Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net terug van het EMC. We hadden vandaag de follikelmeting en de BMS meting.

Bij de donor links 3 follikels varierend van 11 t/m 15 mm en rechts 4 follikels van 8 t/m 12 mm.

Mijn BMS was beter dan de vorige keer, en zit nu op dit moment op 7.16 mm.

Zondag moet onze donor voor een nieuwe echo naar het EMC terug komen en dan horen we wanneer de punctie plaats gaat vinden,

zoals het er nu naar uit ziet zal dit as dinsdag of as woensdag zijn.

Dus vrijdag of zaterdag volgende week de TP, spannend allemaal weer hoor. Ben wel blij dat mijn BMS nu mooier is opgebouwd dan vorige keer, al wil dat niets zeggen natuurlijk.

Heb nu ook een echofoto gekregen van het BMS en van een van de follikels. Wel leuk voor in het IVF dagboek wat ik bij houdt voor mezelf.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sannemieke wat spannend meid!! Dat gaat al snel gebeuren zeg, echt super!!!! Op naar FM 2!

Wij hebben onze donorlijst binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe zó spannend!!! We hebben de keuze tussen 4, jonge vrouwen. Binnenkort maken we onze keuze. Ook heb ik mijn medicatielijst en schema gekregen.

Wordt nu wel heel erg echt!!! WHAAAAAAA!

Geplaatst

Sannemieke, spannend zeg, nog even wachten en dan is het zover.

Freggel, succes met je keuze. Lijkt me best apart.

Heb zelf weer moed verzameld en een bericht gestuurd naar Dusseldorf om te vragen hoe of wat de bedoelingen zijn voor het testen van het immuunsysteem. En wanneer evt een afspraak. Begint toch weer te kriebelen. Maar zo als het er nu uit ziet gaan we eerst maar weer eens lekker shoppen in Dusseldorf binnenkort.

voor alle andere dames, een heel fijn weekend en een dikke knuffel.

Geplaatst

Winmir, succes meis, spannend!!!

Thx sas en doorzettertje!! Ook wij hadden snel besloten.

Fijn weekend iedereen!

Xxxx

Geplaatst

Sannemieke, je mag hopen op maximaal 7 eitjes. Maar meestal is er wel een ( of soms meerdere) follikel leeg. Ik lees van een gemiddelde opbrengst van rond de 75%. Maar is erg afwachten.......zo verschillend!

maar jullie hebben deze donor al eerder gehad. Hoeveel follikels had ze toen met haar 3eicellen? Dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten.

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Sorry voor mijn ego berichtje..... maar ik heb twee testen gedaan en kan het amper geloven maar beide testen waren positief.

Nog geen dikke vette streep maar een streep die goed zichtbaar is.. Gisteravond ook een test gedaan en daar kwam een dikke plus in beeld!

Ik ben voorzichtig blij vorig jaar ging het na 14 dagen mis dus vindt het wel spannend..

Liefs Bootje

Geplaatst

@ Bootje, ik heb je al op FB gesproken maar ook hier een voorzichtige felicitatie!! Een streep is een streep en geniet van dit moment! xx

Geplaatst
Hallo Allemaal,

Sorry voor mijn ego berichtje..... maar ik heb twee testen gedaan en kan het amper geloven maar beide testen waren positief.

Nog geen dikke vette streep maar een streep die goed zichtbaar is.. Gisteravond ook een test gedaan en daar kwam een dikke plus in beeld!

Ik ben voorzichtig blij vorig jaar ging het na 14 dagen mis dus vindt het wel spannend..

Liefs Bootje

Ego?? Niks ego bericht....een GEWELDIG bericht!!

Gefeliciteerd!! Een streep is een streep en ook nog een plus!!!!!

:confettistars::confettistars::bpotda::bravo::alright::goodnews::ygg::woohoo::yah:

Geplaatst

Freggel, geweldig! En ook nog eens n nederlandse donor. Wat bijzonder. Zou die daar wonen? En bijna nu! Super!

Winmir, ook weer op weg. Knap hoor, het blijft toch zwaar, het traject.

Lizzy, jullie ook. Fijn dat jullie er ook weer voor gaan.

Sannemiek, spannend meid. Ook bijna!

Corina, ook al bijna! Duimen voor dinsdag.

Het gaat hier goed met alle meiden. Wie weet over een paar weken een 'zwanger'golf ;-) !

Doorzettertje, lekker aan het genieten van jullie prachtige dochter?

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Bootje : AAHHHH meid wat goed nieuws :confettistars: probeer ervan te genieten al is het natuurlijk makkelijk gezegd dan gedaan gezien jou situatie, maar dit heb je alvast te pakkken en dat niemand meer van je af :knuf:.. Niks geen ego bericht hoor..

@ Lizzy: Dank je wel. Hoe is het met jou??

@ Mees: Dank je. Fijn dat kleine Mees weer helemaal opgeknapt is heerlijk.

@ Freggel: AAAHHH voor jou ook weer een paar goede stappen in de goede richting spannend laat het nu maar HEEEEELLLL SNEL 9maart voor jullie zijn...:CYBER_HUGS:..

@ Sannemieke: Hoe is het nu met jou??

Hier verder alles rustig.

Fijn weekend allemaal...

p.s ik lees dat sommige van jullie fb hebben is het misschien niet leuk om elkaar toevoegen?? Is geen moeten hoor als je het wilt stuur mij maar een pbtje...

Geplaatst

@ Corina, ik wil je wel toevoegen hoor.

Ik weet niet hoe de anderen er tegen aan kijken maar je kunt op FB ook een geheime groep aanmaken wat echt volledig afgesloten is. Hebben we met een aantal dames van het 45 forum ook.

Geplaatst

Hallo lieve meiden, Dank jullie wel! Het is echt nog onwerkelijk maar zijn echt heel blij! Nu duimen dat het goed blijft gaan!Corina ik wil je wel toevoegen op Facebook hoor! Liefs bootje

@ Corina, ik wil je wel toevoegen hoor.Ik weet niet hoe de anderen er tegen aan kijken maar je kunt op FB ook een geheime groep aanmaken wat echt volledig afgesloten is. Hebben we met een aantal dames van het 45 forum ook.
Geplaatst

woohoo, @bootje, twee positieve testen. Ooknamens mijvan harte gefeliciteerd. deze heb je vast in de pocket. Wanneer heb je de 1e echo. Duim enorm voor je dat het goed blijft gaan. knuffffffffff

Geplaatst

@corina, ook ik wil je wel toevoegen op facebook, ik praat alleen op facebook niet zo openlijkover de procedure als hier. als er meer meiden zijn mag je ook mij een pbtje sturen.

En ja hoe gaat het verder met mij vroeg je. Morgenmiddag weten we waarschijnlijk wanneer de punctie i en dus ook wanneer de tp is en we mogen testen. Gelukkig vandaag leuke afleiding gehad, mn nichtje van 5 jaar oud kwam voor de 1e keer logeren. lekkere sprookjesboom cakejes gebakken met haar en heerlijk zitten puzzelen en tv gekeken. ze is tegen me aan in slaap gevallen op de bank. dus naar bed getilt, lwil ik de slaapkamer uit lopen zegt ze, moet ik geen tandjes poetsen. Euhm nee, morgenochtend doen we dat wel, zei ik terug. waarop ze antwoord, oke dan kan de tandenfee vannacht ook nog eten. en haar ogen vielen weer dicht en ze sliep weer. heerlijk die kindertaal.

Mijn vriendin kan het over niets anders meer hebben dan haar prille zwangerschap en hoe we straks samen zwanger zullen zijn. heb haar even een halt toe geroepen, al vond ik dat best moeilijk. wie zegt dat deze poging lukt.best raar misschien maar ga nergens meer van uit. En zij is pas 4 en halve week, ook best pril, dus pas op de plaats. Ik wil ook niet altijd over een zwangerschap kletsen, dat is te confronterend. ze houdt er rekening mee maar gunt ons het mooiste en beste zei ze. wel lief van haar. ik laat morgen weten wanneer wij de tp hebben.

Geplaatst

woohoo, @bootje, twee positieve testen. Ooknamens mijvan harte gefeliciteerd. deze heb je vast in de pocket. Wanneer heb je de 1e echo. Duim enorm voor je dat het goed blijft gaan. knuffffffffff

Geplaatst

He Sannemieke,

Ik ga morgen met geert gen bellen om afspraak te maken voor de echo.

Vanmorgen nog een test gedaan.....

Ben alleen vreselijk moe en bij vlagen ontzettend misselijk. Ik dacht vorige week echt ach komt vast van de ballen maar deze keer dus niet!!

Jij ook heel veel succes he....spannend allemaal!

Het is zenuwslopend elke keer weer.

Ik wens iedereen een fijne zondag..

Liefs Bootje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden