Ga naar inhoud

Het Verloop Van De Miskraam,missed Abortion En Bbz


Gast Mart

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Sylvie,wat ontzettend kloten dat je ons hier komt vergezellen. Heb je pijn of menstrueer je al?

 

Breden,vervelend dat je zo reageert op de chemo. Let goed op jezelf!

 

Ik heb nog een nacht zo vreselijk gevloeid en gister voor controle echo geweest. De gyn schrok van het bloed wat ik had na de echo. Lag plasje op de grond! Ik schrok er zelf ook van. Ik was niet schoon en ze heeft geprobeert het eruit te krijgen. Wat onder in de baarmoeder zat heeft ze eruit gekregen maar bovenin zat ook nog een groot stolsel. Dit was niet prettig en om me niet nog meer pijn te doen en door het heftige menstrueren ben ik gelijk opgenomen en lag 45 min later al op de ok voor een curretage.

Mijn man is altijd mee en net nu niet.

Man vervoer naar mij geregeld om me op te kunnen halen,want ik had de auto mee. Mijn man eerst zn zus gebeld maar die was uit eten en vertelt ze doodleuk tja dan is het nu misschien niet het goede moment om te vertellen dat(ik noem haar maar jose) dat jose( haar dochter) net 10 weken zwanger is. Mijn man(de lieve domoor) vertelt mij dat dus ook terwijl ik nog lig bij te komen vd narcose. Nou jullie begrijpen hem vast. Ik janken! Ik gun iedereen het alle beste en ben heel blij voor ze maar had het niet een weekje kunnen wachten met dit vertellen. Ik vind het zo kortzichtig.

Ze heeft niet eens meer gecheckt of het gelukt is met vervoer voor mn mannetje naar mij toe en hoe het nu gaat. Leuk en dat is familie! Ben heel boos hierover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie mens onterend is dat jeetje hebben ze geen verstand of zo.

wat erg dat je als nog gecurreteerd ben ik hoop dat je snel hersteld en het allemaal een plekje kan geven.

Ik wens jou en je partner heel veel sterkte en kracht toe.

Jeetje heftig om dit zo te lezen woorden schieten te kort

 

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames ik lees al een tijdje mee maar geef niet altijd commetaar , maar na te lezen wat Jackie mee heeft gemaakt wil ik toch graag iets van me laten horen.

Lieve Jackie wat vreselijk wat je hebt meegemaakt , ik hoop dat je je snel weer beter voelt is bijna onmenselijk wat wij als dames mee moeten maken.

Ik hoop dat je familie zich nog eens achter hun oor krabt en nadenk over wat jij allemaal mee hebt gemaakt.

 

Een dikke knuffel liefs Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie wat jammer dat ze niet voelen dat het niet het moment is om dit nieuws te vertellen. Vreselijk.

Erg dat er nog een curretage achteraan moest, wat klote is het toch allemaal.

Let je wel goed op jezelf, probeer de boosheid even van je af te zetten. Je hebt er momenteel alleen jezelf mee.

 

Ik heb bij elkaar ongeveer 2 dagen bloed gehad, minder dan een ongi, ik zit nu op bloed te wachten want dit is niet genoeg. Maandag een echo om te kijken. Ik zou meteen een curretage willen mocht dit nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja helaas hebben we allemaal de nodige verhalen,bedankt voor jullie lieve woorden!

 

Schoonzus belde en ik heb eerlijk gezegd dat ik het niet een tactisch moment vond en dat het hard aan is gekomen. Ze had er alle begrip voor en vertelde dat haar dochter gister de echo had gehad en dat ze net hadden gehoord dat het allemaal goed was na bloedverlies en dat het ook niet gepland was. Het is een ongelukje maar wel welkom. Ik moet zeggen dat dit me enorm opgelucht heeft.

Ben dus niet boos meer. Heb net boodschappen gedaan en dat ging best goed.

 

Meiden bedankt voor jullie luisterend oor! En voor degene die dat ook nodig hebben,ik kan ook goed luisteren(digitaal welliswaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie wat jammer dat ze niet voelen dat het niet het moment is om dit nieuws te vertellen. Vreselijk.

Erg dat er nog een curretage achteraan moest, wat klote is het toch allemaal.

Let je wel goed op jezelf, probeer de boosheid even van je af te zetten. Je hebt er momenteel alleen jezelf mee.

 

Ik heb bij elkaar ongeveer 2 dagen bloed gehad, minder dan een ongi, ik zit nu op bloed te wachten want dit is niet genoeg. Maandag een echo om te kijken. Ik zou meteen een curretage willen mocht dit nodig zijn.

 

 

Sylvie,

 

Ik hoop dat het nog spontaan komt,want hoe jij het nu omschrijft kan je nog niet schoon zijn.

Gaat het een beetje met je? Nogal heftig geweest in april 2008! En nu weer een miskraam.

Ook onze tijd komt nog wel!! Voor iedereen hopelijk op dit forum. Ik gun het iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Jackie dat je met je schoonzus gesproken hebt, beter dan als het blijft broeden.

 

Hier ontzettend moe en verhoging, blijf rond de 38 graden hangen, voel me niet fit maar kan er mijn vinger niet op leggen.

Verder blijf ik het een wondertje vinden dat het weer gelukt is, tuurlijk liever gehad dat het goed was gegaan maar ja......

Ik had het al bijna opgegeven en zie het nu weer positiever in het dat het toch echt ooit eens moet lukken, de aanhouder wint.

En ja onze tijd komt ook, helemaal mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Jackie,

 

Wat vervelend dat je zo'n verhaal net moet horen als je bijkomt van de narcose. Je man wilde je natuurlijk ook niet kwetsen door het voor je achter te houden. Het is soms allemaal zo moeilijk! Ik vind het heel erg moedig van je dat je je schoonzus te woord hebt gestaan; dat was vast niet gemakkelijk...

 

Heel veel sterkte meid!

 

Groetjes,

Breden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

 

Jackie, verdomme zeg, ik werd echt even boos toen ik je verhaal las ven "het vrolijke nieuws" van je schoonzus, wat een pijnlijke toestand en erg tactloos. Vind het top van je dat je haar daar op aangesproken hebt. Ik hoop dat je nu snel goed zal herstellen, zo´n curretage is niet niets en het ging bij jou ineens zo onverwachts.

pas goed op jezelf!!

 

Breden, hoe gaat het met jou? wanneer krijg je nieuws over je hcg?

 

Sylvie, zou die koorts door de mk kunnen komen? er heerst natuurlijk ook welk vanalles, sterkte!!!

 

Minoes, hoe gaat het met jou?

 

Hier alles rustig, ik ben benieuwd, heb aankomende vrijdag een echo, ik hoop dat alles weg is, neem aan van wel omdat ik nergens meer last van heb.

 

liefs

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar de verhoging/koort vandaan komt. Verder ben ik niet grieperig.

 

Zit er even helemaal doorheen. Heb even een optelsom gedaan.

5 jaar bezig met kinderen, we gaan over 1 maand het 6de jaar in.

2 zw, 2x mk en 3 kleine frummeltjes weg.

30 jaar toen we begonnen en nu richting de 36.

Hoef jullie verder niet uit leggen hoe leeg ik me nu voel......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breden en meiske bedankt voor jullie lieve woorden!

Heb zelfs de stoute schoenen aangetrokken en nichtje gebeld om te feliciteren. Ze was erg blij dat ik belde en hebben een goed gesprek gehad. Ze vind het heel vervelend en had het ook moeilijk met de hele situatie.

 

Breden ik heb er zelf nu voor gekozen om even niks te doen,mn lichaam de tijd te geven om te herstellen. Is natuurlijk anders dan bij jou,vrijwillig of moeten. Maar ik bedoel te zeggen dat we elkaar de komende tijd misschien een beetje kunnen steunen en door de tijd heen helpen. Ik zelf denk(als gyn ook goed vindt) om een rustpauze van 3 mnd te nemen.

 

Meiske ik hoop dat je schoon bent en dat je snel voor je volgende poging kan,want dat wil je graag.

 

Sylvie,hou jezelf in acht. Toen ik de ha-post belde dat ik zo vloeide was de eerste vraag of ik ook koorts had. Anders bel je morgen even voor de zekerheid!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je leeg voelt. En ja de jaartjes tikken door en zo ook onze leeftijd. Ik word over enkele mnd ook 36. Maar heb ook dames met 40 en 41 voorbij zien komen die nog een goede zwangerschap hebben gehad. Maar weet je wij worden/blijven ook heel gauw zwanger,let maar op mijn woorden! Het is goed dat je er nu even doorheen zit maar net als dat je mij goed advies hebt gegeven over mn boosheid(was heel goed van je!) doe ik dat nu ook bij jou. Blijf positief,het gaat ons lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is soms heel moeilijk om zelf je "wijsheden" op te volgen, ben door het gebabbel hier alweer wat vrolijker dan toen ik het berichtje schreef.

Zal morgen braaf bellen naar de kliniek, nu maar hopen dat ik het tel.sp weer niet mis omdat ik lig te slapen op te bank.....wekkertje zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden!

 

Ik ben weer terug van een klein weekje vakantie met mijn man en schoonouders. Vakantie was heerlijke, maar de hele tijd met schoonouders op pad, poeh.... haha, was wel gezellig hoor, maar het blijven toch schoonouders.... Nu ik niet helemaal mezelf ben had ik meer behoefte gehad aan lekker met z'n tweetjes zijn, maar goed, dit was al gepland en we hebben het lekker rustig aan gedaan, dus ook genoeg tijd voor mezelf gehad.

 

Er is hier weer heel wat gebeurd de afgelopen week:

@Daan: ik kan geloof ik niet teruglezen wat je waarde nu is? Is het inmiddels minder dan 2 geworden? Hoop het! En al meer duidelijkheid wanneer je dan weer zou kunnen starten?

 

@Breden: heftig hoor.... een BBZ, dan die chemo waarvan je nare bijwerkingen krijgt.... Het zit allemaal even zwaar tegen voor je... Hoe voel je je nu?

 

@Meiske: ik geloof dat je morgen de echo hebt om te zien of alles schoon is? Hopen dat dat inderdaad zo is! Heb je geen bloedingen meer gehad? Echt fijn dat je zo snel alweer doorkunt

 

@Lianne: ik vind het zo vreselijk voor je dat het alsnog mis is gegaan!!! Het is echt een harde klap die je te verwerken krijgt: alle toekomstplannen in 1 keer weg (geldt natuurlijk voor alle meiden in dit topic). Vervelend ook dat je je zo ziek hebt gevoeld van de medicijnen, ik hoop dat het heeft gewerkt. Vandaag de echo, toch? Meid, ik leef echt met je mee.....

 

@MIK: hoe is het nu bij jou? Ben jij nu helemaal schoon na 3 keer de pillen te hebben moeten nemen?

 

@Sylvie: ik was zo blij te lezen dat je zwanger was, maar inmiddels is het dus waarschijnlijk ook alweer mis gegaan.... heel vervelend! Wel heel goed dat je er ook positief naar kunt kijken (dat er dus wel wat gebeurd is). Maar wat tikken de jaren snel voorbij he.... rotbehandelingen.... ben soms echt wel eens 'jaloers' op stellen waarbij het natuurlijk gaat: die hebben gewoon 12 gratis kansen in een jaar! Maar goed, niet teveel bij stil staan....

 

Jackie: meid: wat een heftige weken heb jij ook achter de rug! Eerst toch redelijk lang gelopen met je miskraam, dan alsnog curretage. Heftig hoor! Dat zijn ook dingen waar je totaal niet bij stil staat als je nog nooit een miskraam mee hebt gemaakt. Het is niet zo dat je maar 1 dag even hevig bloedt en dat het dan klaar is.... het duurt vaak allemaal veel langer. Ik hoop dat je je nu beter voelt. Heb bewondering voor hoe je omgaat met je schoonzus en nichtje! Goed dat je het gesprek bent aangegaan en daarmee dit issue uit de wereld hebt geholpen!

 

Jessica: hoe voel jij je deze dagen? Las dat je het vorige week moeilijk had gehad, hoe is het nu?

 

Ik heb zelf het gevoel dat mijn miskraam nu wel achter de rug is. Vorige week was het maandag spontaan op gang gekomen, maar toen dus op dinsdag nog pillen moeten nemen om op te wekken (want er bleek nog erg veel te zitten). de dagen erna nog wel veel bloed verloren, dat werd in het weekend minder. Maar maandag kwam het opeens in alle hevigheid terug: zoveel dat ik er echt van schrok. Ook een groot stuk solide weefsel, ik denk dat dat misschien baarmoederslijmvlies is gweest dat zwaar is opgebouwd door de progestan. Dat ga ik volgende week eens navragen. dinsdag ook nog behoorlijk veel bloed verloren, maar sinds gister neemt het gelukkig weer af. Ik voel me nu ook gewoon weer goed.

Ben nog 1 dag vrij vandaag en morgen en zaterdag werken. Moet zeggen dat ik het ook weer helemaal prima vind om te gaan werken, heb natuurlijk rustig aan kunnen doen: 4 dagen ziek gemeld en daarna 7 dagen vakantie. Is fijn, dan heb je het wat meer een plaatsje kunnen geven en is het prima om weer over te gaan tot de orde van de dag.

 

Meiden, het is een enorm lang verhaal geworden....

 

Groetjes!

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames

 

Nou gister ging het hier niet meer mijn vader noemde me een zeur en ik leek op mijn moeder zei die ik was zo boos door alle stress zit mijn rug helemaal vast en ja dan komt er ook nog bij dat ik bijna 20 weeken heen was maar niemand begrijpt me en dat doet zeer de ene dag gaat het zo goed en de andere niet,

Maar ja volgens de mensen om me heen moet ik vrolijk doen en normaal ben ik dat altijd.

ik zeg voortaan het gaat goed ben er klaar mee met de vooroordelen.

 

Babeth ik hoop voor je dat alles weg is en dat je de moed weer kan verzamelen om de volgende poging te doen.

 

sylvie ik hoop dat alles goed met jou is en dat de koorts weg zakt,ja de moed praat me er niet van maar we gaan er met zijn allen voor.

 

IVFSH ja met schoonouders op vakantie LEUK haha ja wij gaan ook wel vaak maar is toch anders dan je eigen fam.

Ik hoop voor jou ook dat alles weg is.

 

Jackie goed man dat je haar gebelt hebt dat doe je zelf ook goed.

Ik wens jou heel veel sterkte.

 

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

IFVSH, lekker hoor een paar dagen er tussen uit. (ook al is het met je schoonouders). Je kunt dan wel even je gedachten ergens anders op hebben, dat kan ook goed zijn.

 

Jessica, wat vervelend dat je omgeving je niet altijd begrijpt. Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten en straks uitgerust starten met een nieuwe poging. Kan me goed voorstellen dat je voordoet dat alles goed met je gaat, maar let wel op jezelf!!

 

Babeth, ik hoop dat je morgen een schone echo hebt. Mag je daarna al weer snel starten?

 

Wij hebben vandaag ook weer een echo gehad. Het vruchtje ben ik gelukkig al kwijt. (Klinkt heel raar maar toch). Ik heb alleen nog heel veel baarmoederslijmvlies. Voorlopig blijf ik nog wel even vloeien is de verwachting. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo. Ze wil dan kijken of het vlies dan minder is geworden of dat het weer een mooie eenheid vormt en het vanzelf over gaat in een mooie cyclus. Mocht dit niet het geval zijn, moet ik alsnog een curettage. Arts dacht dat het niet nodig is, het ziet er voor nu mooi uit.

Nog wel even spannend en eigenlijk heb ik niet veel zin meer in al die echo's. Echt even geen zin meer aan gedoe in en aan mijn lijf...bah.

 

Liefs Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker een paar dagen weg, ik hoop dat wij dit weekend ook gaan.

 

Babeth succes morgen met de echo.

 

Jessica dat is heel vervelend dat dit gebeurt. Helaas blijven deze datums wel bij ons hangen en niet bij andere, ik zei gisteren nog tegen mijn man, weer een datum om te onthouden. Dat zullen we ook nooit vergeten.

 

Lianne kan me voorstellen dat je het even zat bent al dat gedoe aan je lijf, nu maar hopen dat er geen curretage nodis is.

 

Hier weer verwarring omdat ik een positieve test in handen had vanmiddag, wel licht maar een streepje is een streepje volgens de kliniek. Zelf denk ik dat het een laatste restje hcg is maar toch raar om weer dat streepje te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvie,

 

Twee weken geleden stond mijn hcg waarde nog op 16. Dat was precies een maand nadat ik het vruchtje verloor.

Dit betekent dus dat een zwangerschapstest nog heel lang positief kan zijn na een miskraam.

Doen ze bij jullie dan helemaal geen bloedtesten?

 

Ik heb dit bericht intussen even aangepast, omdat ik jouw situatie toch wel apart vind.

Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven of juist zenuwachtig, maar ik het even op een rijtje (ik hoop dat het klopt...).

17 sept. escape IUI

1 okt. positieve test (dag 14)

intussen 2 dagen lichtbloedverlies

5 okt. negatieve test

7 okt. positieve test...+ hoge temp. (dag 20)

 

Hoeveel pregnyl heb je gespoten en wanneer voor het laatst?

En hoeveel dagen na de iui mag je normaal gesproken testen?

 

Wees in ieder geval allert op een evt. bbz.

aangepast door Mart
verloop Sylvie bekeken...hmmm ik weet het niet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

 

 

wat is er weer veel geschreven!

 

Sylvie begrijp ik het nu goed dat je alsnog en positieve test hebt?? huh? logisch dat je even in de war bent, zou het alsnog goed kunnen zijn??? ik hoop het!!!

Marha, hoe gaat het met jou? volgende maand is het al november.....

Minoes, verdorie wat ellendig zeg, mensen hebben echt soms geen idee wt ze zeggen en wat voor impact het kan hebben als je een kindje(s) verliest, in welk stadium dan ook...!

Lianne, ik snap wel wat je bedoelt, je wil toch het liefste dat ze zo snel mogelijk lichamelijk weer de oude bent, het is allemaal al lastig genoeg!

IVFSH, wat goed om te lezen dat je weer goed hersteld bent, ik sta er van te kijken hoe bij iedereen de mk andes verloopt. Ik heb inderdaad geen bloedingen meer gehad, ben erg benieuwd naar de echo morgen.

 

liefs

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jackie, misschien kunnen we elkaar de komende maanden inderdaad steunen. Het maakt niet uit of het vrijwillig is of niet, je bent toch weer wat verder van je grootste wens vandaan; gezond zwanger raken.

 

Lianne, ik begrijp heel goed wat je bedoelt met de opluchting over het verlies van het vruchtje; uiteindelijk moet het toch je lichaam uit. Hoe moeilijk dat ook is...

 

Van mij nu even een positief berichtje na alle ellende. Ik voel me gelukkig een stuk beter! Mijn keel doet niet meer pijn en ik ben niet meer zo moe. Ik merk echt dat die rotzooi uit mijn lijf verdwijnt. Ik heb vandaag lekker een vlucht naar Madrid met mijn zusje en een vlucht naar Rome met mijn man geboekt; allebei nog voor dit jaar (en errug goedkoop via Brussel met Ryanair). Dat doet een mens ook weer goed. Morgenochtend moet ik weer prikken. 's Middags heb ik een afspraak bij de arts. Ik hoop zo dat alles nu echt goed is...

 

Groetjes,

Breden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond knallende ruzie gehad met mijn man, ik gooi een glas drinken over de laptop heen, hij doet het nog :-), en ik begin tegen hem te schreeuwen.

Het is allemaal zo vermoeiend, zelf denk ik dat dit het laatste stukje hcg is, mijn man, altijd de optimist, denkt dat het alsnog goed zit en wil maar dat ik test.

Maandag de echo bij de kliniek en dadelijk een afspraak bij de huisarts ivm mijn verhoging/koorts. De kliniek dacht niet dat het verder met een mk te maken kon hebben en ik heb verder geen pijn in mijn buik.

Wel een opgezette buik, gisteravond dacht ik dat er iets aan zat te komen maar helaas, zit nu echt te wachten op "iets" en dat frustreert.

Als het nodig is krijg ik maandag een bloedtest.

 

Martha, ik mocht 14 dagen na de iui testen. Ik heb maar 1x Pregnyl gesproten en dat was 15 sept.

Wat jij hebt meegemaakt blijft bijzonder en verdrietig maar het zou wel heel toevallig zijn dat dit ook bij mij het geval is.

Ik wil maandag een recept in mijn handen hebben en het ok dat ik door mag voor de volgende poging......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden