Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom Jola, en ik ben het helemaal met Babeth eens! houd moed! Positief inademen negatief uitblazen intussen ogen dicht houden terwijl jeje ontspannen neer hebt gelegd ;) half uur, elke dag, doe ik ook en je wordt er zoo rustig en ontspannen van geloof me!

Wannabemom ook jij moed houden hoor! zie tip hierboven ;) ik ben een ras echte stuiterbal en dit werkt zelfs voor mij..

Liefs

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeanine en babeth ik hen jullie al gefeliciteerd maar doe het lekker nog een keer joehoe van harte.

De andere meiden die positief hebben getest gefeliciteerd.

Meiden die rood zijn heel veel sterkte,

en die wachten succes op voor groen.

liefs jessica

Geplaatst
Nano, we hopen natuurlijk dat Sylvie groen is, maar ze bedoelde dit nu eerst als aanmoedigingskreet:-)

Oeps sorry....(doe mijn haarkleur weer eer aan ...;-)

Nou dan gul ik mee....Kom op Sylvie....ga voor groen groen groen....

Geplaatst

@Jola: heel veel succes meid, en wat betreft hoop houden na plaatsingen van 7 of 8 goede embryo's...bij mij was het pas bij de 7e IVF en dus ongeveer het 12e topembryootje raak!

@Lafinah: duim heel hard voor je dat je morgen een super positieve test hebt

@Nano: voor het lijstje: ik heb 'm gewoon gekopiëerd en daarna in mijn bericht geplakt en mijn naam erbij gezet.

Pff, ineens toch wel weer griezelig om mezelf bovenaan het wachtlijstje te zien staan. Vandaag dag 14 na punctie en alles rustig (lichamelijk dan).

Succes weer allemaal, met wachten of metingen/puncties/bevruchtingen en plaatsingen ;-)

Jett

Geplaatst
Oeps sorry....(doe mijn haarkleur weer eer aan ...;-)

Nou dan gul ik mee....Kom op Sylvie....ga voor groen groen groen....

Oeps iets te enthousiast aangemoedigd, nou over 1 week hoop ik het wel te kunnen roepen.

Wel een raar gevoel om gefelciteerd achter je naam te zien staan.

Geplaatst

Disi,

Ik las dat je jezelf bezwaard voelt omdat je al het geluk hebt van twee kindjes. Dat is nergens voor nodig. De wens voor een derde kan ook erg sterk zijn. Zoals je zelf schrijft, een wens is een wens. Er zijn hier veel meiden die net als jij al een kindje(s) hebben en ook de hele medische mallemolen in moeten voor hun kinderwens. Praat gewoon gezellig mee en vanzelf leer je steeds meer meiden kennen. Met sommige op dit forum heb ik een klik, sommige verhalen grijpen je aan of juist de positiviteit. je bent net zo welkom als ieder ander op dit forum!!

Veel succes met deze eennalatste cryopoging!

Geplaatst

Hihi Sylvie....;-) ik help je hopen dat het volgende week zover is....

Ff een update.....vrijdag as de punctie....4 follikels tussen de 18-20.....;-)

Geplaatst

Naast dat ik m'n geluk niet op kan door de positieve test zijn daar ineens.......dikke, hele dikke tranen.........lieve pap het is bijna 2 jaar geleden dat je overleed en ik mis je zo.....ik had het je zo graag willen vertellen.....wie weet kijk je ergens mee....heel stiekem hoop ik dat....en wat ik op je kist schreef daar ben ik van overtuigd : Until we meet again !!...............don't know were don't know when.......

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Lieve lieve Jeanine,

Wat moet dit dubbel en moeilijk voor je zijn. Ik kan het me zo voorstellen.

Dikke kuz Guusje

Geplaatst

Jeanine, sterkte, op dit soort dagen hakt het verlies er extra in!!! mijn vader is inmiddels 14 jaar geleden overleden en ik dacht hetzelfde als jij, heel logisch hoor!

Mooir wat je op de kist geschreven hebt en ik zeg je eerlijk, ik geloof dat dierbaren die wij verloren hebben ons nog kunnen volgen!!!! sterkte in deze extra moeilijke dagen

liefs

Babeth

Geplaatst

Ach wat een lieve mensen zitten er toch allemaal op het Forum, krijg weer tranen. Dankjulliewel !

Babeth, ik heb bewondering voor je en ik gun je dit 3e wondertje zo ! Hoe bereken jij trouwens je uitgerekende datum ? Tel je de dag van terugplaatsing als 1e zwangerschapsdag ? of de dag van bevruchting ? Ik had de 6e de bevruchting en de 9e de terugplaatsing.

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Sterkte Jeannine!

Heb vandaag een punctie ondergaan. negen goede eitjes en het zaad van mijn man zag ik ook goed uit.

Nu hopen dat we zaterdag een terugplaatsing hebben.

Van mijn vader is het morgen 5 jaar geleden. Zal morgen wel een emotioneel dagje worden.

Sterkte allemaal op het wachtbankje

Geplaatst

Frederique,

Wel een goeie score 9 ! Heel veel succes er zullen er wel een paar bevrucht worden !

Sterkte morgen ! Dit soort dagen zijn en blijven moeilijk. Mijn vader was altijd gezond zakte in oktober 2008 ineens thuis in elkaar (aneurysma) heeft lopen vechten voor wat hij waard was en is uiteindelijk 18 dagen later op de intensive care overleden. Ik heb nooit meer met hem kunnen praten en dat vind ik nog steeds moeilijk. Vooral nu ! 3 weken geleden heeft m'n oudste broer een zelfmoordpoging gedaan en we waren nu echt toe aan iets positiefs ! En daar was tie dan, de positieve test !!!! Nu moet het gewoon weer bergopwaarts gaan !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 28 september

Laurensenilona

positief getest;

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest.

negatief getest/ongi

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

Helaas, ik moet mezelf ook rood maken. Vanavond wat rose-achtig bloed verloren. Nog even gedacht dat het misschien innestelingsbloed kon zijn, maar bedacht me later dat het daar te laat voor moet zijn (dag 9 na tp) en dus ga ik er van uit dat het vanavond of morgen nog gewoon door gaat zetten. Had trouwens vanmorgen nog gestest, deze was ook negatief.

Maandag maar bellen naar geertgen hoe het nu zit met de tp van de cryo.

Weet iemand trouwens dat als je ongesteld bent, nog door moet gaan met die vieze bolletjes? Is toch niet te hopen!?!

Nou ik ga even flink zitten balen, en het straks tegen man-lief vertellen als hij thuiskomt van het werk. Denk dat hij nog meer teleurgesteld is dan ik....

xxxx

Denise

Geplaatst

Owwww Denise

wat onzettend klote zeg, ik had zo´n goede hoop voor jullie!!

Ik weet niet of je door moet blijven gaan, in Brussel wel totdat de bloedtest echt uitsluitsel geeft, misschien zolang je niet echt vloeit toch maar gebruiken?

verdorie zeg, ik hoop dat jullie snel door mogen met jullie cryootje!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hallo Allemaal,

Wat een mooi groen bankje, ik hoop dat ik er ook bij mag... maar dat is nog even afwachten..

Sinds anderhalve week zit ik onder de bulten, vreselijke jeuk. Ik kan gelukkig a.s. vrijdag naar de dokter. Ik dacht dat het een neiuw wasmiddel was, maar nu we weer over zijn op het oude trekt het ook niet weg. Pff niks ergers als jeuk kan ik jullie vertellen :-(

Zaterdag zit ik op dag 14 na IUI ik probeer te wachten met testen tot maandag, (als het zover komt tenminste..) Meestal ben ik al ongesteld voordat ik kan testen.

Op naar een hele groene maand!!

KrisKras

Geplaatst

Babeth: Ik zie dat je weer zwanger bent. Heel veel geluk met jullie 3e wondertje. Wat onwijs fijn. Lars en Nick worden grote broers. Lieve mooie jongens letten jullie goed op papa en mama en jullie kleine brusje.

Ik wordt helemaal blij van dit nieuws. En nu alleen maar voorspoed en goed nieuws.

Liefs,

Pul

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden