Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve meiden.

@ Freggel en Lizzy: Sorry voor mijn berichtje dat ik gepost heb gisteravond ik heb jullie berichtje over het hoofd gezien.

- Freggel: fijn dat het gesprek een goed gesprek is geweest ik gun het jullie zo.

- Lizzy: ik duim voor jullie dat de hogere dosis helpt en jullie gauw weer een stapje verder kunnen.

wanneer is de volgende echo idd??

@ Nico: ik kan me voorstellen dat je hoofd helemaal overloopt. Succes met nadenken hoe jullie en het aan willen pakken. En nogmaals helemaal geweldig dat er 2 personen zijn die jullie willen helpen.

Tja dat mijn koppie weer omhoog komt komt door jullie lieve woorden en de positieve vibe die we elke keer maar weer over het scherm gooien dat helpt echt :laughing9::laughing9:

Dikke knuffel voor iedereen vanuit hier en hier komt ie weer.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nico, dankjewel! Ik 'vang het op' en stuur het richting mijn bms. Ja, ik ga naar Spanje, Allicante. Maandag de echo en dan als alles goed is vrij snel naar spanje. Volgens mij is er een donor die ongeveer gelijk loopt. Nou ja, ff afwachten maar. Wel apart hoor, dat het nu gaat opschieten. Spannend!

En super fijn dat je zoveel donoren hebt. Zo fijn. Ze komen met bosjes. Fijn dat deze wat jonger is. Want de leeftijd maakt wel veel uit. Jammer dat je nichtje niet kan, maar je hebt nu iemand van 31. Heel mooi hoor.

Ja, is het toch waard om nog een x in DD te proberen. Wie weet! Ik duim voor je!

Ah, ik begrijp het Freggel. Wel een gedoe, al die gesprekken. Ja, ik zou ook bellen om dat 2e gesprek over te slaan. Als jullie het toch zeker weten, is het weer onnodig wachten. En wachten doen we al zolang. Wij hoeven al die gesprekken gelukkig niet. Wel fijn hoor. Ben niet zo van dat oeverloze gedoe. We weten wat we willen en staan er helemaal achter.

Ja, maandag heb ik de bms echo en als dat goed is kan het snel gaan. Ik gok zelf nog een weekje na de echo. Ligt ook een beetje aan de donor. Hopelijk zijn er voldoende eitjes (just in case) en we laten er 2 terug plaatsen. Zou dolgelukkig zijn met 1 en ook dolgelukkig met 2. (met 2 nog gelukkiger misschien, hihi)

Nou, hoop dat alles lekker vlot gaat lopen voor jullie!

Terry, veel succes morgen bij het gesprek!

Corina, fijn dat je weer positief bent. Het is zo zwaar allemaal! We helpen elkaar er door heen!

Ook jouw specialiteit er weer ff in::alright::aaaflowersmiley:

xxx, Mees

Geplaatst

Hellow!!

Succes vandaag Terry! Ik ben benieuwd hoe het gesprek gegaan is. Hopelijk hoeven jullie niet lang te wachten!

Corina, geeft niks. Ik ben zo blij dat je je al wat beter voelt. Petje af hoor!!!! Nog een paar dagen en dan ook jij je gesprek.

Mees; Thanks. Ja ik denk dat ik straks toch maar even bel. Ik zal dan vragen naar onze Gyn, misschien dat er ruimte is om toch nog telefonisch wat te bespreken. Want de Psych was het allemaal erg duidelijk. Anders kunnen zij samen even overleggen. Nou dat begint goed hahhaha, het gaat weer eens anders bij ons! En ja, ik heb dat ook. Van die gesprekken. Ik begrijp goed dat ze nodig zijn hoor, maar bij sommige stellen vind ik dat het sneller moet kunnen. De één heeft er meer behoefte aan dan een ander. Ik voel het echt als verloren tijd, alle opties enzo zijn we ook al nagegaan. En over de wederkerigheid (dat komt ook ter sprake) zijn we ook al duidelijk geweest. Ik laat wel weten als ik met de arts kan spreken.

Maar bij jullie, super zeg!!! Ohw dat is spannend allemaal. Het is al bijna maandag!!!!:happydance:

Jij zou ook voor 2 emmy's gaan, als we die luxe mogen hebben. Bij mij voelt dat ook beter, weet niet waarom.

Ook heb ik weleens het gevoel dat als ik zwanger zou raken, het weleens een tweeling zou kunnen zijn. Zou typisch iets voor ons zijn, hihi. Dat is geen reden om er maar 1 te laten terugplaatsen trouwens. Ik wil echt alle kansen benutten.

Nog een paar daagjes!!

Voor de rest, ik denk aan jullie!

XXX Freggel

Geplaatst

Haha, dat 'hellow' is grappig!!

Ja, goed plan om die arts te bellen. Als je zeker bent hoef je niet nóg n gesprek. Ben benieuwd!

Jij dus ook 2 als het kan?! Ja, heb ik ook hoor, dat gevoel. Vind me wel m 2 ling mum, hihi.

Ja, t schiet al op. Nu het bijna zover is, gaat het best snel. Zin!!!

Veel succes allemaal!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hallo,

Het gesprek ging super. We hadden een hele lange dag maar zijn lekker op geschoten. Ik voelde me echt begrepen. Ik heb namelijk altijd een erg dun BMS zo rond de 6. Hier zeiden ze nou we gaan niet akoord met minder dan 7 anders heeft het echt geen zin. Nou voel me door Utrecht wel genaaid. Die scheepte me telkens af met nou mevrouw uw heeft drie lagen en dat is prima. Ik was maandag ziek en was daardoor vergeten de pil te slikken dus dacht dan stop ik toch gewoon. Dit kwam gunstig uit want ik ben vandaag ongesteld geworden en ik mag morgen al beginnen met mijn opbouw. Is kijken wat deze pillen doen. 28 februari mag ik terug komen en gaan ze kijken wat het heeft gedaan. Het gesprek met de psycholoog ging goed. Mijn zus is wel een uur binnen geweest. Waarna ze tot de conclusie kwamen dat ik er eigenlijk best bij mocht zijn. Ze voorzag geen problemen en de arst ook niet donderdag gaan we door de ethische comisie. Kortom het gaat snel maar het belangrijkste is dat mijn slijm optimaal wordt!!!!

ps ik wilde ook heel graag twee terug gesplaatst hebben helaas doen ze dat in genk alleen als je ouder bent dan 36.

Freggel ik hoop voor je dat het allemaal wat sneller gaat. Heb je nog gebeld?

mees succes maandag, hopelijk heb je al een mooi bedje gecreerd.

groetjes van mij

Geplaatst

Terry, nou inderdaad wat maf zeg, dat verhaal van je BMS. Wel fijn dat alles goed is gegaan vandaag. Nu nog de commissie (hadden ze het bij ons ook over) en dan kun je starten!

En ongi is alleen maar fijn nu! Ik hoop dat je BMS toch dikker wordt. Misschien passen ze de medicatie aan?

Ohja, Genk kan zeggen en doen wat ze willen, maar als ik straks 2 emmy's heb die ik terug kan laten plaatsen, dan worden dat er toch echt 2! Heeel knappe kop die mij daarvan af kan brengen hoor...

Ik begrijp het beleid wel (ivm meerlingen) maar die keuze maak ik toch echt zelf.

Ik heb even gekeken op hun site. Tot 36 jaar, plaatsen ze bij de 1e poging 1 emmy terug. Vanaf de 2e poging 1 of 2 emmy's. Nou, die eerste pogingen heb ik er (helaas) al opzitten dus ik denk dat ze niet moeilijk gaan doen.

Nee, ik heb niet meer gebeld trouwens, ben vanmiddag weg geweest en wat later thuis gekomen dan gepland.

X Freggel

Geplaatst

hai meiden,

Mijn BMS was 5,5 en dat was goed zeiden ze!! Als het maar boven de 5 was! Pff, wat irritant dat iedereen zijn eigen regeltjes handhaaft. :confused:

Ik slik 3 X daags 4 mg Progynova, al een maand lang!

Vanmiddag weer echo voor de donor. Er zaten woendag 3 follikels, dus het wordt een twijfelgeval. Wat zouden jullie doen...wel of geen punctie?

Liefs Lizzy

Geplaatst

Hoi lizzy,

Om heel eerlijk te zijn (tis vast niet wat je wilt horen) ik persoonlijk zou geen punctie laten uitvoeren.

Maar dat komt ook deels doordat ik zelf altijd weinig eicellen had. Uit minder dan de helft kwam een eicel. Dat is dus mijn angst.

In jouw geval zou ik nog eens goed overleggen met de artsen. Als zij statistisch gezien de kans te laag achten, moet je op je gevoel afgaan. Wat als er inderdaad te weinig zijn en er geen bevruchting plaatsvindt? Dan is er 1 poging weg zonder een echte kans.

Als je het niet doet, en je zou 3 goede eicellen hebben die ook allemaal bevrucht zouden zijn, dan is dat gokken. Maar met meer follikels is de kans wel wat groter. Zwart wit gezien.

Ik kan je hierin niet helpen, helaas. Succes met de beslissing en ik ben benieuwd waar jullie (en de donor natuurlijk helemaal) voor gaan.

Over BMS; mijn BMS was altijd tijdens de IUI 's en de ICSI's rond de 9 á 10 mm. dik! Als dat maar weer niet te dik is dan! Ik ben benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen op basis van enkel de Progy

nova.

XX Freggel

Geplaatst

Nou, we zijn vanmiddag voor echo geweest en nog steeds maar 3 follikels van goede grootte. We hebben besloten in dit stadium te stoppen en de hele cyclus van voor af aan weer op te starten om bij normale stimulatie hopelijk meer kansen (lees:eitjes) te creeren.

We waren het er eigenlijk snel en rustig over eens. Dit blijft dan als eerste poging tellen.

Nu eerst stoppen met alle medicatie en menstruatie afwachten. Dan weer aan de pil en het schema opstarten. Zal dus wel ergens eind april worden, mocht er een punctie komen. Even pauze voor ons dus! Het is even schakelen, maar het voelt prima!

Hoe is het met de rest?

Liefs Lizzy

Geplaatst

Dankjewel Terry, ja, ik hoop het ook!!

Wat fijn dat jullie gesprek zo goed ging! Wel raar idd, van je bms (wat ze zeiden bij het ene zh en de andere kliniek; vreemd he, al die verschillende 'eisen'.)

En heel goed dat je ongi werd en meteen mag beginnen aan het opbouwen van je bms. Klinkt allemaal goed en lekker vlot!!

Hey Lizzy, jammer dat jullie de poging (moeten) afbreken, maar wel fijn dat het goed voelt en jullie er helemaal achter staan! Wel weer even wachten, maar als het meer kansen geeft, is het voor een goed doel.

Hey Freggel, haha, heel goed! Je gaat gewoon voor 2 emmies en geen gemuts! Heel goed van je. Jij beslist! Heb je nog gebeld trouwens?

Corina, hoe is het meid? Op naar ronde 2. Moet lukken hoor!

Liefs, Mees

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

@ Lizzy: balen zeg dat jullie de poging heb moeten stoppen sterkte meis, fijn om te lezen dat jullie het ermee eens zijn maar daar maakt het niet minder makkelijk om, vanuit hier een knuffel.

@ Terry: Fijn om te lezen dat het gesprek goed ging en je begrepen voelt. Wanneer heb je weer een afspraak of hoor je weer iets??

@ Mees: heel veel succes maandag meid op naar een mooi bedje ( hopelijk een mooie boxspring waar die dan voorlopig niet meer uit wil 9mnd ofzo hahaha).

@ Freggel::ygg: wat jullie wens is moet gewoon gebeuren hoor!! Laat je kaas niet van jebrood eten.

Hier gaat steeds een stuk beterder. Ik loop nog wel met de gedachten van wat is er mis gegaan of wat heb ik verkeerd gedaan, vooral als ik net op bed ligt dan lig je te malen.

Maar gelukkig wordt dat steeds minder ( zeg tegen mezelf dat ik ermee moet stoppen dat ik er toch niets aan kan veranderen) en kijk ik al een beetje gespannen/zenuwachtig uit naar maandag!! Ben benieuwd wat er besproken wordt en wat hij gaat zeggen wat betreft er weer evt een TP is mits de cryo natuurlijk goed ontdooid.

Afwachten tot maandag meer kan ik niet doen.

Meiden succes en ik gooi hem weer ff over het scherm hoor voor jullie komt ie!!!!!

Liefs Corina.

Geplaatst

Haha, dankjewel Corina. Ja, een goed idee van die boxspring voor 9 maanden.

Kan me goed voorstellen dat je nog veel denkt aan je poging. Maar we kunnen er niets aan doen. Het gaat soms zo. Blijft natuurlijk super moeilijk. Fijn dat je weer vooruit kijkt!

Dus jij hebt ook een spannende dag maandag! Heel veel succes he! Dat je maar snel verder mag gaan met mooie cryo's!

(moet altijd lachen om die 2 cryo-emo's bij je handtekening;-)

Liefs, Mees

Geplaatst

he Lizzy...jammer dat jullie de behandeling hebben gestaakt. Maar als het goed voelt, dan is het toch iets minder erg...hoop dat de volgende keer idd meer follikels zullen groeien!!!

Mees...op naar maandag...mooie echo met een mooi dik bms!!!

Terry...fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, en wat raar van je bms...

corina....logisch dat je daarover gaat nadenken...bij onze eerse ivf was ik vooral kwaad en telerugesteld in mijn lichaam, want het had mij in de steek gelaten. bij onze tweede ivf had ik sowieso al niet veel vertrouwen erin en al helemaal niet toen ik zonder enig voorteken ongesteld werd ondanks de bolletjes en bij de derde...tja...dat is gewoon niet te beschrijven...nog niet eens tot een tp komen...dat is erger dan een mislukte ivf, vind ik dan...zijn ook op dit moment volledig de weg kwijt, ik dan...gisteren zou onze testdatum zijn geweest...maar nog steeds zitten we met lege handen...

Hoop echter dat voor jou alles goed gaat!!

liefs,

nico

Geplaatst

Lieve Nico, dankjewel!!! Ik laat het maandag meteen weten.

Ja, vind ik ook. Als je niet eens tot de tp komt is het helemaal zo 'niets' en voelt heel verdrietig!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hoi Meiden,

FF snel een berichtje van mij. Eindelijk weer iets positiefs te melden. Vanavond een telefoontje gehad: er is een MATCH.

Maandag moet mijn man zich in de ochtend melden bij het Geertgen en dan hoort hij hoe het verder verloopt.

Tevens begin ik dan 's maandags weer met mijn bolletjes. Pfff de spanning begint weer toe te nemen.

Gelukkig heb ik vanaf woensdag 2 weken vrij en kan ik het ook rustig aan doen.

Hou jullie op de hoogte, liefs en een dikke knuffel, Maya

:positive energie:

Geplaatst

Hallo,

Maya, dat is goed nieuws, Spannend allemaaal, nou ik ga voor je duimen want je verdiend het om zwanger te worden na al die elende!!!

Corina, hoe hard het is dat het niet lukt als je realisisch naar de kansen kijkt heb je meer kans dat het niet lukt. Nu lijkt het of ik heel negatief ben maar dat ben ik niet alleen heeft het geen zin om je lichaam de schuld te geven.

Ik snap het wel hoor!!!!. Maar op naar de cryo s.

Mees, voor jouw ook spanend maandag. Hopelijk heb je een mooie dikke laag!!!!!!.

Lizzy, wat een verstandige keus om weer op nieuw te beginnen. Ik kan me voorstellen dat het even een domper is omdat je al het midden in het schema zit. Drie is niet erg veel maar wij hadden bij de eerste poging er maar vijf waar vijf eicellen in zaten, twee terug geplaatst en 1 in de vriezer. Dus tja als ze gewoon goed bevruchten kom te ook een heel eind. Mag ik vragen wat ze over jouw BMS zeggen. Het valt me op dat veel ziekenhuizen een andere visie hebben over de dikte van je BMS

Ik ben gisteren met de pillen begonnen, nu echt het gevoel dat ik begonnen ben. Ik slik nu de normale dossis dus dat zal nog niet echt zijn werk doen. Ik ben heel blij dat ze eerst mijn bms optimaal willen hebben. Maakt me niet uit hoe lang het duurt maar de uitgangspositie moet optimaal zijn. Het is tenslote onze derde poging.

Iedereen een fijn weekend toegewenst

groetjes

Geplaatst

@ Maya: Wat super goed nieuws zeg op naar een mooie TP ik ga heel hard voor jullie duimen en nu moet het goed gaan hoor want ik gun het jullie zo na al die ellende. Ik denk aan jullie.

@ Nico: Wat je schreef heb je helemaal gelijk in als je helemaal niets heb is het nog erger.

Sterkte meis want het lijkt me heel moeilijk wetend dat het je testdatum is maar eigenlijk niets heb. Dikke knuffel vanuit hier.

@ Terry: Je bent niet negatief hoor het is gewoon de waarheid. Je kan je lichaam niet sturen en je weet dat je maar 20 a 25% kans heb van slagen net als bij ieder ander.

Meiden heel veel succes en vanuit hier een hele dikke knuffel.

Liefs Corina. :positive energie::CYBER_HUGS:

Geplaatst

Dankjewel Terry! Jij bent dus ook begonnen aan de opbouw van bms?!

Vandaag de 1e x 2 pillen en dat 4 dagen en daarna 3 pillen per dag.

Volgens mij zei iemand op dit forum tegen mij: hup, aan de tarwekiemolie en die heb ik vandaag gekocht. Ik heb meer goede berichten hierover gehoord. Ook nog gekeken op andere topics en zag dat ze ook D3 aanraden en E. E zit al in de tarwekiemolie dus dat hoefde niet meer. En D3 dus maar gekocht. Altijd lastig te weten waar je goed aan doet, maar hoor toch van velen deze dingen. Ook werd er B complex gezegd, maar ik houd het maar bij mij mamapil. Er zit nml zoveel in die aparte B pillen, wel 50x100 procent de ahd, dus dat vond ik toch wel veel (hoewel je het teveel uitplast). In de mamapil zit al 100 procent ahd, dus dat lijkt me wel genoeg.

Maya, wat super!!!!!!!!! Een match! Zo goed! heel veel succes he!

Iedereen weer veel geluk en kracht toegewenst!

Liefs, Mees

Geplaatst

Maya....geweldig!!!! een match!!! heel veel succes vandaag voor je mannetje!!! en succes met de bolletjes!!!

Mees..succes met de echo vandaag!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hier een hele blije vogel ;-) !!!

Op de terugweg van DD en...mijn bms is heel mooi, zei 'S. Jéééeh! 3 mooie lagen en 8,8 dik.

Happy!!!

Xxx, Mees

Ps. Komt door al jullie goede wensen!!

(Ik krijg snel te horen hoe/wat/wanneer wb de vlg stap.)

Geplaatst

Hoi lieve meiden.

Hoe is het met iedereen??

@ Mees : Super meis en nu hophop naar de TP ik ga heel hard voor jullie duimen.

Ik ben vandaag teruggeweest echo was goed en ik heb de dingen kunnen vragen die ik wilde vragen gelukkig.

Omdat de echo goed was gelijk de volgende tp afgesproken als het ontdooien goed gaat krijg ik 2mrt de tp!! SPANNEND SPANNEND.

Wie weet lopen we samen op Mees?? Dat zal wel leuk zijn toch??

Nou meiden toi toi toi en hier komt ie weer voor ons alle

Liefs Corina.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden