Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ah, dat klinkt lief Mira, van die babytjes in mijn buik:-))

Jij succes bij de gyn morgen!!

Nico, vast op tijd ge-bangaat hoor ;-)!!

En dankjewel!! O ja, krijg je fotootje mee?! Das waar hè. Had ik niet eens aan gedacht.

Ik doe meteen 'verslag' hoor!!

Moet nodig wat gaan eten en drinken maar ben beetje misdy dus stel het steeds uit. En de ochtendmedicijnen moeten ook nog. Maar...wat n heerlijke dag! Zon!! En ik bid voor n goeie echo.

Xxxx

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even een snelle Jelle:

Succes Mees, straks bij je echo!! Nog een paar uurtjes!!!

----

Met mijn kaak gaat het wel, moet erg oppassen voor ontstekingen maar het gaat vooruit ;-)

XX Freggel

Geplaatst

Dankjewel lieve Freggel/hamstertje ;-)! Ja...bijna !!

En jij langzaam vooruit met je mond/kaak!! Heel goed! Nog ff wachten en dan kunnen we aan de moorkoppen:-))))

Xxxx

Geplaatst

Mees, veel plezier!!! schiet nu niet in de stres indien er nog geen hartactviteit zichtbaar is he......want die kans bestaat ook omdat het nog erg vroeg is.....

geniet ervan!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey meiden,

Net uit zh en in auto ff snel het super nieuws vertellen:

Het hartje klopt!!!! Het is er 1 en is qua grootte en qua kloppend hartje (nog langzaam) helemaal hoe het zou moeten zijn!!! Zoooo happy !!!!

Wat n wonder om te zien. Een ieniemienie kruimeltje, 4 en nog iets mm, en iets kloppends! En dat in mijn buik!!!

Ben echt super de super blij en stuiter heerlijk verder!! (beetje misselijk maar dat hoort erbij) Happy!!!!!

Xxx, mees

Ja, precies wat je zegt babeth; de arts zei dat je misschien nog geen hartje kon zien. Zo blij dat het toch te zien was!! Dankjewel! Genieten!

Geplaatst

Wohooooooooooo Mees,

wat heerlijk, en dat al bij deze termijn, wat een wondertje he, dat lekker in je groeit.

Meid, fantastisch nieuws, geniet ervan en op naar de volgende echo!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Whaaaaaaa Mees wat geweldig! Ik zie het helemaal voor me. Wat ontzettend bijzonder en wat een wonder:love1::love1: En 1 kindje, helemaal prachtig!

Hier inderdaad ook nog maar 12 dagen, daarna gaat het ook ook bij ons snel. Daarna kunnen we met de schema's starten. Mega spannend ook:happy2:

xx

Geplaatst

Maya: jij bent de volgende met dit geweldige nieuws!

Ik duim hier voor je.

Corina: En voor jou dat er snel een match is. Eentje waar een schat van een gezond mooi kindje uit voort komt.

Alle andere meiden go for it!

Dat over een jaar hier iedereen moeder is!

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Mees: :woohoo::woohoo: Wat een super mooi bericht meis joehoe een klopend hartje GAAF meid geniet er heerlijk van.

@ Pulletje: Wat ben je toch een lieverd bedankt voor je lieve woorden, en de steun die je ons geeft super lief. Jij ook heel veel succes en dat de wensouders een lief klein wondertje mogen krijgen van jouw hulp.

@ Nico: Nou je heb niets te veel gezegd hoor dr.C is echt een hele lieve begripvolle vrouw die echt de tijd voor je neemt. Hoe is het nu met je?? Rot om te lezen dat de ovu test de ene keer positief is en de andere keer negatief!! Bah sterkte, en wie weet was banga wel op tijd net zoals Mees al zegt.!!!

@ Lizzy en Mira2: Bedankt voor jullie lieve woorden, en tja 20% is idd een kans en wie weet!!! Maar ik probeer me ook een beetje in zelfbescherming te nemen zodat ik straks niet al te teleurgesteld bent.

@ Freggel: Fijn om te lezen dat het beterder met je gaat. Volgende week is het voor jouw/ jullie ook heel spannend, ik hoop zo dat jullie mogen beginnen, het moet gewoon allang genoeg gewacht toch?? Ik ga heel hard voor jullie duimen.

Vandaag de BMS meting gehad en deze was zoals gewoonlijk prima 10.6 wat dr.C zei, nou helemaal top.

Ik ben vanaf nu 3wkn onvankelijk en woensdagavond belt dr.R al op of er match !!!!!!!!.

Ik ga jullie op de hoogte houden.

Hier komt mijn specialiteit over het scherm voor jullie :positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een super goede berichten allemaal. YOEHOE!!!

Mees, super dat je het hartje hebt gehoord. Oow dat lijkt me echt een gelukzalig moment.

Corina, topperdetop. Ik ga weer heel hard voor je duimen, dat je woensdag al een top telefoontje mag krijgen. Je verdiend het...

Pulletje, hoe gaat het nu met jou??

Vanavond is iemand van moeders voor moeders geweest. Een hele lieve vrouw. Ik kreeg allerlei lieve cadeautjes voor de baby.

En voor mezelf heb ik de mooie paarse ketting gekozen.

Ik schrok wel van het feit dat er maar 30% van de vrouwen meedoet. Dit zou toch minstens 50% moeten zijn.

Jammer dat veel vrouwen niet weten hoeveel andere ze ermee kunnen helpen.

Liefs Maya

Geplaatst

:bpotda: Mees...deze is voor jou!!!! wat fijn dat er nu al een kloppend hartje te horen was....ik zie je stuiterend in de auto zitten (al is het dan nu een dagje later...)...

Corina...wat fijn dat je bms helemaal top is en woensdag hoor je misschien wel al dat er een match is...dat zou ene zijn...ik duim voor je!!!

Maya....daar heb je gelijk in...idd best wel weinig hoeveel er meedoen met MvM...ik weet dat mijn moeder hier zelfs nog aan meegedaan heeft...maar misschien weten heel veel zwangeren het ook niet...of komen ze erachter als de periode dat ze kunnen meedoen juist voorbij is...

Freggel...gelukkig gaat het steeds ietsje beter met je kaak...idd oppassen voor ontstekingen!! en voor jullie nog maar 10 dagen...:happydance:...het schiet alweer op!!!!:toppie:

Mira...succes vandaag met het gesprek...hoop dat je volgende maand met de cryo's verder kunt!!!!

gisteren toch nog maar weer een keer gebangaad...hihihi...mijn temp is echter nog laag, terwijl de testen negatief zijn...ik ga er maar vanuit dat we op het juiste tijdstip banga hebben gehad en dat we door een wondertje zwanger mogen worden...en anders via Geertgen of DD...

meiden....tot later!!!

liefs,

Nico:positive energie:

Geplaatst

Nico, wat een gave emo:clap2::clap2:!!! Dankjewel!!! Hihi, zo leuk!! :happydance:

Ja, moest gelijk door naar werk na de echo. Zat helemaal te glimmen!! Haha, ja, ik stuiterde heerlijk in mijn auto!

(Ik schrok thuis nog even want had voor het eerst een heldere rode druppel bloedverlies. Vast van de echo gekomen. Die is toch inwendig. Nu is het gelukkig niet meer.)

Dus blij!!

Dankjewel Maya, ja, wat een groots moment:confettistars:!! Jij ook binnenkort!

Ahh dankjewel Corina!! Ja, ben helemaal :woohoo: ! Zo happy:yah:!!

Meiden, dankjulliewel voor alle lieve berichten! Te gek!!positive%20energie.gif

xxx, mees

Geplaatst

:love10:

Wohooooooooooo Mees,

wat heerlijk, en dat al bij deze termijn, wat een wondertje he, dat lekker in je groeit.

Meid, fantastisch nieuws, geniet ervan en op naar de volgende echo!!!

liefs

Babeth

Dankjewel Babeth!! Ja, heel blij dat het hartje al te zien is. Zo'n ukje en dan al een kloppend hartje! Echt een groot wonder! Ja, ik ga heerlijk genieten! :toothy4:

Freggel, dankjewel!! Ja, zo bijzonder! Super blij!! En jij schiet ook al op! 11 dagen to go! Waah!:happy7:

Dankjewel Pulletje!! Ja, wat een fantastisch nieuws he! Happy!!:happy2:

En Lizzy, ook super bedankt! Gaaf!!! Wat een wondertje!!:icon_flower:

:hugs2: voor jullie. Voor al jullie lieve berichten!! xxx, mees

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Nico: Ja dit is cyclus 1 zeg maar met de 20% kans op een match. Lief dat je aan het duimen bent voor ons.

@ Maya: Dankje wel voor je lieve woorden ik duim voor jullie op een super mooie echo volgende week!!! Laat je het ons eventueel weten hoe het was??

@ Mira2: Succes vandaag met het gesprek ik hoop dat jullie gelijk door mogen. Ik duim voor jullie.

@ Mees:Jeetje je zal wel geschrokken zijn van de druppel bloed pfff maar gelukkig is het nu over.Idd kan heel goed door de echo gekomen zijn heb ik ook ooit eens gehad, toen zat de cyste er nog en toen met al die echo's en gewroed kwam er ook weleens een druppel bloed.

Meis geniet er heerlijk van stuiter rustig door het is jullie van harte gegund.

:blowkisses::bye::knuf: voor jullie.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hey meiden,

Ben ook weer in het land! Echt super weekend gehad in Barcelona!!Hebben allebei een drukke baan dus was echt even lekker zo saampjes weg. Zaterdagochtend waren we al in Barcelona: veel gezien en gedaan. We zouden zowat vergeten waarvoor we ook alweer in Barcelona waren hahaha! Maandag nog even lekker van de zon genoten en rustig aan gedaan, we hadden nl. nog spierpijn van de dagen ervoor (veel gelopen en gezien). Maandag middag rond half 4 in een taxi gesprongen richting Eugin Clinic! Mooie kliniek, wel erg hokkerig met kleine ruimtes, maarja midden in Barcelona is er niet zo heel veel ruimte natuurlijk. Eerst met een engelssprekende assistente gesproken om allerlei gegevens door te nemen. Er werd ook gelijk van ons allebei foto's gemaakt om zo een zoveel mogelijk lijkende donor te vinden (het maakt ons niet zoveel uit of de donor op mij lijkt maar dat houden ze daar wel aan). Wel grappig: toen de foto's werden gemaakt zaten we daar lekker bruin verbrand (waren er tenslotte al een paar dagen) dus ik hoop niet dat ze nu met een roodhuid indiaan als donor aankomen hahaha!. Vervolgens gesprek met de arts (belgische nederlands sprekende arts). Hele leuke jonge vrouw. Er werden nog wat gegevens door genomen en vervolgens werd de behandeling aan de hand van een presentatie doorgenomen en konden we vragen stellen. Kregen gelijk een recept mee voor mijn medicijnen en printje van alles wat in de presentatie was voorbij gekomen. We hadden ervoor gekozen alle nodige onderzoeken gelijk in de kliniek te laten doen. Puur voor de makkelijkheid: na al het adoptiegedoe willen we zo min mogelijk tussenpersonen die de boel op kunnen houden en zeker weten dat de kliniek de juiste gevens heeft. Vervolgens kreeg ik een echo-onderzoek, mocht manlief 'het hokje' in, werd mijn bloeddruk en gewicht en lengte gemeten en werd er bij ons beide bloed afgenomen die ze op allerlei zaken testen. Vervolgens konden we door naar de administratie om de boel financieel af te handelen. Om gedoe te voorkomen laten we de kliniek ook voor de medicijnen van de donor zorgen. Je kan ze ook zelf meenemen op de dag van de TP (we vroegen ons af hoe onze donor dan onze medicijnen kon krijgen???? Maar die worden gewoon voor een andere donor gebruikt). Maar bepaalde medicijnen zijn via Nederland weer niet goed, dus gaan ook hier voor de makkelijke weg. En zo stonden we 's avonds rond 9 uur weer buiten, snel pizaatje gegeten, inpakken en slapen want vanacht om 3.30 uur (!!) stond de taxi voor het hotel om ons naar het vliegveld te brengen. En we zijn blij dat we nog een keertje terug moeten want Barcelona is zo gaaf! Super goed gevoel over Eugin als kliniek!!

Geplaatst

Hey Corina,

Ja, was zeker geschrokken. Maar nu je dit schrijft bedenk ik me iets. Toen bij de tp zei de arts dat er een 'ietsje' zat aan de binnenkant vd vagina. Heet dat een cyste? In elk geval zal het daardoor vast gekomen zijn. Wat goed dat je dit hebt geschreven. Dat moet het vast zijn geweest!!! Dankjewel!!

Hihi, ik stuiter gezellig door!! En lief!!! Nu gaan jullie hoor! Op naar een match en een beebje!

Hey Doorzettertje,

Dat klinkt goed allemaal! Fijn dat je zo'n positief gevoel hebt over de kliniek. Haha, zou wel grappig zijn. Krijg je een roodbruin indiaantje ;-) En ja, wb die medicijnen. Ik ook hoor, ben vd makkelijke. Het is toch al duur. Dat kan er ook nog wel bij en hoef je tenminste er niet over na te denken of het goed is.

Nou meid, veel succes he. Het gaat opschieten nu!

xxx, mees

Geplaatst

Hellow meiden,

Corina; woensdag belt de Doc toch al? Duimen gaan weer omhoog!

Mees:nog steeds lekker in extase!! Heerlijk gewoon. Ik heb gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer gependeld. (voor diegenen die niet weten wat dat is, google er maar eens op) en ik kreeg wederom antwoorden op mijn vragen. Toen we met ICSI bezig waren in 2006, heb ik ook eens gependeld maar dat heb ik snel weggelegd omdat de pendel aangaf dat de ICSI niet ging lukken, Ik dacht " dat klopt van geen kant". Wel dus.

Voor nu gaf hij aan dat het wel ging lukken. En als we voor een eventuele 2e zouden gaan, we een tweeling zouden krijgen. Hmm ja. Eerst deze behandeling maar weer afwachten. Ik wil geen valse hoop krijgen! maar toch leuk voor een positieve vibe he?

Doorzettertje, wat goed!!!!!! Jullie kunnen bijna starten joh, als muziek in mijn oren En dan nog zo'n prachtige stad als barcelona, wow!

Nico; hahahah gebanga'd! Die kende ik nog niet! :laugh: Nou hopelijk is er een snelle zwemmer bij geweest, je weet nooit.

Mira; voel je je weer beter nu? Als je maar goed opgeknapt bent voor je Cryo's straks. Beterschap en doe rustig aan:icon_flower:

Hoe gaat het met de rest??:icon_smile::icon_smile::icon_smile:

Hier gaat het goed hoor. Nog 9 dagen en dan zijn we een middag onder de pannen. Vrijdagavond hebben we nog een gesprek met de donor en partner om ze voor te bereiden.

Dan hebben we vrijdag's de afspraak bij geertgen en de donderdag daarop vergaderd de Ethische Commissie. Ik denk dat we daarna gebeld worden met het echte groene licht en we met de schema's mogen starten. Ik heb geen eigen cyclus, dus dat is makkelijker gelukkig. We zullen het allemaal wel horen, volgende week.

Allemaal wel extra spannend, want maandag na het gesprek (de 18e) begin ik met een nieuwe baan....Pfff is nogal wat in 1 weekend.....

xxxx mij

Geplaatst

Hallo allemaal,

ja ik ben er nog en lees mee met al jullie verhalen,

mees wat geweldig dat je zwanger bent, echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Corina, spannede dag vandaag, wat zou het super zijn als er een match is. Ik duim voor je

Doorzetertje zou te lezen alemaal zeer positief, Op naar een zwangerschap!!!!!

Nico, ik hoop met je mee op een wondertje

Ik ben maandag bij geertgen geweest. Mijn BMS was 6.4 dus nog niet optimaal. Ik heb 1 pilletje er bij gekregen en hopleijk hebben we volgende week een beter resultaat. Zo ja mogen we die week met mijn lieve zus terug komen voor het opbouwschema. Vanaf dan duurt het ongeveer nog 5 a 6 weken tot de punctie.

Ik schrijf niet veel maar leef wel met jullie allemaal mee.!!!

groetjes Terry

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

@ Doorzetertje: Spannende tijden voor jullie zeg helemaal top. Fijn ook dat het een goed gevoel gaf bij jullie. Succes en ik duim voor jullie.

@ Mees: Graag gedaan hoor, hier zijn we er toch voor. Om elkaars ervaringen uit te wisselen.

@ Freggel: Dankje, voor jullie is het ook bijna zover SPANNEND hoor. Voor je het weet heb ik een weer een leuke emo voor je, ga een leuke opsporen.

@ Terry: Balen zeg dat je BMS nog niet helemaal optimaal is. Ik duim heel hard voor jullie dat het extra tabletje help en dat de volgende keer een mooie BMS is.

Dr.R heeft gebeld met de mededeling dat hij me weer op de lijst heb gezet zodat we in aanmerking komen voor een donor. Volgende week vrijdag belt hij mij weer op.

De komende dgn zal ik niet op het forum zijn ben er ff tussenuit.

:positive energie::CYBER_HUGS::blowkisses::knuf:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hi meiden,

Freggel, dus nieuwe baan? Spannend ook!

En dat pendelen. Dat heeft iemand ook bij mij gedaan. Wat gaaf dat ie goed nieuws gaf. En twins?! Dus 3 in totaal?! Top!!

Corina, ja, echt geweldig, ons forum. Helpen we elkaar!

En super dat je weer op de lijst staat! Op naar de match! En fijne dagen alvast!!!

Terry, dankjewel!!! Gaaf hè?! Kan het nog steeds amper bevatten! Happy!!

Xxx, mees

Geplaatst

Wow meiden,

Er is wel een héle dag geen reactie geplaatst! Hoe kan dat nou hiihi!

Alles goed met iedereen??

Ohja Mees; hoe is jouw ervaring met pendelen? Mag ook in een PB anders hoor, wat je liever hebt. Ja, hij gad 3 kids aan bij ons. Ik ga vandaag, anders morgen nog eens Pendelen.

Ik heb zo afgesproken met mijn vriendin om in de stad even een terrasje te pakken en te lunchen.

Daarna ga ik in de tuin aan de slag. Er komt binnenkort een hovenier om een tuinpad aan te leggen (met van die oude kinderkopjes, zoooo mooi) en we verwijderen zelf 25 cm zwart zand. Dat ga ik gebruiken om de kippenren op te hogen. Wel een pokke werk, maar ja. Nog tijd genoeg.:laugh:

Daarna happen en dan op naar het gesprek met de donor.

Vandaag nog precies een week en dan naar Geertgen. Verder geen nieuws, hihi!

Liefs van mij

Geplaatst

Vanavond gaat de eerste spuit er weer in! (dat wordt weer plannen met al mijn verschillende diensten...)

Terry, blijf het toch raar vinden hoor...bij mij zeggen ze ooh prima BMS is 5,5 en bij jou matig bij 6,4. Krijg jij ook progynova of wat anders?

Nou Freggel, geniet nog maar even van je rust...voor je het weet kruipen er 3 koters rond haha!

Mees, gaat alles nog goed?

Maya, nog even geduld tot aan de echo. Ben benieuwd!

Pulletje, hoe gaat het bij jullie?

Groetjes Lizzy

Geplaatst

Wordt leuk dagje freggel! Weer veel te doen. Spannend ook , gesprek met je donor.

En wb het pendelen. Ik weet het niet meer precies. Het was niet zo duidelijk in "heen en weer gaan of rond" maar n vriendin die het deed zei wel dat ik uiteindelijk n kindje zou krijgen. O ik weet het al. Je moet dan n vraag bedenken hè. Ik vroeg of de 1e x ecd zou lukken. En dat was : nee. De 2e x wel.

Gelukkig de 1e x gelukt!! Degene die het deed zei nu dat ik zwanger ben dat de pendel nee zei vanwege mislukte icsi.

Zo kun je er altijd wat van maken, hihi.

Nou ja, ik geloof er niet in maar wel grappig om te doen.

Lizzy, alles goed hier. Soms wat misselijk en dan moet je juist eten. Bizar. Dan trekt het weg.

Spannend spannend allemaal. En jij aan de spuit?! Heb ik weleens in de auto gedaan, wc's etc. Met werk is het soms lastig;-)!!

Xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden