Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgende week maandag ben ik ook op de 12 wekengrens. Ik heb nog af en toe last van bruine smurrie, oud bloed dus, en de misselijkheid is er nog steeds ik had echt gehoopt dat het nu iets zou afnemen maar helaas. Ik moet van mezelf elke dag even naar buiten maar ben niet vooruit te branden. Net even de hond uitgelaten en er begon zelfs even een zonnetje te schijnen ! Straks om 18.00u naar de internist vanwege m'n auto imuunziekte , bloedafwijking en de bloedverdunners die ik gebruik. Tevens wordt er gekeken of ik niet teveel eiwitten in m'n urine heb. Sommige ziekenhuizen hebben nu ook avond spreekuur op zich wel handig want dan hoeft m'n vriend niet weer vrij te nemen. Net even een kaart geschreven voor Kathy in Amerika , zij is over een week jarig. Ik ben ooit au pair geweest in 1992 en 1993 in Californie en heb nog steeds kontakt ! De drieling waar ik toen voor zorgde is inmiddels alweer 19 !

Miepie, ik heb gisteren de nieuwe ouders van nu gekocht en daar staat een verhaal in over een stel dat voor een 3e kindje ging en een drieling kreeg, 3 meisjes ! En ze hadden er al 2 ! Als ik hem uit heb wil ik hem je best opsturen laat maar even weten dan hoef je hem zelf niet te kopen nl.

Fijne dag nog voor allemaal !

Liefs,

Jeanine

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he meiden,

vandaag weer een super goede echo gehad. alles zit mooi tussen de normaalwaarden: nekplooi, hartslag en wat er nu zichtbaar moest zijn is.

en ik heb een nieuwe datum: 20 mei dus snel even mijn tikker aanpassen. Tweede keer dat bij de echo beebje voor ligt dus dat blijft nu ook zo.

we hebben zelf een 3d foto van deze kleine uk, erg schattig met de beentje overelkeer. Zal snel een foto plaatsen

Geplaatst

Super Hellen....je loopt nu opeens wel flink op me voor, vier dagen ipv eentje. Maar onze uk wordt toch de 19e geboren, dat weet ik bijna zeker. Is precies negen maanden na onze trouwdag, zelfs ook op een donderdag dus dat moet gewoon wel toch?

Wij mogen morgen, ben zooo benieuwd.

Pauline en Jeanine voor jullie ook snel die 12 weken. Gek genoeg maakt het écht uit voor je gevoel, zelfs van de ene op de andere dag.

Geplaatst

Hallo allemaal!!

Wij hebben tijdens onze eerste zwangerschap de samen bevallen cursus gedaan. Echt super! Mijn man vond het wel leuk om te doen. Erg belangrijk dat ook zij betrokken zijn. Ik kan het iedereen aanraden! Ik heb mijn hele bevalling op de ademhaling gehdaan die ik daar geleerd heb. Mede daardoor verliep het heel erg voorspoedig!

Nu ga ik iets anders doen, waarschijnlijk alleen, haha! Zwemmen of gym, moet nog effe zoeken!!

Jolieneke

Geplaatst

@ Hellen,

Fijn dat alles goed is. Heerlijk gevoel he?

Hoe kan het dat je nu 4 dagen vooruitgezet bent? Je weet toch precies wanneer de bevruchting is geweest? Vorige zeiden ze het bij mij ook maar ja er is geen twijfel over mogelijk dus als ze de cm iets verschoven was het weer 11 mei.

@ Pauline,

Wat jammer dat je je nog steeds niet lekker voelt. Ikhoop dat er snel verandering komt voor je.

@ Henne,

Heel veel plezier morgen ! Geniet van jullie beebje.

Geplaatst

henne: heel herkenbaar. Super veel succes en GENIET!!!!!

op de vraag van sommigen waarom mijn datum wordt bijgesteld.

ik heb geen idee, ik dacht ook bij ons is het precies. Maar naar het meten van hoofd en lichaam bleek ik twee weken geleden voor te liggen en nu nog steeds, vandaag de bijgestelde datum.

mij hoor je niet klagen hoor!!! morgen alweer 13 weken. YES

Geplaatst

Om twee uur pas!!! Vanochtend de laatste acu gehad. Met week 35 ga ik er weer heen om voor te bereiden op de bevalling. Wel mooi dat ie nu gelijk de verkoudheid nog even mee kon p®ikken. Voor de afdeling snel even een grote doos celebrations gehaald, ze hebben ons daar zo super begeleid, alles ging zo rustig en vriendelijk maar toch professioneel, best wel gek om daar vandaag voor de laatste keer te zijn. Ga ze haast missen haha.

De zenuwen komen een klein beetje doordat ik bijna geen kwaaltjes meer heb. Dat is natuurlijk voorbeeldig volgens het boekje, maar toch maakt het je onzeker. Mijn man was gisteren helemaal verbaast dat de afwasmachine al was leeggeruimd. Dat is de afgelopen weken nooit voorgekomen. Net ook zomaar even wat boodschappen gedaan, zonder uitgeteld of misselijk te zijn. Merk ook dat ik ongemerkt weer wat later naar bed ga. Wel erg lekker hoor, om jezelf weer een beetje te worden. Nu alleen die verkoudheid nog kwijt, dan kan ik weer eens lekker gaan shoppen voor Sint kadootjes enzo.

Geplaatst

Meiden het is over... Helaas was het afnemen van de kwaaltjes geen goed teken. Stiekem was ik er al bang van, maar je wilt zo graag vertrouwen hebben.... Ik wens jullie allemaal en goede zwangerschap en hoop dat er in vredesnaam niet nog meer meiden van dit topci afvallen.

Geplaatst

Henne, nee!!!

Wat een afschuwelijk bericht, ik word er echt even helemaal beroerd en stil van.

Ik denk dat niemand hier er nog op gerekend had dat zoiets nog zou kunnen gebeuren, niet met 12 weken.

Ik vind het verschrikkelijk voor jullie, en zou je graag wat woorden van troost mee geven maar die kan ik op dit moment niet eens vinden. Wat een klap... heel veel sterkte met het verwerken ervan, ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen.

Liefs, Aafke

Geplaatst

Henne, vol ongeloof lees ik net je tekst !!!!! Wat vind ik dit erg ik moest het echt 2 keer lezen en dacht dit kan niet waar zijn !

Heel veel sterkte ik weet even niet zo goed wat ik zeggen moet.

Dikke knuf,

Jeanine

Geplaatst

lieve Henne,

ook hier nogmaals een bericht van mij.

vol ongeloof heb ik je bericht gelezen, ik ben nog steeds aan het huilen.

wat vind ik dit erg voor jou en je man.

ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd

ik denk aan jullie

Geplaatst

He?????????????

Ik schrik zoooo erg... niet te bevatten dit!!! Henne!! Wat verschrikkelijk! Hoe kan dit nou????

Wat afschuwelijk voor jullie, kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent. Niet te bevatten dit!! Onvoorstelbaar....

Ontzettend veel sterkte toegewenst...

Jolieneke

Geplaatst

Lieve Henne, zit net als de anderen vol ongeloof naar mijn telefoonschermpje te staren...wat onvoorstelbaar oneerlijk, zwaar, klote, verdrietig... Ik dacht en hoopte echt dat je klachten minder werden omdat je rond de 12w zat, wat een enorme klap moet dit voor jullie zijn. Na al het verdriet en pijn zover gekomen en dan dit... Heel heel veel sterkte voor jullie allebei.

Geplaatst

Henne, wat vreselijk voor jullie. Mijn klachten zijn nu pas met 14 weken minder, dus ik vond je al een bofkont dat het met 12 weken minder werd. Maar dit had ik echt niet verwacht. Heel veel sterkte, ik hoop dat je dit slechte nieuws kunt verwerken.

Liefs Junior

Geplaatst

Lieve, lieve Henne en man,

Wat een ongeloof, wat een verdriet en wat voelt dit oneerlijk.

Zo dichtbij maar in een x weg.

Ik zit met tranen in mijn ogen, ben zo geschrokken van dit vreselijke nieuws.

Ook ik vond je een bofkont dat je klachten al weg gingen maar nu dit.

Heel veel sterkte! Ik denk aan jullie.

Liefs Petronella

Geplaatst

Lieve lieve Henne,

Wat een verschrikkelijk bericht. Wie had dat nou nog verwacht?! Jeetje miena, wat schrikken en wat vreselijk verdrietig voor jullie.

Dit verwacht je gewoon niet meer. Oh wat erg!!

Heel veel sterkte bij het verwerken van dit vreselijke nieuws!

Liefs Pauline

Geplaatst

Henne,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de andere dames zeggen, dit komt zo onverwacht, zo oneerlijk, wie had dat nu nog verwacht? Je was altijd zo enthousiast en wist zelf iedereen hier op te beuren. Ik hoop dat je dit kan verwerken en dat jullie hier als koppel veel steun bij elkaar vinden, want dit wordt een moeilijke tijd voor jullie.

Heel veel sterkte en een virtuele knuffel

object

Geplaatst

Henne, hoe is het? Las in je eigen topic dat het ziekenhuis wel fijn meedenkt, fijn. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je nu moeten voelen, blijf het onvoorstelbaar vinden.

Moet zeggen dat de schrik er ook direct flink in zit... gelijk angst voor de echo van dinsdag.

Geplaatst

@Miepie, ik herken je angst. Wil opeens nu persé mijn echo ipv van wachten tot volgende week. Ben opeens zo bewust dat het toch nog mis kan gaan...

Bah!

Henne ik leef zo met je mee, vind dat je je heel sterk houdt!

Ben je alweer in ziekenhuis geweest en wat raden ze je aan om te doen?

Groetjes Pauline

Geplaatst

Jeetje Henne... wat een klote nieuws!!!

Ik was zo blij voor je... en ik vond het zo fijn dat je me een breekdopje stuurde... met het idee dat jij het iig niet meer nodig zou hebben, omdat je zwanger was.... en nu dit.....

Geplaatst

Hi lieve meiden, hier gaat het wel goed. We zijn gewoon bezig met normale dingen. Om vier uur hebben we een afspraak staan op de ivf afdeling, maar vanochtend belden ze al dat ze voor dinsdag een curetage in konden plannen als we vanmiddag om drie uur op het pre operatieve spreekuur konden zijn. Over een uurtje dus richting ziekenhuis voor de rest vd middag en dan weten we precies hoe en wat. Maar iig zal de curetage dus waarschijnlijk dinsdag al zijn. Vind ik zelf wel fijn, wil er niet te lang mee rond lopen.Emotioneel gaat het vandaag oke, ja ach wat moet je er van zeggen. Het is zwaar K*T, maar het is gebeurd en we willen proberen vooruit te kijken. We hébben nog cryo's, dus we hebben ook nog heel veel hoop.

Laat jezelf niet gek maken, dit is een uitzondering. De gyn en verpleegkundige waren zelf ook helemaal van slag, na een mooie 9 weken echo verwacht je dit niet meer zeiden ze... Dus meiden, niet bang worden hoor, ik ben echt de laatste die dit topic zo verlaat!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden