Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nou mees, het zijn niet mijn follikels die lekker groeien, maar van onze lieve donor! Mijn bedje was nog steeds 8,5 mm dus dat zal wel zo blijven. Helemaal tevreden mee.

Sannemiek, hoe was je test vandaag??

Hahahaha, sorry hoor, bedoelde ik ook. Maar wij zijn zo één met onze donor, dat ik gewoon denk ónze follikels ;-)

Top dat ze het zo goed doen, die follikels!

Nee, nog niet Freggel. Waaaah! Zal ook wel ff duren, want ze moeten haar contacten enzo. Maar wil het wel NU weten haha.

En top vd beweeglijkheid. Is veel belangrijker dan het aantal!!

Sannemiek, hoe is het? We duimen nog steeds hoor!!!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden, Goed Nieuws!!!!! er zijn geen chromosoomafwijkingen gevonden!!! We hebben nog wel 5april een uitgebreide echo met hartecho en een kindercardioloog erbij. Dit omdat er tgv de dikke nekplooi hartafwijkingen kunnen zijn.

Ik kan niet uitleggen hoe opgelucht en blij we zijn, ik heb enorme tranen gelaten net.

Oh we zijn zo blij!!!

Geplaatst

Ooooooooooooooh Sas wat een wereldnieuws!! Wát zullen jullie ontzettend bij en opgelucht zijn...jeetje mina! Al die kansberekeningen en dat blijkt het dus niet te zijn. Ooh meid wat ben ik blij voor jullie....

Dikke knuf en ga dit nieuws lekker vieren met jullie drietjes!!

liefs en xx

Geplaatst

Sas: wat een fantastische nieuws, ik ben speciaal voor jou en Sannemieke ingelogd, ondertussen aan het koken.....

Ben zooooo blij voor jou en je partner! Gooi effe wat smileys tegenaan....

:goodnews::woohoo::bpotda:

Sannemieke::duimen draaien:voor een positieve bericht

Geplaatst

Sas, net thuis maar had je al voordat ik ging (wilde niet weg want wachtte op je goede nieuws) op t andere topic gefeliciteerd. Dus nogmaals:

GEWELDIG!!!!!!!!!!! Nu lekker bijkomen van alle stress en geniet van je lieve ukkepuk.:confettistars::confettistars::woohoo::woohoo::woohoo::woohoo::woohoo:

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Ten eerste wil ik jullie hartelijk bedanken voor de lieve reactie's en virtuele knuffels doet mij goed. BEDANKT..

@ Jelly: Hoe is het met je?? Alweer opgeknapt?? Wij hebben vanaf het begin al donormateriaal omdat ik geen eigen eitjes heb. Ik heb wel eierstokken maar die zijn nooit ontwikkeld door syndroom van turner.

@ Bootje: Meis meis heel veel succes morgen met de eerste echo... Ik hoop op een mooie echo laat je het ons weten??

@ Sas: JOEHOE JOEHOE meid wat een goed nieuws zeg wat zullen jullie opgelucht zijn, Je krijg over 2wkn nog meer uitslagen toch?? Meis ik duim voor dat deze ook goed zijn. En verder had ik alles al gezegd via FB...

@ Mees: Bedankt voor je lieve reactie toen ik het las rolde de tranen over mijn wangen echt waar.. Heb je inmiddels al wat gehoort??

@ Freggel: Meid wat fijn dat de zwemmers goed waren voor gebruik weer een stap in de goeie richting en een rust minder. Nu lekker verder aftellen heel veel succes mop ik ga met allemacht voor jullie duimen dat het geluk aan jullie zijde mag komen.

@ Sannemiek: AAAHHHHH wij willen het weten laat ons niet langer in spanning... Ik hoop zo van harte dat er bij jou wel twee streepjes zijn verschenen......

@ Lizzy: Hoe gaat ie bij jou/jullie??

Nou dinsdag GG gebeld en de uitslag door gegeven.

Wij hebben nu nog vier cryo's dus de hoop is nog niet helemaal verloren. Ik heb vanaf 26mrt bijna 2wkn vakantie en dan zou ik graag als het mogelijk is een nieuwe TP willen als het mogelijk was.

Dit dinsdagavond telefonisch besproken met dr.Wissman en dat was geen enkel probleem als ongi is begonnen mag ik voorzichtig gaan opbouwen met 2tbl estradiol tot in de week van 18mrt dan in die week langs komen voor een echo voor BMS check, vanmorgen GG gebeld en de afspraak gemaakt voor 18mrt dus dat is allemaal geregeld.

Dus nu ff bijtanken van deze teleurstelling en mij dan gaan concentreren op 26mrt in de hoop dat dan de TP kan doorgaan ivm goeie ontdooiing en goeie BMS.

Meiden hele fijne dag ik moet straks werken van 15.00uur tot 23.00uur.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier paniek... Gisteren een beetje bruin smurrie verloren.. Vanmorgen ineens meer.. Nu ook vers bloed verloren.

heb geen buikpijn oid. Net nog getest en nog wel positief maar wat zegt dat.

geertgen gebeld en we kunnen vandaag nog voor echo....

ben bang dat het foute boel is...

bootje

Geplaatst

Lieve lieve Tool.

Wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten maken om te stoppen met de hele mmm, dat zal echt geen gemakkelijke beslissing zijn geweest.

Meis ik heb er geen woorden voor enkel kan ik je vanuit hier een hele dikke virtuele knuffel geven en veel sterkte wensen. xxx

Geplaatst

Bootje.

NNEEEEE ik hoop en duim zo dat de echo goed is straks. Fijn dat je gelijk langs kan komen bij GG.

Meid denk aan je dikke big hug xxx

Geplaatst

Wat super lief van je Corina...nu rollen de tranen over míjn wangen. :love3:

En weer schrijf je iedereen persoonlijk. Echt knap van je hoor!

Heel fijn dat jullie cryo's hebben. Die moeten het gaan doen. Doe je 2 per keer? Dat geeft wel grotere kans he.

En ze gaan goed ontdooien hoor, want als ze dan níet doen...!! Krijgen ze met mij te doen!!:naka:

Nee, nog niets gehoord. Wat kun je daar stressy van zijn he. Kijk zo'n beetje elk half uur op de mail (als ik thuis ben). :sweat:

Malloot ben ik...kan ook niet zo snel natuurlijk. Maar..:pray:

Sannemiek!!!!!!!!! Hoe is ie meid!!

Geplaatst

Bootje!!!! Neeeeeeeeeeeeee!!

Hoop zo dat alles goed blijkt bij de echo!! Please!!!

We denken aan je en duimen!!:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Ah nee, bootje, ik hoop dat het. Een gesprongen adertje of bloedvaatje is. Alles is nu beter doorbloed daar. Ik denk aan je.

corina, ik duim mee dat de ontdooiing goed gAat. Vier cryo's nog, wow! Bedankt voor je lieve knuffel.

Mees, erg is dat wachten he? Je zou denken dat we hieraan gewend zijn dor dit traject, maar niets is minder waar. Toi toi toi! Hoop dat je snel een reactie krijgt!

sannemiek, hoop toch zo dat bij jou alles goed zit! X

Geplaatst

Dankjewel Tool! Wat lief!

Terwijl jullie zo'n zware beslissing hebben genomen, leef je nog helemaal mee met ons.

Ja, dat wachten. Echt niet normaal. Ik moet nu al in 'zen' stand, erg he. Heb sinds we mailden al de kriebels...

Ben ook zoooooooooooooooooooooo beniewd!:fear:

Geplaatst

Zijn onderweg naar gg! Bloeden TNT gestopt! Ook geen krampen oid! Snap er niets van we zullen het zien straks! Liefs bootje Ps bedankt voor jullie steun

Dankjewel Tool! Wat lief!Terwijl jullie zo'n zware beslissing hebben genomen, leef je nog helemaal mee met ons. Ja, dat wachten. Echt niet normaal. Ik moet nu al in 'zen' stand, erg he. Heb sinds we mailden al de kriebels... Ben ook zoooooooooooooooooooooo beniewd!:fear:
Geplaatst

Hoi meiden, vanmorgen getest. Eerst met kv 2v5. Bleef omo wit. Daarna met een van drogist bij ons. Kwam een heel licht 2e streepje. Was alleen goed te zien bij t licht. Durfde niet blij te zijn. Verder kwam mijn man na een half uur naar boven en vrtelde dat hij geen streepje ,eer zag. (Kan een streepje wat heel licht is ineens verdwijnen?)

Toen voor de zekerheid nog en van cb gedaan met indicator die aangeeft hoeveel weken je bent. Dezegaf aan niet zwanger.

Ik word door diverse gevoelens heen en weer geslingerd. En besloot naar het zkh te bellen. Nu ipv zaterdag maandag opnieuw testen. En uitslag door bellen. Pfft nog langer wachten.

Heb sind paar dagen meer last van mijn borsten, meer bobbeltje op mijn borsten en afen to kleine steekjes in mijn buik. Ook soms last van lage pijn in rug en heel moe. Verder heel soms last van het zuur.

Kortomd mijn gvoel slingerd me heen en weer en voel mezwanger alleen de testen zij zo vreemd. Weet het even niet meer. Wat zouden jullie doen?

Verstuurd van mijn GT-P5110 met Tapatalk

Geplaatst

Sannemieke, oeh....wat K!!!!! Dat je nega getest hebt. Nee, streepje verdwijnt niet. Als je hcg hebt, blijft ie staan.

sorry meis, had je graag wat anders verteld......misschien kijk je tè lang op je test,,waardoor je wat gaat zien? ( ook daar ervaring mee)

Kv testen geven posi bij erg laag hcg.

hoop wel dat je maandag alsnog posi test, je weet nooit! Maar als je innesteling gevoelt hebt, zou je toch al posi getest moeten hebben. Sterkte meis, is toch een hele klap, mede omdat je zo vol van vertrouwen was na bezoek van je medium.

knuf!!

Geplaatst

Het is niet goed! Geen kloppend hartje! Wel innesteling gehad! Wordt miskraam.UOTE=Freggel;609711]Sannemieke, oeh....wat K!!!!! Dat je nega getest hebt. Nee, streepje verdwijnt niet. Als je hcg hebt, blijft ie staan.sorry meis, had je graag wat anders verteld......misschien kijk je tè lang op je test,,waardoor je wat gaat zien? ( ook daar ervaring mee)Kv testen geven posi bij erg laag hcg.hoop wel dat je maandag alsnog posi test, je weet nooit! Maar als je innesteling gevoelt hebt, zou je toch al posi getest moeten hebben. Sterkte meis, is toch een hele klap, mede omdat je zo vol van vertrouwen was na bezoek van je medium.knuf!!

Geplaatst

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Bootje!!! Zit hier met tranen....dat kan toch niet!! O o, wat vreselijk!!

Meid meid toch. Wil mn armen om je heen slaan. Helpt natuurlijk niets, maar ja. O, eeuwig wachten op die 1e echo..de uren kruipen voorbij...en dan dit!!!:crybaby2::crybaby2::crybaby2::crybaby2:

Grote knuffel Bootje. t Is echt té erg!!

Geplaatst

Sannemiek, ja, het is moeilijk te zeggen, maar de kv testen geven al zwanger aan bij laag hcg. En als die wit blijft...

En net als Freggel zegt: het 2e streepje blijft. Wordt soms zelfs iets donkerder.

Ik denk daarom dat je niet zwanger bent. Wat zwaar K.. is. Maar..inderdaad, wie weet. Als de innesteling laat is geweest??

In ieder geval een mega knuf Sannemiek!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden