepie!! Nog 4 weekjes wachten dus, echt iets leuks om naar uit te kijken!

Pfff, een stoeltjeslift... daar denk ik nog maar niet aan haha. Ik heb voor mezelf al zo de bibbers om er in te gaan..

Dankjewel, ik geloof dat het er donderdag gaat sneeuwen, dus misschien hebben we nog geluk. En inderdaad, voor mijn ouders wordt het zeker een leuke vakantie, sneeuw of niet ;-)

Geplaatst

Wat een droppie Hope, heel veel plezier met Sam! Ga je intussen nog wel een paar keer heen om bij hem (?) te kijken?

Karin je bent denk ik al weg maar geniet van jullie bijzondere vakantie in Oostenrijk!

Liefs Disi

Geplaatst

Dank je Disi !!! Ja, ik ben ook helemaal verliefd op hem haha !!! We gaan zaterdag over een week nog een keer kijken en dan weer 2 weken later mogen we hem ophalen !! Het duurt de jongens natuurlijk veeeeeel te lang haha. Maar goed, de woonkamer moet ook nog wel iets 'pup-vriendelijker' dus daar hebben we mooi nog even voor, snoeren wegwerken etc haha, plantenbakken van de vloer af hihi. Ik weet dat ik 12 en 13 jaar geleden ook meerdere keren verbaasd heb gestaan van wat ze bedachten haha. Tja, dat heb je met kinderen ook. Wat dat betreft veel gelijkenis.

Karin ........ je kan nog niet weg zijn want je hebt vandaag je echo hè !!!!!!!! Je laat het toch nog wel even weten hè, hoe het was ???? HEEEEEEEEEL VEEEEEL SUCCES EN PLEZIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs hope hope

Geplaatst

Hihi, dankjewel voor jullie berichtjes! Ik ben inderdaad nog niet weg, zit heerlijk thuis te wachten (en ondertussen wat spullen pakken) op vanmiddag! Ik laat jullie het resultaat nog wel even weten vanavond hoor! Ben zooooooo benieuwd!

Geplaatst

Ik ben ook HEEL benieuwd, Karin! Hopelijk helemaal goed. Succes met pakken!

Hope hope; lief hondje zeg!

Ik kom zeker vanavond nog even lezen...

Geplaatst

Hier even een heel kort berichtje, we zijn al druk aan het pakken, maar we hebben een hartje zien kloppen!! Er zat ook nog een tweede maar die was veel te klein en geen hartje dus die heeft het niet gered. We zijn helemaal blij! Omdat ze de grootte nog niet goed konden bepalen wilden ze over 2 weken graag nog een echo maken, geen probleem hoor, haha! Dus 1 maart mogen we nog een keer en als dan alles goed is naar de verloskundige.

tot over een week, wij gaan nu lekker op vakantie!

Geplaatst

Wauw super Karin, nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet lekker van jullie vakantie en het moment van vertellen aan de familie en van de zwangerschap!

Dikke knuffel Disi

Geplaatst

Wat gaaf, dat jullie al een kloppend hartje hebben gezien; gefeliciteerd!

Sneu dat de andere het niet gered heeft. Ben je daar verdrietig over? Kan me wel voorstellen dat het indruk maakt als je die ook op de echo ziet.

Hele fijne vakantie en veel plezier met het blije nieuws vertellen.

Zorg goed voor jezelf.

Geplaatst

Karin, wat een mooi bericht !!! Heerlijk dat jullie het hartje ook al hebben zien kloppen !!! Je bent nu waarschijnlijk al heerlijk op weg naar Oostenrijk. Toch heel veel plezier met het vertellen van jullie geweldige nieuws !!!!

Tot volgende week.

liefs hope hope

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo allemaal, dankjulliewel voor de lieve berichtjes! Wij hebben een geweldige week gehad, de eerste dag nog geen sneeuw, maar zoonlief kon in een naastgelegen dorp op les en dat ging helemaal geweldig! Hij vond het erg leuk en nadat het de tweede dag flink gesneeuwd had konden we ook in het dorp waar we waren terecht.

Ook hebben we het onze familie verteld, ze vonden het een grote verassing!!

Verder met vlagen wel erg beroerd en misselijk, maar goed, daar ga ik niet over klagen.

As dinsdag hebben we nog een echo, omdat ze de grootte niet goed konden meten (was ook erg vroeg echo ivm onze vakantie), helemaal geen probleem! Kan ik mooi nog een keertje kijken, haha! En nee NDNA, dat die tweede het niet gered heeft ben ik niet verdrietig over hoor. Tuurlijk was die ook van harte welkom, anders hadden we er geen 2 terug laten plaatsen, maar ik vind 3 wel genoeg hoor!

Reageer morgen even uitgebreider, ga zo naar bed, even bijkomen haha

Geplaatst

Heee Karin,

Wat leuk, morgen nog een echo !!!! Geweldig !!

Dus je zoontje vond het skien ook leuk ?? Super !!! Was jij ook zo trots toen je 'm zag skien ?

Lekkere verse sneeuw, kan niet beter. Heb je de zon wel ook nog gezien daar ? En heb je zelf ook nog geskied ?

Ik hoop dat je niet al teveel last hebt van misselijkheid.

Veel plezier en succes morgen !

liefs hope hope

Geplaatst

Hee Allen,

Ik ben even met pauze geweest. Na mijn niet terug[;aatsing door overstimulatie moest ik even weer wat andere zaken op de rit krijgen.. (wat zoiets al niet met je hele leven doet.... relatie, werk, vrienden, huishouden, weet ik veel, alles lijdt eronder..)

Nu weer even kijken hoe het met iedereen staat. ik ben vorige week ongesteld geworden en mag de volgende keer dus bellen als ik ongesteld word. (zal wel eind van de maand zijn..)

Ben heel benieuwd...

Succes allen en Karin dank voor je positieve hormonen!

Liefs Tulpie

Geplaatst

Ha Tulpie,

Ik hoop dat je alles weer op een beetje op de rit hebt gekregen !

Tja, het houdt af en toe wat, de ene periode kun je het ook allemaal wat makkelijker bolwerken dan de andere, tenminste, dat is mijn ervaring.

Ha, en ja Karin, die positieve hormonen van jou, die grijpen we met z'n allen vast hè !!! Denk aan de statistieken haha !!!!

Succes allemaal weer !!!

Wij hebben afgelopen weekend ons puppy nog een keer bezocht en nu nog 10 nachtjes slapen en dan mogen we hem eindelijk ophalen !! Daar zijn we druk mee bezig, ook met de woonkamer puppy-proof maken, dus afleiding in overvloed hier !

liefs hope hope

Geplaatst

Hope, nog 10 nachtjes, haha, lekker aan het aftellen tot jullie je pup kunnen gaan halen en vertroetelen! Leuk hoor!

Tulpie, wat leuk om weer wat van je te horen! En gelukkig is het inmiddels maart, nog eventjes en dan eindelijk een TP, ik ga vast voor jullie duimen!!

Haha, ja ik zal even flink wat hormoontjes rondstrooien hier, het wordt hoog tijd dat die hier eens flink gaan huishouden!

Vandaag de tweede echo gehad, en wat was dat MOOI! Zo'n verschil al met de vorige keer; nu 19,2 mm en al duidelijk een hoofdje te onderscheiden! Helemaal geweldig om te zien. Er zat nog wel steeds een vochtholte naast, die ook was gegroeid dus ik moet dat even aan de verloskundige doorgeven, dat zij het even in de gaten houdt. Die zal ik morgen eens even gaan bellen voor een eerste afspraak. Verder voelde ik me vandaag gelukkig wat beter dan de afgelopen 2 dagen, maar dat betekent meestal dat het morgen weer wat minder is... Nou ja, we doen lekker rustig aan.

Disi, bij jullie inmiddels al wat bekend over de zaadkwaliteit? Hopelijk voldoende, zodat jullie ook snel weer verder kunnen!

Geplaatst

Karin wat fijn dat je zo`n mooie echo hebt gehad! Hoe is het met de misselijkheid?

Wij zijn gisteren gebelt en er zijn gelukkig zaadcellen gevonden, genoeg voor 1 ICSI. 16 maart hebben we een afspraak om ingeplant te worden en horen we verder alles (screening e.d.) Hopelijk mogen we snel starten!

Hope, nog 5 nachtjes?

Tulpie voor jou komt het allemaal al dichterbij, succes!

Liefs Disi

Geplaatst

Disi, dat is goed nieuws!! volgende week dus meer nieuws, spannend hoor! Hopelijk pakt bij jullie de ICSI ook beter uit dan de cryo's én een stuk beter dan jullie eerste ICSI!!

Hope, nog 1 nachtjes slapen, niet? Kan me voorstellen dat jullie helemaal dol zijn, haha!

Hier gaat het wel, wel erg beroerd, maar volgens mij komt dat inmiddels vooral door de vermoeidheid. Bij de vorige heb ik ook vanaf het begin halve dagen gewerkt, ging dan 's middag slapen om vervolgens om 8 uur 's avonds alweer om te vallen... Ik vrees dat het nu weer die kant op gaat, nou ja, niks aan te doen. Heb het nu ook op m'n werk verteld, erg leuke reakties al was het voor sommige collega's niet een erg grote verrassing haha!

M'n buik groeit nog niet erg, maar door al die kilootjes die de laatste jaren zijn blijven hangen valt het misschien ook minder op ;-)

Volgende week woensdag voor het eerst naar de verloskundige, en weer een echo. M'n oudste zoontje gaat dan ook mee, die wil zooooooooooo graag babytje kijken haha!

Meiden, m'n duimen draaien hier nog steeds voor jullie hoor, die staan niet stil!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden