Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hej meiden,

Hier ook verder nog geen goed nieuws te melden zie ik! balen

al die nega testen..

hier nog steeds niet ongie. zit op dag 12 na de tp. en temp nog steeds hoog

37,2. mag van mij nu wel komen dan kan ik aan de pil beginnen. en kunnen we verder.

xx sky

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

wat een teleurstellingen weer de laatste dagen.

@Jola: jemig, wat balen. Veel sterkte.

@Sky: ook jij veel sterkte gewenst. Hoop dat de ongi nu gewoon komt. Dan kan je inderdaad tenminste verder.

@Lafinah: eindelijk zekerheid, ook al is het niet de zekerheid die je wilt. Kan me goed voorstellen dat je op sommige dagen het gewoon even gehad hebt en alles eruit komt. Geef er maar gewoon aan toe en dan is winkelen wel een goede optie! Ik ga vanavond ook maar even met manlief shoppen. Hij is zo lief om gewoon mee te gaan.

@Babeth: wat fijn dat je weer direct door mag gaan. Ga zeker voor je duimen dat het nu helemaal goed gaat komen!

@Ilona: hoe is het bij jou? Nog geen ongi begonnen. Succes met wachten!

@Isa en Daniella: ik ga inderdaad weer eigen cyclus doen en kan dus direct beginnen. Hoef nog niet te spuiten, heb vanmorgen weer FM gehad, maar nog niets te zien. Zaterdag dus weer volgende afspraak. Hopelijk kunnen we dan beginnen te spuiten.

Nou meiden, ik ga duimen dat het wachtbankje oktober groener gaat worden. Hopelijk komen wij er ook op terecht.

Voor de meiden die in september groen mochten worden: super, hopelijk volgen wij jullie in de komende maand(en).

liefs,

sissy

Geplaatst

@Danielle, Norwegian, Lafinah Sky & Jola

Wat een teleurstellingen weer zeg!! Heel veel sterkte meidenl!!

@ Meiske & Sissy en alle andere die ik vergeten ben!

Succes in oktober! Ik duim voor jullie!

Nou, hier helaas ook slecht nieuws....

Zoals ik al dacht ben ik vandaag 'echt' ongesteld geworden.:crybaby2:

Ik had dinsdag al wat roze afscheiding en gister een klein beetje bloedverlies.

Ik had gister het ziekenhuis gebeld omdat het wel erg snel naar de IUI was (namelijk 7-8 dagen) en de assistente zei dat het eigenlijk niet kon....

Tsja, toch was het zo...

Ik heb vandaag maar gelijk weer gebeld en een afspraak gemaakt met de gynaecoloog omdat ik de vorige keer ook al na 9 dagen bloedverlies had en dat lijkt mij toch wel steeds erg kort na de behandeling...

Pff, wat kan je soms onzeker worden door al dat gedoe he?!?!?!

Geplaatst

Vandaag is ROOD ... Normaal gesproken vind ik het een mooie kleur, de kleur van de liefde. Maar vandaag "haat" ik deze kleur. Ik wist het gisteren eigenlijk al dat het mis was en vanochtend vroeg is dat bevestigd ... Onze eerste IUI poging is mislukt. Ik ben zo verdrietig. Zoek afleiding in het werk maar dat wil niet helemaal lukken.

Geplaatst

Hallo dames,

Het is een tijdje geleden dat ik hier op dit topic gelezen heb, nadat ik het topic 'rood' heb verlaten. Ik kom toch nog even kijken hoe het bij jullie is.

@ Nikkie ... ... Wat ontzettend balen zeg! Heel veel sterkte met het verwerken van dit slechte nieuws. En heel veel succes voor de volgende poging. Afleiding zoeken is inderdaad moeilijk. Af en toe denk je dat het je lukt en dan spookt alles in 1x weer door je hoofd heen. Maar we houden hoop en gaan voor groen.

@ LaurensEnIlona ... ... Die stomme duivels ook, ze komen altijd opdagen als je er niet op rekent en als je er niet op hoopt. Het is inderdaad kort erna, ik snap heel goed dat je daar zo onzeker van wordt. Sterkte!

@ Lafinah ... ... Dat klinkt goed, even rust. Maar het was mooier geweest voor al het rood als het groen was. Maar goed, daar kunnen we niets aan veranderen. Nu hebben jullie lekker tijd om tot jullie zelf te komen en weer helemaal op te laden voor een nieuw gevecht in een nieuw jaar. Wie weet staat voor jullie 2011 in het teken van 'GELUK'. Ik zal voor jullie duimen.

@ Jola ... ... Wat jammer dat er toch nog zoveel rood verschijnt hier op het wachtbankje. Sterkte!

Ik wilde iedereen even persoonlijk een hart onder de riem steken, maar ik ben er vast een paar vergeten. In het algemeen wil ik dus alle rode dames sterkte wensen met het verwerken van slecht nieuws. Ik hoop dat er voor iedereen nieuwe kansen ontstaan en oktober groener dan groen mag zijn. En voor de dames die wel groen zijn geworden deze maand, het is jullie allemaal, stuk voor stuk gegunt!

Liefs,

MBM

Geplaatst

Alle rode meisjes; heel, heel veel sterkte weer!! Zo erg om het weer te moeten verwerken.... We hebben het met z'n allen toch hartstikke verdiend (al zeg ik het zelf)....

op naar de volgende poging.......

liefss

Geplaatst

Bah 'rode' meiden, wat een kl*te eind van september is 't toch wel geworden, iedereen héél veel sterkte komende tijd!

@Babeth: dank je , 't was wel echt naar, was er zó van overtuigd dat 't goed zat, maar inmiddels gaat ie wel weer. Ik baal er wel van dat wij pas weer in februari kunnen beginnen, Gent heeft wachtlijst van 5 maanden. Ik vond het voor jou ook weer zo K, het zag er zo goed uit. Fijn voor jou dat je al wel meteen door kunt, ik ga ontzettend voor je :gekruiste vingers 4!

Oh en bedankt voor het bijwerken van het lijstje, kreeg 't van de week even niet opgebracht en zag vandaag dat jij 't al had gedaan, fijn.

Iedereen die er weer voor gaat komende maand(en) heel veel succes, ik hou me even op de achtergrond, maar volg jullie wel,

x Jett

Geplaatst (aangepast)

Wachtbankje:

september is weer voorbij......

positief getest:

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

negatief getest/ongi:

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september (vroege mk?)

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 29 september bloedtest (vroege mk?)

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest HCG waarde 23, vroege mk 5 wkn.

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

aangepast door Meiske74
foutje!
Geplaatst

Nou meiden,

nu nog hoop voor NIkki......zou mooi zijn al er nog een groene bijkomt....

@Jola, heel veel sterkte, verdorie!!! weet jij al wanneer je evt.verder kan en wil?

@Jett: dat je lichaam je zo voor de gek houdt is ellendig en dan nog eens dat je weer zo lang moet wachten! zou er echt niets te regelen zijn? moet toch lukken 1 persoon er tussen plannen?

@Ilona, wat ongelofelijk balen, ik zou wel degelijk het eea. gaan aankaarten. Toevallig hoorde ik van de week de ervaring van een kennis: na een mk van een spontane zwangerschap wilde het zwanger raken maar niet lukken, uiteindelijk na ruim een jaar proberen en onderzoeken over op iui. het bleek dat ze een korte cyclus had (26 dagen) maar met de eisprong ¨pwas rond dag 17/18, daarmee zou het embryootje nooit genoeg tijd hebben om goed in te kunnen nestelen.

Vervolgens IUI met ondersteuning van progesteron, helaas door de onduilijke info nam zij deze oraal. na 5x iui nog geen zwangerschap, bij een besprekeing werd duidelijk dat ze de prog. oraal nam en ze ging ze dus vaginaal gebruiken.

omdat 5 of 6x IUI nog niets gebracht had zou ze nog 2maanden wachten en over gaan (na de vakantie) op ivf. inmiddels was haar cyclus door gebruik van de utrogestan verlengd naar 30 dagen..... en je raadt het al, bij de afspraak voor ivf kreeg ze een echo: zwanger,spontaan.

Ik wilk niet zeggen dat het bij jullie ook zo zal vergaan maar zoals het ernaar uitzag lag het bij haar aan de korte 2de fase na de eisprong.

misschien kun je hier iets mee, heel veel succes en sterkte!

Nikkie, ik zie net terug dat het bij jou ook rood ism, vedorie !!! ook veel sterkte

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik heb op 27 september een terugplaatsing gehad van een achtcellig embryo en nog twee die toen bevroren zijn, dindsdag 12 oktober thuistest.... Moet ik me dan hier of in oktober vragen om mee op jullie wachtijst te komen??

Dit is onze eerste IVF poging....en al ben ik er bang van als ik alle namen in rood lees....en kleine steekjes in mijn buik heb.....hoop ik er stiekum op dat ik het groene deel wat goter krijg....hoe oud is iedereen eigenlijk?....ik ben zelf 39

Geplaatst

Hoi Nano,

je kanin het topic oktober kijken, je moet uitgaan van je testdatum. Probeer je niet te druk te maken dat je wat voelt in je buik is heel normaal.

Ikzelf ben 35.

Veel succes.

Geplaatst

Toen begin September mijn gepland TP bleek niet door te gaan vanwege rare tussen bloeding heb ik besloten om deze keer afstand te nemen van de forum. Toen ik op 13 September toch mijn 2 mooie cryo's terug heb gekregen dacht ik, dat ik wil mezelf niet op de WB zetten en ik probeer deze keer zo veel mogelijk afleiding te zoeken. Ben zelfs de 2e wachtweek in het buitenland doorgebracht. Op mijn testdag afgelopen maandag kreeg ik te horen dat mijn HCG was erg laag (84) wellicht niet genoeg voor een gezonde zwangerschap. Vanochtend moest ik nog een keer bloed laten prikken en mijn HCG was 570!!! Ik ben ZWANGER!!!

Ondanks dat ik niet actief ben geweest op de forum toch wil ik dit met jullie delen want ik volg jullie bijna elke dag en ik wil dat september maand toch met een dikke groen wordt afgesloten. Persoonlijk vind ik elke positief verhaal leuk om te lezen, geeft altijd hoop. Hierbij wil ik ook hoop geven aan alle rode dames. Na 2 jaar 4 TP en liters van tranen het ik tocht gelukt. Op naar de eerste echo (19. October)

Geplaatst

Wachtbankje:

september is weer voorbij......

positief getest:

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

Kris74:13 september tp 2 cryo´s, 30 september hcg 570, 27 september 84.

negatief getest/ongi:

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september (vroege mk?)

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 29 september bloedtest (vroege mk?)

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest HCG waarde 23, vroege mk 5 wkn.

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Uiteraard het goede nieuws van Kris74 toegevoegd!!!!

Geplaatst

Kris, wat goed!! Nog mooi positief nieuws op de valreep :D Dat maakt me blij!!

Ik zie dat er toch veel groen was deze maand, 1/3 deel is zwanger. Laten we het maar positief bekijken, als elke maand 1/3e zwanger raakt, dan is iedereen zwanger aan het eind van dit jaar ;)

Groetjes KrisKras

Geplaatst

Kris,

Wat een geweldig nieuws ! Van harte gefeliciteerd !! :CYBER_HUGS:

Nano,

ik heb ook kleine steekjes in de buik gehad tijdens de wachtweken en nog ! en ik ben zwanger. Steekjes hoeft niet gelijk iets negatiefs te betekenen ! En je vroeg hoe oud iedereen is, nou ik ben al 40 en wordt in januari al 41 jaar ! en ben voor het eerst van m'n leven zwanger !

liefs, :grommit:

Jeanine

Geplaatst
Joske houd nog hoop, je hebt het vast al vaker gejoord, het gevoel van een naderende menstruatie kan jsuit duiden op en zwangerschap! en dat je je nog niet zwanger voelt is geen slecht teken.

!

Ik weet dat het kan, dat gevoel van ongesteld, want ik heb het ook een keer gehad met een zwangerschap.

Maar toen had ik wel meedere dingen die wel bij een zwangerschap hoorde, zoals grotere en gevoelige boobs, nu voel ik echt niets.

ik reken er dus echt niet op. En heb niet eens zwangerschaptest gekocht deze keer, en heb er ook niet een in huis. De drang om te testen heb ik deze keer helemaal niet.

kortom ik wacht gewoon tot in ongi wordt, en ben ik dat zondag nog niet..., dan ga ik wel ff een testje halen.

tjee..., klinkt wel erg nuchter als ik het zo terug lees.

Jola, sterkte meid. Babeth fijn dat je weer mag beginnen.

liefs joske

Geplaatst

Oooohw Jeanine!!.....geweldig!!!.......in een antwoord al mijn hoop weer terug....pfffff......geniet ervan.....

Kris,

Wat een geweldig nieuws ! Van harte gefeliciteerd !! :CYBER_HUGS:

Nano,

ik heb ook kleine steekjes in de buik gehad tijdens de wachtweken en nog ! en ik ben zwanger. Steekjes hoeft niet gelijk iets negatiefs te betekenen ! En je vroeg hoe oud iedereen is, nou ik ben al 40 en wordt in januari al 41 jaar ! en ben voor het eerst van m'n leven zwanger !

liefs, :grommit:

Jeanine

Geplaatst

hai meiden. Ik heb vandaag een evaluatiegesprek gehad in zwolle. Onze 3e icsi is mislukt en helaas kregen we een negatief advies om door te gaan! Dit slaat in als een bom! Ik had vandaag alleen maar tranen. Ik voel me zo naar! Liefs gerlinde

Geplaatst

@Kris Wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid!!

En wat een mooie afsluiting van de maand!!

Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties!

En Babeth, bedankt voor de info en die korte 2de fase na de eisprong heb ik inderdaad ook!

Want mijn eisprong is ook rond de 16e/17e dag en mn cyclus duurt in totaal 24/25 dagen.....

Ik hou het verhaal van jouw kennis in ieder geval in gedachten tijdens ons gesprek met de gynaecoloog (14-10)!!

En wie weet kunnen hormonen een oplossing bieden, want we doen nu IUI in eigen cyclus!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden