Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hey Mees,

Wat een geweldig goed nieuws!! SUPERRRRRRRRRRRRR. Van harte gefeliciteerd.

Ga er nu maar lekker van genieten, ook al blijft het nog zooo onwerkelijk.

Liefs Maya

Dankjewel Maya!!! Zo gaaf. En zo onwerkelijk! Klopt helemaal! Ik moet nog oefenen met zeggen: Ik ben zwanger!!!

Samen zwanger en de rest gaat volgen hoor!!

xxxx, mees

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Je hield het wel spannend mees, maar o wat gaaf dat het allemaal de moeite waard was! Je bent zwanger!! Proficiat!

X lizzy

Hahahaha Lizzy, ja he, wat was het spannend!!! Had ik ook van te voren niet kunnen bedenken. Wat een hectische dagen, gisteren en vandaag! En zoooooooooooooo blij. Inderdaad de moeite meer dan waard!! Dankjewel!!!

xxxx, mees

Geplaatst
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Dit is echt helemaal gewéldig, ga maar onwijs uit je DAK!!! Ik ben ontzettend blij voor je, en nu; GENIETEN!!!!

Ik hoop dat je ik snel mag volgen, al blijft het wel spannend hier... Vanmiddag weer wat bloedverlies, niet meer bruinig/oud, maar nu helder rood en vers bloed. Maar wel iniminie heel weinig. En nu weer niets.

ZENUWSLOPEND!!!!

Als het morgen niet heeft doorgezet ga ik er toch maar een test tegenaangooien denk ik...

liefs,

Karin.

Dankjewel Karin!!!! Hahahaha, zo leuk schrijf je dat!!! Ik ben zo uit mijn dak gegaan en nog steeds! Het dak is eraf geblazen hier! Loop met big smile en straal!!

O ja, en wb het bloed. Ik had dus opeens (andere keren niet toen ik NIET zwanger bleek) in de 2e week eerst 1 dag lichtroze afscheiding en de dag erna had ik wat stippeltje en kleine vlekjes rood bloed. Heb dus geen bruin bloed gehad en wel zwanger. Het klinkt goed, als ik het zo hoor. Ietsjes rood is goed want dat kan juist innestelingsbloed zijn. Dus ik zeg: Zwanger!!!

xxxx, mees

Geplaatst
YEah, PROFICIAT MEESSSSSSSSSSSSS

WAT GEWELDIG!

Nog niet helemaal te bevatten lijkt me, wat prachtig!!!

ben nog wel benieuwd of het er één of twee zijn:laugh:

Ga lekker genieten. Ik hoop dat wij (de niet-zwangeren) jullie allemaal snel mogen volgen!!

Dikke kus, Freggel

\

Hellow Freggel!!! Jij bent toch ook zo komisch:36_11_6:! Ja, ik kan het net lezen, hahahaha! Zooooooo lief!

Ja, niet normaal. Heel onwerkelijk! Kan het niet geloven. Ik, ja IK, ben zwanger!! Wauw!! Waar heb ik het aan verdiend? Zwanger zwanger zwanger.

Zoooooooo happy! Het is niet te beschrijven!!!! :36_1_13:

Lieve nog niet zwangeren; jullie gaan ons zeker volgen!! Ik duim en duim net zo hard als jullie voor ons gedaan hebben!!! Dikke knuffel!!:love4:

xxxxx, mees

Geplaatst
Mees JOEHOE :woohoo::woohoo::woohoo: ZWANGER.

Meis van harte gefeliciteerd met dit super nieuws geniet geniet geniet. Wanneer heb je je eerste echo??

@ Meiden bedankt voor jullie super lieve reactie's doet mij echt goed. Jullie zijn supper lief.:greatgirls:

@ Karin: Ik duim voor jullie dat je een positieve test in handen mag hebben.

Wat een super mooie mega letters!! Zo lief van je Corina!! Echt hoor. En juist nu het voor jou zo moeilijk is. Super super dankjewel lieve Corina en het gaat lukken voor jou hoor. Dikke knuffel en heel veel sterkte he!! Het gaat goed komen.

O ja, ik weet nog niets vd echo. Van de kliniek moet ik over 3 weken een echo laten doen. Maar ik moet nog ff uitzoeken waar en hoe. Heb dat nog niet geregeld, maar komt vanzelf, hihi!

xxx, mees

Geplaatst
Mees, meid gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf is dit en een opsteker voor de rest van ons: het is dus echt mogelijk! Het kan! Wat ben ik blij voor je zeg! He het zouden er natuurlijk ook 2 kunnen zijn he? Maar dat weet je natuurlijk pas met de 1e echo? Wanneer heb je die?

Karin: Fingers crossed voor je!

Alle meiden: Dit gaat ons ook overkomen. Ben na 9 jaar ellende strijdvaardiger dan ooit. Wooohooooo!!!!

Oh ik heb nu nog meer zin in 4 april. Nog anderhalve week en dan zitten we in het vliegtuig!!! En ik hoop heel snel daarna nog een keertje!

Dikke kus aan allemaal!

Lieve Doorzetter! Dankjewel!! Ja, je hebt helemaal gelijk! Dit gaat jullie allemaal overkomen! Nooit opgeven! Ik heb 2 jaar geleden ook gedacht: Ok, uitbehandeld door mn leeftijd ondanks dat ik nog maar weinig pogingen had gedaan. En toen dacht ik: Niets ervan. Ik ga verder kijken. En via google en dit forum in DD terecht gekomen en nu door DD bij Bernabeu en nu dus zwanger!!!

Het dak eraf!!! En allemaal mij en de andere zwangeren volgen!!!

(Heb nog geen echo gepland. Bernabeu feliciteerde me en vertelde me over 3 weken een echo te laten doen. Ik heb hier nog geen arts of zh maar dat komt wel. Ga eens rondvragen wie heel goed is.

En hier nog steeds: Het dak eraf!!!

xxx, mees

Geplaatst

MEES!!!! Gefeliciteerd!!! Echt Zwangerr!!! Geniet ervan!

Zoveel goede berichten hier!! Ik hoop dat we uiteindelijk allemaal goed nieuws mogen geven!

Ik ben wel al 3 jaar bezig. maar ik geef de moed niet op. Heb nog geen reeele kans gehad (geen donor), dus als die als eens komt dan is het ook raak! Dat weet ik zeker!

Nou ik ben snel naar het werk!

@ Karin: Ik duim voor je dat het ook mooi nieuws is!!

Nou doei!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

:happydance::clap2::happydance::toppie::clap2::confettistars::woohoo:

mees....je bent gewoon zwanger...geweldig!!! en gefeliciteerd meid!!! hoe onwerkelijk ook, ga lekker genieten!!!

Corina...hoe is het met jou???

karin....spannend...en nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Heb je al getest???

Heb nog niet alles gelezen, heb meteen op het berichtje van mees gereageerd...

ga nu effe de rest lezen..

liefs,

Nico

Geplaatst

Zo leuk om te zien dat jullie allemaal zo'n band met elkaar hebben.

Mees proficiat met je zwangerschap.

Zelf ben ik ook bezig met ivf met eiceldonatie. Zit nu op wd7.

Ik woon op kreta en heb het geluk dat hier eiceldonatie normaal is en dat het voor mij dus heel makkelijk was om het programma te stappen. Nadat we natuurlijk het moeilijke besluit hadden genomen om die weg in te gaan.

Nu heb ik gelukkig al een zoontje van 3 ook via een donor en hij is het meest geweldige in mijn leven.

Ik wens iedereen veel sterkte en natuurlijk positieve testen toe.

Geplaatst

Hellow meiden,

Ik typ een bericht met Gerard Joling's 'Ik leef mijn droom'. Even rlaxen!

Mira, wat lief van je! Ja, we leven allemaal erg met elkaar mee. Je krijgt toch een soort van virtuele band met elkaar, hihi! Jij ook heel veel succes, nog een weekje denk ik hè!! Wat spannend. En al een prachtige zoon, wat een rijkdom!:icon_flower:

Hoe gaat het met iedereen? Ik heb hier weer een zere keel en verkouden. Pfff mijn weerstand is echt niets meer. Hoe kan dat nou toch....Word er wat moe van.:mad:

Ik heb nog wel een vraag. Werkt Geertgen met een lang of kort protocol? Ik wacht met spanning...

ben benieuwd, we gaan starten in Mei met het schema, dus kan ik even globaal rekenen hoe en wat.

Kus, Freggel

Geplaatst

Mira...welkom...en wd 7 alweer...sterkte met de tweede ww...en wat fijn dat het al een keer eerder met een donor gelukt is!!!

Karin...weet je al meer??? Hoop op nog een zwangere hier...dat geeft de burger toch echt wel goeie moed!!

Freggel...Geen idee...wij gaan volgende week pas voor de eerste keer naar Geertgen...wil het wel vragen voor je...

Heb vandaag een heel mooi gesprek gehad met mijn mogelijke donor...ze staat er nog steeds achter, ze heeft al een gesprek met de ha gehad, die haar eigenlijk ook groen licht heeft gegeven. Haar man zal haar in de gaten houden, als hij ziet dat het teveel wordt, dan zal hij stop zeggen, ze ziet het ook echt als: ik heb nog goeie eitjes en eigenlijk spoelen die iedere maand gewoon zonder gebruikt te worden weg in de wc, dus ik wil iemand anders hiermee blij maken...we gaan stapje voor stapje verder als we voor ecd besluiten...

liefs,

nico

Geplaatst

Waaaah Nofje!!!! Dankjewel!!!! Ja, zoooo gaaf en zo onwerkelijk!!!!

Zo blij!!!

Moet snel weer verder met werk (zit op wc;-) en kom vanavond weer terug!! Lees dan verder!

Xxxx, mees

Geplaatst

hahahhahahah Mees, op de WC ? hiihihihi ik zie je al helemaal zitten!! Nou, ik bedoel zo met je mobieltje enzo dan heheheheh:happy::icon_flower: (zoals Guus Meeuwis in de TV-kantine) Volgens mij missen je collega's je niet, je loopt toch in de 7de hemel momenteel dus weg ben je toch! Hoe doe je het met vertellen etc? Wacht je daar nog even mee of gewoon meteen?

Met de kippen gaat het goed trouwens! Ik heb vanmiddag een mini-zandbakje voor ze neergezet zodat ze heerlijk kunnen stofbadderen. Ze leggen ook weer goed, dus heb elke dag kakelverse eitjes!!:happy:

Hey Nico; wat fijn zeg dat jullie alweer een goed gesprek hebben gehad met de eventuele donor. Ik heb er wel een goed gevoel bij, zoals je het schrijft. Jullie hebben de tijd, gezien de afspraak van Mei in DD. En dat is goed ook, toch? Dan heb je vast en zeker al een duidelijke voorkeur en kun je die bespreken met de artsen. Voor mij nl. was het snel duidelijk. Ik wilde zelf niet meer verder en meteen met ECD doorgaan. Dat voelde veel beter. Maf hè.

Mooi gezegd; doorzettertje! Iedereen hier heeft er hele weg opzitten en we gaan allemaal voor een mooi 2011!! (of 2012, net hoe je het bekijkt ;-) )

Maya, hoe is het met jou?

Karin, heb je nog durven testen?? Ik duim voor je. Hopelijk is het bloedverlies niet erger geworden.:icon_flower:

Lizzy, hoe gaat het met het schema? Wanneer moet je weer terug?

Corina, hoe was het bij de voorstelling JURK?? Kon je afleiding vinden?

Jij binnenkort terug naar Geertgen. Je zal snel weer doorkunnen, maar die match hè. Petje af hoor, ik heb zelf een donor maar het lijkt me zo lastig om op die ene match te moeten wachten. Je bent er zelf zo klaar voor, en je kan niet beginnen.

-------

Hier gaat alles goed hoor. Mijn erge keelpijn is veel minder al, maar hoofdpijn heb ik nog wel wat. Mijn nek zit ook vast *auwwww* dus denk dat het spanning ofzo is. Zal mijn man vragen me even te masseren straks. Net in het zonnetje gezeten op de Veranda. (we hebben een grote amerikaanse veranda aan de achterkant van ons huis) en daar is het fantastisch toefen!

Tot snel meiden.

XXXX

Geplaatst

Freggel bedankt voel me erg welkom moet toch ergens mijn ei kwijt en waar kan dat beter dan met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

Nico ja het is spannend hoop dat alles goed gaat met jullie donor.

Ik heb de 17de tp gehad en de 30ste mag ik een bloedtest doen. Heb al wel last van mijn borsten hoop dat alles goed gaat. Heb inderdaad veel geluk dat ik al een mooie zoon heb maar ik moet zeggen het is toch weer net zo spannend.

Moeten jullie zelf jullie donor's aanbrengen of bieden zei die aan?

Maar zoals ik lees mag ik wel blij zijn dat ik hier op kreta woon en dat het hier allemaal zo makkelijk gaat.

Jullie hebben wel hele lange trajecten allemaal. Hier in Griekenland werken ze met onbekende donors (dokter kijkt natuurlijk wel ofdat er wat gelijkenissen zijn) dus zogauw als je er klaar voor bent lichamelijk kan je in het traject mee.

Hoop snel op goed nieuw voor iedereen.

Mira

Geplaatst

Hallo allemaal,

@Mira: Wat goed om te horen dat je al een kindje hebt via ECD. Hoor graag positieve verhalen! Wij zelf gaan ook voor een anonieme ECD, maar dan in Spanje. Dit gaat inderdaad wat sneller.

@Mees: Lang leve de smart-phone! Zelfs op de wc ben je bereikbaar hahaha!

@Freggel: Hoop dat je snel weer een beetje opknapt

@Karin:Al nieuws?

Verder alle wachtenden: succes!

Geplaatst

Hallo meiden....ik breek even in met een vraag....

Op 1 oktober wordt door St Freya een Fertifair georganiseerd waar heel veel informatie verstrekt wordt over de kinderwens en hoe moeilijk het voor velen van ons is om deze in vervulling te laten komen. Er zullen stands zijn met info maar ook lezingen gehouden worden om lotgenoten te vertellen hoe de medische wereld eruit kan zien. Er komt ook een lezing 'buitenland' van drie personen: met iemand die Dusseldorf voor haar rekening neemt, iemand iets over haar ervaringen in België vertelt en je raadt het al voor de ECD in Spanje zoeken we iemand die haar verhaal zou willen doen. Het is altijd heel steunend om ervaringen te delen net zoals we eigenlijk hier op het forum doen wat anderen kan inspireren om diezelfde stappen te zetten.

Dus als je je geroepen voelt of nog extra vragen hebt, wil je mij dit dan laten weten via pb? De reiskosten worden vergoedt en voor de lunch wordt gezorgd.

Alvast super bedankt,

Geplaatst
Ennnnnn ...Onze Mees ja die is zwanger troelala, troelala. Onze Mees die is echt zwanger troelalaaaaaaaaaaa

HIhi, ik demnk echt dat er geen mooier nieuws bestaat dan dit nieuws. Een nieuw leven, letterlijk en figuurlijk!! Ik droom met je mee Mees, mag wel hè? hihi

XX

Succes karin! Jij test woensdag hè?

Hahahahaha Freggel:36_1_13:!! Wat een mooi lied. Ik zit het hier heel hard te zingen!!Terwijl ik ronddans!!! :circle2:

Ja, er is inderdaad niets mooiers. Een nieuw leven!! Ongelooflijk he. Tuurlijk lieve Freggel, we dromen samen!! xxxxx

Geplaatst

Helemaal waar Nofje!!! De goede donor gaan jullie vinden en dan is het raak!!!!

Lieve Freggel, nou nog steeds ziek? Wat een gedoe he. Nu moet je weer beter worden hoor. Weg met die bacteriën en virussen. Granaatappelsap erin en go!! Hihi.

Ben je fit genoeg om die leuke series van je te kijken. Dan heb je tenminste nog ff afleiding van al die zere onderdelen van je ;-)

xxx, mees

Geplaatst
:happydance::clap2::happydance::toppie::clap2::confettistars::woohoo:

mees....je bent gewoon zwanger...geweldig!!! en gefeliciteerd meid!!! hoe onwerkelijk ook, ga lekker genieten!!!

Corina...hoe is het met jou???

karin....spannend...en nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Heb je al getest???

Heb nog niet alles gelezen, heb meteen op het berichtje van mees gereageerd...

ga nu effe de rest lezen..

liefs,

Nico

Dankjewel Nico!!! Ja, ik ben gewoon zwanger! Ik!! Zo super onwerkelijk! Ik voelde me al zwanger vanaf de tp (in mijn hoofd, niet door zwangerschapsverschijnselen) en dacht: Ik geniet van iedere minuut. En nu ben ik echt heel echt zwanger. En langer dan de wachtdagen! Echt zwanger!! Wat n wonder!!

En jij gaat ook hoor. Fijn dat het met je donor goed gaat en dat ze er zo positief in staat. Binnenkort ook 'actie' voor jou!! :yah::yah::yah:

Dikke knuffel, mees

Geplaatst
MEES!!!! Gefeliciteerd!!! Echt Zwangerr!!! Geniet ervan!

Zoveel goede berichten hier!! Ik hoop dat we uiteindelijk allemaal goed nieuws mogen geven!

Ik ben wel al 3 jaar bezig. maar ik geef de moed niet op. Heb nog geen reeele kans gehad (geen donor), dus als die als eens komt dan is het ook raak! Dat weet ik zeker!

Nou ik ben snel naar het werk!

@ Karin: Ik duim voor je dat het ook mooi nieuws is!!

Nou doei!

Liefs,

Nofje

Nu niet meer op de wc op de smartphone maar op de pc en kan je leuke berichtje 'citeren'.

Nogmaals heel erg super dankjewel Nofje. Zoooo lief van je! Ja he, wat een goede berichten zijn er he. En dat gaat ook komen voor wie nog niet zwanger is!

xxx, mees

Geplaatst
Zo leuk om te zien dat jullie allemaal zo'n band met elkaar hebben.

Mees proficiat met je zwangerschap.

Zelf ben ik ook bezig met ivf met eiceldonatie. Zit nu op wd7.

Ik woon op kreta en heb het geluk dat hier eiceldonatie normaal is en dat het voor mij dus heel makkelijk was om het programma te stappen. Nadat we natuurlijk het moeilijke besluit hadden genomen om die weg in te gaan.

Nu heb ik gelukkig al een zoontje van 3 ook via een donor en hij is het meest geweldige in mijn leven.

Ik wens iedereen veel sterkte en natuurlijk positieve testen toe.

Dankjewel Mira!!!

Ja, we zijn hier zo één met elkaar! Gaaf he. Ik ben daardoor nog blijer dan ik al ben. Al die leuke, lieve, geweldige berichten nu ik zwanger ben geworden! Echt zo geroerd!

Super dat jullie al een zoontje hebben en nu dus op weg naar een broertje en/of zusje.

Wat leuk dat je op Kreta woont. Zon!!! En bijzonder dat het daar al zo gewoon is. Hier is het nog best apart, in Nederland.

Heel veel succes he. Nog ff wachten en dan....op naar n positieve test!!

xxx, mees

Geplaatst

Hellow Freggel: das een super lied! En je droom gaat werkelijkheid worden!! Samen zwanger!

Hahahahaha, ja, ik zit zoooooooo gezellig op de wc:cheesy:!! ik zit er tegenwoordig veel. Meer met broek dan zonder, hihi. Gewoon om ff op mijn phone op dit topic te kunnen. Ze zullen wel denken:lachu:.

Nee, ik zeg niets tot 12 weken. (Hoop ik vol te houden want ik wil het van de daken schreeuwen!!!!!!!!!!!) Wel vriendinnen weten het. Kon het niet voor me houden!

Wat fijn voor de kippen. Heerlijk rommelen in het zand. Dat lijkt me nou zo geweldig, zo'n Amerikaanse veranda! Ik ben veel in de VS geweest en wil zooooooon veranda! Gaaf! Wil je misschien fotootje sturen (als pbtje). Kan ik daarvan dromen. In de schommelstoel, met beebje(s) op de droomveranda!

Top dat je je weer wat beter voelt. Nou die nek nog weg en voila...Freggel is back!

Karin, hoe is het meid? Weet je al iets? Spannend spannend. Ik duim en duim!! Op naar n positieve test!thumbup.gif

Ja Doorzettertje, zo handig he, die smartphone. Inderdaad overal :laugh::laugh:en nergens kun je lekker op dit topic.

xxxx, mees

Geplaatst

Hellowwww!

Mees; Jaaa ik zou ook nog steeds veel op de wc zitten denk ik! Ik had vanacht zo'n maffe droom?!? Ik mocht dus testen, testte positief en toen voelde ik wat kramp....ik dus naar de (Guus Meeuwis) WC en toen gleed er een mini inktvis uit!??!?! WAATTTTT :new_shocked:hahah waarom moet ik dit nu weer dromen, GETSIE! Blèh Het zal wel weer een betekenis hebben....

En onze veranda, ja die is echt geweldig hoor, al zeg ik het zelf. Ik heb hem zelf bedacht en een vriend van vriend heeft hem eigenhandig gemaakt. Ik zal je in PB verder uitleggen. :laugh:

Ik heb er echt heel veel plezier van. Als je er een vakantie voor laat, kan ie er al staan dus ik adviseer het iedereen, mits je wat ruimte hebt. Hij is 8 meter breed en 4 meter diep. Deze week komen allemaal klimriozen en Clematissen binnen zodat ie mooi begroeid raakt!! Allemaal bloemen in roze en lavendelblauw.

Met mijn keel gaat het veel beter. Dank jullie wel allemaal. :icon_flower:Ik hoorde alleen gisterennacht mijn man rondspoken, die had het weer van mij gekregen. Agossie. "Oh, dat doet zeer" zegt ie, hihi :happy4:

Michaela, ik kan je helaas niet helpen. Ik ga binnenkort ook starten met vrijwilligerswerk voor Freya, misschien kom ik je nog wel een keer tegen?

Nou meiden, ik ga vandaag nog lekker van de zon genieten! Tot later!!

XXXX Freggel

Geplaatst

Mees, ik heb je Gepbt, maar zie hem niet terug in mijn uit-box. Laat maar weten als je hem ontvangen hebt, keej?

Geplaatst

O ik heb zoveel krampen ben bang dat het de verkeerde kant uitgaat.:mad: Maar we blijven hopen.

Nog 6 dagen wachten en dan weten we het zeker.:duimen draaien:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden