Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ten eerste Carino van harte welkom op deze topic tuurlijk mag je mee schrijven en als je vragen heb schroom niet en stel ze gerust allicht wel iemand die een antwoord weet, en je kunt natuurlijk ook lekker ff van je afschrijven lucht echt op.

Meiden ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reactie over wat ik het laatste heb gepost doe me echt goed, ik ben echt super blij dat deze topic er is.

We zijn echt forumvriendinnen geworden tenminsten zo voelt het voor mij wel in ieder geval.

Hier begint de spanning behoorlijk op te lopen, aan de ene kant heb ik het idee dat we nee te horen krijgen waarom weet ik niet is een gevoel, en aan de andere kant hoop ik het zo.

Vanaf 20.00uur kan ik gebeld worden.

Ik laat jullie het zo snel mogelijk weten.

Hier komt mijn specialiteit hahaha :laughing9: :positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik op het forum ben geweest. Ik zie dat er weer een boel mensen bij zijn gekomen op dit topic. Ik wens iedereen heel veel succes.

Ik zal hier ook niet zoveel meer schrijven. Na onze eerste poging met deal-ivf, die helaas mislukt is, is er geen sprake meer van eiceldonatie.

Voor ons is er nog een sprankje hoop. We zijn begonnen met onze tweede poging ICSI, maar nu met andere hormonen.

Mochten de eicellen nu wel goed gaan delen, dan lag het inderdaad aan de hormonen.

Als het zelfde probleem zich voor doet en het blijkt genetisch weer niet in orde te zijn dan is er iets goed mis met mijn eicellen en dan is het afgelopen voor ons.

Zaterdag a.s. heb ik mijn tweede follikelmeting, en als dat goed is heb ik maandag de punctie.

Meiden veel succes............ en omdat ik ze ook zo leuk vind:

geef ik hierbij heel veel positieve energie door............:positive energie:............. groetjes, Maureen

Geplaatst

Hoi meiden,

Dankjewel Freggel, voor je antwoord. Super bedankt!! Ja, het gaat overal anders zie ik. Ik ben vanavond met de pil begonnen. Ik wilde DD bellen, maar het was zo'n hectische dag vandaag dat het opeens te laat was. Maar ik ga af op wat jij en de assistente zeiden. En de assistente zei het heel duidelijk. De arts zei het toen terloops tijdens het intakegesprek. Dus moet goed zijn. Ben gisteren ongi geworden en vandaag eigenlijk écht.

Het enige is dat in de bijsluiter staat dat je na 21 dagen moet stoppen, maar dat moet dan niet. Ik check dat nog wel even morgen. Ah, een poes ligt nu op 1 type-arm. Lekker handig haha. Zo'n lieverd.

Anyway, het is dan dus niet 18 dagen de pil, maar 26. Maar dat zal wel geen kwaad kunnen, want eigenlijk zei de assistente dat ik een cylcus eerder kon beginnen. Nou, dat zijn helemaal veel dagen.

Ja, super spannend!!! En ja he; zo leuk dat wandelen met een beebje. Aan het eind van het jaar wandelen we met onze eigen baby's...

Corina, weet je al wat? Super spannend. Ben zo benieuwd!

(Poes rekt zich nu uit en ligt inmiddels met kop en poten op mijn beide typehanden...te spinnen.)

Maureen, wat jammer dat het met de ecd niet gelukt is. Kwam dat door de kliniek of de donor, of was er geen match? Als je er niet over wilt praten, moet je dat zeggen hoor. Omdat ik ook voor ecd ga ben ik gewoon heel benieuwd naar alles wat daarmee te maken heeft.

In ieder geval fijn dat er hoop is en je weer begonnen bent, nu met je eigen eitjes. Spannend zaterdag. Ik duim voor je!

Liefs, Mees

:hugs2:

Geplaatst

Hoihoi!

Corina,ik hoop zo dat je gebeld bent gisteren....Pff die spanning is ondragelijk zeg. Zeker als je bijv. tot 19:58 ofzo moet wachten. Of zelfs ná 20:00 uur pas....Killing!

Maureen; Voor jullie ook een hele spannende tijd. Ik weet een klein beetje hoe jullie je moeten voelen. Over dat laatste sprankje hoop. Je wilt toch niet te ver vooruit denken, maar toch...

Ik hoop echt dat het deze keer beter gaat. Inderdaad, andere hormonen kunnen veel doen. Ik heb dat ook ervaren. Als je iets wilt of denkt dat iets beter voelt, zeg het dan tegen de arts. Artsen houden een standaard protocol aan, waar ze wat van af kunnen wijken, maar liever niet. Tis jullie poging en doe wat je intuïtie je ingeeft. Heel veel succes, ik duim voor je.:duimen draaien:

Mees; Jij hebt dus ook van die heerlijke poezenbeestjes!! Zo lief hè, hebben ze helemaal niet in de gaten dat ze gigantisch in de weg liggen!! Wij hebben er ook 2. Kat en poes. OOk zo'n schatjes. We hebben ze met de fles opgevoed. Zo waren nog veel te klein om zichzelf te redden. Nu zijn het zulke lieverds!!:100-percent-cutie:

Wow, hahah das wel een héle grote smiley!! :yikes:

Hoe lang je aan de pil bent, maakt niet zo veel uit hoor, je cyclus wordt toch onderdrukt. ( als je tenminste de éénfase pil hebt) Begin er gewoon lekker mee, en dan bel in de loop van de week de arts gewoon even op, ok? hihi!

Nou, mijn manneke komt zo thuis. Tis hier zo'n miezerig weer zeg, blèh! Rond 14:40 uur rijden we aan.

Wat ook zo lief was, mijn zusje belde me gisterenavond nog op. Om ons succes te wensen en dat we haar meteen konden bellen zodra we er geweest waren! Hoe lief!!

Laterrrrr!!

Liefs,

Freggel

(deze vinnik ook zo leuk, hihiih ::bottom:)

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

@ Maureen: Heel veel sterkte en ik ga voor jullie duimen dat het nu wel gaat lukken. Succes meis denk aan je.

@ Freggel: Succes straks bij de intake gesprek bij Geertgen hopelijk krijgen we te lezen hoe jou ervaringen was/is!!

Dr.R heeft gisteravond gebeld en hij heeft ons behoorlijk in spanning gehouden want hij belde pas om 21.40uur pff dat was echt "KILLING"moet ik zeggen.

Hij zou zowiezo bellen vanaf 20.00uur ik was bijna bang dat hij ons vergeten was GRRR.

Maar goed hij belde gelukkig wel alleen met nog niet echt goed nieuws , hij heeft nog geen match maar hij acht de kans redelijk groot dat wij nu aan de beurt komen deze ronde.

Ik wil nog niet te veel hopen eerst zien dan geloven, want anders is de teleurstelling straks des te groter.

Maandagavond vanaf 17.30uur belt hij ons weer op. Spannend allemaal.

Dus wij gaan weer zitten wachten tot het maandag is.

Meiden heel veel succes allemaal.

Hier komt ie weer

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Haha Freggel, die laatste smiley is idd echt grappig!

Kijk, aan jou heb ik nog eens wat. Ik weet dat helemaal niet vd pil. Had um nog nooit geslikt. Weet niet eens wat of het een eenfasepil, maar dat zal wel. Vandaag pil 2.

Heb nog steeds niet contact opgenomen met DD. De dag was hectisch en om voor ik het wist. Morgen doen dus.

Ja, ik ook. Ben dol op mijn katten. Een mams met zoontje en dochtertje. Zo lief. Haha, ja, ze liggen soms zoooo onhandig. Wordt de thee koud gewoon omdat ik 'vol' lig met poezenbeesten. Een super gave smiley!! 100 procent cute, klopt helemaal!!!:clap2:

Ja, super nat weer vandaag.

En dan nu....HOE WAS HET???? SPANNEND!! laat snel weten!!:happydance:

Corina, fijn dat er nu een grotere kans komt, maar toch wel weer super baal dat er nog geen match was. En zoooo laat bellen! Ik zou ook ontploffen. Maandag moet je gewoon een goed bericht krijgen. Ik duimmmmmmm en gekruiste%20vingers%201.gif

Liefs, Mees

Geplaatst

Hallo,

nou freggel ik heb de hele dag aan je gedacht, hopelijk is het een goed gesprek geweest.

Mees, ik lees dat jij nu begonnen bent met de pil slikken, nou succes in deze spannende tijd

corina, ooh wat is wachten vresselijk he. en nu moet je nog langer wachten. Hopleijk heb je een heel druk weekend en vliegt de tijd snel. Hopelijk belt hij maandag wel rond de afgesproken tijd. Ik duim voor je mee!!!

Ik had de vorige keer een lief stukje geschreven, weet niet meer wat het was maar moest even mijn emotie kwijt. Maar kan het nergens terug lezen. Dus helaas.

Maureen succes met de behandeling, ik hoop voor je dat er goede embryo's uit komen met dat andere medicijn.

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Wat ontzettend LIEF dat er aan me gedacht wordt! Dat voelt, nu zeker, des te beter.

Ik heb even een stukje gekopieerd wat ik schreef over de intake. Het was een heel slecht gesprek. Dat kwam met name door de botte, ongeïnteresseerde en gehaaste gyn.

-----------------------------------------------------------

Het was een ramp. Het gesprek. Ik heb zelf nog niet eerder zo'n arts meegemaakt....

Na ruim 2 uur wachten (dat is daar altijd, zo druk. Ook niet erg) waren we aan de beurt. We gingen zitten en ze vroeg `wat willen jullie?` Ehh, nou dit is onze voorgeschiedenis blablablabla en dus op advies van 2 ziekenhuizen hebben we na een lange periode besloten om voor eiceldonatie te gaan. `Oh...en dat is?` - ehhh Pardon?- `Ja en dan? U draagt? Nou, met zaad van mijn man en ik draag dan natuurlijk....

Nou ze zei toen meteen dat ze geen harde indicatie heeft met onze geschiedenis, voor donatie. Had geen verklaring voor het feit dat ik 0 goede eicellen had zelf, legde haar hand over de ICSI-notities die ze maakte en zei doodleuk `Ik vind het zaad best goed. Ik stel dus IUI voor` Ehh ..WATTUH?surprised_smile.gif Dokter dat kunt u niet menen. U denkt in kaders. Mijn mans zaad mag dan wel niet zo bagger zijn, maar mijn historie dan?

Mijn problemen? Dat legt u nu zomaar opzij. Wij gaan NIET klungelen en 6 jaar terug in de tijd.

Toen ging ze naar een collega. Ik vermoed Drs Cuijpers, onze eerdere gyn bij hetziekenhuis. Na 10 minuten kwam ze terug en zei dat ze ons in de teamvergadering gooit. Om te overleggen met andere gyns en om te kijken wat ze gaan doen.We worden pas komende week donderdag gebeld. Dus een week wachten. Ooh ...ik hou dat niet vol.

Nou, het is dat wij op een stoel zaten, mijn broek zakte echt af. Wat bot, hard, onprofessioneel en onnadenkend!! Ik ben er zo ontdaan van. Ben zelfs boos geweest. En nu nog. Ik heb vanacht geen oog dichtgedaan en sta op advies van m´n ma op het punt om terug te bellen en naar onze eigen gyn te vragen. Het punt is dat zo´n arts dus kan bepalen hoe JIJ je verdere traject moet doorlopen. Dat mijn man volgende maand al 38 wordt, telde niet mee. IK ben toch nog maar 30? Tis echt appels met peren vergelijken. Maar goed. ARGHHHHH wat een gedoe weer. Het gaat hier nooit eens van een leien dakje. Ik begrijp best dat ze niet meteen en 'zomaar' aan donatie gaan beginnen. Het is niet niks natuurlijk. Maar juist omdat we daarvoor komen, vind ik het het ongepast om bij zo'n stel als ons IUI aan te bieden.

En hoe nu verder? Ik weet het niet. Tenminste, daar. Als ze ons toch geen donatie aanbieden, zullen we naar België moeten. Daar hebben ze weer andere eisen (zoals de donor een voltooid gezin moet hebben ben ik bang) dus dan houdt dat ook op.

--------------------------------------------------------

Verder vond ik de ontvangst etc heel hartelijk. Ik denk dat ik zo toch maar bel. Wat vinden jullie?

Liefs van een ontdane Freggel

Geplaatst

Corina, wat erg dat de gyn je zo laat belde... Das echt killing inderdaad. Ik hoop verschrikkelijk erg dat je er deze ronde bij gaat zitten, of dan tenminste de komende hè.

Terry, lief, thanks! Emoties moet je kwijt kunnen. Lekker van je af schrijven, vriendin bellen lucht mij altijd erg op. Of gesprek met je partner.

Mees, fijn te lezen dat je met de pil bent gestart. Ben benieuwd wat de DD zegt. Tot die tijd zit je iig safe:icon_flower: En wat leuk, je hebt dus 3 katten. Leuke gezellige bende bij jullie thuis, haahhah! Welke kleuren hebben je katten?

Wij hebben ook (momenteel niet zo erg veel) 7 kippen. Is ook zo cool. We hebben ze sinds 2008 omdat ik ze erg graag wilde hebben. Al best lang, Nu wonen we dermate ruim dat ik ze een mooi leventje kan geven en ze de ruimte hebben. En eerlijk is eerlijk, het zijn erg leuke, gezellige dieren. Geen moment spijt van gehad. Ik kan zo van de katten en de kippen genieten. :happy:

Liefs,

Freggel

Geplaatst

Hoi Freggel,

Wat een kut wijf. Sorry dat is wat in me op komt. Ik zou zekker bellen en je niet laten afscheppen. Dit kan toch niet zo maar zo'n moeilijke beslissing en dan krijg je dit. De andere artsen hebben toch niet voor niks ECD voor gesteld. Wat wil ze dan dat je weer een paar jaar vergooid om er vervolgens achter te komen dat het toch ECD moet worden.

ooh ik leef echt met je mee!!!

Freggel strekte en laat je echt niet afscheppen!!!!

Terry

Geplaatst

Ooh Terry, wat fijn dat je al reageerd. Ja, het was inderdaad een KUTWIJF. Zo heb ik het ook even gezegd.

Je slaat de spijker op zijn kop. Die vraag die jij nu stelt, over hoe het daarna zou moeten, heeft ze me tot 2x toe geen antwoord op gegeven.

Ik ga zo bellen. BASTA. Ben benieuwd wat ze zeggen en of ik mijn eigen super gyn aan de tel kan krijgen, nov voor de komende week. Ik kan het nog niet geloven.:sad:

Geplaatst

Hallo Freggel,

Wij hadden ook een hele slecht intake bij Geertgen. Wij hadden wel een andere arts dan jullie, maar hadden na afloop ook een heel naar gevoel en hebben nog getwijfeld of we uberhaupt met hun verder zouden willen. Maar we hadden weinig keuze ivm langere wachttijden etc. We hebben alles op papier gezet op het verbeterformuliertje en dat ingeleverd bij het tweede gesprek.

Ik wens je veel sterkte toe.

Groetjes, Maureen.

Geplaatst

Maureen, Wat vervelend zeg. Jullie dus ook. het is heel naar inderdaad. Hoe is het bij jullie verder gegaan? Want ik lees in je onderschrift dat jullie wel bezig zijn -geweest- na diverse gesprekken.

Ik wil nl niet wachten tot een eventuele 2e gesprek met dat formuliertje. Ik ben een type dat alles meteen op tafel gooit en er geen weken mee bijft lopen.

Bedankt voor je ractie:icon_flower:

Geplaatst

Hey meiden,

Ja, Terry, 1e stapje is gezet. En dankjewel! Idd heel spannend!

Wat jammer dat dat bericht weg is. Balen. Hoe gaat het nu met je?

Freggel, te belachelijk voor woorden. Inderdaad een super kutwijf :pukeh:!! Terry, goed gezegd!! Kan echt niet hoor. Alsof jullie ecd kiezen voor de lol?!!! Dat kies je alleen als het echt noodzakelijk is. Is een hele moeilijke beslissing. En als jullie dan zover zijn en ook nog dat advies hebben gekregen krijg je zo'n mens die zegt: O, ik stel IVI voor. Kill!! Goed dat je gaat bellen. Laat ff weten hoe dat is gegaan.

Ik ben trouwens zo dat na zo'n slechte ervaring ik meteen naar een andere kliniek ga. Kan daar echt niet tegen. Daarbij duurt het zo lang bij hen tot er een match is. Dat zie je aan Corina. De wachttijd is misschien minder lang, maar als je steeds moet wachten op een match, heb je er nog niets aan. En nog zo'n bitch! Dat is teveel!

Lief dat je na deze slechte ervaring nog aan ons denkt.

Mees, fijn te lezen dat je met de pil bent gestart. Ben benieuwd wat de DD zegt. Tot die tijd zit je iig safe:icon_flower: En wat leuk, je hebt dus 3 katten. Leuke gezellige bende bij jullie thuis, haahhah! Welke kleuren hebben je katten?

Wij hebben ook (momenteel niet zo erg veel) 7 kippen. Is ook zo cool. We hebben ze sinds 2008 omdat ik ze erg graag wilde hebben. Al best lang, Nu wonen we dermate ruim dat ik ze een mooi leventje kan geven en ze de ruimte hebben. En eerlijk is eerlijk, het zijn erg leuke, gezellige dieren. Geen moment spijt van gehad. Ik kan zo van de katten en de kippen genieten. :happy:

Ja, ik ben ook dol op dieren. Haha, heel gezellig met die drie. En omdat ze nog jong zijn is het hier tijdens hun speeluren een drukke bende. Ze liggen nu heerlijk te slapen, dus kan ff typen zonder poezen op mijn arm. Mams is wit met cypers, zoontje lijkt op mams en dochtertje is een lapjespoesje. Ze zijn erg lief!!

Wij hebben vroeger ook 2 kippen gehad. Die waren zo lief. Kwamen door ons wat groot uitgevallen kattenluik naar binnen en aten gezellig mee met de katten van hun eten. Kippen zijn idd erg lieve en tamme dieren. Gaaf dat jij er 7 hebt. Echt gezellig.

Kan er ook helemaal van genieten! Lekker knuffelen met ze en je humeur knapt weer op.

Maureen, dus jij had daar ook een slechte ervaring?! Echt belachelijk hoor, dat ze zo doen daar.

Corina, jij nog een paar dagen door tot maandag. Ik spring uit mijn vel als er nog geen match zou zijn!

Voor allemaal: :blowkisses:

liefs, Mees

Geplaatst

Hoi dames,

Je hebt gelijk Maureen. Maar soms voelt het wel zo en dan lucht het ook wel op.

Mees, Thx. En ja, ook ik heb het gehad dan hoor, met een kliniek. Ik heb niet meer gebeld. En dat komt met name omdat ik denk dat de secretaresse hier ook niets mee kan. Artsen kun je toch niet spreken dan. Het enige wat ik kan doen ik mijn verhaal kwijt. Dat kan ook op een andere manier. Dat heb ik dus ook gedaan de afgelopen 3 uur hhihihihi Met mams en man gebeld. Zo, dat lucht wel op.

Ik heb ons oude ziekenhuis gebeld. Ik wist nl. niet dat die ook gekende eiceldonatie doen. Maar dat doen ze dus. We komen in aanmerking, :happydance: Zij hebben het ook geadviseerd destijds. Dus we gaan a.s. donderdag al (!!!) op gesprek en bespreken we dan hoe en wat. Ik ben er geen nieuwe patiënt, dus dat scheelt enorm in de wachttijd. Ook krijgen we diezelfde donderdag telefoon van Dr B, van Geertgen. Over de uitslag van het teamoverleg.

Bedankt voor jullie support. Zo lief. Ik denk dat de uitslag voor ons niet doorslaggevend zal zijn. Mits ons oude ziekenhuis (Catharina ZH) ons ook wil behandelen, we naar hen gaan. Al is het alleen maar dat het onderbuik gevoel niet goed was bij Geertgen.

Mees,wat een prachtige kleur hebben je kattenkopjes!! Ik heb hier een schildpadpoes (lijkt op lapjes, maar dan met veel meer wit) en een grijs/zilvere kater met zwarte vlekken. Heb dat niet eerder bij een Europese korthaar gezien. En dan die kippen :sneaky: Wat lief zeg!! Zo tam zijn ze hier niet hoor. heb ik eigenlijk destijd bewust gedaan, maar nu wel af en toe spijt van. Als ik onze grote Cochin zie, hmmm haha die zou ik wel even willen knuffelen hoor! Maar ja, het blijven kippen. Geen knuffeldieren! Ik heb een Cochin, Brahma, 5 Zijdehoentjes met verschillende kleurslagen en met/zonder baard,

:positive energie: Freggel

Geplaatst

Hoi Freggel,

Wat belachelijk hoe dat bij Geertgen is gegaan. Goed dat je nu een tweede partij vraagt. Het feit dat je daar al zo snel terrecht kunt geeft al meteen een goed gevoel. Ik ben erg benieuwd wat ze vanuit Geertgen gaan zeggen op 20 januari!

Hou je taai!

Groetjes Lizzy

Geplaatst

Hoi meiden,

Teneerste een hele dikke :hugs2:en :support: voor Freggel wat verschrikkelijk om te lezen dat de intake zo beroerd is gegaan wat onprofessioneel!!! Weet niet wat ik lees, gelukkig heb ik een andere arts ( sorry dat ik dit ff neerzet).

Maar wat supper dat je heb doorgezet en er niet bij heb laten zitten en je vorige arts heb gebeld en dat je zo snel bij hem/haar terecht kan SUPER ik ga onwijs voor je duimen dat het allemaal positief mag verlopen en dat je er een beter gevoel bij heb.

:ygg:.

Ten tweede wil ik jullie ff bedanken voor de lieve reactie's wij hopen het ook , maar ons lot is helaas afwachten afwachten afwachten.

Helaas :-) heb ik geen druk weekend, maar de dagen gaan gelukkig zo snel dat het vast gauw maandag zal zijn.

Komt ie :positive energie::CYBER_HUGS::support:

Liefs Corina.

Geplaatst

Haha Freggel, ja, was ook wel ietwat apart, onze knuffelkippen! Ik weet niet precies het 'merk' maar het waren van de gewone, grote, lichtbruine kippen. En zo grappig. Als dan een poes ff een brokje teveel at, dan hielden de kippen ze mooi weg van hun bakje. Ze hadden waarschijnlijk niet het verschil door van kippen- en kattenvoer, hihi. Of ze hadden een identiteitscrisis. Ze sprongen ook gewoon op schoot voor een knuffel!

Jij hebt ook mooie katten hoor. Klinkt zeer bijzonder.

Ja, lief he. Ik ben zo dol op ze!! Ik stuur wel xtje via pb een fotootje.

En heeeeeeeeeeel goed dat jullie bij je eigen zh terecht kunnen. En zonder lang wachten. Laat die muts (mag dat Maureen?) maar in het sop gaar koken.

Lizzy, hoe is ie? Heb je nog last vd medicijnen? Gaat snel he! Gaaf!

Corina, nog 2 nachtjes (misschien slaap je al; dan is het nog maar 1 nachtje :-) en dan:myfignerscrossed: voor een goed bericht: een MATCH!

xxx,

Mees

Geplaatst

@Mees en de rest: ik voel me goed. Heb nu 9 keer gespoten en het begint al een beetje in mijn ritme te passen. De plek waar ik spuit blijft wel een tijdje branden en wordt rood. Maar ik doe het net voor het slapen gaan en ik slaap atijd snel, dus weinig last. En lichamelijk en psychisch voel ik geen verschil met anders, dus ik ga vrolijk door!

@Maureen, hoe was het gisteren?? Spannende dag morgen!

@Corina, ga voor je duimen morgen! Het wordt tijd nu, je bent er zooo klaar voor!

Ik ga maar weer eens aan de studie.

Succes iedereen met wachten, uitslagen enz!

Liefs Lizzy

Geplaatst

Hey allemaal,

Hier nog steeds geduldig aan het wachten. vandaag lekker met dochterlief aan het spelen geweest. Daddelijk moet ze weer naar haar eigen moeder... Snik...

Anyway, ik lees het net allemaal bij en ik moest ff reageren op Freggels verhaal. Ik vind het nl zo iets typisch van Geertgen. Ik heb de laatste tijd ook alleen maar trammelant met ze, het is al te moeilijk om een intake te regelen als je ineens dus een eigen donor hebt gevonden. Terwijl ze je kennen omdat je er al 3 jaar rondloopt... En ik vind ze de laatste tijd erg onvriendelijk en de wachttijden en uitloop lijkt ook maar niet te verbeteren...

Ik wist dus niet dat ze bij Catharina zkh ook aan Gekende donatie doen. Ik heb gehoord dat Geertgen dus geen zaken meer doet met het Catharina inzake eiceldonatie (ook al heb je een eigen donor). Maar ik zal je zeggen, als ik naar Genk moet met de aankomende poging dan pas ik daar echt wel voor..... Je mag daar sowiezo maar 1 embryo teruggeplaats krijgen... En ik wil er 2. Meer kan op een tweeling jawel... maar zowiezo geven 2 emmy's meer kans op zwangerschap uberhaupt gewoon.

Dus ik denk ook dat ik eens ga bellen met t Catharina om te kijken of we misschien eerder daar op gesprek kunnen dan dat ik nu bij Geertgen terecht kan. Niet dat ik haast heb.. Maar ik heb al eens een punctie van een andere eigen donor meegemaakt (die donor die er met mn ex vandoor is) en ik vond dat zeker geen vervelend ziekenhuis...

En Genk is echt niet leuk! net een fabriek vind ik en hele stugge artsen...

Dus ik blijf je ff volgen Freggel! Maar mag ik vragen bij welke arts he daar was? Misschien even in een PB sturen ivm privacy van namen van mensen e.d.?? Alvast dank!!!

Voor de rest allemaal nog een hele fijne middag/avond.

Liefs,

Nofje

Geplaatst

@ mees: Ik heb ook 2 hele lieve katten... 1 europesen korthaar. Lekker eigenwijs, soms knuffelen en soms arrogant en dan toch weer knuffelen.

En 1 hond in een kattenpak. Het is een Main Coon... Grijs met gele ogen en ontzettend pluizig en groot (kilo of 10 en lichtelijk ondergewicht voor zijn bouw). En hij is echt een knuffel dier... Sow gezellig altijd. Loopt als een hondje achter me aan, apporteert zelfs en is zow lief voor kinderen. Hij laat alles met zich doen.

Ik heb dolblij met die 2 schatten van dieren!.

Ik zal ook eens een leuke foto schieten en sturen.

Knuff,

Nofje

Geplaatst

Hoi lieve meiden.

Ik vind het errug leuk om te zien dat er weer met regelmaat in deze topic wordt geschreven.:icon_flower:

Alleen schrik ik wel een klein beetje over jullie ervaringen over Geertgen terwijl wij dat eigenlijk niet ervaren tja soms zijn de assistent's een beetje warrig maar wij worden altijd netjes te woord gestaan. Vind ik echt verschrikkelijk voor jullie, jullie verdienen beter want jullie gaan niet voor jullie lol daarnaar toe. Dikke :hugs2:daarvoor.

Verder gaat het hier redelijk wordt gek van het wachten gelukkig is het weekend snel gegaan, alleen morgen nog hopelijk is het gauw 17.30uur vanaf die tijd zal de arts bellen.

Ik zal jullie morgenavond laten weten wat het antwoord is.

Hier komt ie weer mijn specialiteit :positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Breek hier even in sorry;

Nofje,

Wij zijn bij Geertgen onder behandeling. Krijgen de tp dus in Genk.

Wij laten er als dit mogelijk is elke keer 2 terug plaatsen.

Weet niet of dit met ecd anders is?

Wij waren juist bij het CZE niet tevreden. Hebben wij onze eerste 3 pogingen 'ondergaan'.

Wil iedereen hier succes toe wensen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden