Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

btw: ik had ook licht bloedverlies met de tp van 2 cryo's en zie hieronder :-) Dus houd hoop he?

Geplaatst

Hier ben ik even.

7 etijes gevonden, dus tot zover zijn we tevreden.

De punctie ging goed en vrijwel geen pijn (nieuw voor mij). Wel meer bloedverlies als anders.

Vanmiddag om half 1 kwam ik thuis en toen begon de ellende.

Heb erge buikpijn. Paracetamol helpt niet en ben misselijk en nog steeds draaierig (morfine?).

Ik loop er krom van. Pfff, zo ook nog nooit meegemaakt. Meestal heb ik erg pijn tijdens de punctie en zakt het daarna snel weer af.

Nou ja, we moeten alles meemaken hè, zo ook deze manier.

Ga nu weer even uitrusten...

Hopelijk voel ik me morgen wat beter.

Geplaatst

Fren ik laat er (als ze er zijn) 2 terugplaatsen, net als de vorige keer. Aan de ene kant stelt je bericht me gerust, over pijn na de punctie maar ik lees ook iets dat ik niet zo leuk vind: "het is bewezen dat een embryo zich beter hecht als je BMI onder de 30 is". Dat is het bij mij niet, ik ben voor deze poging wel afgevallen maar net onder de 5 kilo blijven steken...

Ik ben niet dikker dan toen ik zwanger werd van mijn dochter maar dit is iets anders natuurlijk. Hoe hebben ze dat bewezen dan? Steekproef gehouden? Ik snap het ook nooit eigenlijk: hoe weet mijn baarmoeder nou hoe dik ik ben, daar zit toch geen vet?

Pfff kan jij niks aan doen hoor maar had ik liever niet gelezen... Nu wil ik graag reacties van zwangere vrouwen of moeders met een BMI van 30 of hoger! :-)

Geplaatst

Mart we typten tegelijk! Goed dat je er weer bent en wat raar dat ook jij buikpijn hebt: zie mijn bericht van bijna flauwvallen vannacht... Sterkte!!

Geplaatst

hoi dames

Sandra, nou ik zat net ook echt met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen, ik vind het zo rot voor je die onzekerheid!!! gelukkig is het niet erger geworden, ik duim voor je!!!

Klaartje, wat goed om te horen hoe het is gegaan en hoe je het hebt ervaren, super! en ook de reacties van je collega´s!!! dat het veel energie kost dat klopt maar dat wordt wel beter, je bent sterk hoor!

Martha, wat fijn om te lezen dat alles goed ging alleen nu die naijnen, heftig. Ik hoop dat rust de remedie is want dit vgreet een hoop van je, sterkte!!!!

dames wat het overgwicht betreft, ik weet dat de meeste ziekenhuizen deze regels hanteren, gelukkig niet allemaal (denk aan Geertgen). Ik zelf was na de eerste mislukte icsi erg bang dat de innesteling bellemmert werd vanwege mijn overgewicht, we hadden immers perfecte blastocysten!

De arts in Brussel drukte me echt op het hart dat dat niet het geval was, hij zei we adviseren mensen juist af te vallen als er sprake is van een gestoorde cyclus, vaak wordt ie beter als men een beter gewicht bereikt. Sta er ook vaak van te kijken dat men mensen afwijst op bv. 5 kg! dat kun je al aankomen na 2 behandelingen.

Ook in DD maakte men geen punt van mijn overgewicht, tuurlijk is een gezond gewicht beter, helemaal mee eens! Daarentegen kwam ik tijdens de zwangerschap relatief weinig aan, met 22 weken net geen 6 kg.

Caroline, ik dacht dat je vandaag mocht bellen maar dat is morgen dus, heel erg veel succes!!!

Geplaatst

Mij werd gezegd dat ik niet lichter mocht worden (mijn bmi zweeft ergens net onder de 20), want dat is ook niet goed. Het heeft niet te maken met vet, maar met hormonen. Denk maar aan te magere vrouwen die geen cyclus meer hebben (wet eigenlijk niet of dit bij overgewicht ook zo is). In hoeverre spieren hier nog invloed op hebben weet ik ook niet. Heel fanatieke sportvrouwen hebben vaak ook geen menstruatie.... Zou interessant zijn hier meer over uit te zoeken.

Geplaatst

he girls...lief hoe jullie zo met me meeleven en meedenken over mijn gewichtsverlies...

een collegaatje van me had een bmi zeer zeker hoger dan de 30 en is ook best wel flink (mede ook door haar schildklier die niet goed werkt) en is toch spontaan zwanger geraakt en heeft nu een dochtertje van bijna 2,5 jaar...ze ondergaat binnen nu en een jaar een operatie waarbij ze een maagring geplaatst krijgt...niet alleen voor haar gezondheid, maar ook om zich beter te voelen en weer meer met haar kleine meid te kunnen doen...dat kan nu niet altijd...

Mart...7 eitjes...mooie score...je mag morgen bellen toch??? hoop dat ze ook alle 7 bevrucht zijn en dat er cryo's bij zijn...hoeveel laat je er terugplaatsen? 2?

Caroline...morgen voor jou de grote dag van de bevruchting...hoop dat er ook voor jou maximaal 11 zijn bevrucht en dat er ook nog cryo's bijzijn!! duim voor je...en dan heb je morgenmiddag dan de tp??? succes!!! wel balen dat je nog zo'n last hebt van de punctie...hou het maar even in de gaten...ik wist trouwens niet dat de aangeprikte follikels zich weer volzuigen met vocht...zo leer ik toch weer steeds erbij...voel me echt af en toe nog een groentje tussen jullie...heb dan wel al 2 ivf's achter de rug, meer dan genoeg lijkt me, maar net alsof ik nog aan het begin van het traject sta...

Sandra...heb met tranen je berichtje gelezen...meissie toch...blijf moed houden, hoe moeilijk het ook op dit moment is...ik ga al mijn energie naar je toe sturen om ervoor te zorgen dat je emmies blijven zitten en dat het oud bloed is van de innesteling...knuffel voor jou!!!

Henne...gelukkig dat het is meegevallen en wel fijn dat je een baas hebt die weet waar je het over hebt...nu op naar het volgende gesprek...met de arbo...doe maar rustig aan, dan komt het allemaal op zijn pootjes terecht...

Fren...ben op dit moment met Herbalife bezig...2shakes ipv ontbijt en lunch. tussendoortjes en avondeten en een uur na het avondeten nog een shake om de verbranding op gang te houden...wil deze keer niet meer gaan crashen...heb ik al twee keer eerder gedaan met modifast...en eigenlijk wilde ik nu liever niet ook gaan shaken, maar het gebeurt nu wel onder begeleiding en op zich werkt het wel, maar gestaag...als ik mijn doel maar gehaald heb o p16 januari, want de 17e januari hebben we de startecho...heb dus nog 5,5 week...alleen jammer dat de feestdagen ertussen zitten...maar goed...2e kerstdag ga ik nog een after christmas diner spinningles geven bij het fitnesscentrum waar ik gestopt ben met werken en waarschijnlijk komt daarachter aan nog een lesje vetverbranding...en dan 's middags weer verder eten....hahahaha...ach...het komt wel goed allemaal...vandaag gewoon een baaldag...

ben beslist iemand vergeten...

heb mss straks nog een gezichtsbehandeling met herbalife producten. ben benieuwd...ben een soort van oefenpersoon, want ze (mijn begeleider) gaat iets nieuws bij haar assortiment voegen...de huidverzorgingsproducten van Herbalife...

en maandag heb ik weer een reikibehandeling...merk ook dat ik weer uitkijk hier naar...hoofd loopt weer over...niet zo erg als de vorige keer, maar toch...

girls...wens jullie een fijne avond!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Blijft een issue he? Onder/over-gewicht...Als je onder/overgewicht hebt dan heb je over het algemeen een minder regelmatige cyclus. Ik merk het ook aan mezelf, nu ik weer op gewicht ben, zit er weer gewoon 28 dagen tussen (muv nu..:-s) en dat was na de bevalling, 4 en dan weer 5 of soms zelfs 6 weken..

Caroline, in Voorburg zeggen ze dat het met de punctie te maken heeft dat je zo min mogelijk buikvet hebt. Plus gaan ze er daar blijkbaar vanuit dat een poging lukt want ze zeiden tegen mij: als je zwanger wordt met overgewicht wordt het alleen maar gevaarlijker in je zwangerschap, ivm keizersnede of andere ingrepen. En het risico in je zwangerschap zou groter zijn..maar ja kom op zeg, een bmi van 30 of 30,8 pfffff

Er zijn genoeg meiden hier als voorbeeld die iets te zwaar zijn en toch zwanger zijn geweest :-)

Geplaatst

caro, denk dat Babeth het goed heeft, stom van me, had met hormonen en mijn pcos te maken... Sorry, sorry, sorry!! Net wat je niet nodig hebt, nog meer om over te piekeren. By the way, thanks voor je pb! Gaat lekker met ons inderdaad :-)

Oja, meiden die last hebben van de punctie: mij is letterlijk door het VU gezegd dat je de maximale hoeveelheid paracetamol mag hebben en zo'n 3 liter water moet drinken. Daarnaast iedere morgen wegen, want gewichtstoename kan duiden op overstimulatie. Maar denk zeker niet dat dat het is hoor.

Oja, Sab, even preken voor eigen parochie: ik ben uitgever van Het Dukan Dieet, een dieet waarvan zelf dr. frank zegt dat het beter vol te houden is :-)

Nico, ik loop bij de dietiste, dat helpt ook wel als stok achter de deur :-)

Geplaatst

Oke oke, ik zal me niet meer druk maken... gelukkig kan ik hier altijd rekenen op reacties... en ik heb een vrij regelmatige cyclus dus dat is geen probleem.

Ja, morgenmiddag rond 2 uur altijd de TP als het doorgaat. Op cryo's reken ik niet hoor, nooit gehad en ze zijn daar zo streng, maar je weet nooit. Ik zal een berichtje schrijven als ik weet hoe en wat!

Fijne avond!

p.s. Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Fren, is alleen een gevoelig puntje omdat ik zo graag 10 kilo was afgevallen voor deze poging en ik bij bijna 5 ben blijven steken... Vanmorgen gewogen en was zelfs iets afgevallen dus voor overstimulatie ben ik niet bang meer. He en geen reclame maken hier voor je boeken he!

Geplaatst

weet ik, maar voelde me zo lullig dat ik er weer een 'pieker-punt' bij bedacht had :-) Ik weet niet waarom, maar ik heb echt het gevoel dat je wel cryo's hebt deze keer, slaat nergens op natuurlijk, maar toch. Positieve vibes, daar gingen we voor, toch?

Had gisteren ook even een dipje, een van de meiden in het tese forum gaf aan dat ze na hun succesvolle tese van 2 weken terug direct door mocht om te gaan spuiten. Dat allemaal in het amc! Was even bang dat we voor niks naar nijmegen uitgeweken zijn, maar las net dat ze vandaag te horen heeft gekregen dat ze in mei mag starten... Heel lullig en rot voor haar, maar dan kloppen de wachtlijsten die ik gehoord heb dus toch en ben ik blij dat we in Nijmegen zijn!

Geplaatst

Hoi Fren, klinkt een beetje hetzelfde als Dr. Frank ;-) Alleen, ik was hier mee begonnen en om nu weer wat anders te gaan doen, nee dank je hahaha, weer een nieuw boek aanschaffen zeker ;-) wel lekker voor jou natuurlijk :-)

Ieder zijn eigen dieet, maar ik ben wel een soort van dieet goeroe ondertussen en dit is wat mij in de laatste jaren het meest geholpen heeft. Zelfs een dietiste kan mij niet helpen! :bootyshake:

Geplaatst

Hey Meiden..over dat ge-BMI.. dat van mij is PRIMA...helpt ook niet echt, ken aardig wat mensen met een hoog BMI en evenveel met een laag...allen "normaal" zwanger geraakt, ga er maar vanuit dat het vooral om een hoge geluksfactor gaat.

Nico, in vind het wel kwalijk dat het ZH geen verschil ziet tussen vet en spiermassa, ik heb eens gehoord van een man (niet echt relevant in het zwanger raak verhaal) maar zijn BMI was veeeel te hoog (ivm levensverzekering) op consult geweest bij de verz.arts....ow ja nou ja het is niet doordat u veel vet heeft, excuus voor het ongemak (is een flinke vent en sportman) ...ik denk dat BMI niet echt een goede meter is in sommige gevallen, mja ik ben geen arts of dieetiste natuurlijk

Geplaatst

Spaatje mee eens over die graadmeter. Alleen hoe lullig het ook is, we zullen er toch aan moeten voldoen om in aanmerking te komen...Tenminste in Voorburg dan en blijkbaar in t zh van Nico ook...

Kijk eens naar roken...ken genoeg mensen die rookten en zwanger raakten, alleen wij moesten toch eerst stoppen en mochten ons na 3 maanden pas weer melden....that sucks! maar ja, alles om zwanger te raken....

Geplaatst

Ik hoop dat je gevoel klopt Fran, maar liever nog zou ik zwanger worden, dan hoef ik ze niet! Moto had vandaag de TP in het EMC en denkt dat ze 3 cryo's heeft dus wie weet zijn ze momenteel scheutig met invriezen. Maar nogmaals ik reken nergens op...

Wat laten we ons toch beinvloeden door anderen, ben ik zelf ook schuldig aan, eigenlijk moeten we gewoon naar onze eigen situatie kijken en wat goed is voor ons... Kan me voorstellen dat je stiekem een beetje blij was dat de wachtlijst klopt hoor...

Geplaatst

ik heb geloof ik wel wat losgemaakt met mijn verhaaltje over mijn bmi en afvallen en dat anderen wel gewoon zwanger mogen raken met een hoger bmi...sorry meiden...

ik had vandaag een baaldagje en ik moest het even kwijt...ik ben er ook van overtuigd dat ik mijn doel ga halen en natuurlijk dat iedereen zijn eigen gevoel/dieet/weg volgt...volgend jaar loop ik gewoon rond met een dikke zwangere buik en jullie allemaal ook!!!!

Caroline...mmm...zou toch wel bijzonder zijn als je wel cryo's hebt deze keer...

Spaatje...bmi is inderdaad niet een goeie graadmeter omdat ieder lichaam anders is...maar helaas is het zo...

Fren...blij dat jullie toch de overstap hebben gemaakt...en dat jullie dus geen lange wachtlijst hebben...helaas voor het andere stel dan wel...

Jimmy komt net de trap naar beneden gelopen, onze kater...zal dadelijk wel met zijn volle gewicht op Pinkje gaan liggen...terwijl ze net lekker ligt te pitten...wil altijd daar liggen waar zij ligt...effe in de gaten houden..

girls...fijne avond verder...denk dat ik ga afsluiten en ff een tukje ga doen...de gezichtsbehandeling gaat helaas niet door, omdat niet alle producten aanwezig waren...

en yep...Jimmy heeft Pink verjaagd...grrrr...

liefs,

nico

Geplaatst

hmm als wij nu met z'n allen weten dat het geen goede meter is...zijn wij dan zo slim of:happydance::happydance:

Mja zolang ze het gebruiken moeten we het er idd maar mee doen...jammer hoor, ik rook niet ik drink niet en ik BMI niet maar het mag niet baten...

Geplaatst

Meiden ik heb echt heel veel pijn. Het is alsof een trekker over me heengereden is. Echt niet normaal.

Ik had net bij bloedverlies ook een stolseltje. Zal ik morgen voor de zekerheid maar even bellen, tenminste als de pijn aan blijft houden.

Heb dit nog nooit zo meegemaakt, behalve na de kijkoperatie (laparascopie).

Vrijdag hebben we de tp al als alles goed is, maar als ik zo'n pijn heb weet ik niet of dit goed is.

Nico, we laten er altijd 2 terugplaatsen. Dat is standaard boven de 35 jaar.

Caroline, morgen gaan we op voor goed nieuws en wie weet wel cryoos. Zou helemaal perfect zijn.

Geplaatst

Mart heb je al terug gelezen? Ik heb ook nog steeds buikpijn, het begon vannacht, ik viel bijna flauw! Met veel drinken is het nu een beetje gezakt maar nog steeds erg gevoelig. Volgens een aantal hier kan het geen kwaad bij de terugplaatsing, daar gaan we van uit toch? Maar als het zo erg blijft zou ik morgen wel even bellen ja.

Oh ja en ik had ook een paar stolseltjes de eerste dag, geen zorgen om maken zei de verpleegkundige...

Sterkte ermee!!

Geplaatst

Zo eindelijk alles bij kunnen lezen. Wat een hoeveelheid bladzijden om te lezen!

Ursela, Babeth en Sandra. Gefeliciteerd! Ondanks het bruin bloedverlies hoop ik dat jullie alledrie een hele mooie zwangerschap mogen hebben. Het is alleen niet eerlijk dat er zoveel spanning moet zijn!

Caroline, jij een ziekeboeg thuis en morgen de tp. Hopelijk gaat het met je buik een stuk beter?

En Mart een pijnloze punctie, maar nu thuis niet lekker. Hopelijk gaat het snel afzakken. En op naar mooie emmy's.

En wat een verhalen over die stomme BMI. Het blijft niet eerlijk dat er zoveel eisen liggen om te proberen om zwanger te worden.

Ik had vandaag ook al een dipje. Gewoon even balen omdat er mensen om je heen "zomaar" zwanger worden en ik niet.

Klaartje, voelt het goed dat je de stap gedaan hebt naar je werk? Denk dat er een flinke drempel genomen is.

Vandaag niet zo'n lekkere dag gehad. Mijn meisje had veel pijn in haar handje en wist met zichzelf geen raad. Na pijnstilling is ze na een flinke huilbui op schoot in slaap gevallen. Het voelt zo rot om je meisje zo te zien! Hopelijk is het morgen een betere dag. Dan ben ik nog een dag vrij. Vanaf vrijdag 4 dagen werken. maar is mijn man thuis. Dus moet ik het loslaten. Niet mijn sterke kant.

In overleg met de gyn mijn cyclus stilgelegd zodat de stress of mijn operatie door kan gaan weg is. Moet nu niet ongi worden.

Ik ga even met de hond naar buiten. hopelijk is het niet te glad, want het regende net terwijl het vriest?!

Geplaatst

Caroline,

Nee, had het niet gelezen nog. Ook toevallig dat we dit nu hetzelfde hebben.

Drinken probeer ik nu zoveel mogelijk, maar vanmiddag was ik daar te misselijk voor.

De pijn zit helemaal boven m'n taille en lager. Niet te vergelijken met menstruatiepijn.

En bij jou?

Geplaatst

Mart Ik lees net dat je zo vreselijk pijn hebt.

Probeer goed te drinken. Bij mij werkte een warme zak in mijn buik en rug toen goed. En paracetamol erbij. Ik had ook toen het gevoel dat ik was overreden. Het is nu 4 jaar geleden, maar weet nog aardig hoe het toen voelde.

Geplaatst

Dank je wel Nel. Heb al een extra dik vest aan voor de warmte. Had het ook vreselijk koud vandaag, terwijl we de kachel op 22 hebben!!!

Sorry andere meiden heb niet zoveel puf alles terug te lezen. Ben een beetje teveel met mezelf bezig nu (heel irritant!).

Hopelijk morgen meer puf...

Geplaatst

Ik dacht al dat je het nog niet gelezen had, anders had je wel gereageerd. Je moest me achterna komen maar niet nadoen! :-)

Ik weet ook niet wat me overkomt, 3 puncties gehad, die allemaal ongeveer even pijnlijk waren maar nooit die napijn zoals nu. Ik voel het laag, tussen navel en schaamstreek zeg maar. Vannacht was het echt net of er een mes in werd gestoken, vreselijk! Nu is het te doen, maar nog steeds vervelend, vooral bij gaan zitten en opstaan.

Wat mij wel opluchtte was dat ik eindelijk naar de wc kon (niet plassen bedoel ik want dat doe ik constant). Ik had/heb ook het idde dat mijn darmen er misschien tegenaan liggen ofzo, ik weet niet, maar ik durfde steeds niet te gaan omdat ik bang was dat het pijn deed. Vandaag twee grote glazen laxo gedronken en toen ik geweest was (inderdaad wel pijnlijk) een beetje verlichting. (Sorry meiden voor deze details...)

Pfff hebben wij weer Martha!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden