Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]5215[/ATTACH]

Dit is ons ukkie. Beetje onduidelijk misschien, maar mijn baarmoeder is nogal lang en ligt naar achteren gekanteld.

Claudia, ohja dat weet ik nog. Alledrie bijna tegelijk bevallen. Jeetje mina, is dat alweer bijna 3 jaar geleden?

Wat n knapperd!!!!!! En een ticker!!! Yes yes yes!!!!:happydance::happydance::happydance::clap2::clap2::clap2::laugh::laugh::laugh::toppie::toppie::toppie::toppie:

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wat n knapperd!!!!!! En een ticker!!! Yes yes yes!!!!:happydance::happydance::happydance::clap2::clap2::clap2::laugh::laugh::laugh::toppie::toppie::toppie::toppie:

Die smiley's hihihi zo grappig!!!

Geplaatst

Vandaag hebben we het vervolg van de 20wk echo gehad en weer.....lag Uk dwars, haha. Maar kindercardioloog vind het mooi zo en Uk is helemaal goed gekeurd. Mooie fotos mee gekregen. Ik zie daar nu al mijn lief in terug. Over 10 weken doen ze weer een uitgebreide echo...lekker weer kijken naar Uk 45 minuten lang.

Geplaatst

@Freggel,

:confettistars::confettistars:

:hello2:

:blob3::blob1:

:blob3::blob6:

:toothy10:

:occasion14:

:fool:

:36_1_13:

:circle2:

:partytime2:

:handh9mos:

:positive energie:

:alright:

Geloof dat dit bovenstaande al genoeg zegt. Meid ben superblij voor je. Het is je gegunt.

Geplaatst

Hallo Dames,

hier even nieuws van onze kant.

We hebben er even over nagedacht en besloten dat we omwille van de gezondheid van onze donor niet meer met haar verder gaan, de dosis van de medicatie voor opbouw van eicellen zal waarschijnlijk wel weer omhoog gaan voor haar en omdat ze heftig reageerd dmv migraine op dit moment en we niet willen dat dit erger wordt, nemen we nu voor haar de beslissing om niet meer verder te gaan, al was dat wel even moeilijk.

We hebben afgelopen weekend heel goed met elkaar gepraat over alles en over het hoe nu verder. Ook dankzij alle lieve berichten van jullie kant, is ons een hoop duidelijk geworden en hebben we besloten de laatste kans die we nog vergoed krijgen met beide handen aan te pakken.

We hebben uiteindelijk na veel overwegen en lezen van diverse websites en natuurlijk nogmaals het lezen van jullie berichten, besloten dat we voor GG gaan.

Vanmorgen heb ik contact opgenomen met hen via de telefoon en meteen kreeg ik een heel aardige mevrouw aan de telefoon, die wat vragen stelde en een afspraak heeft ingepland met ons voor het intake gesprek.

We hebben het intake gesprek op 14 Mei om 11 uur met dr M.endels. We moeten om kwart voor 11 aanwezig zijn en krijgen dan een rondleiding en het gesprek.

We krijgen binnen nu en een paar dagen een aantal forumulieren thuis gestuurd die we moeten invullen en moeten terugsturen.

Wel raar om nu afscheid te nemen van de vertrouwde omgeving van het EMC, maar wel blij dat deze kans bestaat en dat we deze kans nog hebben om naar GG toe te gaan.

Helaas komt vandaag manlief niet thuis, dus de volgende stap vieren we dan morgen maar weer.

Geplaatst

@ Sannemieke, super dat jullie de knoop hebben doorgehakt en dat jullie naar GG gaan. Ik hoop echt dat dit jullie een wondertje gaat brengen!! Jammer dat je mannetje weg is.....ik ken het.

Geplaatst

@ Sas67: Meid wat een super goed nieuws dat jullie mannetje het goed doet in je buik heerlijk genieten veder. Het wordt een knapperd hoor gezien de foto op fb.

@ Sannemiek: Wat fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Ik wens jullie heel veel succes bij GG en ik hoop dat jullie wens daar wel mag uitkomen.

@ Bootje: Hier gaat het soms met ups en downs goed hoor dank je. Fijn dat het met jou ook steeds iets beter gaat.

@ Freggel: Mooie echo foto hoor. Meis geniet er heerlijk van ik ben zo blij voor jullie echt xx

Meiden fijne avond allemaal xx

Geplaatst

Sannemiek, mooie beslissing! Ook naar jullie donor toe! Zal beslist niet makkelijk zijn geweest om de beslissing te nemen en ik hoop dat GG jullie wens kan laten uitkomen! xx

Geplaatst

Hallo Dames,

Na onze korte vakantie weer terug in nederland en helaas keihard op onze beide benen geland..

Gisteren namelijk vanaf het vliegveld door naar de GG voor een echo van mijn BMS na 10 dagen zware ophoging van de Estradiol...maar helaas mijn BMS is geen mm dikker geworden en gewoon blijven steken op 6 mm :angry5: geen idee hoe dit kan en nagevraagd of dit wel vaker gebeurd maar dit schijnt "wel eens voor te komen" grr.. nu heb ik duphaston gekregen die ik 12 dagen moet gebruiken en daarna weer opbouwen met de estradiol... lastig hoor als mijn baarmoeder ook niet meer gaat meewerken..

Geen idee hoe dit nu weer gaat uitpakken..

@ freggel..wauw een kloppend hartje en een ukkie op de foto!!

@Mees..weet je al weer iets meer?

@ Sannemiek,heb je ff een pb gestuurd over de GG

@79winn... welkom,en wij hebben ook besloten om na onze vergoede pogingen in nl naar Cyprus Dogus te gaan.Ik heb al een jaar contact met hun en heb recent nog info ontvangen over de kosten etc..

@ alle anderen, hoe gaat het met iedereen? heb wel teruggelezen maar niet alles kunnen onthouden ;-)

Geplaatst

Hey Freggel,

Ook vanaf hier nogmaals gefeliciteerd!!! Ja die Cyprioten zijn nog niet zo gek he? ;-) Ze verrichten echt wonderen daar, het resultaat heb je regelmatig op foto's in de vorm van onze dochter Indy, voorbij zien komen. En het zijn nog knappe kindjes ook hihi! Voor alle anderen die momenteel hun keuze aan t maken zijn voor Dogus: heel veel succes met je keuze. Wij gaan over een paar maanden weer in de hoop dat we met nr. 2 terug mogen komen. Indy is dan 9 maanden.

Alle anderen: veel geluk en succes!

Geplaatst

Lief meiden, thanks. Sannemieke, ook voor jouw uitbundige felicitatie.

Ik ben erg blij dat jullie een keuze gemaakt hebben. Ik denk de juiste. Een donor moet de behandeling goed kunnen verdragen en doen. Als je merkt dat dat steeds minder gaat, of zoals bij ons destijds, een erg pijnlijke punctie, dan kies je voor haar. Hoe moeilijk dat ook is. Ik vind jullie erg dapper. Ik hoop echt dat jullie wens bij GG uit mag komen. Wij hebben er een super tijd gehad. Heerlijk kleinschalig, vriendelijk, artsen zijn ruimdenkender dan in andere ziekenhuizen. En de intake is al snel, heeeeeel veel succes!!!

Ik geloof, dat Drs M.endels een meneer is. met een wit baardje, hihi. Vond het net kabouter Plop hihii, aardige man!

Doorzettertje, thx meis!!!!!Jullie ook al best snel weer, je weet het: Ik leef mee!!

rest van de dame: knuffie

Geplaatst

Ohja, als iemand nog wat.....aanvulling voor de groentelade nodig heeft? Kijk onderin mijn handtekening. Is bijna over de datum, vind ik zo zonde.....

Geplaatst

He sas, ook supernieuws voor jullie. Ben blij voor jullie. Weer een stap verder... Xxx

Sannemieke, fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Ik hoop dat je een fijne tijd zult hebben bij gg met uiteindelijk een mooi kindje... Wie weet komen we elkaar nog tegen daar...

Mees xxx

liefs bootje

Geplaatst

Gisteren lag de envelop binnen van GG met daarin formulieren die we in moeten vullen.

Vandaag naar EMC gebeld dat we daar gaan stoppen. Alle begrip van de mevrouw die de telefoon op nam en ze vond het spijtig dat het allemaal niet gelukt was.

Morgen gaat de brief naar het EMC op de post dat we de gegevens willen hebben en door willen laten sturen naar GG.

Vandaag de brief met de andere formulieren op de post gedaan naar GG.

Op naar 14 Mei.

Plaatsen ze trouwens bij GG altijd maar 3 of 4 cellige emmy's terug, wij hebben nl. tot nu toe altijd 8 cellige teruggeplaatst gekregen, al wil dat ook niets zeggen zien we nu wel??

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden en voor de pbtjes over GG, we hebben er veel aan gehad.

Geplaatst

He Sannemieke,

Wat fijn voor je dat nu letterlijk de eerste stap is gezet..... Dat geeft toch weer kracht en energie.

Toi toi toi...

Dikke knuffel

Geplaatst

Miranda, ook hier gefeliciteerd met jullie dochter! Ze is er eindelijk!

Geplaatst

Dag Dames,

Ik lees hier regelmatig mee, maar schrijf niet mee, omdat wij nog in afwachting zijn.

Op 02.05 gaat voor ons een ECD-traject lopen in Belgie, dat heel snel is gegaan (na een mislukte ICSI poging in februari).

Voor wie het evt. interessant vindt, er is vanavond een uitzending op TV omtrent Eiceldonatie. Het gaat dan wel om een kliniek uit rusland, maar ik denk dat de beweegredenen om daarnaar toe te gaan, voor velen bekend zullen klinken :

NL2, 20.55 : Holland Doc: "With Love from Russia".

Groetjes,

Jolanda

Geplaatst
Dag Dames,

Voor wie het evt. interessant vindt, er is vanavond een uitzending op TV omtrent Eiceldonatie. Het gaat dan wel om een kliniek uit rusland, maar ik denk dat de beweegredenen om daarnaar toe te gaan, voor velen bekend zullen klinken :

NL2, 20.55 : Holland Doc: "With Love from Russia". Groetjes, Jolanda

Ik heb het gezien. Wat vonden jullie ervan? Was niet helemaal duidelijk hoe het voortraject was gelopen. Is de productie opgestuurd ofzo? Vroeg mij dat af. Ze zeiden dat een punctie pijnloos is. Tegen mij is altijd gezegd dat het niet pijnloos is. Ik heb zelf nooit een punctie gehad omdat ik daar te weinig follikels voor had.

Tevens had degene die de embryo zou ontvangen er problemen mee om te liegen tegen haar bestaande zoon (ook via ecd) over de herkomst. Ze vonden in de kliniek dat dat niet liegen was maar maar het verzwijgen van de waarheid. Tja. Zo maar wat dingetjes. Maar misschien hebben jullie het niet gezien. Vond het wel confronterend om te bekijken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden