Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat gebeurt hier allemaal!!!!

Jeetje Sandra en dat op dag 8! Dat is wel helemaal gweldig niet waar. We blijven natuurlijk nog even voorzichtig, maar deze heb je in ieder geval. Gefeliciteerd meid.

Och Caroline wat herken ik je gevoel. Ik ben ook zo'n statistieke teller. En dat is ook hetgeen wat er bij mij op komt....

Laten we hopen op een groot wonder!

Ik word hier opeens erg onrustig/nerveus van... Terwijl ik dat helemaal niet was, zucht.

Miki, de tepels stonden al stijf van de puregon de laatste dagen, dus nu met de pregnyl erbij kan ik er helemaal wel een ballon mee leksteken. Alhoewel dat wel zeer doet...haha.

Haha geweldig die groepshug/sex!

En ook ik ben jaloers hoor Henne en Miki op zulke positieve berichten. Iedere keer als iemand positief test ben je oprecht blij voor diegene, maar ook oh zo jaloers.

Want wij willen dat ook!!!! Vooral als je er al 's dichtbij bent geweest....

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voor Mart, voor morgen:

:goodluck::goodluck1::gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 1:gekruiste vingers 2

:positive energie:, Lot

Geplaatst

Hahaha, meiden wat een geluk dat we allemaal zo'n goed gevoel voor humor hebben. Dat redt ons toch elke keer weer.... Hehe, even de lachtranen wegvegen...grouphugs met stijve tepels, juist ja :clap2: Moet trouwens zeggen, als we toch op dit onderwerp zitten, dat hier het libido terugkomt (nee niet door de grouphug). Had zwanger echt 0,0 zin en na de curettage natuurlijk ook niet. Misschien een teken dat het hcg echt aan het dalen is?? In ieder geval maar gebruik van maken nietwaar? Je weet nooit wat voor een wonder het op gaat leveren. Hoewel, hoeveel zaadlozingen zou Zita West nodig vinden om dood zaad van drie maanden weg te werken??? Sorry, het niveau daalt weer....:happydance:

Ook m'n baas gesproken. Afgesproken dat ik vrijdag met de arboarts afspreek hoe we op kunnen bouwen. Ik werk 'maar' 24 uur (4x6) dus ben benieuwd wat de arbo gaat zeggen. Morgen is er een 'krokettenoverleg', dat is een lunchoverleg met het hele bedrijf (en kroketten). Zelf voorgesteld dat ik daarvoor langskom. Dan zie ik iedereen in één keer, dus is die drempel ook genomen. En dan vrijdag na de arbo even langs om verder afspraken te maken, misschien even m'n mail door e.d. Zie wel.

Miki fijn dat jouw baas ook goed reageerde. Dat scheelt toch een heleboel. Al is het alleen maar dat ze wéten waarom het soms misschien even niet 100% is, ook al zijn we natuurlijk enorme carriere bitches. Ik vind dat wel één van de moeilijkste dingen. Dat je eigenlijk continue op 'twee sporen' leeft. Eentje waarin je wel kinderen krijgt en eentje zonder kinderen.

Mart onwijs veel succes morgen! En Babeth, pas op met je temp meis. Ben je al gebeld? Anders misschien even de huisarts bellen? Temp op zich is niet zo erg, maar het moet niet stiekem iets gemeens zijn. Caroline, heeft de chocola geholpen? En Sandra heb je een beetje kunnen werken? Ik stuiterde echt die eerste dagen, kwam geen zinnig woord uit. Was erg handig want ik had de deadline van een jaarlijks rapport, hihi.

Oh en voor de statistieken: ik mail in een groepje van acht meiden, al ruim twee jaar (vanaf het Babyboomforum destijds). We waren in het begin allemaal 'op weg' naar de medische molen en meer dan een jaar bezig zwanger te worden. Inmiddels zijn vier van de acht meiden bevallen, eentje daarvan zelfs zwanger van de tweede. Nummer vijf is nét zwanger van de 2e ivf. De 1e ivf kreeg ze een hele vroege miskraam dus het is nog spannend. Eentje heeft behandeling een tijd uitgesteld en is nu bezig met de 4e iui. Nummer zeven is gestopt met ivf omdat er geen eitjes groeiden, zij is vervroegd in de overgang en de enige die waarschijnlijk echt niet zwanger zal worden. En ik dan, nummer acht, zwanger en miskraam maar we gaan uit van toch nog een zwangerschap. Kortom: op dit moment 5 uit 8 en de kans is groot op 7 uit 8. 't Duurt even, maar dan heb je ook wat :happy8:

Geplaatst

Ik heb net een lekker tukje gedaan en zie nu ik inlog dat mijn berichtje over het trio helemaal uit de hand is gelopen, haha! Dat maakt het humeur beter! jammer dat we hier alleen met meiden zijn eigenlijk want ik ben ben ik bang wel een echte hetero dus aan jullie stijve tepels heb ik niet zoveel... Oh sorry, gaan we weer... ik ga maar eens beginnen met koken, krijgen vanavond vrienden op de koffie en manlief kwam net met niet zo'n goed humeur thuis... Kijken of een lekker maaltje helpt.

(Overigens, en dan hou ik erover op, heb ik wel hele pijnlijke tepels sinds een paar dagen, normaal begint dat altijd pas met de utrogestan...)

Geplaatst

Wat een berichten hier en wat een onderwerpen.....kan eigenlijk alleen maar zeggen LEUK!!! Moet kunnen.

Mart alvast heel veel succes voor morgen dat het maar een goede oogst mag worden.

Hier dadelijk lekker sushi eten.

Geplaatst

De harde tepels komen steeds terug, grappig hihi Ik heb wel wat opkomende pijnlijke steken af en toe in die dingen (.)(.)

Hier toch best veel gedaan. Wat testen gekocht voor de komende dagen....... de was (de strijk ligt er nog) Nieuwe glazen in mijn bril laten zetten, kijkt weer een stuk scherper nu is best lekker. Dingen opgeruimd, wat boodschapjes en natuurlijk lekker gekookt.

Paul doet even een tukje en nu is het helemaal niet leuk dat we geen bank hebben. Kunnen we niet tegen elkaar aankruipen:(

Mart heel veel succes morgen. Dat de oogst maar heel mooi mag zijn..........

Caroline lekker tukje gedaan. Daar ben je vast van opgeknapt. Veel plezier met het omdraaien van het humeur van je lief. En gezelllige koffie praat vanavond!!

Esther hoe was je bijscholing?? Waar ging het over vandaag??

Geplaatst

Lekker gegeten, inderdaad wel opgeknapt... gaat mijn dochter na de laatste hap ineens overgeven... zucht. Heb haar nu maar onder de douche gezet, ze moet maar eens vroeg naar bed want zowel zij als manlief zijn eigenlijk al een hele tijd aan het hoesten.

Martha, voordat ik het vergeet: succes met de punctie!! Hoe laat moet je? Ik ben benieuwd wat de oogst is. Ik vond het wel weer pijnlijk maar goed te doen, ontspannen helpt, ik ga altijd een beetje kletsen tegen de verpleegkundige om mezelf af te leiden (gelukkig laat de arts die bezig is zich niet afleiden.)

Ik kom vast nog wel even terug aan het eind van de avond, doei doei!

Geplaatst

Hai meiden...

Wat is het hier druk geweest vandaag! Af en toe las ik heel even mee op mijn mobiel maar was niet bij te houden!

Veel wisselende emoties lees ik. Meiden laten we ons vast houden aan het verhaal van Henne van die 8 vrouwen waar ze nog steeds contact mee heeft. Ik moet, net zoals nog een aantal met mij dus, ook wel bekennen dat ik best jaloers ben hoor. Maar dat wil niet zeggen dat ik het jullie allemaal niet enorm gun...ik denk dat met die gunfactor niks mis is hier :)! Het is alleen dat je zelf ook zo graag wilt. Vanmiddag met een oude vriendin zwolle ingeweest na mijn bijscholing. Zij is zwanger van de 2e via insimenatie thuis. Het is haar van harte gegund maar op het moment dat ik met haar winkel dan vind ik dat gewoon confronterend...kijken naar babykleertjes, kinderkleertjes, kinderspeelgoedwinkels, etc etc. We zitten momenteel een beetje op een andere level (sinds twee jaar eigenlijk) en hebben moeite om elkaar weer te vinden. Gewoon heftig om naast haar te lopen, ze is prachtig zwanger. Nogmaals het is haar gegund maar het doet pijn. Als je wist dat aan het eind van de 'reis' (lees behandelingen) wist dat er een prachtig wonder in het verschiet zou liggen dan zou het alles zo anders maken...het is gewoon het niet weten of al deze moeite beloond wordt wat het zo moeilijk maakt.

Ik zit net even boer zoekt vrouw van zondag te kijken...bah zoals er gesproken wordt over kinderen krijgen. Kan me daar zo aan ergeren...zo van: flink aan het werk in de ene kamer dan staat er in de andere kamer volgend jaar een wieg...! En zo'n opmerking dat het wel de bedoeling is dat er in de toekomst kinderen genomen worden...!

Mijn haren gaan dan recht overeind staan.

Nou ja...allemaal negatieve energie, heeft weinig zin. Ik weet het!

Sandra ik had vandaag een bijscholing veilig beschermen. Het ging over gedwongen fixatie op het moment dat de patient een gevaar voor zichzelf of zijn omgeving wordt. Erg actueel momenteel. Was wel leuk maar weinig nieuws gehoord.

Wanneer moet jij trouwens weer werken? Of kun je nog even een paar daagjes in stilte genieten samen? Ik denk dat ik het niet voor me zou kunnen houden. Nog nooit een positieve test in handen gehad. Op het moment dat ik die ga krijgen dan gaan er wat telefoontjes gepleegd worden :)

Mart...toi toi toi morgen! Zie je er tegenop? Hopen dat er naast die 10 nog wat mee zijn gaan doen.

Caroline...yeg, geen buikgriep bij jou nu hé! Dat kun je niet gebruiken!

Herkenbaar trouwens die verhalen over werk. Nou valt er in de zorg niet zo enorm veel carriere te maken maar ik wissel nog weleens van job. Heb nu bijna alle verschillende velden binnen de gezondheidszorg wel gezien en ik heb vorig jaar na de tweede icsi ook besloten om het roer om te gooien en een andere baan te gaan zoeken. Ik was er toen zo klaar mee om alles maar in het teken te zetten van kinderen krijgen. En dit was heerlijk! In oktober vorig jaar ben ik begonnen en die nieuwe baan heeft er bij mij o.a. voor gezorgd dat ik niet in een enorm gat zou vallen denk ik. En ik geniet elke dag nog van deze baan. Wel zou ik erg graag de Intensive Care opleiding gaan doen maar dat is geen doen naast de behandelingen dus dat wordt hem voorlopig niet. Soms ook maar gewoon nuchter zijn. Alhoewel dat in jullie geval wel anders ligt denk ik. Ik merk zelf dat mijn huidige baan prima te combineren is met deze behandelingen.

Klaartje fijn dat je morgen naar dat overleg gaat. Misschien ook goed om even door de 'zure appel' heen te bijten. Dan heb je dat gehad en hoef je daar niet meer over in te zitten! Ik hoop dat het je meevalt morgen!

Miki hoe zit dat precies bij jou dan? Jij hebt een nieuwe baan en begint daar volgend jaar maar je merkt nu al dat je tegen problemen aanloopt? Misschien begrijp of lees ik het helemaal verkeerd hoor? Ik begrijp dus dat je contact hebt gehad met je baas en dat hij positief reageerd op het feit dat je door hebt laten schemeren dat zwanger worden niet vanzelf gaat?

Geplaatst

Hoi Meiden..wat heb ik veel gemist, heb wel een beetje meegelezen maar nu zeker weer een week niet..Ursula, Sandra en Babeth...goed nieuws lees ik van jullie een beetje gefeliciteerd (moet voorzichtig zijn maar het doet me goed te lezen dat de wonderen de wereld niet uit zijn) Ben zelf vooral druk met van alles en niet met zwanger worden en zo...werk en studie en de dagelijkse dingen ik ben er lekker druk mee :-).

Heb de foto's van jullie gezien, krijg steeds meer beeld bij de letters leuk hoor!

Ga nog even verder bijlezen...was bij de laatste pagina begonnen en na het bericht van Sandra is op onderzoek gegaan naar meer goed nieuws en GEVONDEN!!

Geplaatst

Sandra hoe reageerde Paul of heb ik dat ergens gemist?

Esther IC lijkt me leuk en heftig, Inni's het nog steeds met artsen werken, vooral de mannelijke ;-)

Geplaatst

Caroline...lekker op tijd gaan slapen!

Spaatje...Fijn dat je lekker bezig kunt zijn met andere dingen! Zo te lezen gaat je dat goed af?

Wat is Inni's sylvie? Ja, IC is wel echt een beetje mijn 'droom'. Ik hou van de hectiek, het onverwachtse, het technische i.c.m. het begeleiden van familie. Als ik nu diensten heb met 'gekke' dingen, complexe casussen, reanimaties....dan ben ik op mijn best.

Wat die artsen betreft...moet je wel een beetje uit de droom helpen hoor! Op de een of andere manier zijn de (afgestudeerde) artsen waar ik veel mee te maken heb (m.n. chirurgen) een klein beetje hotemetoot oftewel uit de hoogte. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar ik kom wel gekke dingen tegen...

En de arts assistenten...dat is ook een slag apart. Er ligt zoveel druk op ze om te presteren zodat ze een goeie opleidingsplek krijgen waardoor ze erg onder spanning werken wat weer invloed heeft op hun humeur...:)

Nogmaals niet om alles over 1 kam te scheren hoor...maar het is niet wat het lijkt.

Maar....er zijn bijzonder aantrekkelijke exemplaren bij! Dat is wel een feit!

Geplaatst

Henne, bedankt voor je berichtje ,ik heb vandaag inderdaad nog contact gehad met de arts uit DD. en ik hoef me geen zorgen te maken. We hebben mijn klachten doorgenomen en alles duidt echt op een griep.Hij was uiteraard blij met het resultaat. Ik ben wel gerustgesteld, heel de dag geen verhoging gehad en voel me iets fitter gelukkig.

Martha, veel succes morgen!!

Caroline, jij krijgt toch morgen bericht over het aantal bevruchtingen? succes, balen van je dochtertje, beterschap!!

liefs!

Babeth

Geplaatst

Sylvie die heb ik vanmorgen nog een sms-je gestuurd met een foto van de test. Hij belde gelijk op en vroeg hoe hij dat nou precies moest interpreteren die streepjes enzo. We zijn allebei voorzichtig blij, maar weten maar al te goed dat dit pas het begin is en er nog alles kan gebeuren. We zijn best nuchter eigenlijk. Eerst de bloedtest maar eens afwachten.

Esther wij hebben een aantal weken ook een uitleg gehad tijdens het teamoverleg over fixatie e.d. Wij hanteren een non fixatiebeleid en de wetgeving veranderd volgend jaar.

Kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt gehad vanmiddag in zwolle. Jammer dat jullie niet meer op 1 lijn zitten. Ik hoop dat jullie elkaar weer kunnen vinden in de toekomst.

Caroline je dochter ook al ziek. Sterkte hoor. En ik hoop dat het bij jullie in huis snel eens afgelopen is met het gehoest en gesnotter. Beterschap voor jullie allemaal!!!!

Mart al zenuwachtig voor morgen?????? Zet hem op.

Geplaatst

Esther dat moest zijn dat ik het nog steeds mis met artsen werken. Heb 8 jaar met bedrijfsartsen gewerkt, totaal anders weer wat jij doet, maar een hechte club. Ik deed de planning/receptie voor alle artsen/psychologen/arbeidshygieniste bla bla. Heb zelf medische secretaresse als achtergrond en vond dat altijd leuk.

Geplaatst

Wat is het hier lekker druk vanavond. Het is nu ècht niet meer bij te houden hoor (haha). Best grappig.

Er gebeurt hier momenteel ook zoveel.

Allemaal hangen we in een verschillende fase, dat houdt het ook wel weer lekker luchtig.

Ik zie niet op tegen morgen. Ik laat het wel weer over me heenkomen en ik weet zolangzamerhand wel hoe het voelt.

Het fijne is dat ik daar altijd lekker in een bedje mag liggen uitslapen totdat Jan weer terugkomt uit Groningen met hopelijk goed nieuws.

De combinatie werk en ivf/icsi valt niet altijd mee, ook bij mij niet. Maar gelukkig krijg ik altijd alle ruimte.

Helaas voelt het niet altijd lekker en voel ik me ook schuldig.

Deze week blijf ik in ieder geval lekker thuis en volgende week waarschijnlijk halve dagen. Ik moet nog maar even zien, want er moet nog heel veel gebeuren voor we 1 januari los kunnen.

M'n nieuwe collega's heb ik gister ook allemaal op de hoogte gebracht en ze zijn erg begripvol en staan erop dat ik de komende weken rustig aan doe.

Fijn dat ze zo met je meedenken, alleen tja dat verantwoordelijkheidsgevoel hè.

Volgende week ook alle afscheidsfeestjes van de huidige gemeente, dus daar gaat ook nog wel wat energie in zitten.

En natuurlijk wil ik dat ook allemaal niet missen. Moeilijk moeilijk moeilijk!

Geplaatst

Sandra, ik moest wel lachen toen ik je berichtje las van die foto aan je vriend, ik kan me voorstellen dat het hem even rauw op zijn dak viel!

Martha, zo te horen komt dat wel goed met je werk en heerlijk dat men begrip voor je heeft!

Geplaatst

Fijn mart dat men goed reageerde op je werk. Ik hoop dat je een beetje een balans kunt vinden in afscheidsfeestjes en je eigen energie!

Babeth...hoe is het met jou nu?

Geplaatst

Ongeloofelijk wat er allemaal geschreven is. Maar Gied dat dit ook voortaan mobiel kan anders niet bij te houden.

Mart we denken morgen aan je!

Kruip dadelijk mijn bedje in. Morgen kerstviering met het personeel dus zal wel een latertje worden.

Welterusten.

Geplaatst

Grappig, al die medische beroepen hier, in het meitopic waren het allemaal dames uit het onderwijs. Ik heb zelf een blauwe maandag geneeskunde gestudeerd. Was echt mijn droom, maar het was niet vol te houden met chronische vermoeidheid. Later met bedrijfscommunicatie kreeg ik alle steun en hulp om aangepast te studeren, maar in geneeskunde is het voor jou tien anderen die geen aanpassingen nodig hebben dus tja... Het heeft wel erg lang geduurd voor ik een ziekenhuis in kon lopen zonder te denken dat ik er had moeten werken. En nog steeds als ik een ambulance hoor gaat de adrenaline stromen. Wat dat betreft kunnen we elkaar een handje geven Esther, ik ben ook het best in een crisis. En een heeeeele lastige patient want ik wil altijd alles weten hihi....

Geplaatst

Grappig Henne. Je hebt wel eens eerder laten vallen dat je geneeskunde hebt gestudeerd. En leuk om te lezen dat je nog steeds het hieper gevoel krijgt als je een ambu hoort. Heb je wel het gevoel dat je nu op je plekje zit in het bedrijfsleven? Ik voel me momenteel als een vis in het water in het ziekenhuis maar ik heb juist heel erg lang het gevoel gehad dat dat mijn ding niet was, of beter gezegd...dat ik niet goed genoeg hiervoor was. Ik heb vroeger op de middelbare school lbo gedaan (nu het vmbo), daarna mbo en daarna hbo en voor dat hbo diploma heb ik moeten knokken. Ik ben wat leren betreft geen hoogvlieger en ik keek altijd op tegen het ziekenhuis wereldje. Nu merk ik dat dat niet nodig is geweest...zo dom ben ik nog niet merk ik :)

Ik kan enorm genieten van mijn werk en ik merk, nu ik in het ziekenhuis werk, dat ik hier ook echt mijn toekomst wel kan vinden als ik geen kinderen ga krijgen. Niet dat ik thuis zou gaan zitten als ik kinderen zou krijgen maar dan zou mijn focus toch anders liggen. Nu weet ik gewoon dat ik in het ziekenhuis helemaal mijn ei kwijt ga kunnen als we geen kinderen gaan krijgen en dat voelt goed. Ik ben meer een laatbloeier wat carriere betreft. Moet ook zeggen dat ik het heerlijk vind dat het t.n.t. zo is gelopen, veel verschillende dingen gedaan en gezien en nu mijn plekje in het ziekenhuis.

Ik ga maffen. Mijn voornemen was om om negen uur in bed te gaan liggen maar dat gaat weer niet lukken. MOrgenochtend gaat om kwart voor zes de wekker weer (dat is dus wel echt een nadeel van mijn werk, onmogelijke werktijden! Maar als je kinderen hebt is het juist wel makkelijk, minder oppas nodig :) ) en ik ben geen ochtendmens dus eigenlijk is het weer te laat.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden