Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja Sas, heel erg gaaf!! Dat was er de vorige x nog niet. Toen ook al wel gedimt licht en muziek. Ook heerlijk hoor. En toen die mega kamer. Nu n iets bescheidener, haha. Ook heerlijk hoor. Ja, echt n warm gevoel. Toen ik daar liep woensdag...het kwam allemaal weer terug. t Was heerlijk. Doe mij maar zo'n tp iedere week ;-)

O nee, hoeft niet meer haha. Ben natuurlijk al zwanger. Precies 1 week nu. (en dan die 2 gratis weken die je erbij krijgt :-)

En dankjewel!!! Ja, heerlijk broeden. Kan ik goed als mees....:36_1_13::36_1_13:

Jij alweer 32 weken. Echt he, opeens gaat het zo snel. Dus jij hebt ook n stuiterballetje in je buik:blob3::blob3:. Leuk!! Jep, wijs beeb maar lekker aan dat als ie uitgestuiterd is, dan met t koppie naar beneden moet zijn ;-)

Geniet er nog lekker van en het tempo van een schildpad is n mooi tempo hoor.

Fijn dat je hubbie er even was. En zometeen lekker lang thuis.

xxx, mees

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Sannemiek. Fijn dat jullie er een goed gevoel bij hebben. Dat is alleen maar positief! Hoop dat jullie bij die 50% zitten die met een dikke buik gg verlaten. Toitoitoi!!!

mees, proficiat!!!!! Altijd een emo moment, de tp. Besef dat dit kindjes kunnen worden. Prachtig!! Ikduimmee meisvoor een prachtige test over 7 (?) dagen!

Sas, ik heb geen meiden hier op fb, maar ik kan me je buik helemaal voorstellen! Wees er maar trots op. Een foto'tje kan best! Ik heb er ook al 1 op verzoek geplaatst. je man is er ook al snel, nog eventjes!!!

Corina, lekker rustig aan en je bent goed op weg.

xxxx

Geplaatst

Ja Freggel..helemaal waar! Zo bijzonder!

En dankjewel!! Lief!! Even tellen hoeveel dagen nog...huh, nog maar 5 en een halve dag. Het schiet op!! :-))

xxx, mees

Geplaatst

Ja Mees, na blasto tp mag je al snel testen! Heerlijk is dat hè!!!

Ik testte ook al 7 dagen na tp van 4 dagen oude blasto's. Best vroeg, maar hij was positief!

Ik duim voor jullie!

Ohja, je hebt een pb met buikfoto. Als iemand anders ook wil spieken, is dat goed. Dan pb ik je even. ( ivm herkenbaarheid plaats ik het niet op het open forum)

fijne zondag dames.

x freggel

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Freggel: Ik vind het ook geen probleem hoor mooi juist dus je mag mij een pbtje sturen.

@ Mees: Al zover ooohhhhh spannend meis mijn duimen draaien overuren hoor toitoitoi

Alle andere meiden dikke knuf.

Geplaatst

Jullie hebben pb meiden.

hoe gaat het nu?

Sannemiek, zin in 1 juli? Lekker snel is dat, heerlijk.

corina, zouden jullie na de zomer/vakantie weer een tp willen, of is daar nog niets van te zeggen?

x

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Freggel: Dank voor je pbtje. Wij hebben de eerste 3wkn van september vakantie en nu hebben we in ons hoofd om in de eerste week de tp te plannen en dan de dag erna op vakantie te gaan zodat we dan lekker kunnen relaxen en niets hoeven, want als je thuis blijft ga je toch onbewust dingen in huis doen en als je op vakantie ben hoef dat niet en kan je dat ook niet :-)

Dus dat is een klein beetje de opzet.

@ Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch vanaf 20mei slik ik nu 1 estradiol. Nu ziet het ernaar uit dat we in de eerste week van september een tp willen plannen is het dan verstandig om provera te slikken ( voor onttrekkingsbloeding) voordat ik ga opbouwen van de BMS of hoef dat niet??

Ik twijfel namelijk aan de ene kant denk kan geen kwaad maar aan de andere kant vanaf mei geen ongi en dan gelijk tp lijk mij mss ook niet slim!!!

Wat denken jullie??

Fijne dag allemaal

xxx Corina

Geplaatst

Corina, nee meis wel opnieuw opbouwen hoor, rond augustus.

Te lang een bms aanhouden werkt alleen maar averechts. Receptiviteit loopt sterk terug.

Thx voor je reactie. Alles gaat prima.

Goed idee om op vakantie te gaan na tp. Ontspanning doet veel!

Geplaatst
Ja Mees, na blasto tp mag je al snel testen! Heerlijk is dat hè!!! Ik testte ook al 7 dagen na tp van 4 dagen oude blasto's. Best vroeg, maar hij was positief! Ik duim voor jullie! Ohja, je hebt een pb met buikfoto. Als iemand anders ook wil spieken, is dat goed. Dan pb ik je even. ( ivm herkenbaarheid plaats ik het niet op het open forum)fijne zondag dames.x freggel
Wauw Freggel, wat n fantastische buik!! Echt geweldig! NIet voor te stellen dat het écht zo is he! Wat n wonder is het toch!!En ja, lekker hoor, dat snelle testen. Heel blij mee. Want 14 dagen of 9 is n heel verschil. Dus jij testte al na 7 dagen?! Met urine of bloed?Nou, nog maar 4 dagen. Olé!!xxx, mees
Geplaatst
Hallo lieve meiden.@ Freggel: Ik vind het ook geen probleem hoor mooi juist dus je mag mij een pbtje sturen.@ Mees: Al zover ooohhhhh spannend meis mijn duimen draaien overuren hoor toitoitoiAlle andere meiden dikke knuf.

Lieve Corina,

Dankjewel voor het :duimen draaien:!! Heel goed!! :happy7::happy7:

Ja he, al zo ver he.

Heerlijk genieten van de ukkepukkies.

En...t schiet al op!!

O ja, eens met Freggel, ff rust voor je baarmoeder/bms en dan opnieuw opbouwen. Is beter ja.

Grote knuf,

mees

Geplaatst
Wauw Freggel, wat n fantastische buik!! Echt geweldig! NIet voor te stellen dat het écht zo is he! Wat n wonder is het toch!!En ja, lekker hoor, dat snelle testen. Heel blij mee. Want 14 dagen of 9 is n heel verschil. Dus jij testte al na 7 dagen?! Met urine of bloed?Nou, nog maar 4 dagen. Olé!!xxx, mees

ik had op dag 10dpo voor het eerst met urine heel licht positief getest. De dag daarna duidelijk positief. Ik duim hoor!!!

Geplaatst

Haha, ja, echt al n mooie belly!! Kan me voorstellen dat je geniet van je buik. Echt mooi!! En juist leuk dat iedereen het ziet he. Heerlijk zo!

En net t hartje voor t eerst zelf gehoord! Wat n speciaal moment! Dat is toch wel heel leuk van die angelsound. Gaaf hoor!

En ja, vanaf dat je hem/haar voelt, is het geruststellender. Want vóór die tijd is dat toch altijd beetje spannend.

Is 10 dpo 10 dagen na punctie?

xxx, mees

Geplaatst

Ha mees, thx!!!

10 dpo is 10 days past ovulation. Dus voor ons punctie inderdaad!

Ehh, ik haal wel eea door elkaar. Op mijn test zag ik dat ik de eerste keer posi teste op 12 dpo. Dus 8 dagen na punctie.

Zal kijken of ik foto van testen kan plaatsen.

X

Geplaatst

@corina, ik zou idd ook in augustus nog een keer afbouwen en opnieuw opbouwen voor een mooi bedje voor uk. wel slim om op vakantie te gaan na de tp ff lekker niks.

@freggel, thxvoor je pbtje, prachtige buik hoor, en wauw die testen, super.

@mees, nog (bijna) 3 dagen en dan testen ik hoop en duim voor je dat ie positief is.

weet iemand hoeveel cellig de embryo is bij gg ten tijde van tp. in het emc waren het 8 cellige emmys vond ik wel een prettig idee, dat ze eerst kiken hoe ver de emmy deelt en of het goed blijft gaan.

Geplaatst

Sannemieke, dank je wel.

Meis, over je vraag mbt emmy's: corina heeft daar de laatste keer veel over geschreven. Hele discussie over gehad. Weet je dat niet meer? ;-)

Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar je vraagt best

veel over gg die hier in de loop van de afgelopen periode allemaal aan bod zijn gekomen. Anders topic ff terug lezen. Berg aan info!

Succes!

Geplaatst

Aub sannemieke.

Nou meiden gisteren een TP gehad van een 2cellig embryo graad2 . Ze waren er tevreden over.( maandag uit de vriezer gekomen)

Ik zelf ben ook heel blij met deze tp want de eerste de beste is goed ontdooid en we hebben er nu nog 3 over.

Alleen heb ik een dubbel gevoel alle keren heb ik een tweecellig embryo teruggeplaatst gekregen zonder nul resultaat en 1 keer een vijfcellig en die is toen wel blijven plakken alleen helaas niet zolang zoals jullie weten.

Ik heb aan de gyn de vraag gesteld of dat echt invloed heeft dat als je een meercellig terug geplaats krijgt ook meer kans heeft dat he blijft plakken en dat vond hij een moeilijk vraag waar hij niet echt antwoordt op had en dat echt geluk hebben is dat er leven in komt en daar heeft niemand invloed op en dat de natuur het werk moet doen.

Maar ik ben en blijf zeker positief tot het tegendeel bewezen is en ik doe er alles aan om deze kleine eskimo te laten blijven zitten maar die vraag blijf mij toch altijd door mijn hoofd spoken..

Lieverds, het is mijn bedoeling niet om jullie down te maken met deze info...Maar dit zijn de feiten helaas... Als je googled of wat onderzoeken doorspit, kom je het in het openbaar gewoon tegen. Op zich heb je bij GG gewoon geluk dat er met DD wordt samengewerkt. Zij halen met cryo's een slagingspercentage van 22%. Dat is echt netjes hoor. Ook in DD splaatsen ze snel terug op dag 2.

In het ECD gebied heb je gewoon niet veel mogelijkheden. Maar een paar. Als er al een paar van deze mogelijkheden afvallen, moet je de kans benutten die je wél krijgt!!!!:-)

Ik duim met handen en voeten voor jullie beiden. En voor alle anderen. OP naar de posi test.

EN ja, een miskraam is ook echt pure pech.....jij kunt ern iets aan doen, de natuur beslist en moet zijn werk doen.

Geplaatst

Hè freggel, ik ben ook wel benieuwd naar je buik... Dus stuur me gerust een pb als je dat zelf ook wil natuurlijk.

he mees, jippie wat mooi nieuws. Je mag bijna testten.. Blijf duimen hoor..

Hier weinig nieuws te meldden, denken dat we in september een tp willen gaan doen..

dan wil ik ook overleggen of ik dag later een tp kan krijgen..

je weet maar nooit waar het goed voor is..

liefs bootje

Geplaatst

Bootje, zal je later pb sturen. :-) fijn dat er zicht is op een nieuwe tp.

ga zo op controle bij gyne. Ff spieken weer! Zin in!

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]5305[/ATTACH]

De bovenste is van begin april.

en de onderste is 3 dagen voor testdag.

Dankjewel Freggel! Wat mooi om te zien hoe ze steeds donkerder worden.

En die 1e van begin april? Wat is dat dan? Want die is donkerder.. door meds?

Sinds vandaag word ik toch wel zenuwachtig. t Ging allemaal prima maar pfffff....

Nou lieverd, nogmaals dank. (Ik heb n test, zou dus kunnen testen. Maar denk t niet...)

xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden