Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dankjewel Annemiek en Bootje!!

Ja, het schiet al op. t Ging heel snel alle dagen alleen nu word ik wel zenuwachtig....:happydance::happydance:

Ok, op naar zwanger....!!:icon_flower::icon_flower::icon_flower:

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dankjewel Freggel! Wat mooi om te zien hoe ze steeds donkerder worden.

En die 1e van begin april? Wat is dat dan? Want die is donkerder.. door meds?

Sinds vandaag word ik toch wel zenuwachtig. t Ging allemaal prima maar pfffff....

Nou lieverd, nogmaals dank. (Ik heb n test, zou dus kunnen testen. Maar denk t niet...)

xxx, mees

De bovenste is ook een gewone zw test. Alleen van een ander merk. Minder gevoelig als de kv 2 voor 5. Is van 1 april. Was echt mega donker! ( nee niet van meds. Dat beïnvloed de zw test niet ;-))

nog 2 dagen joh, ff afzien en dan testen! Ga je eerst bloedtesf doen vrijdag of eerst urine?

Geplaatst

O ja, ik snap. Ik dacht van begin maart. Ik dacht al huh? Hahaha.

Ja, mega donker die van 1 april. Heerlijk he!!

Nee, ga niet eerst met urine. Wacht op de bloedtest. (zeg ik nu ;-)

Ja, nog maar 2 nachtjes slapen....

:-)

Je echo ging top he!! Super meid!!

xxx, mees

Geplaatst

Ha mees, ik zie dat je een tp hebt gehad. Proficiat! Nog maar 1 dagje en dan al testen. Spannend!! Wat zegt je gevoel?

Hoe was de echo Freggel?

Kom hier niet meer zo vaak, lees soms nog wel mee. Zijn even helemaal eruit gestapt en dat voelt ontzettend machteloos aan de ene kant maar ook heel bevrijdend. Heb het gevoel de 'on hold' button er eindelijk vanaf is. Wij genieten!

Geplaatst

Hoi lieve Lizzy,

fijn meid om jou hier te 'zien'. En ondanks dat het K is, goed te lezen dat jullie genieten. :-)

Is soms lastig, maar wel erg belangrijk. Zelf heb ik dat al die tijd boven alles gezet. Altijd kijken naar wat we wél hebben.

jullie hebben toch nog 2 cryo's? Of is alles van de laatste poging op? Zo verschrikkelijk dat de laatste tp's niet gelukt zijn. Had het zo graag anders gezien.

echo was idd prima, zo blij.

knuffel voor jullie beiden xx

Mees: nog 1 dag(!!!!!) whaaaa! Heb je een goed gevoel???

Geplaatst
Mees, ik zie net hier al staan, wat spannend.nathan en ik duimen voor je !! Xxxx

Dankjewel!! Heel erg lief!! Super knuf voor Nathan!!:love5:

Bijna....heb zo'n zin!!! :toothy9::toothy9::toothy9:

xxxx

Geplaatst

Dankjewel Lizzy. Heel lief!! Ja bijna he. Pff. Heb er zin in!! En...heel goed gevoel....morgen 4 weken zwanger! (2 weken kado haha)

Fijn dat jullie genieten! Ja, is waar. Dat 'on hold' is er niet meer, dat is fijn. Vóóruit ipv on hold.

:positive energie:

Grote knuf,

Mees

Ha mees, ik zie dat je een tp hebt gehad. Proficiat! Nog maar 1 dagje en dan al testen. Spannend!! Wat zegt je gevoel?

Hoe was de echo Freggel?

Kom hier niet meer zo vaak, lees soms nog wel mee. Zijn even helemaal eruit gestapt en dat voelt ontzettend machteloos aan de ene kant maar ook heel bevrijdend. Heb het gevoel de 'on hold' button er eindelijk vanaf is. Wij genieten!

Geplaatst

Mees: nog 1 dag(!!!!!) whaaaa! Heb je een goed gevoel???

Whaaaaaaaaaa!! .. is het goeie woord Freggel. wibelwibelwibel

En ja....veel :pray::pray: en ben morgen heerlijk 4 weken zwanger....:wink: maart is de dag ;-) !! :biggrin:

Geplaatst

@ Freggel: Bedankt voor de tabellen en tip. Fijn en super dat de echo weer helemaal goed was xx

@ Mees: Meis heeeeeel veeeeel succes morgen op naar een mooie tweede streep of een hele mooie plus xxx

@ Sannemiek: Het antwoordt staat in de tekst wat Freggel heeft terug gehaalt en bekijk de statistieken wat ze ook heeft plaatst. Toi toi volgende week bij GG toch? En als je nog vragen heb je mag mij altijd pb'en of een mail sturen je heb mijn emailadres xx

Fijne avond meiden.

Geplaatst
Dankjewel Lizzy. Heel lief!! Ja bijna he. Pff. Heb er zin in!! En...heel goed gevoel....morgen 4 weken zwanger! (2 weken kado haha)

Fijn dat jullie genieten! Ja, is waar. Dat 'on hold' is er niet meer, dat is fijn. Vóóruit ipv on hold.

:positive energie:

Grote knuf,

Mees

@ Mees, heel veel succes morgen en op naar een vette plus!!

dankjewel Sas en Corina!!!!!!!!!

xxx, mees

Geplaatst

thanks voor alle statistieken en antwoorden en sorry dat ikzoveel over gg heb gevraagd. terwijl het idd wellicht op het forum is terug te vinden. heb niet veel tijd om dat allemaal terug te gaan lezen en omdat er nu ook meiden bij gg lopen dacht ikdat ik het eel mocht vragen.

@mees heel veel suc6 morgen ik hoop opeen posi test voor je, krijg jemorgen meteen de uitslag?

@corina, thx meis, ik weet je idd te vinden xxx

wij moeten maandag terug naar gg, hopelijk dan nog meer duideljkheid. komt vast goed.

Geplaatst

Mees: good luck!!!! Hoop dat je de uitslag vanmiddag krijgt!! Zal toch wel? Anders zou je moeten wachten tot maandag!

Sannemiek; ooh vragen staat vrij hoor ;-) misschien reageerde ik wat fel, sorry daarvoor. :-)

Komt eigenlijk omdat ik momenteel via pb hier en op een ander forum erg veel vragen krijg. Wat mijn schema was, hoeveel ik slikte, hoe hoog gedoseerd etc etc etc. Terwijl de antwoorden gegeven zijn en die vrouwen nog meelazen of erop gereageerd hebben ook nog. Ik begrijp dat persoonlijk dan niet. Als ik iets heel nuttigs tegenkom, noteer ik dat.en ga ik het verder uitzoeken. Sommigen vragen echt alles en zoeken niets zelf uit. Ook echt alles vragen over C.yprus. Terwijl ik een mega uitgebreide intro heb geschreven waarin echt alles staat. Echt uren heeft me dat gekost. Mail ze dan zelf! Denk ik dan. ( allergisch voor hihi)

Sommigen zijn gemakzuchtig en hebben geen zin om er ook tijd in te steken. Dag hoor! Zij willen toch zwanger worden, doe er dan wat voor.

ik denk nu: ik heb geen 1,5 jaar lang zelf alles uit lopen te zoeken ( veel werk) om echt tientallen vrouwen te kunnen helpen. Ik heb daar ook geen tijd voor. En daar gaat het nu wel naar toe. Ik kan wel een adviesbureau beginnen!!

Dus het lag waarschijnlijk meer aan mijn eigen ergenissen ;-)

succes maandag!! Weer een stap verder!!

Corina, thx meis. Ik had na het bekijken van de tabellen wel spijt dat ik het geplaatst had. Lijkt nu net alsof ik gg loop af te kraken, want ik vond de cijfers wat tegenvallen. Maar goed,het is een gemiddelde ;-) statistieken zeggen lang niet alles.

geniet jij maar van de vakantie straks en hopelijk kun je dat met een volle buik doen!!

sas, hoe gaat het met jou??

Geplaatst

@Freggel, gaat goed hoor. Nog maar 7 weken..echt zo idioot snel. Ben wel snel moe en de buik zit met veel dingen in de weg, haha. Dus slapen is lastiger, bewegen, bukken. Maar dat hoort erbij. Heb denk ik nu last van nesteldrang want ben vanochtend begonnen met uitruimen van de keukenkastjes en schoonmaken....en dat terwijl ik de luxe heb van 1x in de week een hulp.....

Geplaatst

Dankjewel Annemiek!!!

Hey meiden, lief dat jullie al kwamen spieken.

Nog geen bericht en hoop echt dat het vandaag wel komt.

Gisteren al speciaal de aanvraag opgehaald bij ha en gezegd dat ik wel de uitslag MOET hebben vandaag (anders word ik gek) en ja hoor, kon vanaf 2 ong. bellen. Want dan zou de uitslag zijn door gegeven aan hen.

Kom ik in het zh, zeggen ze (als ik check toch wel vandaaaag uitslag) O, er staat geen spoed op. Ja, dat had de ass. moeten doen. Ik ja, dat weet ik niet. Wel gezegd en zou t vandaag horen.

Nou ja, misschien gaat het wel lukken, maar weet het niet hoor. Weer zeuren tegen mij dat er geen spoed op staat en dat zo'n assistente dat écht wel weet.

Nou, rond half 4, 4 uur kan de assistente het zh lab bellen en hópelijk (zei ze) weten ze dan wat. Grrrrrrr.

Nou ja....weer zen.

Ik ga zo ha bellen dat ze dus echt het zh moeten bellen rond die tijd. Kan echt niet wachten tot maandag.

Dan ben ik plat gestuiterd....

xxxx

Geplaatst

Net voor 5-en en jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Voor de 2e x in mijn leven de mooiste emo van allemaal: :bf_new: IK BEN ZWANGER!!!!

Huilen......

Dankjulliewel voor alle steun, duimen, wensen en bidden!!

xxx, mees

Geplaatst

Ben de hele middag weg geweest en kom nu op het juiste moment binnenvallen: Mees!!! Wat lees ik nu?!!!!!!bkunnen we dan eindelijk samen zwangeren? :-))))

zwanger!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Meid wat geweldig. Zie je nu wel? Is je écht wel gegund!! Toppie, op naar mini 2 !!!!!

Genieten mop!!!!!wat een wonder hè??

knuffel xxxx Freggel en stampende minifreggel

Geplaatst
@Freggel, gaat goed hoor. Nog maar 7 weken..echt zo idioot snel. Ben wel snel moe en de buik zit met veel dingen in de weg, haha. Dus slapen is lastiger, bewegen, bukken. Maar dat hoort erbij. Heb denk ik nu last van nesteldrang want ben vanochtend begonnen met uitruimen van de keukenkastjes en schoonmaken....en dat terwijl ik de luxe heb van 1x in de week een hulp.....

Ja joh, gaat echt snel hè. Alweer 33 weken.

Wanneer komt je hubbie nu écht thuis? En lekker soppen hoor, ondanks je hulp. Ik denk niet dat je de nesteldrang opzij kunt schuiven of wel? ;-)

stuur anders wat naar mij; ik heb werkelijk nergens zin in en fut voor (althans, in huis) haha.

fijn sat alles goed gaat. Op naar dé dag!! X

Geplaatst
Ben de hele middag weg geweest en kom nu op het juiste moment binnenvallen: Mees!!! Wat lees ik nu?!!!!!!bkunnen we dan eindelijk samen zwangeren? :-))))

zwanger!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Meid wat geweldig. Zie je nu wel? Is je écht wel gegund!! Toppie, op naar mini 2 !!!!!

Genieten mop!!!!!wat een wonder hè??

knuffel xxxx Freggel en stampende minifreggel

Hahaha, die stampende minifreggel!!!

:36_1_13:

Ja, eindelijk samen zwangeren. Hadden we lang geleden afgesproken he.

En inderdaad, n mega wonder!!!

Zooo blij!!

:laughbounce::circle2:

Geplaatst

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH:ygg: Geweldig een posi test:bfp:.

Super hoor. vandaag precies 4 weken, 2e minimees lekker blijven zitten en jij lekker blijven broeden hoor Mees.

Vind het super voor je. Hopelijk kan ik jullie over een tijd ook goed nieuws geven. Alleen heeft manlief er steeds meer een hard hoofd in dat het ooit nog gaat lukken.:helluup::sleepy2:.

Ach ja ik blijf goede moed houden en maandag zien we wel weer bij GG.

Geplaatst

Hahahaha, gave emo's:confettistars:!! Dankjewel Annemiek!!! Lief van je! En dat terwijl je zelf zo graag wil!!

Ja, heerlijk hoor. En dan nog zo'n kleine mini stuiter mees. Dat wordt een heel gestuiter haha!!

En jij gaat gewoon volgen. Net als de anderen, zoals Bootje, Corina en de anderen.

Zet hoofd man op 'positief' en gaan met die banaan!

Succes maandag he!!

xxx, mees

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH:ygg: Geweldig een posi test:bfp:.

Super hoor. vandaag precies 4 weken, 2e minimees lekker blijven zitten en jij lekker blijven broeden hoor Mees.

Vind het super voor je. Hopelijk kan ik jullie over een tijd ook goed nieuws geven. Alleen heeft manlief er steeds meer een hard hoofd in dat het ooit nog gaat lukken.:helluup::sleepy2:.

Ach ja ik blijf goede moed houden en maandag zien we wel weer bij GG.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden