Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Lizzy: Dankje wel meid erg lief. Hoe is het nu verder met jou??

@ Nico: Super bedankt voor je lieve knuffel doet me echt goed. Voor jou schiet het ook al aardig op voor het eerst gesprek bij Geertgen nog 9 dgn spannend ik hoop zo dat het positief verloopt en dat je daar een goed gevoel krijgt. Dat hebben jullie wel verdient.

@Mees: En :blob1: hoelaat weet je het definitief???? ik denk aan je. Ben zo benieuwd.

@ Freggel: Dankje wel voor je berichtje gisteren . Hoe is het nu verder met je??

Ik heb vanmorgen Geertgen gebeld en ze snapte wel dat ik 2dgn eerder heb getest want je als je behoorlijk vloei dan is het wel duidelijk.

28-03 hebben we en afspraak staan met dr.R voor een evaluatie/beleidsgesprek ben benieuwd.

Ik ga denk een lijstje met vragen maken die ik wil stellen.

Mieden voor de rest heb ik niet meer zoveel te melden dus zeg ik een hele fijn dag verder en als het leukt geniet heerlijk van het zonnetje.

Ik ga vanavond naar het circus theater in Den Haag naar de voorstelling Jurk ben benieuwd in ieder geval een gezellige afleiding.

Meiden hier komt ie weer voor jullie :positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Corina...veel plezier vanavond bij de voorstelling en wat fijn dat jullie volgende week terecht kunnen voor een evaluatiegesprek...goed om al je vragen te noteren!

Mees...en??? weet je al meer????

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou, wat een gedoe deze morgen!

Om 8 uur gaat de praktijk (telefonisch) open dus ik meteen bellen. Eerst het bandje..wij zijn nog niet open...HALLO, 8 UUR HOORT OPEN TE ZIJN!! en daarna alleen maar in gesprek. Ik in drive1.gif op weg naar ha omdat ik daar toch de verwijzing voor bloedprikken moest ophalen.

Toen in een mega mega wegopstopping gekomen, na elk sluipweggetje geprobeerd te hebben die steeds weer uitkwam op die mega opstopping. via paadjes (fietspaden) en afgesloten weggetje met afzethekken, de opstopping kunnen verlaten. Waaaah!

Na super ver omgereden te zijn eindelijk bij ha. Daar weer wachten, toen eindelijk kreeg ik vd assistente de verwijsbrief (O, waarom test u niet met urine? Uhhhh.....Duhhhhhh!!

Weer in drive1.gif op weg naar mega lab. Wanneer is de uitslag? Toch wel vandaag? Nee, over 2 dagen denk ik. Waahhhh, nee, het moet vandaag. Zij vragen of het met spoed kon. 3 x terug. Nee, kon niet eerder dan 2 dagen:mad:. Ik huilen...:cry2::cry2: nou prik dan maar, anders duurt het nog langer. Zij weer vragen aan iemand en kwam terug met de mededeling dat de uitslag van toxoplasmose (wilde ik ook op getest worden) 2 dagen duurde en het HCG waarschijnlijk eind van de week:yikes:Wat??!!:violent1:

Je begrijpt dat je morgen in de krant kunt lezen dat er een kleine ontploffing plaats heeft gevonden in een lab!!! :smileinbox:

Ik weer weg in drive1.gifwant dat overleefde ik natuurlijk niet. Weer naar ha en weer met de assistente in overleg. Toen verwijzing gekregen voor zh dus weer in drive1.gifen toen ik aan de beurt was in het zk, was ik niet te vinden in het systeem, weer terug om me in te schrijven bij de hoofdbalie (ik totaal verdwaald en onderweg naar opnamebalie) waar ik natuurlijk ingeschreven bleek. Weer terug naar bloedprikken en daar kon de mevrouw niet vinden in de computer hoe je HCG verzoek invulde. Andere mevrouw erbij die het vond. Toen geprikt, ik natuurlijk de hele tijd, ik hoor het toch wel vandaag? Jaaaa, dat zou gebeuren, maar wanneer?? Geen idee, zei ze. Ze bellen de ha (NIET MIJ, ook zo handig) en dan hoop ik dat de ha niet eerst ff een tukje doet, maar mij belt.

Nou ja, ik ga vanaf 3 uur maar bellen of ze al wat weten. O ja, toen ze klaar was met prikken zei de prikvrouw, O, er staat nog iets. Dat toxoplasmose. O, daar heb ik geen sticker van. Dat heeft ze (bij de balie) niet gezienhamerslag. Hup, andere arm en grote buis bloed weer. Ondertussen was mijn HCG buisje gelukkig al onderweg naar 'boven' met spoed.

Toen eindelijk over half 12 richting drive1.gif. Ff een theetje bij vriendin en nu home en meteen op de :lamo:

Wat een ochtend!!!!

Ik ga ff een theetje doen, dan de ha bellen wanneer ze iets denken te weten en dan zoemen!

Knuffels, :3some: :biggrin::biggrin: :knuf: :love10::love4:

xxx, mees

Geplaatst

Lieve Corina,

Meid, wat heel heel erg! Zo verdrietig dat het niet gelukt is!! Meid, ik leef met jullie mee!!!!

Heel veel sterkte en super dikke knuffel.

xxx, mees

Ps. Dankjewel voor je positieve wensen!! Lief meid, om nu nog aan me te denken!

En Freggel, jij ook he! Dankjewel! Ik hoop het snel te horen, maar denk dat het pas rond 4 of 5 uur is.

xxx

Geplaatst

Even snel, later reageer ik wat meer uitgebreid. Sorry!

Ik leef mee met je Mees, ik hoop dat je snel wat hoort! Wat een verhaal ook zeg!!

Corina; knuf meid.

Liefs, Freggel

Geplaatst

Hoi meiden,

Corina, sterkte meid. Het is gewoon KUT! Mees, wát een verhaal!!!! Kan me zo voorstellen dat je onderhand fantaseerde over terroristische acties ;-)! Wat een gezeik zeg!! Hopelijk hoor je nu snel wat! Duim, duim, duim.

Nico, ik heb vrijdag bloedtest, maareh, denk dat ik woensdag zelf ga testen, dat is 14 dagen na de punctie bij de donor.

Had vannacht klein beetje bloedverlies... Wat oud bloed, echt heel weinig, nu weer gestopt... Zucht. Tja, het kán natuurlijk van de innesteling zijn... Het zou ook mijn menstruatie aan kunnen kondigen, hoewel ik dat eigenlijk niet verwacht omdat ze in Spanje met een ander systeem werken als hier.

Bij mijn eigen ivf's was ik telkens twee dagen voor de testdatum al ongi, maar vanaf de terugplaatsing start ook eigenlijk je eigen cyclus weer helemaal. In Spanje moet je een aantal weken vóór de tp één spuit decapeptyl zetten, dat is dan een soort van depot wat wekenlang je eigen cyclus zou moeten stilleggen. Ze hadden ook gezegd dat daardoor mijn ongi wat langer uit kan blijven, en dat het uitblijven daarvan dus niet betekent dat ik zwanger ben.

Dus als ik nú bloedverlies heb, en eigenlijk nog niet ongi kan zijn... dan MOET het toch wel de innesteling zijn??? ;-)))

Zucht. Positief blijven denken is een kunst. Tiktak. Morgen ben ik jarig... dan ga ik zowiezo niet testen, veels te bang voor een teleurstellend 'kado'. Hopen dat dan niet alsnog mn ongi doorzet, want dan kruip ik onder de dekens en kan iedereen de boom in met hun kadootjes!

Sterkte iedereen en veel liefs,

Karin.

Geplaatst

Hallo meiden,

@Mees: Jeetje zit al de hele dag in spanning voor je en nou weet je nog niets. Pffff spannend zeg..

@Karin: Ik duim voor een innestelingsbloedinkje voor je!

@Corina: Veel plezier vanavond, je kunt wel wat afleiding gebruiken!

Gisteravond de tickets geboekt! Komend weekend de hele papierhandel voor de kliniek in Spanje invullen.

He ik hoor iedereen dat je 'kan/mag beginnen' als je ongi bent. Wacht je dan op een spontane ongi of via medicijnen? Want dan kan het nog wel eens lang duren want ik heb zowat geen cyclus meer en slik al 9 jaar geen pil meer... Zou het wel raar vindne om die weer te moeten slikken trouwenes, maarja alles voor een kleine kans! :-)

Geplaatst

He doorzettertje!

Neem aan dat ze je niet laten wachten dan op een spontane menstruatie, ze zullen je cyclus wel kunstmatig gaan reguleren met hormonen. Zou me daar niet al te druk over maken, er worden genoeg vrouwen zwanger via eiceldonatie terwijl ze zelf helemaal geen cyclus meer hebben. Ik moest trouwens ook de pil slikken, raar he, de pil moeten gaan slikken om zwanger te kunnen worden... Succes met je papierwerk, is een boel ;-)!

Mees, al nieuws?????????????????????

liefs,

Karin.

Geplaatst

Ja Karin, klopt helemaal (wb die terroristische acties)!! Men, wat een gedoe allemaal. Ben alleen maar heen en weer gesjeesd. Van het kastje naar de muur, zo'n beetje. Maar wel ook lol hoor, achteraf.

Behalve dan dat ik de uitslag nog niet weet. En ook wel suf dat iedereen maar zo makkelijk doet over het feit dat de uitslag zo lang op zich laat wachten. Ook die assistente: Ja, we hebben personeelstekort, dus we nemen de telefoon na 4 en niet meer op. En ja, nou ja, dan bellen we u wel (als ik dreig anders zelf steeds te bellen) maar ja, we hebben eigenlijk geen tijd! En dan de arts die zegt: O, met wie heb je dat geregeld, heb je de test niet bij ons gedaan?, o het gaat om een bloedtest, ja, ik kan het niet vinden en de anderen zijn weg. Ja, dan morgen maar. WAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!

Maar goed, dankjulliewel voor alle steun. We gaan nu voor een positieve uitslag morgen!!!

Grote knuffel!!! (vooral Corina)

En dankjewel he Freggel!!

xxx:love9::love9::love9::love9:

Geplaatst

Jezus Mees, ik vind dat niet kunnen hoor van die artsen en assistentes!! Weten ze wel waaróm je die bloedtest laat doen? Onmenselijk vind ik hoor, dat ze je zo laten wachten!!!

Ik word weer ziek.....heb mega keelpijn en barst van de spierpijn......word er moe van, mijnm weerstand is 0,0.

Liefs voor iedereen!

Geplaatst

Mees....al dat gerace en al die sluiproutes voor niets...nou ja niets...je hebt de bloedtest kunnen doen, maar nog geen uitslag...balen zeg...hoop dat je vandaag wel snel een antwoord krijgt...en wel vervelend dat ze niet snappen dat het voor jou wel belangrijk is...zucht...

Freggel...balen meid dat je weer ziek begint te worden...blijf je vitamientjes toch maar nemen! beterschap meid!!!

Corina...hoe gaat ie met jou???

en met de andere meiden???

Ik had gisteren ook de uitslag binnen van de bloedtest en die was negatief. maar was nog niet bongi...die is echter toch gekomen 2 uur daarna...nou ja..eindelijk duidelijkheid en nu dus op naar het gesprek met Geertgen...Heb trouwens mijn dossier al binnen...is het makkelijker als ik dit al vooraf opstuur of kan ik dit gewoon meenemen naar het gesprek? zal eens bellen dadelijk met Geertgen...

vind het nu wel spannend worden...al gaan we pas een beslissing nemen nadat we ook het gesprek in DD hebben gehad...

meiden...allemaal een heel fijne dag toch, probeer te genieten van het zonnetje (ook al moeten we waarschijnlijk binnen zitten)...

liefs,

Nico

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

hier tikt de klok lekker verder, dacht ff snel kijken of er al nieuws is van Mees.... Had vanmorgen ff de neiging om een test te doen, wordt 35 vandaag en dat had wel een leuk verjaarskado geweest ;-)) Maar durfde toch niet. Het bloedverlies is nu helemaal compleet gestopt, afscheiding is ook gewoon weer spierwit van de utrogestan. Wel kramperig gevoel in mijn baarmoeder af en toe, dan race ik weer naar de wc maar lijkt er niets aan de hand. Zenuwslopend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien test ik morgen zelf... als ik durf. Dat is dan precies 14 dagen na de bevruchting, de dag waarop je in een normale cyclus dus je menstruatie zou krijgen. Erg vroeg, weet ik, maar ja, vrijdag is nog eeuwenlang weg...

We shall see. Hopelijk vandaag geen bloedverlies!

liefs,

Karin.

Geplaatst

:goodnews:Meiden,......ik ben ZWANGER!!!! :bf_new::bf_new::bf_new:

Mijn hcg is 100 en dus alles ok!!!! Ik ben zoooooooooooooooooooooo blij!! Ik huil, ik juich, ik gil!! Wat een wonder!!! Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen!!!!

Meiden.................heeel erg bedankt voor jullie duimen, fingers crossed, positieve gedachten en alle steun!! Het heeft geholpen!!!:knuf:

Wat een spanning was het.....en nu....in de 7e hemel!!!!!

:confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars:

Geplaatst

Ja he, Freggel en Nico, ongelooflijk dat ze met die uitslag soms zo 'makkelijk' doen. Van...o, nou ja, dan morgen maar. Waaah!!

Nu belde ik vanmorgen en kreeg na paar x de assistente aan de lijn en die zei dat de ha zou terug bellen. Ik van: Is de uitslag binnen? Ja, die is binnen, maar ik weet niet wat het betekent. Ik zei: Is er een cijfer, want het maakt uit of dat 10 is of 50 of meer. Ja, er is een cijfer. Ik: Wat is het cijfer? Zij zei: 100 maar ik weet niet wat dat betekent, dus ha belt terug. Toen als wel heeeel ingehouden blij en snel gevraagd aan anderen op internet. En....blijkt hoog genoeg te zijn. Toen snel een urinetest gedaan (vandaag nog niets gegeten en gedronken van alle hectiek) en ja hoor, n 2e streep!

En nu ben ik terug gebeld en is het officieel:

De ha had gezegd tegen haar dat 100 betekent: ZWANGER! Ik helemaal juichen door de telefoon. En zij zei: O, u bent er blij mee?! Jaaaahaaaaa!!!

Ik mag op zoek naar een verloskundige. Hoe gaaf is dat??? Ik kan het nog niet geloven en zeg het nu steeds hardop: Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een super gelukkige en volkomen uit haar dak gaande....MEES!!! xxx

:woohoo::woohoo::woohoo::woohoo:

Geplaatst

Hey Mees,

Wat een geweldig goed nieuws!! SUPERRRRRRRRRRRRR. Van harte gefeliciteerd.

Ga er nu maar lekker van genieten, ook al blijft het nog zooo onwerkelijk.

Liefs Maya

Geplaatst

Je hield het wel spannend mees, maar o wat gaaf dat het allemaal de moeite waard was! Je bent zwanger!! Proficiat!

X lizzy

Geplaatst

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Dit is echt helemaal gewéldig, ga maar onwijs uit je DAK!!! Ik ben ontzettend blij voor je, en nu; GENIETEN!!!!

Ik hoop dat je ik snel mag volgen, al blijft het wel spannend hier... Vanmiddag weer wat bloedverlies, niet meer bruinig/oud, maar nu helder rood en vers bloed. Maar wel iniminie heel weinig. En nu weer niets.

ZENUWSLOPEND!!!!

Als het morgen niet heeft doorgezet ga ik er toch maar een test tegenaangooien denk ik...

liefs,

Karin.

Geplaatst

YEah, PROFICIAT MEESSSSSSSSSSSSS

WAT GEWELDIG!

Nog niet helemaal te bevatten lijkt me, wat prachtig!!!

ben nog wel benieuwd of het er één of twee zijn:laugh:

Ga lekker genieten. Ik hoop dat wij (de niet-zwangeren) jullie allemaal snel mogen volgen!!

Dikke kus, Freggel

Geplaatst

Waaaaaaah, dankjulliewel!! Zit in auto van werk naar werk dus ff alvast super super bedankt!!

Zoooo happy!!

Later, na werk, lees ik ff rustig!

Wooooohoooo, ZWANGER!!!

Xxxx

Geplaatst

Ennnnnn ...Onze Mees ja die is zwanger troelala, troelala. Onze Mees die is echt zwanger troelalaaaaaaaaaaa

HIhi, ik demnk echt dat er geen mooier nieuws bestaat dan dit nieuws. Een nieuw leven, letterlijk en figuurlijk!! Ik droom met je mee Mees, mag wel hè? hihi

XX

Succes karin! Jij test woensdag hè?

Geplaatst

Mees JOEHOE :woohoo::woohoo::woohoo: ZWANGER.

Meis van harte gefeliciteerd met dit super nieuws geniet geniet geniet. Wanneer heb je je eerste echo??

@ Meiden bedankt voor jullie super lieve reactie's doet mij echt goed. Jullie zijn supper lief.:greatgirls:

@ Karin: Ik duim voor jullie dat je een positieve test in handen mag hebben.

Hier gaat het wel weer hoor ik kijk uit naar het gesprek maandag ben benieuwd wat we gaan bespreken al hoe wel ik wel verwacht dat we op de gewone manier doorgaan.

Ben ook wel benieuwd hoelang het gaat duren eer er een match is.

Liefs Corina.

Geplaatst

Mees, meid gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf is dit en een opsteker voor de rest van ons: het is dus echt mogelijk! Het kan! Wat ben ik blij voor je zeg! He het zouden er natuurlijk ook 2 kunnen zijn he? Maar dat weet je natuurlijk pas met de 1e echo? Wanneer heb je die?

Karin: Fingers crossed voor je!

Alle meiden: Dit gaat ons ook overkomen. Ben na 9 jaar ellende strijdvaardiger dan ooit. Wooohooooo!!!!

Oh ik heb nu nog meer zin in 4 april. Nog anderhalve week en dan zitten we in het vliegtuig!!! En ik hoop heel snel daarna nog een keertje!

Dikke kus aan allemaal!

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik ben net klaar met werken en meteen thuis achter de pc gevlogen. Ik ga even heerlijk jullie berichtjes lezen. Jullie zijn zooooo geweldig!!

Ik ben zoooooooooooooo happy!!

xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden