Ga naar inhoud

wat doen jullie met overgebleven medicijnen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

is duidelijk pleun...ik had vooraf dit topic doorgenomen, in de zelfde context gescheven, dacht ik ....maar ik hou het er maar op dat ik nu alleen wil melden dan ik over een week of 12/13 een kamer leeg moet halen...tenminste dat hoop ik ;-)

• Reacties 661
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dank je wel

het wordt gewaardeerd hoor

en ik weet hoe fijn het is om na 12 weken kamers leeg te maken

en een ander zn kamer te laten vullen

het is op dat moment echt voor iedereen fijn

Geplaatst

hahah in dit geval bedoel ik het letterlijk hoor....het is een vrij grote kamer en er staat er veel in..maar ja ik zie er toch liever één of misschien wel twee beebjes in liggen ;-)

Geplaatst

hahaha oh sorry verkeerd begrepen van mijn kant nu

ik ben een klein kamerje aan t leeg ruimen 2 bij 3 en daar komt 1 kleintje in te liggen

maar dat zie ik ook liever als het logeerbed wat er eerst in stond

Geplaatst

Hoi allemaal,

Best een gedoe allemaal (niet negatief bedoeld). Had idd het idee dat spaatje het zo luchtig en vaag omschreven had dat er niets fouts aan kon zijn. (Zit hier nog niet zo in, want ontdekte dit forum pas gisteren.) Snap het wel hoor. Maar het is toch wel handig als degenen met een volle kamer op een of andere manier mogen schrijven dat die vol is, anders weet je niet als persoontje met nog wat behoeften, wie je een pm kan sturen. Gewoon heel vaag iets schrijven van te veel appelen/peren/volle kamer oid is ok toch?

En top dit!!

Daarbij gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Te gek!!

Liefs, Mees

Geplaatst

Mees veel zetten het in het onderschrift. En vanuit daaruit mailen ze. Die manier mag wel.

Zo in een tekstbericht mag het niet, en we moeten ons hier simpelweg aan houden.

Kijk maar eens naar de onderschriften van andere.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

Mochten er nog kamertjes te vol zijn; ik kan nog wel wat meubeltjes gebruiken. Altijd fijn.

Groetjes, Mees

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wilde even meedelen dat ik mijn handschrift gewijzigd heb! De decafe hangen we aan de wilgen, doet niet meer mee. Gewijzigd dus in iets anders. Dus als iemand nog een misselijke koelkast heeft...die van mij is nog niet vol en we gaan volgende week starten.

liefs esther

Geplaatst

Ik lach me dood om die cryptische omschrijvingen hier. Als alles goed gaat moet er hier binnenkort een kamertje leeg, heb al wat gegadigden maar zal aan jullie denken ;-)

Geplaatst

Volgens mij is dat net zo'n verschil als puregon en gonal-f: het merk. Maar ik moet erbij zeggen dat ze in het EMCwel altijd met vaste combi's werkten: of je kreeg Gonal-f en Cetrotide, of je kreeg Puregon en Orgalutran. Maar ook dat kan natuurlijk gewoon met producenten te maken hebben. Doen ze in Utrecht niet iets met je geboortejaar?? Even jaren de ene producent en oneven jaren de andere of zoiets vaags? Gewoon even bellen en vragen, het biedt je toch meer mogelijkheden als het niet uitmaakt.

Geplaatst

In Utrecht krijg je gonal en cetrotide als je uit een even geboortejaar komt en puregon en orgalutran als je oneven bent, maar dat is nog niet zo lang zo, want 3 jaar geleden had ik orgalutran en puregon terwijl ik uit een even jaar kom, bij poging 4 heb ik puregon gespoten met orgalutran(mocht kiezen, dus nam orgalutran, cetrotide moet je zelf mengen) en ik had nog gonal over, dus ik mocht puregon met gonal combineren, om de dag zeg maar, het maakt totaal niet uit, puregon en gonal zijn exact hetzelde en orgalutran en cetrotide ook.

Geplaatst

Hoi hoi.ik houd me aanbevolen.kan nu geen on sturen.ben niet thuis en reageer vanaf mijn mobiel. Volgende week gaan we starten m3t poging 4. Zou je het voor mij willen reserveren?.gr esther

Hallo,

Ik heb weer wat ruimte in de koelkast nodig....

Wie o wie wil zijn groentela vullen?

Geplaatst

Beste Allemaal,

Mijn koelkast is nog steeds vol.....

Wie o wie wil zijn groentela vullen?

Bij interesse graag een privebericht sturen.

Geplaatst (aangepast)

De groentela zit nog vol.....

Zie mijn aangepaste handtekening!

aangepast door Em75
Geplaatst

In maart 2011 ga ik starten met de 7de ICSI poging, dit keer in Leuven....

Onze tweede ICSI-poging is gelukt, alleen is ons zoontje net vr de bevalling overleden.

Daarna hebben wij nog vier pogingen in Nederland gedaan, helaas zijn deze niet gelukt.

Dit keer wilden we dat alles nderzcht zu worden, daarom naar Belgie gegaan.

Ze hebben geconstateerd dat mijn schildklier niet goed werkt.

Nu eerst die in orde krijgen en dan volgend jaar weer opnieuw de molen in.

In Belgie gaan we met Menopur en Decapeptyl aan de slag.

Weet iemand het verschil tussen deze medicijnen en de Gonal F(heb ik over) en Lucrin die ik eerder gebruikte?

En weet iemand de prijzen van Menopur en Decapeptyl in Nederland en in Belgie?

groetjes

Francis

Geplaatst

Hallo Francis

wat fijn te horen dat jullie nog een 7de poging (jeetje) gaan ondernemen.Ik weet niet exact het veschil tussen de meducatie maar ik weet wel dat Menopur een "natuurlijk" hormoon. In Belgie zullen ze je vast wel adviseren wat het bestel bij je past.

De Menopur kost in Belgie ± € 19,- per ampul en in NL ± € 31,-

Decapeptyl kost in Belgie ± € 5,56 voor 0,1mg/1ml en ± € 138,07 voor 3,75mg/2ml, de prijs in NL weet ik niet.

Ik hoop van harte dat er een boertje of zusje voor jullie zoontje komt!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden