Ga naar inhoud

Surinaamse geneeskunde: Moeroe dresi

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Meiske11,

Ik ben geweest bij Gannie.

Het is een lieve betrouwe man.

Er gaan van alle nationaliteiten en zelfs mensen uit het buitenland naar hem toe.

Hij liet zijn werkplek zien en zijn bestand; hij heeft 1000den klanten, dus heeft hij het nogal druk. Weet je wat ik pas goed vind (en dat was mijn vertrouwen in hem), hij geeft ook NAZORG. Dit zegt toch al genoeg.

Dus meiden nu hopen dat de baarmoeder kuur ons gaat helpen!!

Laten we ons hier wat meer over weten, bijv over de werking en zwangerschap na de kuur.

Veel liefs,

Babies

Geplaatst

Hallo ik heb een vraagje ik lees hier reacties over een man Gannie. Ik wil graag weten wie is geweest en of het heeft geholpen. Wil heel graag zwanger worden maar het lukt niet nadat ik 2jr terug een miskraam heb gekregen. Hoop snel wat te horen.

Groetjes jennifer

Geplaatst

Hi Sen, en hoe was het bij die man? Had je er wel een goed gevoel bij? (Ja, ik hou je wel in de gaten hoor....) ben benieuwd of het iets gaat opleveren voor je.

Geplaatst

Ik ben bij Gannie geweest in 2007 en ik ben tijden daarna zwanger geworden alleen helaas een miskraam, de dokters wilde niet geloven dat ik op een natuurlijke manieren zwanger was geworden i.v.m de verklevingen in me buik.

Vind het wel raar van die dames hier dat je een naar gevoel van hem krijgt niets is verplicht en je kent die man niet eens, niet zomaar oordelen he.

Want ik ken hem heel lang en heel goed en hij zegt altijd van te voren als hij je wel of niet kan helpen maar ja misschien is het toch een cultuur verschil.

Sucses er mee verder

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik heb een vraagje. Ik heb net zitten googlen op gannie maar ik kan niks van hem vinden in de zin van een site ofzo? Heeft hij dat? Aan de ene kant zou ik het heel graag willen proberen aangezien mijn 2e IVF poging op niks is uitgelopen en aan de andere kant vind ik het doodeng stel dat je het er niet beter op maakt.

Groetjes,

Nathalie

Geplaatst

Een baarmoeder reiniging maakt het altijd beter, want die hoort ook op z,n tijd gereinigd te worden, als het je zwanger maakt is weer wat anders aangezien elke vrouw andere baarmoeder problemen heeft.

Sowieso kan je hem mailen en hij gaat je vragen stellen over de baarmoeder problemen en kijken als het wel zin heeft, dit is zijn mail adres.

madjahalah@live.nl stuur hem een mail dan krijg je vanzelf antwoord terug.

Hij is wel super druk.

Sucses

Geplaatst

hey hey, nou ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Gannie en had vanochtend al een reactie in mijn inbox SUPER! Ik moest 2 vragenlijsten invullen en nu is het ff afwachten over hoe en wat. Vind het wel spannend. Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes,

Nathalie

Geplaatst
Hoi Meiske11,

Ik ben geweest bij Gannie.

Het is een lieve betrouwe man.

Er gaan van alle nationaliteiten en zelfs mensen uit het buitenland naar hem toe.

Hij liet zijn werkplek zien en zijn bestand; hij heeft 1000den klanten, dus heeft hij het nogal druk. Weet je wat ik pas goed vind (en dat was mijn vertrouwen in hem), hij geeft ook NAZORG. Dit zegt toch al genoeg.

Dus meiden nu hopen dat de baarmoeder kuur ons gaat helpen!!

Laten we ons hier wat meer over weten, bijv over de werking en zwangerschap na de kuur.

Veel liefs,

Babies

hey nou dat is toch goed nieuws zeg ik hoop dat het lukt ik hou deze site goed in de gaten. en voor de andere dames die nog gaan succes nog !!

Geplaatst

Hi Sen, en hoe was het bij die man? Had je er wel een goed gevoel bij? (Ja, ik hou je wel in de gaten hoor....) ben benieuwd of het iets gaat opleveren voor je.

ik ben anderhalve week geleden ook bij Gannie geweest. Het is een aardige man die de tijd voor je neemt. Ik heb 2 kuren gehad: ontgiftingskuur en baarmoederkuur. Ik heb net de 9-daagse ontgiftingskuur gedaan (behoorlijk laxerend bij mij) en ben nu net met de 6-daagse Mamua baarmoederkuur begonnen.

Gannie heeft geen website. Het enige wat je online over hem kunt vinden is zijn email en zijn telefoonnummer.

Ik ben diverse positieve berichten tegengekomen van vrouwen die na het volgen van één of meerdere van zijn kuren zwanger zijn geworden. Google maar op 'Gannie, kuur, zwanger"

Geplaatst

Hoi Sen,

Heel goed hoor. Ik heb het ook even aan meer deskundigen gevraagd en die vonden dat ook een goed idee. Vooral bij vrouwen die vaak wat bruinige menstruatie hebben kan het goed zijn om de baarmoeder te reinigen. Ik vind het wel top hoor dat je dit allemaal doet en uitprobeert! En wanneer ga je dan weer beginnen met een poging zeg maar? Hoe lang gaat die kuur nog duren? Laat maar weten hoe het verder loopt, oké?

Geplaatst

Hoi,

Ik ben ook gister begonnen met het ontgiftingskuur van 3 dagen en morgen is het 1 stop dag en maandag is het laatste dag. En daarna ga ik 6 dagen met de Mamau baarmoederkuur beginnen. Als je met deze kuren begint is het verstandig om niet met een behandeling in het ziekenhuis te beginnen. Je moet wel een paar weken wachten. Daarom ga ik pas ongeveer in Okt of nov beginnen met IVF.

Het is wel aan te raden aan alle vrouwen om 1x per jaar hun baarmoederstreek te reinigen!

Mr Gannie kan ook iemand helpen met: vleesboom

. Acné - Abces - Eczeem

· Bloedarmoede - Bloedingen

· Bloedzuivering - Bloedsomloop

· Buikkramp - Constipatie(verstopping)

· Indigestie - Maag - Darmen (verst. spijsvertering)

· Bronchitis - Longkwalen - Hartklopping

· Lusteloos - Slapeloosheid

· Genitalia Interna - Witte vloed - Chlamydia - Gonorroe

· Menstruatiepijnen - Menstruatiestoornis (menstruatie perikelen)

· Reinigen - Vitamine - Muru dresi

· Bevalling (erna) - Afslanken

· Nervositeit - Stress - Spanning - Depressie - Angst

· Ontstekingen - Infecties – Migraine (inwendig/uitwendig)

· Reuma - Epilepsie - Diabetes

· Gewrichtsklachten - Weerstand

· Winderigheid - Misselijkheid - Wormen

· Geestelijke bijstand

Als er iets niet tussen staat waar jij je wil laten helpen, kan je hem atijd vragen!

Dames veel succes en duimen op een zwangerscap!

Liefs Babies

Geplaatst

dat is kosteloos. Je moet wel eerst mailen en dan een vragenlijst invullen en aan de hand daarvan voegt hij je toe en maakt hij een afspraak met je voor een msn consult

Geplaatst

Hoi Sen1972,

Ik heb de vragenlijsten al ingevuld enzo. Vroeg me alleen af wat hij voor zo'n consult zou vragen. Maar bedankt voor de reactie ga hem ff mailen.

Liefs,

Nathalie

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Halloo allemaal,

heb het gelezen over Gannie...

Mijn vraag is als volgt; HEEFT HET GEHOLPEN ???

Ik heb (uiteraard) een kinderwens en ben erg benieuwd...

alvast bedankt

Geplaatst

hoi meiden, ik heb in september eerst een ontgiftingskuur gedaan en daarna de baarmoederkuur. Ik was voor beide kuren bij elkaar 70,- euro kwijt. Maar dat verschilt per persoon. Hij heeft geen kuren klaarstaan, hij maakt alles op maat, wat past bij jouw situatie. Hij wil eerst heel veel informatie van je weten om dat te bepalen. Ik wacht nog op resultaat. Het is natuurlijk geen wondermiddel. Maar baat het niet, schaadt het niet...

• 6 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden