Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD


Gast kera

Aanbevolen Berichten

Hoi Djanne,

 

wat een mooi bericht van jou. Zo oprecht geschreven. En ook ik herken alles.

Ik denk weleens; zal ik straks ook FB gaan overstelpen met foto's? Of die domme teksten gaan delen? (word ik kotsmisselijk van) hoe trots ik ook zal zijn? Lastig hoor. Want ik weet hoeveel pijn dit doet.

 

bijna 10 jaar zie ik ze al; eerst via Msn messenger, toen Hyves, daarna FB: al het blijde babynieuws, geboortes, eerste moederdag, reportages. De ene keer kon ik er beter tegen dan de andere keer. Naarmate de tijd verstreek, sloot ik het gewoon buiten en dacht ik aan de dag dat ik ook eindelijk zou kunnen vertellen dat wij ons wonder verwachtten. Ook al wist ik dat dat allesbehalve zeker zou zijn.

Blijft een litteken denk ik.

 

op dit wonder hebben we lang, erg lang, moeten wachten. Nu weet ik dat het dat elke dag waard is geweest. En dan is hij of zij er nog lang niet. Ben nu zo ontzettend blij dat we niet hebben opgegeven. Dat we ondanks alleen maar tegenslagen, sterker zijn geweest.

Ook mijn man en ik zijn super close. Ons kindje komt in een hecht en warm gezin terecht. Ik weet dat dat bij lang niet al mijn FB vrienden het geval is, en daar ben ik super trots op, al kennen zij onze weg niet.

 

 

 

Iedereen een knuf die het kan gebruiken: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

hallo dames, ik heb gister na een tijdje niet meer te zijn geweest het een en ander bij gelezen.

@tool, wat een dappere maar moeilijke beslissing hebben jullie genomen. knap hoor.

@corina, pffft meid wat een domper weer.

@mees, ik word altijd zo vrolijk van je berichtjes. zag dat je me miste. lief hoor.

 

@de rest, sorry als ik jullie vergeten ben. ik denk aan jullie allemaal.

 

hier gaat het zn gangetje. t is druk op mijn werk wat voor de nodige afleiding zorgt. verder gaan we vrijdag ons pupje al halen. en zaterdag naar de toppers toe. heb er zin in.

 

we hebben verder erg veel op de agenda staan, dus druk druk druk.

 

eergisteren is er de alleraardigste vriendin (niet dus) bevallen van een zoontje. hij heet dean. kan echter niet blij zijn voor haar. zij hebben er voor gezorgd dat wij geen pleegkindje op kunnen vangen. althans 3 jaar geleden.

 

ondanks dat we nu met de ivf bezig zijn, hebben we eeen mail gestuurd naar pleegzorg met de vraag of we ons opnieuw aan konden melden, helaas na een maand gewachtb te hebben nog geen antwoord. zie ik vanmorgen een mailtje van hen, dat ze fw hebben gestuurd. manlief heeft namelijk gisteren een mailtje gestuurd, wist ik niets van, met de vraag of er al iets bekend was. nu dus wachten op antwoord. verder 20 juni afspraak bij gg. kijk er naar uit. we zullen wel zien wat er op ons af komt. genoegom naar uit te kijken dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ze hun beslissing heroverwegen Sannemiek. Echt te zot wat er is gebeurd. Heb je geen rechtsbijstand? Ik zou jullie zaak aan hen overlaten, want ik geloof gewoon niet dat ze jullie af hebben kunnen wijzen op basis van jouw ziekteverleden? Het is geen adoptie ofzo, waarbij dit soort dingen (helaas...) soms tellen. Je wilt gaan pleegzorgen.

 

Ennuh die ' oude vriendin' ; besteed geen energie aan haar. Het is enkel negatieve energie en dat kun je nu niet gebruiken. Er komt een dag dat je terug kunt slaan. Het gras is niet altijd groener bij de buren, daar ben ik ook al lang achter gekomen ;-) steek je energie in de mooie nieuwe kansen die gaan komen! Daar heb je je energie straks voor nodig!

 

Ik wens jullie veel voorpret toe met jullie nieuwe pup. Geniet van hem straks! En juni is het zo. Nog geen maand meer tot jullie afspraak. Tot die tijd in je beste vorm komen! Rustig zijn, uit je dak bij de toppers, stressvrij geeft je de meeste kans! Kop op!

 

Freggel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Annemiek....ahhh heel leuk te horen. Ja, miste je hoor!!:toothy1:

 

En wat mega GRRRR van die 'vriendin'. Echt ongelooflijk dat ze ervoor zorgde dat jullie geen pleegzorg mochten doen. Hopelijk lukt het nu wel. En ja hoor, heel logisch dat je niet blij kan zijn voor haar. Kan ik goed begrijpen. Lekker weg (uit je hoofd) met dat mens en genieten van alles wat komt. De pup en hopelijk ook jullie eigen kindje. Lekker positief de zomer in met al over n maand t gesprek. :alright:

 

xxx, mees

:positive energie:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mees,

 

Het gaat hier heel erg goed. Ik vind het wel meevallen met de drukte. Ons meisje slaapt nog wel veel en kan zich in de box of op het speelkleed al echt vermaken. Ik heb nog een weekje verlof en dan heb ik tot het nieuwe schooljaar ouderschapsverlof. Dat voelt als een hele lange luie vakantie. Ben al weer een aantal weken bezig met mijn studie, dus ik verveel me niet.

 

Hoe gaat het met jou? Jullie minimini-mannetje is waarschijnlijk inmiddels al een miniman. Bijna anderhalf zag ik, leuke leeftijd! Kan me zo goed voorstellen dat je graag een tweede wil. Eigenlijk ben ik al veel te oud voor een tweede, maar het is wel heel verleidelijk...

 

Lieve meiden, allemaal weer heel veel succes en oh Corina ik heb zo met je te doen.

 

Djanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super Djanne!! Ja he, ik vond t ook wel meevallen. Ligt ook wel aan je kind en aan jezelf natuurlijk. Wat leuk dat ze zich al zo goed vermaakt. Haha, in de box al en op t speelkleed. Wat groot alweer eigenlijk :-)

Lekker dat je je ouderschapsverlof kunt laten aansluiten op je gewone verlof. Echt heerlijk. Lekker genieten van je ukkie.

Ja, ons mannetje alweer zo'n beetje anderhalf. Wat snel gaat het! Ongelooflijk!

Hij is echt geweldig. Haha, dol op voetballen en loopt trap op en af. Niet eens kontjewippend of zo, maar gewoon recht naar voren en aan de trapleuning houdt hij zich vast. (wel met mij heel dichtbij, want ik vind t toch maar eng hihi)

Ja, ....een 2e. Haha, verleidelijk he. Denk nog maar eens....;-) Ik zeg: doen!!:yah::toothy9::toothy9:

 

xxx, mees:toothy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mees,

 

Jij bent vast nog heel fris en fruitig. Ik voel me nog wel heel jong, maar de cijfers spreken andere taal ;-). Ik schaam me dat ik het hier schrijf, maar op weg naar de operatiekamer (een kwartier nadat ik bevallen was) dacht ik:'Ik wil er nog wel een'. En dat terwijl ik al die jaren heb geroepen dat ik nooit meer zou klagen als ik er maar een zou mogen krijgen.

 

Weet je al wanneer jullie weer mogen/moeten?

 

Djanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja, eigenlijk voel ik me inderdaad fris en fruitig. En jij ook!! Want als je n kwartier nadat je bevallen bent al denkt: ik wel er nog wel één, dan ben je n bikkel!:toothy9:

Ik vond alles geweldig, het zwanger worden en vooral het zwanger zijn...alleen die bevalling!! Auw!!! Ik dacht: Dit nooit meer! Bevallen dan haha, de rest wel.

Maar wilde inderdaad al heel snel dit nog een x meemaken, nog n kindje. En vooral ook voor ons ventje; het zou voor hem ook heel leuk zijn om n broertje of zusje te hebben.

 

En weet je, hier precies hetzelfde als wat jij schrijft over 'nooit meer klagen als ik ooit n kindje zou mogen krijgen'!! Dat riep ik ook!! En nog steeds hoor, houd ik me aan en ben zo gelukkig met mijn kindje. En...als het lukt om er nog 1 tje te mogen krijgen, dan is dat n extra kadootje!!:15_5_18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Nou ik vond bevallen best veel pijn doen :-). Het schoot niet echt op (ik werd ingeleid na ruim 42 weken) en halverwege boden ze een ruggenprik aan. Ik heb het niet gedaan, maar het was wel heel verleidelijk. De operatie en het hechten na afloop waren onder narcose dus daar heb ik niets van gemerkt. Ik vond het zwanger zijn ook een groot feest ondanks het feit dat ik echt 14 weken ontzettend misselijk was en dat ik steeds heel erg bang ben geweest dat het alsnog mis zou gaan. Ik gun het al die meiden hier ook zo!

 

Ik ben de 40 al ruim gepasseerd dus echt een oude moeder, maar ach leeftijd zit toch vooral in de dingen die je doet en ik sta straks gewoon braaf als hippe moeder bij school.

 

Djanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, dat het bij jullie beiden nog een keer mag lukken;-)

Mees gaat straks eerst, erg spannend!

 

Ben ik ook even blij dat ik bij voorbaat al een ruggeprik krijg! (medische indicatie, geen eigen wens) bij de eerste weeën moet ik me in het zh melden en dan wordt hij gezet. Wel beetje eng zo in je ruggemerg, ieuw....maar alles voor ons klei tje.

 

En Djanne, wat is oud. Jij echt nog niet hoor! Daarbij denk ik dat als je iets ouder bent ( sterker nog, dat blijkt uit onderzoek) heb je een intensere band met je kindje ivm hele jonge moeders. Ook genieten vrouwen er meer van. Vanwege de kans op lukken pleiten ze voor jong beginnen, maar dat is niet vanwege het opvoeden en genieten van je kind;-)

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Djanne, jonge blom ben je nog hoor! Als onze Uk geboren wordt ben ik 45 en 11 maanden oud...kijk dat is pas oud:-)) Het zegt allemaal niets. Het geven van liefde en zorgen voor je kindje heeft niets met leeftijd te maken.

 

@ Mees, laat opoe eens opschieten..

 

@ Sannemieke, lekker genieten van jullie pup straks, en de toppers...ook altijd een reuzefestijn. Dit jaar voor mij niet. Energie opdoen en dan in juni weer aan de slag.

 

@ Tool, zo mooi hoe je schrijft over jullie band en nog meer naar elkaar groeien. Jullie gaan het zeker redden met elkaar!

 

@ Bootje dikke knuffel ook voor jou...maar dat weet je

 

@Corina, meis voor jou natuurlijk ook....(las op fb dat je lekker aan het stappen bent geweest...hoop dat het goed gedaan heeft!)

@ Freggel, spannend straks de echo en ook om te horen wat er in je buik aan het groeien is.

 

meiden ik zet zelf weinig op fb over mijn zwangerschap, geen dikke buiken foto's, heb alleen 1 echofoto van Uk erop gezet. En zo af en toe een update. Dat vindt ik voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

We zijn gisteren speciaal voor babyboom gaan zitten. Het stel wat naar Tsjechië is geweest voor ecd kwam aan bod.

( verder kijken wij babyboom niet) wie heeft het nog meer gezien?

 

Ik was erg teleurgesteld.....ik vond die kliniek/ behandeling helemaal niets! Verschrikkelijk dat resort ook waar ze sliepen. In dat resort zaten alleen maar mensen met een handicap of beperking. De vrouw moest dagen lang van 9ur tot 15ur 'ontspannende' dingen doen, zoals op de hometrainer, liggen op een bed met rustgevende Tsjechische mannenstem...zuurstoftherapie...etc etc. Ze vond het zelf maar aar allemaal. Wn al die tijd zat haar man alleen. Geen vakantie dus.

En de uitslag; niet zwanger. We vonden dat heel erg voor ze.

 

maar wat ben ik persoonlijk blij dat wij wél een heerlijke vakantie hebben gehad en een ( zo op het oog) persoonlijkere behandeling. Ook ik heb even op die site destijds gekeken, maar zooooo blij een andere keus gemaakt te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Freggel,

Vanmiddag was babyboom op BVN, dus toch maar gekeken.

Helaas, was een andere aflevering.

Weet ik ook direct weer waarom ik geen babyboom kijk....

Via uizendinggemist nog stukjes van Tsjechie bekeken.

 

Ik krijg het idee dat documentaire makers het interessanter vinden

om een negatief beeld te schetsen van ecd.

Jammer.

Gelukkig weten vele lotgenoten via internet wel goede informatie te vinden.

Bv jouw Dogus verslag. chapeau

 

Misschien dat wij ervaren ivf-ers ook wel wat nuchterder tegen

wat dingen aankijken.

Voor een zoveelste keer bij een gyneacoloog in de onderzoek stand :-),

een koude metalen eendebek, biopsie endometrium, injecties etcetc.

Mij doet het niet zoveel meer. Maar mijn man vindt het allemaal gruwelijk

en op een pijnbank lijken.

Dus een documentaire maker met ervaring nul op ivf gebied

kijkt er misschien wel met enige afschuw naar?

Hoeveel mannen gaan bij een 'gewone' bevalling al van hun stokje?! :-)

 

Al is ivf zolangzamerhand (in Nederland) gewoon geworden, en

geaccepteerd, ecd is in Nederland nog lastig.

En de wetgeving helpt daar niet bij.

Doordat zoveel op het buitenland zijn aangewezen, blijft ecd

voor de grote massa in Nederland toch een vreemd buitenlands avondtuur.

 

Ik tel de weken af tot augustus, ons tripje naar Cyprus!

 

Ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja pcies, babyboom vind ik ook niets hoor. Sommigen zitten zo snel in tranen, dat ik bijna denk ( fout) 'wacht maar tot je echt lang bezig bent'

 

Tja ik weet niet. Babyboom zet over het algemeen integer een verhaal neer. Sommige aspecten kunnen negatief neergezet zijn, maar ook enkele zaken rondom de kliniek vond ik mwah...ik denk dat ook bijv Cyprus raar neergezet kan worden. Net wat je zegt, het zijn andere standaarden dan in NL, en dat is vaak al genoeg. Ben benieuwd wat de kandidaten er zelf van vonden.

maar goed, blijft interessant om te zien!

 

Nog even en dan gaan jullie, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tranen over het baby onderwerp vind ik nog

niet zo erg, maar al je emoties op tv gooien?

Het zou mij (persoonlijk) niet helpen bij de verwerking

van verdriet wanneer heel Nederland je ellende heeft gezien.

En je er misschien op aanspreekt.

 

In het verleden was ik wel fan van het medische

'vinger aan de pols'. Maar dat was veel meer medische wetenschap

en minder gericht op emotie.

 

Ik heb later vanmiddag nog een andere babyboom bekeken.

Die van het stel waarvan de man 'Kahler' heeft.

(mijn moeder is aan Kahler overleden, vandaar de interesse voor die aflevering)

Die aflevering wordt je wel blij van.

Het stel is super gelukkig met de geboorte van hun

tweeling, terwijl de man kanker heeft.

Dat is dus wel een goede babyboom-aflevering, die je een

positief gevoel geeft.

 

Ciao

Speranza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Gisteren heb ik het item bij Babyboom ook gezien en ik vond het een zeer opmerkelijke ecd-behandeling. Het kwam op mij erg primitief over. Het leek in niets op onze kliniek in Barcelona. Ik vond het ook zeer opmerkelijk dat er werd gezegd dat het sperma heel goed was terwijl ze in Nederland steeds slechte resultaten hadden. Het beeld dat geschetst werd was wat mij betreft geen goede reclame voor ecd. Het feit dat de behandeling niet gelukt was, vond ik overigens ook erg verdrietig. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je zo'n testmoment wil delen met heel Nederland, maar ieder z'n ding.

 

Poeh, ja Freggel van die types die er twee hebben en dan in de stress zijn omdat ze al bijna een jaar bezig zijn voor een derde. Ik blijf me ergeren aan dat soort verhalen. Vorig jaar bij 'Draagmoeder gezocht' een vrouw die er drie had en nu via ecd en een draagmoeder een vierde wilde: ik ontplofte bijna. Kortom ik kan beter niet naar dat soort programma's kijken.

 

Djanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Djanne,

 

Vroegah vond ik babyboom nog wel leuk, maar nu is het alleen irriterend.

Hoe gaat het met jullie? En je dochtertje?

 

sas, de 28 weken voorbij! Heerlijk! Weer een grote mijlpaal voor jullie! Hoe gaat het?

 

 

Hoe gaat het met de rest van de dames? Aan het genieten van het mooie weer?

 

 

Vandaag officieel in het 2e trimester.

 

knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, dat het bij jullie beiden nog een keer mag lukken;-)

Mees gaat straks eerst, erg spannend!

 

Ben ik ook even blij dat ik bij voorbaat al een ruggeprik krijg! (medische indicatie, geen eigen wens) bij de eerste weeën moet ik me in het zh melden en dan wordt hij gezet. Wel beetje eng zo in je ruggemerg, ieuw....maar alles voor ons klei tje.

 

En Djanne, wat is oud. Jij echt nog niet hoor! Daarbij denk ik dat als je iets ouder bent ( sterker nog, dat blijkt uit onderzoek) heb je een intensere band met je kindje ivm hele jonge moeders. Ook genieten vrouwen er meer van. Vanwege de kans op lukken pleiten ze voor jong beginnen, maar dat is niet vanwege het opvoeden en genieten van je kind;-)

 

x

 

Klopt Freggel, dat laatste!! :-)

 

En idd lekker dat je bij voorbaat al n ruggeprik krijgt. Dan zit ie al en kun je altijd kijken of het nodig is. (Denk van wel;-)

Ik heb er uren om gesmeekt. Had mega weeen vanaf het begin. Ik werd ingeleid en dan is het niet rustigjes beginnen met die weeen. Maar s nacht zijn de anasthesisten heel dun gezaaid. Als ik had kunnen lopen had ik m zo uit zijn bed getrokken. Ja, hij komt zo. Not dus.

Dus lekker hoor. Ook relaxed idee!!

En jij alweer n afspraak voor de 20 weken echo. Snel he. Echt niet normaal.

Verder gaat het allemaal lekker toch? Misschien bandenpijn of blaasontsteking?

 

Ja Sas klopt!! Hoe gaat ie met jou? Al ver he! Gaaf !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

 

Jeetje wat een leuke positieve berichtjes allemaal..

 

Mees, hoe gaat het met jou? Inmiddels al "visite"? dikke knuffel

 

Freggel, fijn dat het zo goed gaat met jou en de kleine uk.. dikke knuffel

 

Sannemieke, hoe gaat het met jou? Druk bezig met de kleine pup? Wanneer gaan jullie nu naar GG? Dikke knuffel

 

Corina, ook voor jou een dikke knuffel

 

Sas, bedankt voor je knuffel, we houden elkaar in de gaten... haha

 

Ik heb een tijdje ook niet gepost maar ben jullie niet vergeten hoor. Het kwam er niet van, erg druk met van alles en nog wat.

Bij toeval belt dr Ruijs vanavond over de stand van zaken. Ben benieuwd hoeveel cryo's we hebben maar bovenal de vraag of het goed gelukt is..

Verder gaat het zijn gangetje hier, kruimelen mooi door..

 

Liefs Bootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bootje,

 

ben erg benieuwd! Hopen dat je lekker veel cryo's hebt!!! En ook echt fijn dat jullie zo snel aan de beurt zijn dit keer. Lang wachten is killing....

 

sannemieke, zaterdag de pup ophalen? Hebben jullie al een naam voor hem?

 

Mees, ja t was bandenpijn. Maar blijf wel letten op blaasontsteking!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Djanne,

 

 

Ja ongelofelijk he? Het voelt ook fijn. Gaat goed, moe, harde buiken af en toe en heel schopperig jochie in de buik:-))

 

 

sas, de 28 weken voorbij! Heerlijk! Weer een grote mijlpaal voor jullie! Hoe gaat het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden