Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden,

wat een nieuws weer.

mees, l aan de meds dat schiet al op, hoop op goed nieuws straks een brusje voor minimees.

sas, ik denk ook wel dat je man niet weet wat ie ziet als ie thuis komt. laatste maanden gaat het het hardst met het groeien dus errug spannend meis. ben zo benieuwd.

freggel, ik weet zeker dat jou uk jongen of meisje eenprachtige kamer zal krijgen, maar wat een lap zeg zoveel m2 houten vloer leggen. succes ermee.

corina, jij kop op he meis, sterkte. weet zeker dat wanneer de tijd rijp is je de juiste keuze zal maken en ook jou droom uit komt.

bootje, wauw 5 cryos geweldig meid. weet je al wanneer je gaat voor een tp.

angeline, welkomhier. er zijn idd wel meiden die naar cyprus zijn gweest, ik zelf niet hoor. eerst in het emc en nu binnenkort intake bij gg.

hier gaat alles zn gangetje, lekker druk op het werk, waar ik de ei deverantwoording heb gekregen over de afdeling verder thuis heerlijk gezellig met de dogs, jovi groeit hard woog 5 kilo toen ze twee weken geleden bij ons kwam en weegt nu al bijna 8 kilo,o. het is wel de grootste clown van het hele stel. met haar capriolen en gekke buien, weet ze je dag weer goed te maken, heerlijk hoor. h

verder deze week nog werken en volgende week een weekje thuis. en natuurlijk dan naar gg toe. ben zo benieuwd of we het wat vinden en of zij andere onderzoeken gaan doen dan in het emc. ik zie wel op tegen weer gesprekken met een psycholoog, weer de onzekerheid of je goed genoeg bent om door te mogen. hoop eigenlijk dat die gesprekken niet nodig zijn, ben nl best een emo mens en ga als ik het over onze wens heb vaak snel huilen wat ik niet wil in bijzijn van zo iemand.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

was nog niet klaar tab deed weer vreemd.

mocht het bij gg niet lukken en dan bedoel als zij vjnden dat we geen goede kandidaten of hoe noem je dat, zijn,, dan gaan we terug naar het emc.

weet iemand hoe oud de donoren zijn bij gg?

kan daar niets over terug vinden nl.

ik laat jullie snel weer wat van me horen, sorry als ik iemand vergeten ben.

Geplaatst

Sannemiek, maak je maar niet ongerust over de gesprekken bij de psych hoor, die vallen reuze mee! Heel huiselijk en geen keuring. Waar ik heel bang voor was destijds. Geen zorgen!! Fijn dat je doggie het goed doet! Leuk zijn dieren hè?

corina, geen haast. Neem lekker de tijd hoor. De zomer komt eraan! Gaan jullie nog met vakantie?

Sas, jeetje balen dat je man zo vaak en zo ver weg is! Moet er zelf niet aan denken...knap van jullie!

wanneer komt ie nu thuis? Zal niet lang meer duren toch? De bevalling komt in zicht!

lfs!x

Geplaatst

Ik breek even in, schrijf nog niet zo heel veel mee (IVF 40+) maar lees hier ook mee omdat ik ook over ECD nadenk. Sannemiek, ik ben ook sinds kort bij G.gen. Baalde als een stekker dat ik wéér naar de psych moest en voor mijn gevoel wéér een goedkeuringsstempel moest halen terwijl ik al 2 1/2 jaar onder behandeling was. Het tegendeel was waar, ik heb 2 gesprekken met de psych /V.erhulst/, gehad en vond het oprecht hele prettige gesprekken! Ze dacht met mij mee, vroeg mij opnieuw dingen te overdenken, zette deuren open waar ik ze niet had verwacht. Ik heb geen moment gehad dat het een keuringsgesprek was, maar ze gaf mij het gevoel er voor mij te zijn. Hoop dat jij dezelfde ervaring mag krijgen maar ik denk echt dat je je er niet druk over hoeft te maken.

Wanneer moet je naar G.gen? Veel succes x Janneke

Geplaatst

@janneke, ik moet de 20e voor intake. ben benieuwd hoeveel maanden alles gaat duren. we zijn aangewezen op een eiceldonor van hen, dus heb geen idee van hoe lang het gaat duren.

misschien weet iemand anders dat hoe lang duurde het na intake voor je een donor match had en tp? e

en welke medicatie gebruiken ze daar?

Geplaatst

Hey Freggel, mega groot bij jullie boven zeg! Wel lekker hoor; je kunt nooit ruimte genoeg hebben. Zeker met n beeb. Wat n extra spullen krijg (lees: koop) je dan in huis. Niet normaal maar wel heel gezellig!

Wordt vast super mooi!!

En ja...gek he. Eerst ben je er zo mee bezig en als het dan écht is, dat is het best apart om alles klaar te maken voor ukkepuk.

Haha dankjewel Corina! Ja...spannend he! Pfffff. Waarschijnlijk vrijdag de punctie en dan begin volgende week de tp. Dus al best snel!!

En kan me wel voorstellen hoor, je gedachten. Ja...waarom lukt het niet? Maar...heeft ook heel veel (het meeste) te maken met de kwaliteit van de emmies. Echt!! Dat is de belangrijkste reden waarom het wel of niet lukt. Dus...je lichaam kan het best hoor. Koester het. En...idd...nog 2 cryo's is heel fijn. Dus als je er weer aan toe bent...heel veel succes!! O ja, vitamines kunnen ook helpen he. Misschien dat nog extra doen bij de volgende tp. Dikke knuf!!

Sannemiek, leuk dat het zo gezellig is met Jovi. Haha, zo'n jonge hond is altijd grappig. En lekker volgende week vrij en daarna naar GG. Komt best goed met de gesprekken.

Bootje, mega knuf. Doe lekker rustigjes aan he. En ja, het schiet al heel erg op hier! Kriebels!! :-)

xxx

Geplaatst

Mees, je hebt PB. ;-) Good luck!

sannemiek,als ik jou was zou ik al je vragen opschrijven en de 20e stellen aan de arts. Zoals leeftijden donoren en medicatie etc. Donoren zijn over het algemeen iets ouder, omdat deze vrouwen zelf ook al een tijd in de mmm zitten en veelal zaad nodig hebben. Anders hoeven ze niet aan de ruildonatie deel te nemen. Ik heb leeftijden horen vallen van tussen de 32-39 jaar. Maar dat is even geleden weer. miss weet Corina meer, dievzit er tenslotte midden in.

volgende week is het zover, spannend!

Geplaatst

Hè allemaal,

Freggel haha, neem aan dat jullie kindje een hele mooie balzaal van een kinderkamer krijgt.. Hihi.

nog leuke dingen gekocht met je mannetje? Las dat jullie gingen shoppen..

Fijn dat je in elk geval wat beter slaapt. Xx

corina, dikke knuffel voor jou. Neem je tijd voor de volgende tp. Gaan jullie nog op vakantie?xx

Sannemieke, alvast succes aankomende donderdag. Het is echt heel gemoedelijk bij gg, ik dacht ook naar een psycholoog en dacht ook dat we " gekeurd" werden maar niets is minder waar. Waren hele fijne gesprekken en heb er zelf heel veel aangehad. De donoren zijn inderdaad iets ouder maar hoe oud onze donor was weet ik ook niet, volgens mij geven ze daar ook geen antwoord op.. Maar hoe oud is oud?? Daar denkt iedereen weer anders over.

Verder waren wij na 6 maanden aan de beurt na de intake voor de eerste IVF. De laatste keer ( nu) dus waren we na drie maanden al aan de beurt. Dus het ligt ook heel erg aan het aanbod . Ook kun je met een bekende donor bij gg terecht.

Dikke knuffel en nogmaals succes . Xxx

Mees, een dikke knuffel... XxXx

sas, hoe gaat het nu met je?

Angeline ik ben niet in het buitenland geweest dus daar kan ik niets over vertellen. Anderen op dit forum zijn er wel geweest misschien dat zij je kunnen helpen.

Met mij gaat het beter, we hebben afgesproken dat we sowieso pas na de vakantie gaan kijken wanneer we weer een tp willen doen? Voorlopig even niets en straks lekker op vakantie..

voor een ieder die ik vergeten ben, mijn excusses

Heel veel liefs,

bootje

Geplaatst

Hey bootje,

gaan jullie op vakantie in eigen land of buitenland? Heerlijk vooruitzicht.

daarna verder kijken. Kun je je opladen hihi!

we hebben inderdaad die middag geshopt, maar enkel praktische dingen gekocht. De winkel waar we waren viel ons tegen....had het groter verwacht. O.a 2 flessen met toebehoren gekocht. ( Ik mag ivm medicatie die ik neem geen bv geven) Verder nog wat dingen voor veiligheid in huis.

binnenkort wat linnengoed etc kopen.

de kleine voel ik al bewegen!!!!! Echt té super! Ik voelde het vorige week ook al af en toe, maar kon het niet plaatsen.

maar het kan niet anders: soort van kleine spiertrekking of geblub op 1 bepaalde plek in de buik. Zo verliefd....

:-))))

Geplaatst

Hè freggel,

Super dat gevoel in je buik.... Toch een goed teken.. Ukje heeft het het goed naar de zin.

Lijkt me heel bijzonder dat mee te maken..

Lekker genieten.

Kon je een beetje vol houden vandaag met deze onnatuurlijke temperaturen ??

ja we willen wel op vakantie maar hebben nog niets geboekt. Weet niet zo goed wat we willen.. Erg he

frankrijk, Duitsland of toch Nederland?.. Iemand nog leuke tips??

Gaan jullie nog op vakantie freggel?

liefs bootje

Geplaatst

pffft morgen naar gg. spannend, maar ook heel veel twijfels komen naar boven.

heb al mijn vragen opgeschreven, maar twijfel ovr zo veel dingen.

twijfel of dit een goede stap is.

twijfel of ik al het lukt een goedemoeder ben

twijfel of we een anonieme donor moeten nemen of juist niet

twijfel of ik het nog een keer an kan de teleurstelling dathet weer mis kan gaan.

we hebben besloten dat dit onze laatstekeer is. maarik twijfel of ik me daar bij neer kan leggen.

ik weet het allemaal niet meer.

zaterdag eigenlijk een kraamfesst, van de zgn vrienden (uitleg hoeft niet meer

Geplaatst

sorry tab deed weer raar.

en zondag verjjaardag van een kindje uit de vriendegroep, maar dat is familie van die zgn vrienden, ik heb besloten om niet te gaan, kan hetniet aan. wil hen niet gelukkigzien met hun kleintje van een paar weken oud. heel raar maar ben jaloers op hen en gun het ze dus totaal niet.

ka me ook zo boos maken op mensn die al kids hebben en dan zeggen, joh het lukt bij jullie nog wel, kijk wij zijn nu zwanger van de tweede, dusbij jullie ja kwestie van tijd. pffft mensn jullie weten niet waar je over praat.

ook mnsen die zeggen dt je samen ook gelukkigbent en leuke ingen kunt doen zonder ergens naar te kijken, maar nee daar wil ik nu niet aan denken, ik wil moeder worden en niet pas over twee of die jaar . het liefstegisteren al. mensen zijn cruen hard en gemeen. ht zo niet leuk meer.

ht maakt me alleen maar meer aan het twijfelen.

sorry voormijn ego berichtje. ik zal morgen de voortgang van bij gg vertellen..

Geplaatst

pffft morgen naar gg. spannend, maar ook heel veel twijfels komen naar boven.

heb al mijn vragen opgeschreven, maar twijfel ovr zo veel dingen.

twijfel of dit een goede stap is.

twijfel of ik al het lukt een goedemoeder ben

twijfel of we een anonieme donor moeten nemen of juist niet

twijfel of ik het nog een keer an kan de teleurstelling dathet weer mis kan gaan.

we hebben besloten dat dit onze laatstekeer is. maarik twijfel of ik me daar bij neer kan leggen.

ik weet het allemaal niet meer.

zaterdag eigenlijk een kraamfesst, van de zgn vrienden (uitleg hoeft niet meer

Geplaatst

Bootje, het is inderdaad heeeel bijzonder dat gekriebel.

je hebt nog de tijd voor je vakantie!! Heerlijk!! Wij gaan niet weg, nog genoeg in en rond huis te doen.

Sannemiek, succes morgen!

Geplaatst

Raar, daarstraks wil ik een berichtje posten over ons bezoek en ik zie nu dat hij het niet heeft geplaatst.

Dan maar opnieuw.

We zijn dus vanochtend naar GG geweest.

We werden door de receptie hartelijk ontvangen, waarna we na een toiletbezoek:pottytrain4: even een rondleiding kregen.

Stelde niet veel voor die rondleiding:circle2:, gewoon bij de deur uitgelegd wat waar zat, zo groot is het daar namelijk niet.

Na een heerlijk kopje thee, werden we al naar binnen geroepen bij een mevrouw, die onze gegevens controleerde. Na dit bliksem bezoek:eekout:

konden we weer plaats nemen in de wachtkamer, waar we eigenlijk binnen een kleine 10 minuutjes al weer geroepen werden door de arts dr. B.akx.

De medische gegevens werden met haar doorgenomen en er we konden onze vragen deels al bij haar kwijt.

Wel viel ons op dat het slagingspercentage erg hoog ligt. Ze zei namelijk dat 50% van de vrouwen die daar binnenkomt voor een behandeling weer zwanger naar buiten gaat.

En dan praatte ze over ECD. Vind ik behoorlijk hoog. Aangezien het landelijk gemiddelde op 30% ligt.

Nadat onze vragen gesteld waren, konden we in de kleine wachtruimte plaats nemen, om binnen 2 minuten al weer aan de beurt te zijn bij de verpleegkundige.

Zij ging ons het verloop van de procedure uitleggen, gaf ons wat documentatie mee en maakte meteen een vervolgafspraak voor de counseling.

Hiervoor had ik mijn foon nodig, omdat ik daar mijn agenda in bij houdt.

Ik zag een whatsapp van onze donor en las hem eerst even.

Dat was even schrikken:jawdrop:, ze had namelijk met haar man besproken dat ze graag nog een keer zou willen helpen, echter wegens gezondheidsproblemen, wil haar man liever niet dat ze het nog doet en dat respecteert ze en heeft nu officieel besloten dat ze ons niet meer gaat helpen. Wij hebben hier ook alle :respect:voor, haar gezondheid gaat voor.

We zijn ook niet voor niets naar GG gegaan. Nu dus op een anonieme donor aangewezen, die ons eicellen af gaat staan:egg-chicken:.

We hebben een positieve indruk gekregen bij GG. En hebben 1 juli de vervolgafspraak staan.

Ze hebben op dit moment geen wachttijd:smiley.php:. En het zou dus zomaar kunnen zijn dat we dit jaar nog een TP hebben en hopelijk is 3 maal scheepsrecht en komt er een mooi prulleke uit te voorschijn.

Ons treintje is dus weer opnieuw begonnen met rijden, het is dan wel een stoptrein die op alle stations stopt, waar we weer wijzer worden en informatie krijgen, maar wel voor een goed doel. We gaan positief stap voor stap naar elk nieuw station en zien wel wat het ons gaat brengen.

Ik zal later even reageren op alle post die inmiddels gedaan zijn. Weer een hoop gebeurd zag ik namelijk al.

Dikke knuff

Geplaatst

@Bootje, dank je voor je lieve reacties. Heb je zelf al een idee wanneer jullie voor een TP gaan. Las na jullie vakantie in ieder geval.

Gaan jullie nog ergens heen. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen bij GG.

@Freggel, lijkt me zo spannend dat gevoel in je buik, van je kleine uk en tegelijk lijkt het me ook idd een geruststelling dat alles goed is.

Leuk hoor. En wat een grote kinderkamer krijgt jullie uk. Weet zeker dat het prachtig gaat worden. Wel een fotootje posten als het klaar is he.

@Sas, hoe gaat het met jou. Zag je foto op fb, wat een prachtige buik zeg. Voel je je goed? Nog een aantal weken en dan dient uk zich toch al aan??

Spannend hoor.

@Mees, bij jullie nog ontwikkelingen?

Voor de rest nog mensen vergeten???? Tís best rustig op dit moment hier.

Ik probeer nu weer wat meer tijd vrij te maken en gewoon via mijn laptop te reageren, tablet werkt namelijk niet altijd mee.

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Sannemiek: Fijn dat je bij GG een goed gevoel gaf bij GG op naar een mooi lief prulleke voor jullie. Over de medicatie gebruik heeft bootje al gereageerd en sluit ik mij verder bij aan. Ook over de leeftijd van de doneuze krijg je niet te weten. Meid heel veel succes.

@ Mees: Hoe is ie nu bij jou? Hoe staat de stand van zaken nu??

@ Freggel: WAUW wat mooi en bijzonder dat je jullie kleine ukkie al kan voelen, zal je idd veel meer zekerheid geven. Meis geniet er heerlijk van . Wij gaan idd op vakantie maar hebben nog niet geboekt omdat we er nog niet uit zijn waar naar toe, we hebben pas de eerste 3wkn van September vakantie dus dat duurt nog ff n tijd zat om na te denken waar naar toe.. Tjee wat een ruimte hebben jullie zeg nou dan krijg jullie prinsje of prinsesje een mooi kamer hoor.....

Geniet er heerlijk van meis en blijf maar lekker verliefd op jullie ukkepuk.

@ Bootje: Fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat maar neem je tijd hoor. Wij zitten ook nog in dubio wanneer we weer willen het wordt ws pas als we vakantie krijgen ben er nu nog gewoon niet aan toe. Dikke knuf

@ Sas: Mooie foto idd op FB maar ik had daar al gereageerd. Meis succes met de laatste loodjes

@ voor degene die ik vergeten ben toi toi en een dikke knuf van mij.

Hier eigenlijk niks nieuws te melden gaat steeds ietjes beter maar ben er nog niet maar komt goed .

Meiden fijne avond en tot snel xxxx

Geplaatst

Annemiek,

Wat een mooi verhaal over GG en dan die emo's erbij!! Helemaal grappig!!

Fijn iig dat het goed op jullie overkwam en dat jullie er binnen niet al te lange tijd weer voor kunnen gaan!

Hier zeker nieuws.:confettistars::confettistars::confettistars::confettistars:

A emmies in mijn buik, dus al lekker (pre) zwanger. Gisteren heen en weer gevlogen. t Was weer geweldig. De sfeer is daar zo goed. En alle mensen zijn zo aardig en opgewekt.En vooral zo kundig! Wat zijn ze daar ver met de techniek.

En echt leuk om het weer mee te maken. Ook zo bijzonder, want moest natuurlijk terug denken aan 2 jaar geleden.

O ja, nog wat nieuws was dat je nu op n groot scherm eerst rustigjes de zee zag en hoorde, toen het lab waar je je de dokter vh lab bezig zag met je emmies, en naar ons toe zag lopen. Daarna keek je mee hoe ze ingebracht werden door mijn arts terwijl hij alles uitlegde. En na de tp zag je de controle in het lab ook weer. En gedimt licht en rustige zee geluiden. Heel ontspannend.

Ik ga nu heerlijk verder broeden en dan over 8 dagen de bloedtest.

Corina, ja, in broedstand nu haha. Ga lekker door met van alles, dan gaat de tijd snel. Voel me al zwanger hoor. Niet qua syptomen maar gewoon omdat ze in mijn buik zitten. Ik ga zo s kijken wanneer ik uitgerekend ben... :yah::yah: Dat deed ik vorige x ook. En deed zo'n ticker op mijn pc, zodat wanneer je die opende je zag hoelang je zwanger was. Alleen daar nog hoor. Over 8 dagen dus de test. Spannend!!!

Freggel, ja, geweldig he, je beeb voelen. Had ik ook, dat ik achteraf het al eerder voelde. Soort blubjes in je buik.

Knuffel allemaal,

mees

Geplaatst

Wauw Mees, dat is al snel. Jullie zijn toch via C.yprus bezig of S.panje??

Hoeveel Emmies hebben ze teruggeplaatst?

Wel weer spannend hoor. Broed ze. En hopelijk over 8 dagen een positieve bloedtest.

@Corina, Qua leeftijd hebben ze gezegd bij GG, dat het donoren zijn vanaf 25 jaar tot en jaar of 35, oudere donoren hebben ze daar niet volgens de arts. Dus dat is best wel weer gunstig. We houden moed.

Geplaatst

Dankjewel Annemiek!!:clap2::clap2::clap2::clap2:

2 toppertjes! 5 daagse emmies.

(Wij zijn Spanjegangers.)

Ja, bijna nog 7 dagen. Haha, ik maak het zo kort mogelijk :-))

xxx, mees

Geplaatst

@ Mees, lekker broeden!! Gaaf is dat he, dat scherm met zicht op het lab. Oh ik weet precies weer het warme gevoel van toen wij er waren

@ Sannemieke fijn dat je zo goed gesprek bij GG hebt gehad en dat er geen wachtlijst is!!

@ Freggel, gaaf he dat eerste gekriebel gevoel in je buik, dat geeft zo een fijn en veilig gevoel

@ Corina, fijn dat het steeds een beetje beter gaat met je. Goed voor jezelf zorgen hoor

Hier alles goed, 32 weken en uk springt in mijn buik heen en weer. Zal niet lang meer duren voordat hij zijn vaste plekje gaat zoeken, hopelijk met koppie naar beneden. IK merk wel dat ik steeds minder makkelijk dingen kan doen, en heb het tempo van een schildpad. Mijn lief was even het weekend thuis voor de doop van ons petekindje. Was erg fijn maar oh zo moeilijk weer om hem weer weg te laten gaan. Maar goed medio juli is hij echt thuis.

Foto op FB heb ik wel even over nagedacht, maar ik ben ook wel heel erg blij en trots op mijn buik dat ik hem er toch op heb gezet

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden