Ga naar inhoud

Het Verloop Van De Miskraam,missed Abortion En Bbz

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Babeth,

Ja mensen denken alleen maar aan zichzelf heb gelukkig heel goed gesprek met mijn moeder gehad heel lief ze werd ook boos op mijn vader ik zei zeg maar niks.

Breden goed man goed vooruitzicht ik zal hart voor je duimen dat je hcg snel daalt.

en lekker op vakantie geniet er van.

Sylvie ja dat geruzie dat had ik ook het gebeurd ook veel in je lichaam heel veel sterkte.

Ik weet niet of ik iemand vergeten heb sorry daarvoor.

Ik wens iedereen heel fijn weekend

Liefs Jessica

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi meiden wat is er weer veel gebeurt...3 dagen niets gelezen, had ontzettende kiespijn...niet normaal meer. Gisteren wortelkanaalbehandeling gehad en er

nog 1tje in het verschiet brrrrrr

Maar goed voel me nu een stukkie beter!

breden: wat fijn dat je je iets beter voelt en wat waanzinnig goed dat je hcg is gedaald! En heerlijk hoor twee tripjes in het vooruitzicht...goed idee van je(-:

babeth: wat fijn dat je geen bloedingen meer hebt...hoe ging de echo vandaag?

sylvie: herkenbaar hoor...ruzie (-; wij hebben maar geaccepteerd dat het soms gebeurt...komt ook zoveel op je af! Ik duim voor je maandag!

jessica: hè bah...komt hard aan hè zulke reacties... vooral als het iemand is die dicht bij je staat! hoe gaat het verder met je?

jacky: jeetje jacky wat een vreselijke paar dagen! toch nog die curettage en dan jouw familie daar nog bovenop..dikke knuffel van mij!!

onvoorstelbaar hè hoe tactloos mensen kunnen zijn!? ik sta af en toe ook met mijn mond vol tanden van verbazing...heel goed van je dat je ze er op

aangesproken hebt...dit geeft extra verdriet wat je er niet bij kunt hebben! Hoe gaat nu met je?

lianne: snap heel goed dat je al dat gedoe aan je lichaam even helemaal zat bent !! ben heel hard voor je aan het duimen dat je mooi schoont bent bij je volgende echo! Geen curettage

voor jou!!!

ivfsh: wat heerlijk meid dat het beter gaat met je (-:

En dan nu mijn nieuws!!!

Goed nieuws!!! mijn hcg is beneden de 2! JIPPIE! Moet op 1nov. nog 1 keer prikken voor de zekerheid maar ben zo opgelucht!

Het hele chemo verhaal is van de baan en ik heb geen wachtmaanden om zwanger te worden (-:

Maandag bel ik het zieknhuis om een ivf poging te plannen...waarschijnlijk december. Eerst een beetje op adem komen en ontspannen.

Rust na deze waardeloze stress weken.

Heb al een paar keer gehuild van opluchting hahaha

Meiden dikke knuffel van mij en een fijn weekend

Geplaatst

och jeetje daantje die wortelkanaal behandeling sterkte.

Joehoe hcg gedaalt van harte gefeliciteerd ben zo blij voor je.

Het gaat nu wel goed heb vanaf nog heel hart samen met mijn moeder gehuil een lach en een traan.

Liefs Jessica

Geplaatst

hai dames

lieve Sylvie, verdorie zeg wat ellendig, als het mis is waarom dan niet eenduidig, moet je zien wat het allemaal met je doet.....ik hoop echt dat je snel 100% duidelijkheid hebt..Lief dat je man zo optimistisch is, was mijn man ook deze keer maar ik heb echt ondervonden dat ik op mijn lichaam kan vertrouwen, maar goed, de mannen voelen ook niet wat wij voelen en ervaren.Ook astig hoor.

Sterkte!

Breden, fijn tre horen dat je je weer wat beter voelt en lekker de reisjes geboekt, groot gelijk!!!!

Daantje, ook jij hebt "goed" nieuws in dit verdrietige topic. Zou fijn zijn als je in dec. verder kunt!

Bij mij was de echo vandaag goed, wederom een lange cyclus: cd12 een dominante van 9mm, bms was 4mm. Helaas had de beoordelend arts (van bloed en echo) in Brussel besloten dat ik tóch nog een cyclus met afwachten, is normaal na een mk. Ik was /ben behoorlijk over de zeik (sory) Juist omdat ik mijn bloedwaarden van 27-9 met mijn eigen arts besproken had en te horen kreeg dat ik door mocht, mijn waarden waren alweer snel erg laag.De ellende is dat je de artsen in Brussel niet zomaar te spreken krijgt en alleen zij mogen beslissen. Ik heb nog een mail gestuurd, mogelijk krijg ik maandag nog neen terugkoppeling maar het kan zijn dat we ons cryootje wat langer uit logeren laten....Ik worstel enorm met het idee dat de tp pas in de volgende (lange) cyclus is, we komen dan al gauw uit op een tp uit in de laatste week november. De kans is 50% dat de dooiing niet goed gaat, dan zal er een nieuwe volledige behandeling gestart moeten worden en zittten we vanwege defeestdagen al snel in jan/februari.

Dat gaat mij te ver, ik wordt 36 in december en dit voelt echt als kostbare tijd weggooien.

We wachten maar even af.

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth,

snap precies hoe je je voelt. Wij willen niet wachten maar willen door. Ik ben 1 jaar kwijt en dat wil ik niet meer. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen.

Ik ben nog steeds erg moe, functioneer ook niet goed. In plaats van mijn foliumzuur neem ik vanmorgen de vitamines van de hond in, lekker slim. Heb ook eens een keer ipv ijzertabletten de ontworming van de hond in genomen. Hahaha, je krijgt er (hopelijk) niets van maar toch,

BLEHH!!!:crash:

Geplaatst

@ Daantje, wat fantastisch voor je en wat een zorg minder. Nu eerst maar even bijkomen van alles!

@ Babeth, heb je al even een pb'tje gestuurd, maar ik snap je frustratie maar al te goed. Je voelt jezelf steeds ouder worden en hebt het gevoel geen tijd te verliezen te hebben. Zelf had ik ook hetzelfde gevoel, maar ik snap de wachtmaand wel goed.

@ Sylvie, vervelend dat je nog steeds zo moe bent. Je bent vergeten te vragen hoe hoog je hcg is, maar waarschijnlijk komt het daar nog van. En niet weer van die gekke pilletjes innemen hoor (haha). En het is vast niet erg voor een keertje.

Gisterochtend heb ik ook weer bloedgeprikt en 's middags moest ik tussen half 3 en 3 uur bellen voor de uitslag. Omdat ik zelf een begrafenis had, zou m'n vriend bellen. Vergeet die "sukkel" het en komt ie er om half 4 pas achter. Ja dan ben je te laat...

Dus weet ik niet eerder dan maandag wat de uitslag is. Wat een oelewapper is het toch!

Nou ja, maar even afwachten dus.

Geplaatst

Hai Martha en Sylvie

Martha, bedankt voor je pb-tje!

ja het is echt K op deze wijze, vooral omdat het niet onderbouwd is daarmee lijkt het dat ze mijn gegevens gewoon niet goed gelezen hebben of wat dan ook.

mijn dominante follikel was inderdaad maar 9mm en dat is klein op cd12 maar dat komt juist vanwege mijn lange cyclus, staat los van de vroege mk.Daarom ging ik bij de vorige cryo-tp vanaf cd 15 t.m cd 19 ook menopur spuiten :4 dagen 150 eenheden.daarmee was mij mijn follikel van 10mm op cd 13 naar 22mm gegaan op cd20, die middag ook de eisprong.

Maar goed, we wachten even op de reactie uit Brussel, en we hebben nog zeker 3 weken om te bedenken of we met aanvang van de volgende cyclus de cryo-tp doen of de nieuwe poging starten.

Vooralsnog neig ik meer naar de verse poging: die valt dan in november en ik ben erg bang dat ons cryootje ergens midden november niet goed ontdooit (50% kans), in dat geval kunnen we pas vanaf januari terrecht voor een nieuwe poging in DD, en als mijn cyclus dan net wat ongunstig valt kan het al zo februari worden....

Martha, wat balen dat je vriend vergeten is te bellen, ik moest gelijk denken als dat bij ons o zou gaan, jeetje, ik zou dan echt even ploffen op dat moment....maandag eerste werk maar even zelf bellen?fijne familiedag vandaag!

Sylvie, de omstandigheden zijn alles behalve om te lachen maar moest toch even lachen om het berichje mbt. de vitaminen ed. van de hond....zie het al voor me.

Kan vast geen kwaad maar toch.

Wellicht is een vit. B100 complex iets voor je vanwege de vermoeidheid. Zou ook best te maken kunnen hebben met alle spanningen van de afgelopen periode.

Sterkte!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey babeth

vervelend dat je nog niet kan beginnen gewoon k*t dat je ouder word het zijn dan toch alle dingen samen.

ik hoop dat he cryo's goed ondooien en dat je gewoon een tp krijgt.

heel veel sterkte.

Sylvie ja het is niet om te lachen maar deed het wel volgens mij kan het ook geen kwaad

doe lekker rustig aan.

Martha wat een oelewapper ik hoop dat je hcg gedaalt is

hoe is het verder?

Iedereen een heel fijn weekend

liefs jessica

Geplaatst

Babeth ben wel benieuwd naar DD, het schijnt er wel chaotisch aan toe te gaan heb ik ergens op het forum gelezen maar ze zijn wel goed.

Moeilijke beslissingen om te nemen.

Martha heb nog aan je gedacht gisteren en vervelend dat hij te laat was met bellen. Zoiets gebeurt tuurlijk ook alleen als het weekend is.

Jessica wanneer komt jou ongi in zicht dat je weer kunt opstarten. Ik denk dat wij dadelijk allemaal een beetje gelijk gaan beginnen.

Hebben we idd genoeg steun aan elkaar.

Moeheid heeft echt te maken met alles wat er nu speelt, normaal functioneer ik wel goed, tenminste dat vind ik zelf......

Dadelijk richting Zeeland, even uitwaaien bij de caravan.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Hoi,

Babeth...moeilijk hè, wachten...ouder worden!! Weet er alles van, echt niet makkelijk! je kan de klok bijna horen tikken....

Hoop dat je snel weet welke kant je op moet...cryo of vers!

martha...lang niet gesproken! hoe gaat t met je? Erg hè..dat soort dingen gebeuren altijd voor het weekend pffffff

ik zie dat jullie in november poging 6 doen...god wat spannend. heb je je schema al?

sylvie..ik heb even hardop gelachen om vitamine stunt (-: zo grappig en ooh zo herkenbaar haha vermoeidheid doet rara dingen met je! Ik ben ook al weken doodmoe en heb al

veeeeel rara dingen gedaan, dus ik zeg elke keer, tja kan ik niks aan doen ben zoooo moe!!

Fijne dagen in zeeland, uitwaaien..lekker hoor!

jessica ook een fijn weekend

liefs daan

Geplaatst

Sylvie ja nog een week en dan word ik ongie volgens mij en dan kunnen we starten

ja we hebben veel aan elkaar gelukkig.

ga jij maar lekker uit waaien dat heb je wel verdiend.

Daantje ik wensjou en alle anderen ook een heel fijn weekend

Liefs Jessica

Geplaatst

Hey Breden,

ik was een beetje rond aan t kijken en kwam je ook tegen in het voorstel topic.

jij hebt een lage amh waarde...heb je ook een hoog fsh?

dan kan ik je hand schudden! ik heb een laag amh en een hoog fsh....ivf gaat dus moeilijk worden!

maaaaar nooit geschoten is altijd mis toch?

hoe gaat t nu met je?

liefs daan

Geplaatst

Hoi Daan,

Het gaat echt veel beter met me. Ik ga zo zelfs lekker hardlopen met een vriendin! Ik heb mijn AMH en FSH in mijn onderschrift gezet. Volgens mij was mijn FSH niet zo hoog, vandaar dat de gyn in mijn woonplaats is begonnen met 150 eenheden Puregon. Dat was veel te weinig voor mij.

Hoeveel medicijnen kreeg jij bij je pogingen?

Groetjes,

Breden

Geplaatst

Breden,

Nog voordat mijn eerste poging van start kon gaan werd ik zwanger! Zomaar, spontaan! Tja daar snap je toch niks van hè...

Maar goed....mijn amh en fsh zijn er een stuk slechter een toe....amh 0,8 fsh 14

bij mijn poging die waarschijnlijk in december start krijg ik 300 eenheden fostimon. Ik krijg een lang schema.

Ben blij dat het beter gaat met je!

daan

Geplaatst
Hoi,

...........

martha...lang niet gesproken! hoe gaat t met je? Erg hè..dat soort dingen gebeuren altijd voor het weekend pffffff

ik zie dat jullie in november poging 6 doen...god wat spannend. heb je je schema al?

.....................

liefs daan

Daantje, klopt ik heb hier niet zoveel meer meegeschreven de laatste tijd.

Omdat m'n nieuwe poging midden november weer start, probeer ik de mk en dus ook dit topic voor nu een beetje achter me te laten.

Door het negatieve even te laten voor wat het is, probeer ik me op mijn manier weer op te laden en probeer ik zoveel mogelijk positieve verhalen te lezen.

Snappie? Hihi beetje wazig misschien, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

Ik voel me verder wel oké, alleen ben nu natuurlijk nog wel benieuwd naar m'n hcg waarde op dit moment.

Emotioneel gezien zou ik zeggen dat het wel klaar is...

Geplaatst

Weet iemand van jullie hoe het zit met de bms na een mk.

Gisteren de echo gehad en mijn bms was nog 7 mm, ik moet nu wachten op mijn ongi en dan de cyclus erna weer opstarten voor een iui.

Ongeduldig typje hier en vraag me af hoe lang het duurt voordat je ongeveer ongi wordt. De arts zei ongeveer 1 week. Maar ja heb ook verhalen gelezen op internet dat het nog weken kan duren?????

Weet iemand van jullie dat?

Geplaatst

Martha wat je zegt kan ik me goed voor stellen lekker weer positief go for it girl heel beel succes

Sylvie wat je bms na een mk is weet ik niet maar ik werd na mijn mk na 6 weken ongie.

Jij ook veel succes met je volgende poging.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hi Sylvie!

Ik heb toevallig vandaag echo gehad om te controleren of de miskraam volledig is geweest en of ik dus weer 'schoon' ben. Dat was gelukkig het geval (dacht ik wel al hoor: voel me weer helemaal goed). Bij de echo werd ook mijn follikel gemeten: die was alweer 20,6 mm, dus ik krijg mijn eisprong zeer binnenkort. Dat zou inhouden dat ik over twee weken alweer ongesteld zal worden.

Volgens mij was mijn BMS 9 mm.

Konden ze bij jou geen follikels zien? Hoe voel je je verder?

Hier alles oke, ben blij dat ik me lichamelijk weer helemaal goed voel. Nu kijken wanneer ik de volgende cryo in kan gaan plannen: op deze momenten baal ik zo ontzettend van in het buitenland wonen.... Maar goed: tot nu toe heb ik alle behandelingen kunnen plannen, dus dat gaat nu ook goed komen. Heb op mijn werk een tijdje geleden aangegeven wat er speelt en toen ook gezegd dat ik dus vrij wil nemen voor behandelingen of dat ik moet stoppen met werk (behandelingen zijn voor mij nu echt het belangrijkste). Gelukkig waren ze toen heel meedenkend en hadden ze veel liever dat ik blijf en dus soms onbetaald verlof neem, dan dat ik helemaal weg zou gaan.

Mijn schoonouders zijn trouwens nog hier: vrijdag vliegen ze weer weg. Kijk er stiekem wel naar uit, haha. Manlief is nu voor cursus op reis, dus ik ben zijn ouders aan het entertainen: denk ik dat ik mezelf wel kan nomineren als 'wife of the year' :-)

Meiden, groetjes!

Geplaatst
Weet iemand van jullie hoe het zit met de bms na een mk.

Gisteren de echo gehad en mijn bms was nog 7 mm, ik moet nu wachten op mijn ongi en dan de cyclus erna weer opstarten voor een iui.

Ongeduldig typje hier en vraag me af hoe lang het duurt voordat je ongeveer ongi wordt. De arts zei ongeveer 1 week. Maar ja heb ook verhalen gelezen op internet dat het nog weken kan duren?????

Weet iemand van jullie dat?

Sylvie, dit is bij iedereen verschillend. Je kan niks anders doen dan afwachten.

In november werd ik 6 weken na verlies van het vruchtje ongesteld en nu, ondanks dat m'n hcg nog zo lang in m'n bloed zat precies een maand na het afkomen van het vruchtje -> 22-8 verlies/22-9 ongi.

Tijdens m'n echo op 23-9, was m'n bms ook al weer mooi dik, maar was er nog geen follikel te zien.

Wat zijn we toch vreselijk ongeduldig hè. We willen altijd zo snel mogelijk verder.

Ik begin pas midden november weer te spuiten, maar ik ben wel blij dat ik even een adempauze heb...toch wel!

Gister gebeld en vrijdag was m'n hcg 4.6. Ik ben dus nu klaar met bloedprikken...Eindelijk!!!!!

Geplaatst

He Mart,

wat goed dat het eindelijk nu eens klaar is met prikken. Dat werd tijd.

En ja we zijn ongeduldig.

Ivfsh volgens mij nog geen groeiende follikels wat ik zelf heb gezien, maar vergeten te vragen aan de arts.

Verder ben ik alleen maar moe en opgefokt, heb nog steeds een temp. tussen de 37.5 en net iets boven de 38. Denk toch dat dit te maken heeft met de mk en hormonen.

Kan niet wachten totdat ik ongi ben.

Fijn dat je werk nu op de hoogte is en dat ze niet willen dat je weggaat. Zal toch een stukje rust geven.

Geplaatst

Ivfsh,

Wat fijn voor je dat je helemaal schoon bent.

Hopelijk kun je gauw verder voor een cryopoging en gelukkig dat ze op je werk zo ruimdekkend zijn. Dat scheelt toch een hele hoop!

Kan me voorstellen dat je stiekem blij bent dat je schoonouders naar huis gaan, ook al zijn ze vast heel lief.

Lekker weer je eigen dingen op je eigen manier kunnen doen!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey meiden, het is even geleden.

Heb veel gewerkt en ben weer aan het sporten s avonds. Heerlijk!

Gister weer echo gehad omdat 2,5 week geleden nog steeds placenta in mijn baarmoeder zat.

Nou ik ben schoon, heb blijkbaar mijn menstruatie gehad (door al die weken bloedverlies, zag ik dat verschil niet meer). Hij zag ook een follikel van 18 mm, dus dat ziet er ook goed uit. Stel dat ik over ongeveer 2 weken ongesteld word, kunnen we weer gaan voor de 2e IVF poging.

Mart, ik zie dat jullie ook in nov voor de volgende ronde gaan. Moet je nu wachten op je volgende menstruatie?

Liefs

Geplaatst

hey mik

goed zeg kan je weer starten.

mijn lichaam is in de war werd zondag nacht ongie beetje en toen alleen bruin verlies en donderdag begon ik weer haha hoe zo raar.

ik mag maandag al weer naar het ziekenhuis.

hoe gaat het met de anderen?

Liefs jessica

ps mijn neefje doet mee aan popstars en die heeft stemmen nodig via www.popstars.nl dan ga je naar kandidaten en kan je stemmen aub zouden jullie dit willen doen dan komt die als het goed is in de live shows

Geplaatst

O vervelend dat je lichaam in de war is. Wat ga je doen in het ziekenhuis?

Oja hij doet mee met Popstars, ik zie dat eigenlijk nooit. Wat is zijn naam ook alweer?

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden