Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

@Henne: ik wens je veel sterkte voor morgen. Ik moest na mijn miskraam ook minimaal 2 normale cyclussen hebben. Uiteindelijk heeft er 3 maanden tussen gezeten (mede ook door drukte op afdeling).

@ Miepie: he bah, wat naar dat je man in het zh ligt. Altijd vervelend, maar zeker als je jezelf niet fit voelt, EN zwanger bent van een 3ling!! Sterkte ermee!

@ Surf: ik kan je echt de 'samen bevallen' cursus aanraden. Die hebben wij gedaan bij onze dochter. Het is helemaal samen met je man. 8/9 keer geloof ik. Je leert er niet alleen maar puffen (klinkt zo fout!) maar alles over je lichaam en wat er precies gebeurt. Verder heef mijn man geleerd hoe hij mij kon masseren, dat was echt fijn hoor! De ademhalingstechnieken die ik daar geleerd heb, heb ik zoveel aan gehad! Mijn hele bevalling de weeen goed kunnen opvangen. Dus.... echt een aanrader!!

Ik weet nog niet zo goed wat ik ga doen... zwemmen, of gym.. Yoga denk ik niet, daar ben ik iets te nuchter voor ben ik bang (ooit een Yogasessie bijgewoond, een gewone, dus niet voor zwangeren. Nou.. ik voelde me echt niet op mijn gemak > de dame zei steeds: zet je voeten op de grond en voel het contact met de aarde >> dat klonk voor mij zo zweverig, aangezien we op de 1e verdieping stonden. Nee, denk niet echt iets voor mij)

Fijne middag verder,

Jolieneke

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden,

Henne, ik moet veel aan je denken en wens je heel veel sterkte ook morgen natuurlijk.

Miepie, Jeetje je man een klaplong ? Hoe krijg je zoiets ? En jij zelf niet al te lekker, heel veel beterschap voor jullie beiden.

Pauline, lijkt mij ook wel leuk zoń doppler apparaat maar ken mezelf schiet dan gelijk in de stress als ik het hartje niet kan vinden.

Je bent ook net als ik vandaag 12 weken , gaat best snel he.

Jolieneke, ik zit ook al te zoeken naar zwangerschapsgym hier in Amersfoort. Denk ook niet dat Yoga wat voor mij is. Ben ook niet zo'n zweverig typje.

Surf, wat een ontzettend lieve collega's heb je en je buro versierd met ballonnen ! Wat leuk ! Ik werk zelf niet dus heb geen collega´ s maar m'n vienden en familie zijn heel lief. Heb al wat kadootjes gekregen en een hele bups kaarten.

En dan nog even een update over mezelf, ik voel mij niet zo lekker ( sorry klaag, klaag !) In het weekend weer veel misselijk geweest en veel overgeven. Ik weet dat het erbij hoort maar het valt mij nu zwaar omdat ik nog steeds niets lekker vind qua eten en drinken en mij steeds moet dwingen wat te eten anders wordt ik nog beroerder. Ik heb de koude rillingen en slaap veel.

Vrijdag een griepprik gehaald ik twijfelde maar op advies van de arts och gedaan. Ik heb hem elk jaar vawege mijn "zwakke" gezondheid maar dacht nu moet ik het wel doen nu ik zwanger ben ? Juist zei men als ik nu de griep krijg is het een milde vorm zonder inenting kan ik erg ziek worden. Maar ja nu voel ik mij toch niet fit vorig jaar had ik het ook vlak na de injectie. Verder moet ik wat in huis doen maar ben niet vooruit te branden. De hondjes passen zich aan mij aan en liggen ook veel te slapen. Vandaag ben ik 12 weken en volgende week dinsdag heb ik de nekplooimeting en dus weer een echo. Kan niet wachten !

Met m'n schoonvader gaat het redelijk naar omstandigheden. Gisteren hebben we het nog over z'n ziekte gehad en hij wil wel een euthenasie verklaring tekenen als het echt niet meer gaat wanneer dat ook is staat het tenminste op papier. De huisarts werkt er gelukkig wel aan mee want dat is ook niet altijd zo. Dit zijn niet altijd de leukste gesprekken maar horen ook bij het leven.

Voor iedereen heel veel liefs,

Jeanine

Geplaatst

he meiden,

ik ben er ook nog, erg druk gehad en erg verdrietig geweest om jou Henne.

Ik wens je heel veel succes en sterkte de komende tijd lieverd.

voor alle anderen, leuk om deze verhalen te lezen. Erg fijn.

Geplaatst

Hoi meiden,

Wil jullie allemaal een positieve fibe geven!! Lekker genieten van jullie zwangerschappen, ook al is het soms moeilijk!!

:positive energie:

Weet dat ik nog aan jullie denk en af en toe mee lees...

Liefs Lianne

Geplaatst

Hee dames,

Wat is het rustig!!

Henne ik hoop dat je de curretage achter de rug hebt en rustig aan weer kunt opknappen. Wat zal sit een zware dag voor jullie zijn.

Ik denk dat ik mijn buikje nu wel een klein beetje zie groeien... niet zo snel als bij mijn eerste. Ik blijf dat gek vinden. Maar goed, elke zwangerschap is anders hoor ik overal en iedereen zeggen, dus dat zal dan wel zo zijn... :)

Zo naar school, 10 minutengesprekjes. Zal nooit mijn hobby worden, maar na een middag en avond zwaar kletsen met ouders, merk je toch ook altijd weer dat het meeviel. Hoop dat ik niet de hele avond ga gapen... ben nu al moe!

Jolieneke

Geplaatst

@Henne, ik hoop zo dat het vandaag te doen was en dat je nu weer lekker thuis bent met je man! Wat een rotsituatie!!!

@Jolieneke, sterkte vanavond met de 10 minutengesprekken. Als ouder vind ik dat zelfs al zwaar :-) kun je nagaan voor de juf

Vanavond alleen thuis met de kleine man, hij mag kiezen wat we eten dus mag ik straks de pizzabrommer bellen. Vind ik eigenlijk best fijn :-D

Groetjes Pauline

Geplaatst

Hee Pauline,

Heb de gesprekken er weer op zitten. Het ging vlotjes moet ik zeggen. Volgens mij geven zwangerschapshormonen positieve signalen af!! Het verliep goed. Het kost altijd veel energie, maar nu was het super. Merk ook dat sinds ik zelf een kleintje heb, ik anders in het leven sta. Niet dat het verschil groot is, maar bepaalde dingen zijn WEL anders als ouder. Het heeft me als juf in elk geval een beetje veranderd.

Zo... nu bankhangen!!

Het is hier rustig... is iedereen ook zo moe?

Jolieneke

Geplaatst

@ jolieneke,

Fijn dat het meeviel. Moe? That's an understatement. Ik lag al op bed toen jij je berichtje typte. Ik ben kapot. Vandaag mijn 3e dag achter elkaar werken. Ik heb nu al hoofdpijn...

@ Henne,

Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan. Heel veel sterkte hoor.

@ Lianne,

Dank je wel hoor. Die kan ik wel gebruiken. Voel me erg onzeker....

@ Jeanine,

Hoe voel je je na de griepprik. Geen extra klachten gekregen?

Geplaatst

Oh ik ben ook nog steeds zo moe. En de misselijkheid is ook nog niet afgenomen, helaas...

Kijk steeds enorm uit naar het weekend. Komend weekend wordt ook echt leuk, met vrijdag een echo en zondag een echo. Even uitgebreid mijn smurf bewonderen. GIsteren anderhalf uur met mijn beste vriendinnetje aan de telefoon gezeten, zij is 10 mei uitgerekend en dus 15 weken en we vinden het beide zo leuk om dit keer samen zwanger te zijn.

Groetjes Pauline

Geplaatst

he meiden,

ik was sinds tien weken niet meer misselijk maar sinds gisteren is alles weer helemaal terug. was nog gaan zwemmen en bij thuiskomst 5 maal overgeven. En vandaag weer niets waard en echt weer misselijk en met moeite kunnen eten.

Het is dus toch niet voorbij. Verder ben ik wel wat minder moe maar ook dat schommelt.

maandag hebben we weer bezoekje VK.

Hier nog een 3d foto bij de 12 weken echo, lijkt net een konijntje/alien.

[ATTACH=CONFIG]252[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]253[/ATTACH]

Geplaatst

Ik sluit mij aan bij Pauline en Hellen, ben nog erg misselijk en doodmoe. Vanochtend om 7u m'n bed uit samen met m'nmannetje en om half 10 lag ik er alweer in tot...... ahum.....13.30u. Zo weer 4 u geslapen ! Ik ben daarnaast nog steeds niet fit van die griepprik van afgelopen vrijdag. Zometeen maar even lekker douchen. Het huishouden loopt een beetje achter maar het zij zo dat is niet het belangrijkste momenteel. Maar het irriteerrd wel ik heb het graag netjes en aan kant, het huis een rommel in m'n hoofd een rommel. Ja dat is ook weer een tic van mij !!!! Ik moet daar makkelijker in worden maar dat valt niet mee met 2 honden die verharen !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

uitslag combi test is binnen.

1:2400 dus dat is prima voor nu.

fijn................

jeanine: doe lekker rustig aan en wat niet lukt, lukt niet! hier ook zo een bezige bij maar die heb ik even geparkeerd. vandaag ook vrij gehad lekker niks gedaan. Heerlijk

Geplaatst

Echo:

19 november: Pauline (12w4d) combinatietest

23 november: Jeanine (13w1d) combinatietest

1 december: Hellen(15w2d)

1 december: Jolieneke (17w, 4d)

20 weken-echo:

22 december: Miepie80 (20-weken echo - 2 uur!)

Verloskunde:

22 november: Hellen(14w)

30 november: Miepie80 (16w3d)

6 december: Pauline (15 wk) gyn

14 december: Miepie80 (18w3d)

15 december: Aafke (19 wk, 2d)

Uitslag

Combinatietest Aafke: 2 november (1:2800!)

Combinatietest Pauline: 3 december

Uitgerekend:

Jolieneke: 7 mei 2011

Mama-Ree: 9 mei 2011

Aafke: 9 mei 2011

Junior: 11 mei 2011

Boogie: 11 mei 2011

Liselot: 11 mei 2011

Miepie80: 13 mei 2011

Surf: 17 mei 2011

Tess: 20 mei 2011

Leeuw: 20 mei 2011

Object: 21 mei 2011

Hellen: 23 mei 2011

Jeanine: 29 mei 2011

Pauline: 30 mei 2011

Hey dames,

Ik heb het lijstje weer teruggehaald (was even zoeken!) en bijgewerkt. Henne, ik ben zo vrij geweest om jou er af te halen, het lijkt me vreselijk om dat zelf te moeten doen.

Ik hoop dat het gisteren goed gegaan is en dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Nogmaals heel veel sterkte, ik hoop echt dat jij en je partner elkaar hier doorheen kunnen slepen. Ik stuur in ieder geval alle mogelijke goede en positieve vibes naar je cryootjes!

@Hellen: wat een mooie foto's weer! Ik laat zelf in wk 25 straks een 3d -echo maken, heb hiervoor een cadeaubon gekregen op mijn verjaardag. Lijkt me echt super!

Wel naar dat een aantal van jullie zich nog steeds zo beroerd voelen, ik heb echt met jullie te doen! Hier nog steeds weinig aan de hand, ben alleen heel erg kortademig, maar dat is het wel.

Vandaag ben ik voor de 2e keer bij de verloskundige geweest en heb onze uk weer kunnen horen, geweldig! Mijn baarmoeder ligt al vrij hoog (vandaar buik, haha) en toen ze de doppler aanzete om het hartje te zoeken hoorden we eerst een paar keer een harde dreun. Dat was ook uk, maar dan zijn/haar wilde trappen :D! Iets daarna volgde het hartje, soms wat harder dan wat zachter. Volgens de verloskundige was uk heel actief heen en weer aan het zwemmen. En schopte vervolgens nog een paar keer tegen de doppler aan... Heel fijn weer die bevestiging even. Binnenkort krijgen we een uitnodiging voor de 20 weken echo (heb ik dus ook maar vast op het lijstje gezet), ook weer een spannend moment natuurlijk.

Oh ja, en een ander mijlpaal: dit is alweer mijn laatste week voor Moeders voor Moeders. Hoewel ik met liefde in een kannetje heb geplast voor het goede doel, ben ik toch wel erg opgelucht als dat weer achter de rug is. Het blijft wel een beetje een gedoe, maar uiteindelijk heb ik de volle 10 weken mee kunnen doen!

Geplaatst

Miepie hoe gaat het met je. Voel je jezelf alweer wat beter of nog steeds aan het snotteren?

Zal ook niet meevallen met je man in het zkh.

Let goed op jezelf en je 3 kleine miepies.

Geplaatst

Hey Miepie ja, vergeet helemaal daarop te reageren! Hoe is hetnu met je man? Da's wel even schrikken zeg, poeh!

Lijkt me erg zwaar om voldoende rust te nemen en tgt. miepman te steunen. Succes en beterschap!

Geplaatst

Wow Aafke! Dat moet een heel lekker gevoel zijn! Een 3D-echo is ook super! Wat een leuk cadeau zeg! Ik ben in januari jarig en ga dan dus dat ook aangeven als cadeau (in de zin van centjes daarvoor, want is wel een duur cadeau haha!)

Ik kan niet wachten om weer te gaan. Ik blijf gewoon onzeker! Die buik van mij wil maar niet groeien. Ik dacht een week of 2 terug, ja daar komt ie.... maar dat waren blijkbaar mijn darmen... buikje groeit niet echt. Was de vorige keer wel zo. Nu heb ik al gelezen dat het kan liggen aan de stand van je baarmoeder hoe vroeg je een buikje krijgt. Ik hou daar maar aan vast!

@ Boogie: ja bekaf... sloom, lui, moe, loom zeg het maar > ik ben het allemaal! Haha!!

Ja, Miepie ben ook wel benieuwd hoe het met jullie is;)

Echo:

20 weken-echo:

20 december: Jolieneke (20 weken echo)

Verloskunde:

Uitslag

Uitgerekend:

Nou dames, een rustige avond toegewenst!!

Geplaatst

Echo:

20 weken-echo:

Verloskunde:

24 november: Liselot (16wkn)

Uitslag

Combinatietest Liselot: 4 november (1:2675)

Uitgerekend:

Zo meiden, heb de boel ook weer ff geupdate. Vandaag precies 15 weken en m'n eerste zwangerschapsjeans en shirt gekocht voor deze ronde. Niet dat ik het al nodig heb, pas al m'n gewone kleren nog wel, hoewel de band 's avonds wel beetje strakker gaat zitten. Kan niet wachten tot die buik een beetje wat wordt, maar zal nog wel ff duren, vorige keer ook pas bij week of 20. Zijn er meer meiden die dat hebben ??

Geplaatst

Eerst effe lijstje weer bijgewerkt, zie dat ik er meteen weer vanaf gevallen was....

Echo:

20 weken-echo:

20 december: Jolieneke (20 weken echo)

Verloskunde:

24 november: Liselot (16wkn)

Uitslag

Combinatietest Liselot: 4 november (1:2675)

Uitgerekend:

Hoi Liselot > Ik herken het heel erg. Heb een dochter gekregen in april 2009 en ik moet zeggen dat ik nu minder gegroeid ben dan toen om deze tijd. Ergens wel eng... je blijft maar denken: zit het nog wel goed. Aan de andere kant, die zware vermoeidheid, 's nachts plassen dat is dan wel weer een 'goed' teken. Je leest ook vaak dat je van een tweede kindje eerder dikker wordt. Nou, ik ben dus 1 van de vrouwen bij wie dat niet zo is.

Jolieneke

Geplaatst

Hoi Jolieneke,

Ik snap je bezorgdheid, maar je hebt met 13 weken nog een echo gemaakt toch? Kun je niet langs je vk om even te luisteren? Gewoon aangeven dat je heel onzeker bent. Ik heb vriendinnen die ook een 2e hebben gekregen. 1 kreeg pas met 20 weken een buikje, terwijl het ook de 2e was. Het ligt ook aan je bouw etc. Ik ben even ver al jou, mijn broeken zitten strak, maar ik heb ook nog geen buikje. Ik vind 16 wken lang, maar in het "gewone" zwangerschapswereldje is 4 maanden net zwanger en is het bijna 'snel' dat je dan al een buikje hebt.

Miep, ik hoop dat het al wat beter gaat met je man. Hoeist met de 3 kleintjes?

Aafke, wat een geweldig gevoel moet je hebben gehad, ik zit het me al helemaal voor te stellen dat ik de kleine hoor schoppen, echt heel leuk!

Sorry, naam vergeten. Fijn dat de nekplooimeting goed was.

Jeanine, rot dat je nog steeds beroerd bent.

Leuke foto's Henne!

Ik ben alleen nog maar moe..moe...en moe. Niet meer misselijk gelukkig.

Liefs Junior

Geplaatst (aangepast)

Ik was benieuwd hoe het nu met Henne is na de curretage en vond het uitgebreide verhaal onder de topic : het verloop van de/een miskraam. Gelukkig gaat het naar omstandigeheden goed met haar. Henne mocht je hier nog af en toe lezen , heel veel sterkte met de geestelijke nasleep !

Liefs,

Jeanine

aangepast door Jeanine1970
tikfoutje aangepast
Geplaatst

Hier al wel een buikje, baarmoeder is ook al best groot en als ik op mijn rug lig heel goed te voelen.

Gisteravond toch nog even samen geluisterd naar de prachtige hartslag.

Morgen spannende dag, met nekplooimeting. Wel fijn om weer even te kunnen kijken. Zondag gelukkig ook dus mijn weekend is goed.

@Henne, hoop dat je het allemaal beetje overleefd hebt dinsdag. We denken veel aan je!

Groetjes Pauline

Geplaatst

Hi lieve meiden, even een kort berichtje hier. Het is dinsdag allemaal goed gegaan. Ben nu fysiek aan het herstellen van de narcose en de ingreep. Gisteravond opeens veel kramp gehad, nu valt het weer mee. Wel moe en hoofdpijn en erg slap, maar dat zal wel snel bijtrekken. Mentaal gaat het oke. We lopen niet zingend door het huis, maar zeker ook niet depri of huilend. We putten heel veel hoop uit deze zwangerschap (we zijn tenslotte wél zwanger geworden!) en kijken vooral vooruit. Of ik hier veel mee blijf lezen weet ik niet, dat vind ik toch erg confronterend. Wens jullie in ieder geval allemaal een hele goede zwangerschap en één, twee of drie gezonde kindjes in april/mei!

Liefs,

Henne

Geplaatst

Oh Henne

Ik heb echt bewondering voor je, zo sterk als je bent en hoe goed je deze grote en verdrietige tegenslag te lijf gaat!

Snap ook heel goed dat je hier niet veel zal zijn. Maar weet dat we aan je denken en met je meeleven! Op een prachtige en gezonde baby voor jou (geboren eind 2011/begin 2012).

Groetjes Pauline

Geplaatst

Henne, ik heb ook veel bewondering voor de manier hoe je hiermee omgaat. En je lichaam heeft idd bewezen dat je zwanger kan worden. Je gaat hopelijk nog zeker een kleintje op de wereld zetten en die boft maar met zo een sterke mama. Heel veel sterkte nog en hoop dat je jezelf snel beter voelt.

Vandaag lang vk geweest, het hartje voor t eerst echt gehoord. Was een heel fijn moment.

Liefs Junior

Geplaatst

Vandaag spannende dag, met echo + nekplooimeting en combinatietest.

Vanochtend even hartje geluisterd, want had weer krampen in mijn buik en steken in mijn lies. Heb het gevoel dat dit keer mijn buik veel gevoeliger is dan bij mijn zoontje. Kan ook komen door alle IVF toestanden natuurlijk en de operatie.

Laat straks weten hoe het gegaan is. Ben om 14.30 aan de beurt, maar moet daarna door naar zwemles van Finn dus pas om 17 uur weer thuis.

Groetjes PAuline

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden